Avaliações Hotel Royal Wings*****

31 julho 2015

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1794 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1259 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1794 Avaliações de Royal Wings*****

8,3
9,3
9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Jul 2015
"Top hotel,jammer van de verouderde kamers"traduzir
Gino
4,0
10,0

24/07/15 Net terug van Royal wings en waarbij ik dit toch even wou meegeven;Dit is weer een tophotel van de stonegroep.We hebben er heel lekker gegeten,de zwembaden zijn mooi en vooral heel gezellig liggen,animatie is er top,personeel ongelooflijk vriendelijk,de ultra all-in formule is echt zijn geld waard.Toen we er aankwamen kregen we het aanbod om in hun nieuwe hotel te verblijven(royal taj mahal/side) We hebben besloten om eerst een paar dagen in wings te blijven en dan naar de taj mahal te gaan en eigenlijk hadden we die beslissing niet genomen.Royal Taj Mahal is daarom zeker niet minder,het is een heel mooi nieuw hotel maar je voelt dat ze er nog maar net in het kinderschoenen staan.Personeel spreekt bijna geen engels,toch raar voor een groep die zo'n mooie hotels heeft.Ik denk dat de taj mahal over een jaartje helemaal top zal zijn maar de gezelligheid die er bij Royal wings is dat misten we daar toch wel.Denk dus even na als jullie ook zo'n aanbod krijgen,wij zouden het niet meer doen..

Famílias com crianças, Jul 2015
"2e keer royal Wings en weer super!"traduzir
Adrie
10,0

19/07/15 Voor de 2e keer Royals wings. Met 2 kinderen van 4 en 9.
Eten, kamer, service, zwembad heel goed.
Genoeg de doen voor de kids.
Animatie was geweldig. Schuimparty op strand
De wekelijkse garden party op zaterdag is ook geweldig met DJ en cocktails. Gewoonweg een dikke Okay!!

1 puntje, wij vliegen niet meer met deze vliegmaatschappij. na uur vliegen terug naar antalya voor kleine technische storing, maar werd weinig tot niets verteld en door de uren lange vertraging waardoor we dus ipv rond 7 uur te landen nu 1 uur 's nacht pas aankwamen. Maar maatschappij maakt dat niets uit en geeft de mensen ook geen eten als compensatie......gewoon betalen voor je eten wat uitverkocht was omdat nu iedereen toch wel trek had en dus gewoon de maaltijden kocht maar daar hadden ze bij maatschappij geen rekening meegehouden, dus te weinig.
En zeer weinig been ruimte, waardoor een man die 2 meter was gedwongen was om op de stoel van stewardess te zitten.

Famílias com crianças, Jun 2015
"Goed hotel, barstslechte spa"traduzir
Adriaan Van Agtmael
10,0

13/07/15 Mooi hotel, zalig zwembad, goed eten en dicht bij de luchthaven. Een domper was de spa van het hotel dat uit handen is gegeven. Wij hadden een prijs afgesproken met een personeelslid van de spa die mensen aansprak aan het zwembad. Aan de spa zelf moesten we plots 15 Euro meer betalen, de man van het zwembad "herinnerde" zich de afspraak niet meer waardoor we 15 Euro meer betaalde als initieel afgesproken. Al bij al geen ramp zou je denken maar als we die man tegenkwamen aan het zwembad begon hij de naam van onze massage luid te scanderen aan de prijs die we initieel hadden afgesproken en dit voor ons te irriteren, triestig. Dit is de reden waarom service maar een zes krijgt, zonder dit voorval had dit best een negen mogen hebben. Conclusie: een aanrader maar als je naar de spa gaat zie dat je uw afspraak op voorhand op papier laat zetten.

"Geweldig"traduzir
mia welten
10,0

09/07/15 geweldig hotel,prima servies,eten zeer goed heel veel keus.
zwembad zeer groot, het strand geweldig. kamer top, iedere dag schone handdoeken koelkast gevuld enz de schoonmaak van de kamers was ook zeer goed.kortom ZEER GOED HOTEL PERFECT

Casal, Jun 2015
"Goed maar er zijn betere hotels in lara"traduzir
Theo
10,0

24/07/15 Royal wings heeft een heel mooi groot zwembad en het eten is ook goed verzorgd. Wij hebben echter al een aantal hotels bezocht in lara die toch net die extra service geven die we bij Royal wings niet aantroffen. in de periode dat wij er waren ontzettend veel handdoekje leggen maar dat kon daar makkelijk want men ging daar veel te soft mee om. een briefje neerleggen en vervolgens de handdoeken op een stapeltje dat werkt niet.

"Super luxe chill vakantie!"traduzir
Bas en natasja
10,0

17/06/15 10 super dagen gehad. Voorheen 2 keer naar long beach geweest in alanya. Dat was al een perfect hotel. Maar royal wings zet gewoon de puntjes op de i. Zoveel goed eten. Een perfect zwembad. Zeer grote kamer. Kamer misschien zoals meerdere zeggen. Iets gedateerd, maar brandschoon en elke dag een buigevulde koelkast. 32 inch platte tv. Nederlandse zenders. Wij komen hier zeker weten terug.

Famílias com crianças, 2015
"Aanrader"traduzir
ilona
9,0

11/06/15 geweest met baby 11mnd. campingbed was met hoeslaken, dekbedje en kussentje. waterkoker en koelkast op de kamer. kamer aan zwembadzijde. Prachtig uitzicht maar wel herrie vd animatie. Zwembad was onverwarmd (binnen ook). Pampers en potjes voeding van Hipp te koop in het winkeltje van het hotel. alleen 4 mmd formaten fruit. Geen diners. kinderbuffet heeft koelkast met Activia toetjes, sappen, pakjes en ook potjes. yoghurt met fruit of fruit. in klein formaat. soms maaltijdpotjes (kleine). tegenover Delphin Diva zit Migros. Supermarkt met goedkopere luiers (ook Pampers) en potjes eten. breed assorti kleine potjes maar 7+ mnd, zoals ze er hierop vermelden, alleen rijst met groente en pasta. leuk was de kinderspeeltuin in het gras en savonds het reuzenrad en de mini draaimolen. Voor oudere kinderen is er helemaal veel vermaak met kidsclub, glijbanen, funhouse en lunapark. Heerlijk gegeten,

Amigos, Jun 2015
"Mooi Park voor kinderen "traduzir
Rob
5,0
4,0
8,0

05/07/15 Royal Wings wordt inmiddels erg gedateerd, te zien aan achterstallig onderhoud in de kamers en rondom het park. Ook zeer veel kinderen aanwezig 450! Chaos in het Main Restaurant, hierdoor niet rustig kunnen eten! Na gesprek management toezegging om zonder bybetaling van 10 euro pp. te kunnen eten bij de Tai als compensatie. Denk je netjes opgelost wat blijkt bij uitchecken wordt alles in rekening gebracht, en zegt men niets van deze afspraak te weten. Ronduit schandalig ben al 8 jaar klant hier. Advies voor een rustige vakantie ga hier niet naar toe.(lijkt nu wel Euro Disney)Was in het verleden niet zo! Zijn erg commercieel geworden voorheen zonder bijbetalen eten in a la cart restaurants. Privé tent op strand maar liefst 33 euro p.p. Gaat echt nergens meer over. En afspraken maken kan je echt niet met ze!!!

Famílias com crianças, Jun 2015
"Fantastisch hotel voor gezinnen met jonge kinderen"traduzir
Michel
10,0

13/06/15 Zojuist terug van een geweldige vakantie in Royal Wings. Hoewel mijn ouders, die er 5 jaar geleden ook zijn geweest, wel vonden dat het eten in het hotel achteruit is gegaan en je kan zien dat het geen nieuw hotel meer is, hebben wij ons prima vermaakt. Het voordeel van Lara is dat het op slechts 15 minuten van de luchthaven licht. Nadeel is wel dat er in Lara buiten het resort weinig te beleven valt, maar onze kinderen van 3 en 5 hadden er, met een leuke miniclub, kermis, glijbanen en minisdisco, ook geen probleem mee om in het resort te blijven. Het zwembad is groot, maar door de indeling niet massaal. Het restaurant is erg druk, maar buiten zit je wel rustiger en gezelliger. Helaas moest je voor een goed werkende WiFi naar de lobby. Eten en drinken buiten is prima; vooral bij het strand. Ook het Italiaans à la carte restaurant is een aanrader. Daarvoor betaal je wel 10 euro per volwassene. Er zou iets meer aandacht aan het onderhoud besteed mogen worden, maar verder een prima hotel.

"Fantastische plek"traduzir
Frank en Ine
10,0

12/06/15 Zojuist terug van heerlijke vakantie Royal Wings. Het eten is super goed en je kunt als je daar behoefte aan hebt rustig eten bij speciaal eethoek alleen voor volwassenen. Alles is netjes verzorgd en personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam een echte aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações