Avaliações Hotel Royal Wings*****

26 Julho 2014

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 1724 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1133 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1724 Avaliações de Royal Wings*****

8,4
9,4
8,9
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, Jul 2014
"Goed hotel ideaal met kind van 5"traduzir
Linda
8,0

20-07-14 Eten is goed, ook fijn dat er elke avond een ander thema is. Ook het strandrestaurant is ideaal voor de snelle lunch, ook hier genoeg te kiezen. Entertainment show in de avond is wel een aanfluiting, onze 5jarige vondt t prachtig maar voor ons meer de lokale dansgroep die een optreden gaf. Toch kan ik dit hotel zeker aanraden mn met kleine kinderen. De 'kermis' is erg leuk. Ook het aquapark is top. Overall een dikke 8, je krijgt waar voor je geld.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Geweldige hotel!"traduzir
Shanti
9,0

18-07-14 Voordelen: korte transfer vanuit luchthaven, vriendelijke ontvangst, ruime keuze voor het eten (genoeg restaurants/tentjes, elke dag andere (thema)buffetten bij het diner), geweldige animaties voor jong en oud, elke avond om 21.30 uur een show (elke dag een andere thema), overdag genoeg te doen zoals yoga, waterpolo, schieten e.d. (en ze zijn niet opdringerig, heb je geen zin dan geen probleem!), genoeg zwembaden voor klein en groot, aquapark en attractiepark leuk voor kinderen, badhanddoeken service (elke dag kun je schone halen), kamer wordt elke dag schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en bijvulling van shampoo, douche etc, geen handdoekje leggen want voor 09.00 uur worden je handdoeken verwijderd, genoeg ligplaatsen, elke ochtend wordt je minibar op de kamer bijgevuld, nationaliteiten goed verdeeld (nederlanders, russen, duitsers, belgen etc.), strand is mooi, airco op kamer

Nadelen: harde bedden, kamer iets verouderd (geen superluxe interieur, maar wel heel netjes/schoon)

"EEN VAN BESTE HOTELS OP LARA BEACH"traduzir
rosine_vandenmeerss...
9,0

22-07-14 Van al de bezochte hotels op LARA was dit het beste. Heel net, mooie kamers, vriendelijk personeel, goed eten. Wat wij heel erg apprecieerde was dat er geen bedjes mochten gereserveerd worden voor 9 H, handdoeken werden automatisch weggenomen. Tijdens de vakanties moeten opstaan om 6H om een plaatsje aan het zwembad te hebben is heel vervelend. Hier is er altijd plaats. Dus voor ons ROYAL WINGS TOP ! Gaan zeker terug.

Casal, Jun 2014
"Geweldig hotel"traduzir
Eliza
7,0
10,0

09-07-14 Mijn man en ik hebben dit hotel gekozen om onze eerste zonvakantie samen te vieren, daar hebben we zeker geen spijt van gehad! De kamers zijn heel schoon als je aankomt, maar tijdens je verblijf is de schoonmaak minimaal. Daar tegen over staat wel dat de openbare ruimtes heel schoon zijn, zelfs de toiletten bij het zwembad zijn schoon. Het eten viel vaak in herhaling, maar door de ruime keuze bij het buffet was het wel mogelijk om iedere dag iets anders te eten. De service in het restaurant is super, bij het zwembad komen ze zelfs de drankjes rondbrengen! Door de aanwezigheid van de 'tipbox' werd niet om fooien gevraagd, dat vond ik persoonlijk ook wel prettig. Het zwembad is bijzonder groot, heeft een mooie vorm en er is schaduw aanwezig in het water. Wij vonden het een voordeel dat het aquapark aan de andere kant van het hotel was, waardoor het vrij rustig was in het gewone zwembad.

Zeker een aanrader!

"Absoluut geen 9 waardig"traduzir
alex
5,0
6,0
5,0

05-07-14 Wij zijn net terug en het is absoluut tegen gevallen. Het is zeker geen 9 waardig. Hotel is redelijk verouderd en aan vernieuwing doen ze waarschijnlijk niet. Wireless internetnet is grote drama, er is bijna nergens ontvangst, zelfs bij 3 sterren hotels heb je voortaan overal gratis wireless internet.. ik moest bij uitchekken internet geld betalen. Had volgens hun betaalde internet gebruikt op mijn mobiel, bij kinderzwembad werd niets opgeruimd of schoongemaakt. Alleen savonds werden de glazen opgehaald maar dweilen werd niet gedaan waardoor het spekglad was. Handdoek kaart kwijt raken is 10 euro. Handdoek tussendoor inruilen voor droge 2, 50 euro. A la carte eten is 1 x gratis, daarna per persoon per keer, wij zijn in heel veel 5 sterren hotels geweest maar de royal wings staat ergens onderaan het lijstje.

Amigos, 2014
"Top!"traduzir
Rianne
10,0

23-06-14 Net terug van 8 dagen Royal Wings, top hoor! Ideaal, dichtbij luchthaven! Prachtig resort. Wel erg groot, maar als je het eenmaal kent ook zo weer gewend. Schoon en netjes. Kamers zijn wat verouderd, wel schoon. Achja wat verblijf je nu op de kamer in het resort. Het eten is super, complimenten, het ontbreekt aan niets. Voor kinderen zijn er ook genoeg mogelijkheden, en de zwembaden zijn ook prachtig. Kortom voor ieder wat wils op dit resort.. Lara zelf is niet echt bijzonder, wat shoppen buiten de resorts en dat is het ook wel. Ga naar Lara voor de prachtige resorts en bijkomend voordeel dichtbij de luchthaven..

"Mooi hotel"traduzir
daisy
7,0
9,0

28-06-14 Genoten van een heerlijke vakantie met alles erop en eraan. Zwembaden en hotel mooi en schoon. Eten gevarieerd en warm. Overdag genoeg keuze aan eten en drinken. Personeel vriendelijk. Enigste puntje vonden wij dat bij het aquapark de bar al rond 17uur dicht ging en er tevens stond geopend tot 17.30 dit vonden wij ook al vroeg. Er met de bar man overgehad maar was niet blij ermee.

"Geweldig hotal, royal waardig"traduzir
tim
10,0

28-06-14 Net terug van 15 dagen royal wings. Vorig jaar bij royal dragon geweest. Bij aankomst upgrade naar familiekamer! Hotel is al "ouder", maar dit zie je niet.
Wisselende bezetting in hotel, maar max voor ±70% vol. Qua oppervlakte grond/kamers zeer groot dus het lijkt niet druk. (bij holiday palace stuk minder). Goed eten, alles zeer schoon in hotel, zwembaden, toiletten etc etc.
Alleen tussen 11:00 en 12:00 is er niks te eten te krijgen.
Minpuntjes: slecht/geen wifi op kamer, strand met wat kiezelsteentjes, zee na enkele meters direct diep, harde bedden, gordijnen wat weinig licht tegenhouden, buiten het hotel niks te doen (wisten we)
pluspunten: heel vriendelijk personeel, leuk animatieteam, sfeer, waterpark, netheid/schoonheid, prijs/kwaliteit

"Fantastische 8 dagen"traduzir
Lowie
10,0

08-07-14 Voruge week terug gekomen van 8 fabtasctische dagen in dit geweldige resort. De rust die je hier vind kom je nergens tegen Eten is van ongekend hoog niveau voor trukse begrippen. Werkelijk de gehele dag word er schoongenmaakt zowel op het strand als om het zwembad. Dit was de 3e keer maar zeker niet de laatste keer

Casal, Maio 2014
"Wederom geweldig!"traduzir
Hans en Ellen
10,0

30-05-14 Weer geweldig genoten in dit top hotel.
De verzorging was voortreffelijk.
Bijkomend voordeel: de korte transfertijd van en naar de luchthaven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações