Avaliações Hotel Royal Wings*****

22 Agosto 2014

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 1744 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1133 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1743 Avaliações de Royal Wings*****

8,4
8,9
9,4
9,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, Ago 2014
"Maakt status waar"traduzir
J.Hannink
10,0

15-08-14 Supermooi hotel. Mooie kamers, heerlijk eten, geweldig mooi (mooiste van Lara) zwembad,genoeg bedjes,uitstekende service, vriendelijk personeel, leuk en gemotiveerd animatieteam die je de hele dag vermaken, gemoedelijke sfeer, niet vroeg uit bed voor handdoekje leggen, problemen worden a la minute opgelost....kortom een geweldig hotel met een mooi zwembad, goed eten en perfecte service.
Vorig jaar in een ander hotel gezeten,maar dit is veel leuker en gezelliger. Enige minpunt vind ik de indeling van het restaurant, maar daar maak ik me verder niet druk om. Volgend jaar weer!!

"Prachtig hotel !"traduzir
mevrouw CAFE
9,0

11-08-14 Heerlijke week gehad met twee meiden van twaalf. Groot resort, maar het voelt toch knus. Prachtig aangelegde tuinen. Mooi en schoon.
Het eten is lekker, de keuze is enorm, dus er zit altijd wel wat bij dat je lekker vindt.

"Fantastische vakantie gehad"traduzir
Adje
10,0

19-08-14 Perfect hotel voor jong en oud. super goed eten. elke dag een ander thema zoals vis,italiaans,oosters. ook div a.la carte restaurants ook gratis.. echt alles all incl. geweldig animatie team. alle medewerkers staan voor je klaar van schoonmaaksters tot bar bediende. prachtig schone matrassen. kamers perfect schoon en in nieuwstaat..Het mooiste zwembad wat ik ken... eromheen kun je de hele dag eten en drinken. zoals doner,pizza,ijs,pistolets,pannekoekjes,hamburger restaurant.. en div plekken om drinken te halen. aan de voorkant een golfslagbad,div glijbanen voor jong en oud. een kinder kermis.. prachtig uitzicht of je nu land of zee zicht boekt..in de omgeving veel winketjes en winkelcentra,s. Er rijd een hotelbus 2x per dag naar Antalya voor 5 euro pp. Heel handig. is een leuke stad om te winkelen.. op zaterdag rijdt een bus naar de markt ook heel erg leuk om te doen. je hoeft je geen minuut te vervelen in dit hotel. in de avond dans show,comedy,acrobatiek. beste animatie team ever!!!!

"Geweldig+hotel%21"traduzir
Macy Voets
10,0

15-08-14 Wij+zijn+net+terug+van+10+dagen+Royal+Wings.+Het+is+er+echt+geweldig%21+De+kamers+zijn+heel+goed%2C+het+zwembad+is+fantastisch+en+het+personeel+is+geweldig%21+Voor+alle+leeftijden+is+dit+hotel+helemaal+perfect%21+Voor+de+kleine+kinderen%2C+maar+ook+voor+ons+%2816+%26+19+jaar%29+was+er+heel+veel+te+doen%21+Het+was+voor+ons+de+eerste%2C+maar+zeker+niet+de+laatste+keer%21

"Een paradijs voor kinderen!"traduzir
De Jonghe
10,0

27-07-14 Een groot hotel , maar je hebt dat gevoel niet als daar logeert, de tuin en zwembaden zijn adembenemend . Animatieteam voor alle leeftijden. We gaan zeker nog eens terug

Casal, Jul 2014
"Een echte aanrader!"traduzir
Michelle
10,0

01-08-14 Wij hebben een fantastische vakantie achter de rug in Royal Wings!

VOORDELEN

Goede ligging (niet ver van luchthaven, dichtbij winkels, en aan zee)

Groot en mooi zwembad.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

In het hotel is het overal zeer proper!

Wij hadden een standaardkamer en deze was zeer ruim met een grote kleerkast en safe.

Handdoeken aan het zwembad worden voor een bepaald tijdstip weggenomen.

Zeer goede animatie maar niet opdringerig!

Mooie avondshows zowel voor kinderen als volwassenen.

Het eten is gevarieerd en zeer lekker + een aantal thema-avonden.

Snackrestaurant, pizza, kebab, dessert... aan het zwembad.

Wij hadden een probleem met de airco, zijn dit gaan melden en het was dezelfde dag nog opgelost!

....

NADELEN

Er is gratis Wifi in het hotel, maar is zeer traag en werkt slechts op bepaalde plaatsen goed.

Het hotel heeft eigen fotografen voor een persoonlijke fotoshoot maar deze zijn erg opdringerig.

Weinig stopcontacten in de kamer.

"Goed hotel ideaal met kind van 5"traduzir
Linda
8,0

20-07-14 Eten is goed, ook fijn dat er elke avond een ander thema is. Ook het strandrestaurant is ideaal voor de snelle lunch, ook hier genoeg te kiezen. Entertainment show in de avond is wel een aanfluiting, onze 5jarige vondt t prachtig maar voor ons meer de lokale dansgroep die een optreden gaf. Toch kan ik dit hotel zeker aanraden mn met kleine kinderen. De 'kermis' is erg leuk. Ook het aquapark is top. Overall een dikke 8, je krijgt waar voor je geld.

"Een paradijs op aarde!!"traduzir
luykx
10,0

14-08-14 Alles was top! Zeer gevarieerd eten!! A la carte een echte aanrader! Prachtig zwembad, goede wifi!! Kortom,voor herhaling vatbaar!! Een echt paradijs op aarde!

Casal, Jul 2014
"Heerlijke vakantie"traduzir
Kentucky
7,0
7,0
9,0

28-07-14 Erg mooi resort, schitterend zwembad en hele mooie tuin. Echter buiten het resort is het vrij primitief. De werknemers werken érg hard en zijn erg vriendelijk. Elke dag op dezelfde tijd dezelfde activiteiten en aan de activitypool wordt je telkens lastig gevallen of je mee wilt doen met de spellen/sporten en blijven ze hangen als je nee zegt. Muziek stond af en toe ook absurd hard aan dit zwembad. Eten aan de amfibar erg lekker (vooral de pizza en de broodjes). Avondeten veel hetzelfde. Erg gaaf dat ze drankjes serveren op skates langs het zwembad (1 meisje gaat continue onderuit). Kamers zijn prima! Niks mis mee, wij hadden een super mooi uitzicht. Wifi niet altijd even stabiel. Gelukkig zaten wij op de 1e verdieping boven de roofbar dus wij hadden wifi op onze kamer. De winkeltjes op loopafstand. Is erg duur, maar de winkeliers proberen je niet meer met alle geweld hun winkel in te krijgen. Erg prettig! Al met al een heerlijke vakantie! Erg mooi en schoon. We hebben 8 dagen genoten!

"Geweldige hotel!"traduzir
Shanti
9,0

18-07-14 Voordelen: korte transfer vanuit luchthaven, vriendelijke ontvangst, ruime keuze voor het eten (genoeg restaurants/tentjes, elke dag andere (thema)buffetten bij het diner), geweldige animaties voor jong en oud, elke avond om 21.30 uur een show (elke dag een andere thema), overdag genoeg te doen zoals yoga, waterpolo, schieten e.d. (en ze zijn niet opdringerig, heb je geen zin dan geen probleem!), genoeg zwembaden voor klein en groot, aquapark en attractiepark leuk voor kinderen, badhanddoeken service (elke dag kun je schone halen), kamer wordt elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en bijvulling van shampoo, douche etc, geen handdoekje leggen want voor 09.00 uur worden je handdoeken verwijderd, genoeg ligplaatsen, elke ochtend wordt je minibar op de kamer bijgevuld, nationaliteiten goed verdeeld (nederlanders, russen, duitsers, belgen etc.), strand is mooi, airco op kamer

Nadelen: harde bedden, kamer iets verouderd (geen superluxe interieur, maar wel heel netjes/schoon)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações