Avaliações Hotel Royal Wings*****

28 maio 2015

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1778 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1236 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1778 Avaliações de Royal Wings*****

8,4
9,2
9,3
9,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Fantastisch hotel!"traduzir
Danielle
10,0

24/05/15 Wij zijn net terug uit dit fantastische hotel!!
Wij waren met 5 personen waaronder een kind van 1 jaar, alles is top geregeld er stond een heel net babybed klaar.
In de eetzaal apart kinderbuffet waaronder ook wat potjes voeding vaak wel alleen fruit!
Kamers zeer netjes en ruim ook een groot balkon!
Zwembad heel groot en overal is wel een plek waar je kunt eten!
Ons is het hee goed bevallen hier komen we zeker nog eens terug

Famílias com jovens, Maio 2015
"Heerlijk!"traduzir
Steenbergen
10,0

09/05/15 Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Prima ligging t.o.v. de luchthaven (20 min). De service is goed. Prijs/kwaliteit is goed. Het eten is Top. Heel veel keuze voor alle "eetmomenten" en mocht je dan nog meer trek hebben dan is er altijd nog de snackcorner waar naast doner kebab ook verse broodjes/pizza's/crepes en wafels gemaakt worden. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Wij zaten in een duplex kamer. Enig minpuntje in deze kamer is het kleine balkon. Daar kon je nauwelijks met twee personen zitten. Echter het hotel heeft overal leuke zitjes zodat het niet eens in je op komt om op je hotelkamer/balkon te gaan zitten. Onze pubers hebben zich prima vermaakt. Het animatieteam doen hun uiterste best om er een leuke show van te maken, wat ook lukt! Het zwembad, geweldig. Zwemmen door het hele park en een apart zwembad waar de glijbanen op uitkomen. Het turkse stoombad/sauna zijn goed. De hamam kan qua prijs beter buiten het hotel geboekt worden. Aanrader!

"Erg leuke vakantie"traduzir
Onstwedder
10,0

16/05/15 Dit hotel is erg ruim en groot. het is heel schoon. Het zwembad is bijzonder groot en in onze periode (meivakantie) was het goed te doen qua temperatuur. Mijn 7-jarige dochter heeft de laatste dag bijna 4 uur in het zwembad gezwommen - af en toe in het zonnetje een beetje opwarmen.
Er waren heel veel glijbanen 4 voor de kleine kinderen, 4 voor de oudere en twee met een band.
Ondanks dat het hotel vol zat had je dat idee helemaal niet.
Personeel was supervriendelijk.
Minidisco begon pas om 20:30 dat was voor onze jongste wel wat laat.

Casal, Maio 2015
"Fantastische week gehad!"traduzir
wieke
9,0

16/05/15 Net terug van een weekje vakantie in Royal Wings. Wat een top hotel! Ruime, nette hotelkamer met minibar die dagelijks wordt bijgevuld. Lekker eten, héel veel keus, voor ieder wat wils! Het hotel was volgeboekt maar hier merk je niets van omdat er ruimte genoeg is. Heerlijk ruim zwembad en een privéstrand. Ligbedden genoeg, je hoeft niet optijd je bed uit om een bedje te reserveren. Er komen telkens medewerkers langs om te vragen wat je wilt drinken, zelfs aan het zwembad kwam er een meisje uit de bediening op rolschaatsen langs met haar dienblad vol drankjes. Lara is een prettige omgeving, ook nog een dag naar de stad Antalya geweest, dit is een aanrader. Personeel is klantvriendelijk en willen alles voor je doen. Wij hebben een geweldige week gehad!

"Super hotel!"traduzir
Sandra
9,0

16/05/15 we zijn net terug van 9 dagen royal wings. Wat een fantastisch leuk gezellig hotel. Alles dikke duim. Eten was zalig en ontzettend veel keus. Zwembaden mooi en heerlijke temperatuur. Aqua park, en kermis vonden onze kinderen geweldig. Wat hebben we hier genoten, komen zeker terug!

Famílias com jovens, Maio 2015
"Royal Wings voor de tweede keer"traduzir
Robbert
10,0

16/05/15 Net terug van 10 dagen royal wings. We hadden een junior suite deze was prima. De matrassen vonden wij wat hard en de slaapband voor de kinderen in de andere kamer wat aan de smalle kant. Nadat wij twee dekens voor de kinderen geregeld hadden was het gevecht om een stukje deken over. Het buffet vonden wij soms smakeloos en heel druk (meivakantie) en in sommige gevallen maar net (soms niet) gaar. De a la carte restaurants zijn betaald terwijl je vroeger hier 1x gratis kon eten. Het eten hier is prima. Zwembad top en super weer.

Animatieteam top! Vooral de aquagym met Alex. Google maar op Alex Royal Wings en je vindt echt hilarische momenten met hem. Een aanwinst voor het hotel, als hij de aquagym deed was het hele bad vol met deelnemers. Bij de waterpolo was het soms jammer dat alleen de echt grote mensen mochten mee doen, pas toen het rustiger werd mochten onze kinderen ook deelnemen.

Hotel is top voor herhaling vatbaar.

Famílias com crianças, Abr 2015
"Gewoon geweldig! Echt genieten"traduzir
Tamara
10,0

08/05/15 Voor de eerste keer een all inclusive hotel geboekt en ik kan je vertellen het was geweldig. Alle opmerkingen over lauw eten en ander gemeuk, heb ik helemaal niets van gemerkt. Wellicht zaten wij gewoon in de juiste periode, namelijk de mei vakantie.
Zwembad is groot, maar in deze periode van het jaar wel koud. Maar daar houd je rekening mee. De kinderen vonden het helemaal leuk. Ook de mini club is goed geregeld!
Eten is goed. Het is een buffet en er is genoeg keuze. Diverse keren aangevuld en warm eten. Opmerking over lauw eten, moet je gewoon even wachten tot de aanvulling komt en niet als een hongerige wolf alles maar pakken wat je pakken kunt.
Vriendelijkheid is prima.
Het enige minpunt vond ik de herrie in de kamer, maar dat werd meer door de buren veroorzaakt en daar kan het hotel niets aan doen. Overigens bij nachtelijke herrie werd dit door het hotel meteen opgepakt.
Dus voor alle zeurpieten.. ga lekker ergens anders heen en laat de mensen heerlijk genieten van dit hotel!

Casal, Abr 2015
"Is niet meer wat het was"traduzir
Jan
6,0

01/05/15 Royal Wings is voor ons altijd een hoog aangeschreven hotel aan de Turkse Riviera geweest. Inmiddels hebben wij dit hotel 4 keer bezocht de afgelopen 6 jaar. Onze indruk dat dit hotel wat van zijn allure verliest. Ondanks dat er een veelheid aan eten te verkrijgen is, is het net niet top. Te vaak is het "warm" eten lauw. Ook de kwaliteit en smaak van de hapjes/snacks bij de eettentjes van het Amphi-theater laten te wensen over. Meerdere gasten, waarmee wij kontakt hadden tijdens ons verblijf bevestigden bovenstaande.
Let wel: het is absoluut geen slecht hotel, maar voor een goedkopere prijs hebben wij inmiddels in betere hotels in Lara en in Side verbleven.
Voorlopig voor ons (even) geen Royal Wings meer.

"Niet weer"traduzir
j.r oostenveld
5,0
4,0

25/04/15 Vele malen in Lara geweest. Dit was de tweede keer in Royal Wings. Vorig jaar paar problemen en men beloofde een upgrade als we weer zouden komen. Dus weer geprobeerd, Van upgrade niet veel gemerkt.Hoewel het half April was, nog veel buiten eetgelegenheden dicht, barretje op strand om 16.00 dicht. Eetgelegenheid bij strand een donker tochtig hok ,eten lauw. Binnenzwembad ,water steenkoud.

"Never nooit meer! Verschrikkelijk!"traduzir
E.
2,0
1,0
5,0
4,0
6,0

07/05/15 erg onvriendelijk personeel! Geen glimlach en als je wat vroeg moest je het maar zelf doen want niemand kon weg of kon het op dat moment doen. Ons vlucht was ook in de nacht waardoor we voor aantal uuren extra kamer hadden geboekt vanwege ons kleine konden helaas niet op dezelfde kamer blijven en moesten nog eens meer dan een uur wachten totdat alles in de andere kamer werd geregeld en helaas dat uur moest je gewoon betalen! Verschrikkelijk! Bah! Nooit meer echt!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações