Avaliações Hotel Royal Wings*****

4 setembro 2015

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1802 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1284 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1802 Avaliações de Royal Wings*****

8,4
9,2
8,9
8,8
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Ago 2015
"Fantastisch"traduzir
Super goed echt een...
10,0

24/08/15 Geen min punten totaal niks alleen maar plus. Dat mensen durven te klagen vreselijk.. eten top en afwisselend, mooie kamers, super personeel en wat er gezegd wordt dat hotel verouderd is totaal niet zo luxe, en wat ze zeggen over animatie team ook niet waar super vriendelijk en begrip vol. Mooi strand.. water sport betaalbaar. En voor Alex van Animatie is super leuk.

Geen klagen super dikke vette 10

Famílias com crianças, Ago 2015
"Super leuk familiehotel!"traduzir
anoniem
10,0

30/08/15 We hebben een leuk verblijf gehad. Kinderen vonden het ook super. Als je hier niets te eten kan vinden wat je niet lekker vindt dan ben je een moeilijke eter. We hebben het gewoon echt leuk gehad!

Famílias com jovens, Jul 2015
"Paradijs"traduzir
fam Toxopeus
10,0

10/08/15 Super mooi , eten goed en animatie team ook Top,voor herhaling vatbaar 👍

Jul 2015
"Fantastisch!"traduzir
marlou
10,0

25/08/15 over dit hotel hoef je niet veel woorden aan vuil te maken is gewoon fantastisch en geweldig lekker en veel en warm eten een geweldige kamer en goede obers dit hotel verdient echt wel zijn 5 sterren!!!!!

Casal, Jul 2015
"Top hotel,jammer van de verouderde kamers"traduzir
Gino
4,0
10,0

24/07/15 Net terug van Royal wings en waarbij ik dit toch even wou meegeven;Dit is weer een tophotel van de stonegroep.We hebben er heel lekker gegeten,de zwembaden zijn mooi en vooral heel gezellig liggen,animatie is er top,personeel ongelooflijk vriendelijk,de ultra all-in formule is echt zijn geld waard.Toen we er aankwamen kregen we het aanbod om in hun nieuwe hotel te verblijven(royal taj mahal/side) We hebben besloten om eerst een paar dagen in wings te blijven en dan naar de taj mahal te gaan en eigenlijk hadden we die beslissing niet genomen.Royal Taj Mahal is daarom zeker niet minder,het is een heel mooi nieuw hotel maar je voelt dat ze er nog maar net in het kinderschoenen staan.Personeel spreekt bijna geen engels,toch raar voor een groep die zo'n mooie hotels heeft.Ik denk dat de taj mahal over een jaartje helemaal top zal zijn maar de gezelligheid die er bij Royal wings is dat misten we daar toch wel.Denk dus even na als jullie ook zo'n aanbod krijgen,wij zouden het niet meer doen..

Amigos, Jul 2015
"Royal Wings blijft een goed hotel."traduzir
Paslou77
10,0

20/08/15 Royal wings blijft een goed hotel. 1 ding mensen hebben gelijk als ze klagen over een nieuwe meid bij animatie team. geeft animatie team een slechte naam.

Famílias com crianças, Jul 2015
"2e keer royal Wings en weer super!"traduzir
Adrie
10,0

19/07/15 Voor de 2e keer Royals wings. Met 2 kinderen van 4 en 9.
Eten, kamer, service, zwembad heel goed.
Genoeg de doen voor de kids.
Animatie was geweldig. Schuimparty op strand
De wekelijkse garden party op zaterdag is ook geweldig met DJ en cocktails. Gewoonweg een dikke Okay!!

1 puntje, wij vliegen niet meer met deze vliegmaatschappij. na uur vliegen terug naar antalya voor kleine technische storing, maar werd weinig tot niets verteld en door de uren lange vertraging waardoor we dus ipv rond 7 uur te landen nu 1 uur 's nacht pas aankwamen. Maar maatschappij maakt dat niets uit en geeft de mensen ook geen eten als compensatie......gewoon betalen voor je eten wat uitverkocht was omdat nu iedereen toch wel trek had en dus gewoon de maaltijden kocht maar daar hadden ze bij maatschappij geen rekening meegehouden, dus te weinig.
En zeer weinig been ruimte, waardoor een man die 2 meter was gedwongen was om op de stoel van stewardess te zitten.

Famílias com crianças, Jul 2015
"Wat een teleurstelling !!!!!"traduzir
Virginia van Vliet
7,0
10,0

03/08/15 Wij zijn dit jaar voor de 2e keer geweest!! We vonden het 3 jaar geleden echt een 10 geven maar dit jaar een magere 7!! Eten is bijna elke dag hetzelfde,het eten is helaas vaak rauw!!!zoals kip of andere vleessoorten!!!Het animatie loopt er in de avond bij of ze achter het centraal Amsterdam moeten werken!! De animatie was 3 jaar geleden ook veel beter.de kamers waren niet schoon.de grond overal langs het zwembad was vies en vet!!!Dit was voor ons de laatste keer.we zijn met 4 volwassen en 5 kinderen geweest en heeft 11 000 euro kost!!wat het hotel betreft weg gegooid geld!!

Famílias com crianças, Jun 2015
"Goed hotel, barstslechte spa"traduzir
Adriaan Van Agtmael
10,0

13/07/15 Mooi hotel, zalig zwembad, goed eten en dicht bij de luchthaven. Een domper was de spa van het hotel dat uit handen is gegeven. Wij hadden een prijs afgesproken met een personeelslid van de spa die mensen aansprak aan het zwembad. Aan de spa zelf moesten we plots 15 Euro meer betalen, de man van het zwembad "herinnerde" zich de afspraak niet meer waardoor we 15 Euro meer betaalde als initieel afgesproken. Al bij al geen ramp zou je denken maar als we die man tegenkwamen aan het zwembad begon hij de naam van onze massage luid te scanderen aan de prijs die we initieel hadden afgesproken en dit voor ons te irriteren, triestig. Dit is de reden waarom service maar een zes krijgt, zonder dit voorval had dit best een negen mogen hebben. Conclusie: een aanrader maar als je naar de spa gaat zie dat je uw afspraak op voorhand op papier laat zetten.

Casal, Jun 2015
"Geweldig"traduzir
mia welten
10,0

09/07/15 geweldig hotel,prima servies,eten zeer goed heel veel keus.
zwembad zeer groot, het strand geweldig. kamer top, iedere dag schone handdoeken koelkast gevuld enz de schoonmaak van de kamers was ook zeer goed.kortom ZEER GOED HOTEL PERFECT

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações