Avaliações Hotel Royal Wings*****

4 março 2015

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1767 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1185 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1767 Avaliações de Royal Wings*****

8,4
8,9
9,4
9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Fev 2015
"Heerlijk hotel!"traduzir
willempie
7,0

02/03/15 Wij waren nu voor de 5e maal in dit hotel op de strip van Lara. De serivce en het hotel zelf is nog steeds geweldig. Het avondeten met de diverse thema's blijft fijn. Onze twee volwassen kinderen waren nu ook ook mee, en hebben genoten. Een week is prima om te onthaasten en uit te rusten. De kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien, die jaar zelfs ook koffie- en theemogelijkheid. Wat wij wel jammer vinden is dat nu betaald moet worden voor de a la carte restaurants, we hebben daar nu dan ook geen gebruik van gemaakt. De Turkse tent blijft een welkome afwisseling voor de lunch.

Jan 2015
"Nooit meer RW"traduzir
wm1970
6,0

06/02/15 Na drie weken Royal Wings vinden het een Winderig, Tochterig en koud hotel. Daardoor waren er veel hotelgasten ziek. Het eten was zeer Slecht en de keuze is zeer beperkt.. Boven vinden wij dat de koks van RW allemaal terug moeten naar de kokschool omdat ze het vlees, vis en patat niet gaar konden krijgen. Wij vinden het zeer raar dat andere hotelgasten die in januari Royal Wings zo goed vonden !!!

Famílias com crianças, Out 2014
"Prachtig hotel"traduzir
Tanja
8,0

26/10/14 Net terug van een weekendje royal wings. Alles perfect op 3 dingen na. Slechte Wifi, alleen bij receptie en soms op andere plaatsen. Water van het zwembad was in deze tijd ontzettend koud. Zijn bijna niet in het zwembad geweest, zo koud. Weinig Russen maar de Rus die er was kocht het meisje voor de kids club weg om op te passen voor een baby van 4 maanden. Daardoor was er maar 1 leidster op minimaal15 kinderen. Dat was jammer. Voor de rest tophotel. Bij slecht weer is de kermis dicht, wat bij ons helaas 3 x is geweest (het was wel droog maar het had een uur eerder geregend).

Casal, Set 2014
"Perfect Resort, is een toppertje"traduzir
Johan de Leeuw
10,0

09/10/14 Geweldig mooi resort met lekker groot zwembad, prima periode en toch nog 35 graden overdag, alles zeer goed geregeld, heel veel variatie in eten, in 4 talen te lezen wat het was, behalve in het Nederlands. De specialiteit restaurants zijn zeker aan te raden. We waren nu met z'n tweeën, maar met kleinkinderen zou je je ook niet vervelen, hebben een eigen Lunapark met verlichte draaimolen, treintje en nog veel meer. Komen hier zeker terug !! Enige minpunt was het slechte Wi-Fi bereik, alleen in de lobby had je soms verbinding

Casal, Set 2014
"Is en blijft een aanrader"traduzir
Ineke en Ed Neervoo...
10,0

06/10/14 Voor de vierde keer te gast in Royal Wings. De herinnering van de laatste keer twee jaar geleden werden gewoon overtroffen. Het is hier geweldig en je voelt je echt als een koning. Wie hier aangeeft iets te klagen te hebben kan beter niet op vakantie gaan en moet dan maar thuis blijven.
Speciale aandacht voor de enorme gastvrijheid en service van de strandman, de handdoeken dame en de skybar van Emel

Famílias com crianças, Set 2014
"Schitterend hotel"traduzir
Esther Hoogendoorn
10,0

04/10/14 Mooi, schoon resort. Ruime kamer met groot balkon. Mooie zwembaden, met veel groen en bruggetjes. Zwemwater wel koud (eind sept.) voorzieningen voor het eten zijn goed, jammer dat sommige dingen maar kort open zijn (met name de foodcounters rondom het zwembad). Personeel is vriendelijk en behulpzaam, vooral voor kids!

Famílias com crianças, Set 2014
"Super hotel!"traduzir
erni49@hotmail.como
9,0

02/10/14 Wij zijn net terug van een week Royal Wings en ik kan alleen maar zeggen dat dit hotel echt top is!
Als ik iets negatiefs moet noteren, is dat het eten 's avonds misschien niet echt gevarieerd is, maar dat heb je in de meeste hotels!
Kinderclub echt goed, lieve animators. De attracties vonden onze kinderen ook heel leuk! alles was gewoon super!

Famílias com crianças, Ago 2014
"SUPER vakantie gehad"traduzir
Katja
10,0

30/08/14 Dichtbij vliegveld. Aan zee. Mega zwembad in de voortuin wat grenst aan de zee. En aan de achterkant waterglijbanen en kermis.

Wij hadden een normale kamer met 2 extra bedden voor onze kinderen het was prima. We sliepen er toch alleen maar in voor de rest waren we hele dag buiten. We hadden kamer aan de achterzijde wat eigenlijk goed uitkwam. Was heerlijk rustig. Als je zeezicht heb je denk ik meer last van de muziek in de avond.

Elke dag werd kamer schoongemaakt. Je hoeft geen shampoo, conditioner, douchegel of bodylotion mee te nemen want dat werd elke dag gevuld in mini flesjes. Ook geen handdoeken ook niet voor het strand want dat kon je elke dag wisselen voor schone.

Kinderen hebben zich super vermaakt. Elke dag weer mini disco en in de avond een show. We hebben alleen de zaterdagavond gezien met een magische show en ze waren erg goed.

We hebben echt genoten en we hebben absoluut geen klachten gehad.
Op een aardbeving na ;-)

Famílias com crianças, 2014
"Superrrmooi!"traduzir
Anna
9,0

25/08/14 In 1 woord supermooi! Geweldige 10 dagen gehad in Royal Wings.
Netjes bijgehouden van zwembad tot tuin.
Heerlijk eten en supervriendelijk personeel!
Wij gaan volgend jaar weer!!

Famílias com crianças, Ago 2014
"Zéér degelijk hotel maar net geen 5 sterren"traduzir
liesbet
9,0

25/08/14 Jammer dat je in het hotel heel de tijd naar je klok moet kijken als je gebruik wilt maken van de verschillende eetstandjes.Bij het middageten in het hoofdrestaurant was weinig variatie voor een 5 sterren hotel.

Kleine kamer voor 4 personen. De kamers zijn zeer gehorig en dat is heel vervelend. 's Morgens werd je wakker met het geluid van vuilniswagens en gerammel van containers en dit al om 7u!

Wij hebben al 3 keer een 5 sterren hotel bezocht in Turkije en dit was het minste van allemaal. Vorig jaar Barut Lara gedaan en dat is toch wel een hele andere categorie dan dit hotel.

Het Italiaans à la carte restaurant is zeer goed en verzorgd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações