Avaliações Hotel Royal Wings*****

23 Setembro 2014

Royal Wings*****
Avaliações Hotel Royal Wings*****
Lara Turizm Merkezi, TR-07230, Antalya

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Royal Wings***** e outras informações úteis para suas férias em Antalya.
Hotel Royal Wings obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 1751 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Royal Wings***** e outros dados úteis sobre suas férias em Antalya. Alem disso podes encontrar 1179 Fotos de férias de Hotel Royal Wings***** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Royal Wings*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mediterrâneo. Compare Hotel Royal Wings***** com as outras acomodações em Antalya.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Royal Wings***** / Antalya. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1751 Avaliações de Royal Wings*****

8,4
8,9
9,4
9,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
"SUPER vakantie gehad"traduzir
Katja
10,0

30-08-14 Dichtbij vliegveld. Aan zee. Mega zwembad in de voortuin wat grenst aan de zee. En aan de achterkant waterglijbanen en kermis.

Wij hadden een normale kamer met 2 extra bedden voor onze kinderen het was prima. We sliepen er toch alleen maar in voor de rest waren we hele dag buiten. We hadden kamer aan de achterzijde wat eigenlijk goed uitkwam. Was heerlijk rustig. Als je zeezicht heb je denk ik meer last van de muziek in de avond.

Elke dag werd kamer schoongemaakt. Je hoeft geen shampoo, conditioner, douchegel of bodylotion mee te nemen want dat werd elke dag gevuld in mini flesjes. Ook geen handdoeken ook niet voor het strand want dat kon je elke dag wisselen voor schone.

Kinderen hebben zich super vermaakt. Elke dag weer mini disco en in de avond een show. We hebben alleen de zaterdagavond gezien met een magische show en ze waren erg goed.

We hebben echt genoten en we hebben absoluut geen klachten gehad.
Op een aardbeving na ;-)

Famílias com crianças, 2014
"Superrrmooi!"traduzir
Anna
9,0

25-08-14 In 1 woord supermooi! Geweldige 10 dagen gehad in Royal Wings.
Netjes bijgehouden van zwembad tot tuin.
Heerlijk eten en supervriendelijk personeel!
Wij gaan volgend jaar weer!!

"Zéér degelijk hotel maar net geen 5 sterren"traduzir
liesbet
6,0
6,0
9,0

25-08-14 Jammer dat je in het hotel heel de tijd naar je klok moet kijken als je gebruik wilt maken van de verschillende eetstandjes.Bij het middageten in het hoofdrestaurant was weinig variatie voor een 5 sterren hotel.

Kleine kamer voor 4 personen. De kamers zijn zeer gehorig en dat is heel vervelend. 's Morgens werd je wakker met het geluid van vuilniswagens en gerammel van containers en dit al om 7u!

Wij hebben al 3 keer een 5 sterren hotel bezocht in Turkije en dit was het minste van allemaal. Vorig jaar Barut Lara gedaan en dat is toch wel een hele andere categorie dan dit hotel.

Het Italiaans à la carte restaurant is zeer goed en verzorgd.

"Prima"traduzir
Joris
9,0

20-08-14 Groot hotel maar komt (op buffetrestaurant na) niet massaal over. Zwembadencomplex is prachtig en prima bijgehouden, gebouw zelf is van binnen beetje sfeerloos.
Kamers zijn in orde, goede airco met thermostaat, minibar wordt iedere dag bijgevuld maar koelt matig.
Niet op alle kamers wifi, in de lobby en barretjes keuze gratis/betaald, gratis was traag en maar één toestel per kamer.
Buffetrestaurant heeft iedere dag een ander thema maar het komt toch steeds grotendeels op hetzelfde neer, kwaliteit was redelijk en geen lange rijen. Kinderbuffet zeer matig. Italiaans á la carte lekker maar kleine porties.
Overdag buiten veel keuze, van gezond tot vette hap en van klein tot uitgebreid. Ook overal barretjes dichtbij.
Zwembad is prachtig en in het aquapark is leuk voor alle leeftijden. Wel veel chloor, de felgele zwembroek van onze zoon was na 6 dagen verschoten naar bijna wit.
Voldoende animatie.
Complex is netjes en schoon, van de kamers tot en met de toiletten, zelfs de toiletten buiten

"Maakt status waar"traduzir
J.Hannink
10,0

15-08-14 Supermooi hotel. Mooie kamers, heerlijk eten, geweldig mooi (mooiste van Lara) zwembad,genoeg bedjes,uitstekende service, vriendelijk personeel, leuk en gemotiveerd animatieteam die je de hele dag vermaken, gemoedelijke sfeer, niet vroeg uit bed voor handdoekje leggen, problemen worden a la minute opgelost....kortom een geweldig hotel met een mooi zwembad, goed eten en perfecte service.
Vorig jaar in een ander hotel gezeten,maar dit is veel leuker en gezelliger. Enige minpunt vind ik de indeling van het restaurant, maar daar maak ik me verder niet druk om. Volgend jaar weer!!

"Fantastisch"traduzir
Sem
10,0

23-08-14 Geweldige vakantie gehad bij Royal Wings met onze tweejarige. Niet weggeweest bij Royal Wings en toch hebben we ons geen moment verveeld. Aardig personeel, als er iets aan de hand is staan ze meteen voor je klaar. Aanrader.

Famílias com jovens, Ago 2014
"Derde keer en nog steeds super"traduzir
Marie-Claire
10,0

23-08-14 Wij zijn voor de eerder keer in royal wings geweest en ik zou het iedereen aanraden.het is zeker geen goedkoop hotel,maar het is gewoon alsof je thuis komt. Zoveel sfeer.We hadden voor ons en 2 kids van 15 en 13 jaar 2 losse kamers geboekt naast elkaar,maar helaas waren die er niet. Ze hebben ons toen een aanbieding gedaan voor een suite. Dit hebben wij gedaan en is zeker een aanrader. 2 geschakelde kamers, 2 douches en in de master bedroom een jacuzzi . En het uitzicht van de 9de etage is adembenemend. Je hebt zeezicht maar kunt ook het funpark zien. Het entertaimentteam is super. De gekke alex die helemaal losgaat met watergym . De manager die gewoon super veel humor heeft en niet te vergeten ' annastasiia' die soms volleybal deed of darten,maar ook de andere leden van het team zijn super.veel meegedaan met activiteiten. De fitnessruimte is op sommige punten wat verouderd. Wellnesscentrum is super,zowel de gezichtsbehandeling als de massages een aanrader. wij gaan volgend jaar weer!!

"Prachtig hotel !"traduzir
mevrouw CAFE
9,0

11-08-14 Heerlijke week gehad met twee meiden van twaalf. Groot resort, maar het voelt toch knus. Prachtig aangelegde tuinen. Mooi en schoon.
Het eten is lekker, de keuze is enorm, dus er zit altijd wel wat bij dat je lekker vindt.

"Paradijsje!!!!!"traduzir
Hellen
10,0

26-08-14 Wat hebben we met ons 4 jarig dochtertje genoten van deze vakantie. Alles was even mooi en netjes. Super zwembad in hele mooie aangelegde tuin.
Animatieteam erg leuk, totaal niet opdringerig. Eten geweldig, met themabuffetten zodat er elke avond wel een andere keuze was. Overdag ook veel keuze aan eten op het resort. Onze kleine meid vond de minikermis geweldig.Ook aquapark is leuk. Kamers netjes en minibar elke dag bijgevuld. Iedereen is erg vriendelijk. Wij kunnen niets negatiefs zeggen, dus volgend jaar weer ROYAL WINGS !!!!!!

"Fantastische vakantie gehad"traduzir
Adje
10,0

19-08-14 Perfect hotel voor jong en oud. super goed eten. elke dag een ander thema zoals vis,italiaans,oosters. ook div a.la carte restaurants ook gratis.. echt alles all incl. geweldig animatie team. alle medewerkers staan voor je klaar van schoonmaaksters tot bar bediende. prachtig schone matrassen. kamers perfect schoon en in nieuwstaat..Het mooiste zwembad wat ik ken... eromheen kun je de hele dag eten en drinken. zoals doner,pizza,ijs,pistolets,pannekoekjes,hamburger restaurant.. en div plekken om drinken te halen. aan de voorkant een golfslagbad,div glijbanen voor jong en oud. een kinder kermis.. prachtig uitzicht of je nu land of zee zicht boekt..in de omgeving veel winketjes en winkelcentra,s. Er rijd een hotelbus 2x per dag naar Antalya voor 5 euro pp. Heel handig. is een leuke stad om te winkelen.. op zaterdag rijdt een bus naar de markt ook heel erg leuk om te doen. je hoeft je geen minuut te vervelen in dit hotel. in de avond dans show,comedy,acrobatiek. beste animatie team ever!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações