Avaliações Hotel Royal Wings*****

4 julho 2015

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1787 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1239 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1787 Avaliações de Royal Wings*****

8,4
9,2
9,3
9,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Jun 2015
"Super luxe chill vakantie!"traduzir
Bas en natasja
10,0

17/06/15 10 super dagen gehad. Voorheen 2 keer naar long beach geweest in alanya. Dat was al een perfect hotel. Maar royal wings zet gewoon de puntjes op de i. Zoveel goed eten. Een perfect zwembad. Zeer grote kamer. Kamer misschien zoals meerdere zeggen. Iets gedateerd, maar brandschoon en elke dag een buigevulde koelkast. 32 inch platte tv. Nederlandse zenders. Wij komen hier zeker weten terug.

Famílias com crianças, 2015
"Aanrader"traduzir
ilona
6,0
9,0

11/06/15 geweest met baby 11mnd. campingbed was met hoeslaken, dekbedje en kussentje. waterkoker en koelkast op de kamer. kamer aan zwembadzijde. Prachtig uitzicht maar wel herrie vd animatie. Zwembad was onverwarmd (binnen ook). Pampers en potjes voeding van Hipp te koop in het winkeltje van het hotel. alleen 4 mmd formaten fruit. Geen diners. kinderbuffet heeft koelkast met Activia toetjes, sappen, pakjes en ook potjes. yoghurt met fruit of fruit. in klein formaat. soms maaltijdpotjes (kleine). tegenover Delphin Diva zit Migros. Supermarkt met goedkopere luiers (ook Pampers) en potjes eten. breed assorti kleine potjes maar 7+ mnd, zoals ze er hierop vermelden, alleen rijst met groente en pasta. leuk was de kinderspeeltuin in het gras en savonds het reuzenrad en de mini draaimolen. Voor oudere kinderen is er helemaal veel vermaak met kidsclub, glijbanen, funhouse en lunapark. Heerlijk gegeten,

Famílias com crianças, Jun 2015
"Fantastisch hotel voor gezinnen met jonge kinderen"traduzir
Michel
10,0

13/06/15 Zojuist terug van een geweldige vakantie in Royal Wings. Hoewel mijn ouders, die er 5 jaar geleden ook zijn geweest, wel vonden dat het eten in het hotel achteruit is gegaan en je kan zien dat het geen nieuw hotel meer is, hebben wij ons prima vermaakt. Het voordeel van Lara is dat het op slechts 15 minuten van de luchthaven licht. Nadeel is wel dat er in Lara buiten het resort weinig te beleven valt, maar onze kinderen van 3 en 5 hadden er, met een leuke miniclub, kermis, glijbanen en minisdisco, ook geen probleem mee om in het resort te blijven. Het zwembad is groot, maar door de indeling niet massaal. Het restaurant is erg druk, maar buiten zit je wel rustiger en gezelliger. Helaas moest je voor een goed werkende WiFi naar de lobby. Eten en drinken buiten is prima; vooral bij het strand. Ook het Italiaans à la carte restaurant is een aanrader. Daarvoor betaal je wel 10 euro per volwassene. Er zou iets meer aandacht aan het onderhoud besteed mogen worden, maar verder een prima hotel.

Casal, Jun 2015
"Fantastische plek"traduzir
Frank en Ine
10,0

12/06/15 Zojuist terug van heerlijke vakantie Royal Wings. Het eten is super goed en je kunt als je daar behoefte aan hebt rustig eten bij speciaal eethoek alleen voor volwassenen. Alles is netjes verzorgd en personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam een echte aanrader

"Prachtig hotel!"traduzir
140277
9,0

27/05/15 afgelopen mei vakantie in Golden Wings geweest. Wat een heerlijk hotel. Wij sliepen op verdieping 3 hier had je redelijk wifi verbinding, dit kan wel beter. Eten is fantastisch, wie klaagt over de kwaliteit is ongeloofwaardig. Wel vind ik het eten in het buffet restaurant massaal, zit je buiten heb je hier weinig last van. De eetmogelijkheden overdag zijn ook erg goed en genoeg variatie. Pizza's, kebab, sandwich, groente en fruit alles in voorhanden. Aparte hamburger restaurant aan het strand is goed, dit geldt zeker voor de Turkse lekkernijen die aan het strand worden gemaakt. Zwembad is van heerlijke temperatuur en gigantisch groot. Aquapark vonden onze kinderen geweldig. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de animatie.

Zijn er dan geen kritische punten, ja enkele:
1) vrouw bij aquapark bleef maar fluiten terwijl er niets gebeurde
2) buiten het hotel is er niets te doen, of je moet gek zijn op bazaars
3) buffet restaurant vrij massaal.

Wij kunnen Royal Wings iedereen aanraden!

Casal, Maio 2015
"Geweldig hotel"traduzir
Jef
10,0

03/06/15 Wij zijn hier nu en het hotel is geweldig. Heerlijk eten en ontzettende goede service. Klein voorbeeld. We hadden per ongeluk het kaartje niet storen laten hangen aan de deur waardoor onze handdoeken dus ook niet verzuiverd waren. Nadat we even beneden bij de receptie waren geweest stond er binnen 5 minuten iemand aan onze deur met handdoeken. Op de terrassen wordt je vriendelijk en leuk behandeld. Nootjes worden op tafeltjes gezet waar je zit. Zwembad is supergroot en helemaal niet druk. Om 10:00 uur vonden we nog gewoon 2 ligplaatsen naast elkaar en overal kon je zitten en was er altijd plaats. We hadden gevraagd hoe vol het hotel was en dat lag op 95% maar daar was niks van te merken. Een geweldige vakantie gehad.

"Fantastisch hotel!"traduzir
Danielle
10,0

24/05/15 Wij zijn net terug uit dit fantastische hotel!!
Wij waren met 5 personen waaronder een kind van 1 jaar, alles is top geregeld er stond een heel net babybed klaar.
In de eetzaal apart kinderbuffet waaronder ook wat potjes voeding vaak wel alleen fruit!
Kamers zeer netjes en ruim ook een groot balkon!
Zwembad heel groot en overal is wel een plek waar je kunt eten!
Ons is het hee goed bevallen hier komen we zeker nog eens terug

Casal, Maio 2015
"Prima hotel ligging minder"traduzir
foubert urbain
9,0

13/06/15 Het hotel is prima ,goed verzorgd en groot van oppervlakte en van zwembad genoeg ligplaatsen zowel aan het zwembad als aan het strand.Het eten is lekker en keuze genoeg zowel in voorgerecht als dessert en diner.Overdag ook genoeg te krijgen van wafels ,kebab,pizza,belegde broodjes,ijsjes,drank,de servies op het groot terras is prima komen altijd maar vragen of je nog iets lust ook al is uw drank nog niet volledig ledig.Zeker voor herhaling varbaar ,maar spijtig dat er buiten het hotel weinig is te beleven alsmaar shopping centers ong 20 en Lara is ook niks.

Famílias com jovens, Maio 2015
"Heerlijk!"traduzir
Steenbergen
10,0

09/05/15 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Prima ligging t.o.v. de luchthaven (20 min). De service is goed. Prijs/kwaliteit is goed. Het eten is Top. Heel veel keuze voor alle "eetmomenten" en mocht je dan nog meer trek hebben dan is er altijd nog de snackcorner waar naast doner kebab ook verse broodjes/pizza's/crepes en wafels gemaakt worden. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Wij zaten in een duplex kamer. Enig minpuntje in deze kamer is het kleine balkon. Daar kon je nauwelijks met twee personen zitten. Echter het hotel heeft overal leuke zitjes zodat het niet eens in je op komt om op je hotelkamer/balkon te gaan zitten. Onze pubers hebben zich prima vermaakt. Het animatieteam doen hun uiterste best om er een leuke show van te maken, wat ook lukt! Het zwembad, geweldig. Zwemmen door het hele park en een apart zwembad waar de glijbanen op uitkomen. Het turkse stoombad/sauna zijn goed. De hamam kan qua prijs beter buiten het hotel geboekt worden. Aanrader!

"Erg leuke vakantie"traduzir
Onstwedder
10,0

16/05/15 Dit hotel is erg ruim en groot. het is heel schoon. Het zwembad is bijzonder groot en in onze periode (meivakantie) was het goed te doen qua temperatuur. Mijn 7-jarige dochter heeft de laatste dag bijna 4 uur in het zwembad gezwommen - af en toe in het zonnetje een beetje opwarmen.
Er waren heel veel glijbanen 4 voor de kleine kinderen, 4 voor de oudere en twee met een band.
Ondanks dat het hotel vol zat had je dat idee helemaal niet.
Personeel was supervriendelijk.
Minidisco begon pas om 20:30 dat was voor onze jongste wel wat laat.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações