Avaliações Hotel Royal Wings*****

23 Abril 2014

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 1695 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1122 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1695 Avaliações de Royal Wings*****

8,3
8,9
9,4
8,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Fev 2014
"Het betere hotel op lara"traduzir
Erwin
10,0

06-03-14 Al veel hotels gedaan op het larastrand, hier kom ik zeker terug. vriendelijk,warm eten,soms heet wat uniek is in turkeye,vriendelijk,zeer goede bediening in de bar,pot met nootjes bij uw drank elke keer opnieuw.
Een redelijk groot spa center.Animatie was er op tijd en stond.Beter kon bijna niet voor ons.
Geen klachten over niks

Casal, Fev 2014
"Top!"traduzir
annnn
9,0

02-03-14 Wij zijn met terug na een week in royal wings. Het hotel is erg goed, we hebben genoten!
Het was onze huwelijksreis hoewel touroperator dit had doorgegeven wisten ze bij de receptie niets. Gaven ook aan dat er geen extra's waren. Echter de guest relations ondernam gelijk actie waardoor we champagne, ontbijt o p bed en 2x a la carte uit eten mochten.
A la carte was erg goed. Vooral de Italiaan!
Buffetrestaurant is heel uitgebreid, alles vers en smaakvol. Zoveel keuze! Turkse tent bij het strand ideaal voor pizza en bakplaatpannekoeken.
Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Drankjes worden heel snel aangevuld, ze lopen hard! Heel grote keuze in cocktails! Alleen de koffie vonden we niet lekker. Bij de patisserie is wel Goede koffie!
Wij hadden een voordeelkamer geboekt, dit betekent kleinere kamer en balkon je zit op de achterkant. Voor ons prima.
Zwembad en strand zijn werkelijk waar prachtig, net zoals de lobby en binnenzwebad.
Ja wij zijn erg tevreden !

Viajando sozinho, Fev 2014
"5 hotels bezocht deze winter en dit is de beste."traduzir
Henk Matser
9,0

04-02-14 Het is bijna een perfect hotel.

Encontre mais informação Hotel Royal Wings***** através de:

Casal, Jan 2014
"Wegblijven!!"traduzir
suwerti
8,0

27-01-14 Bouwwerkzaamheden naast hotel. Lawaai overlast. Er staat een stroomgenerator naast hotel omdat stroom regelmatig uitvalt. Deze draait dag en nacht. Konden er niet van slapen. Staat te dichtbij kamers. Gemeld bij guestrelations. Kommentaar: jammer

Viagem em grupo, 2013
"Haksiz sikayetler"traduzir
ahmet balci
5,0
6,0

07-12-13 Nedense millet "tur" diye yaziyor turkiye genelinde 4000 tur sirketi var.
Eger siz hangisinden memnun degilseniz adini yazin boylece diger 3999 tanesinide tohmet altinda birakmayin.
Nasil Iyi sofor - doktor- terzi - kasap -Musteri varsa.. bir o kadarda tersi vardir yani "kotu" diye adlandirabileceginiz. Eger durust seyahat acentesi bulamiyorsaniz ben size amcamin istanbul kadikoyde bulunan turizm acentasi atoll turizm'i tavsiye ederim. www.atolltourism.com telefon 0216 346 70 34 - 0539 711 99 19
Tur sirketinden paranizi nasil geri alamazsinizki odemelerin % 90'a yakini kerdi karti ile oluyor zaten. Bankaniza muracat ecin. TURSAB var-Turizm Bakanligi var size destek olacak kurulus olarak

Amigos, Nov 2013
"Heerlijk!"traduzir
Henri
8,0

07-01-14 Heerlijk hotel voor de 4de maal in 3 jaar bezocht. Een heerlijk hotel voor een redelijke prijs in de winter periode. Alle keren in winter periode geweest.
De samenstelling van de gasten is elke keer weer anders.
Deze keer met vrienden geweest welke een mindervalide kamer hadden geboekt, het werkte goed op een paar min puntjes binnen de kamer ivm wateroverlast door ontbreken van een douchegordijn.
Verder kan je met rolstoel en andere hulpmiddelen daar binnen het hotel goed verplaatsen.

Casal, Nov 2013
"2de keer dit hotel, maar volstaat!"traduzir
ms
8,0

15-11-13 wij komen reeds meer dan 25 keer naar Antalya (lara,belek,side) telkens andere hotels en dit hotel voor de tweede keer (mei en nov )gedaan.goed hotel maar een 9.2 score is toch wel iets te hoog.ontbijt heel lekker,maar lunch en dinner toch veel herhalende keuze....,s'avonds ook niet veel te doen,enkel lobbybar open...

Casal, 2013
"Zou het paradijs op aarde kunnen zijn."traduzir
meneer Wouters
7,0

01-11-13 Wij zaten bij de tweede boeking dit jaar in een zijvleugel met verondersteld zeezijzocht.
Iedere morgen werden wij om zeven uur luidruchtig gewekt door de vuilophaaldienst bij het naastgelegen hotel. Willen proberen dit bij een volgende boeking voor te zijn.
Service aan de balie is minimaal

Famílias com jovens, Out 2013
"Super hotel"traduzir
Familie Roek
7,0

31-10-13 Prachtige vakantie gehad in dit luxe resort. Heerlijk eten, bijna 24 uur per dag. Mooie kamers en zwembad. Helaas was het water van het zwembad te koud in oktober. De glijbanen bij het hotel waren super. Gebruik gemaakt van de wellness, hamam met massage is een aanrader. Wij kregen een upgrade naar een super grote kamer met jacuzzi op de kamer, helemaal top. In het hotel waren veel Nederlanders. De bediening was super vriendelijk en de service top. Wij komen er vast een keer weer terug. De enige reden om niet terug te gaan is de omgeving van het hotel, saai en het koude water van het zwembad.

Casal, Out 2013
"Prima vakantie"traduzir
mevrouw van dommele...
9,0

04-11-13 2e keer, echte aanrader, mooi hotel, goede voorzieningen, lekker eten, alles prima

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações