Avaliações Hotel Samara*****

21 Agosto 2014

Samara*****
Avaliações Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Samara***** e outras informações úteis para suas férias em Torba.
Hotel Samara obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1263 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Samara***** e outros dados úteis sobre suas férias em Torba. Alem disso podes encontrar 871 Fotos de férias de Hotel Samara***** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Hotel Samara*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Compare Hotel Samara***** com as outras acomodações em Torba.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Samara***** / Torba. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1263 Avaliações de Samara*****

8,4
9,3
8,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Jul 2014
"Prima hotel, weinig voor de jeugd"traduzir
Jongma
7,0

10-08-14 Mooi schoon hotel, enorm harde bedden. Oplossing was 4 extra dunne dekbedjes op het matras, wat natuurlijk niet hielp. In de gids stond veel nederlanders, helaas niet gezien, eerste dagen veel Turken en de laatste dagen veel Fransen. Voor onze kinderen van 15 en 18 was het geen leuk complex!
Bij het a la carte was er alleen keuze vlees of vis en onze zoon mocht niet naar binnen met een short. Uiteindelijk via de manager een lange broek van het personeel geleend. Dit hotel heeft ietwat teveel pretenties voor wat ze bieden.

Amigos, Jul 2014
"Mooi proper hotel"traduzir
Mitch van Bendegem
6,0
9,0

07-08-14 Samara is een mooi proper hotel met veel belgen. Het enige wat ons tegenviel was het eten. Zeer veel keuze maar niet zo lekker klaargemaakt. Zeer veel dezelfde smaken. Voor de rest een super vakantie gehad. Bij de jet-ski wordt je in de zak gezet! We hadden onderhandeld om voor 53€ 20 min te varen maar na 14min stond hij al met zijn vlag te zwaaien dat we eruit moesten!

Casal, Jul 2014
"Mooi en schoon hotel"traduzir
samantha
8,0

10-08-14 Mooi hotel, fijne vakantie gehad met zijn tweeën. 8 dagen relax vakantie, dat kan hier prima. Alles is aanwezig, lekkere strandbedjes, waar je overigens wel vroeg je bed voor uit moet! Anders liggen er overal al handdoeken op! Eten is zoals eerder ook vermeld prima, maar veel dezelfde smaken, en na 8 dagen geloof je het ook echt wel! Veel hetzelfde aanbod. Personeel prima, alleen je moet ze wel een dikke fooi geven zullen ze je willen bedienen bij het zwembad (drinken).

Verder 1 tip.... Ga daar niet om een klein wissewatje naar de dokterspost!!!! Ik had erge zonneallergie, en wilde graag een middeltje tegen de erge jeuk! Ze hebben mijn temperatuur even vluchtig opgenomen, en adviseerden injecties (wat is natuurlijk niet heb gedaan) en katsjing... Even 120 euro betalen voor het consult.. Krijg je wel vergoed uit de basis verzekering ( ik tenminste) maar kwam er even zieker vandaan, dan voor ik binnen stapte!!

Encontre mais informação Hotel Samara***** através de:

Amigos, Jul 2014
"Top vakantie"traduzir
Irma Kroon
9,0

12-07-14 Van 3 tot en met 10 juli met 3 vriendinnen nar dit top hotel geweest.
prima kamers (suite), alles heel goed schoon, wat een ontzettend lief personeel, het eten is super goed, het is er gemoedelijk en je voelt je er snel thuis. Wij komen er zeker terug. Er zijn natuurlijk ook altijd verbeterpuntjes: dat handdoekje leggen om half 6 in de ochtend ..daar moet wat tegen gedaan worden. Voor het goede zou er een toilet bij het strand moeten komen en dat animatie team is werkelijk een giller! Gelukkig hadden wij deze niet nodig hi hi. Wij hebben er werkelijk een feestweek gehad! Een groot plus punt is ook de wind die er bijna elke dag aanwezig is. Ik zeg boeken en genieten! Ik kijk terug met een grote glimlach.

Casal, Jun 2014
"Tophotel ! Een aanrader !"traduzir
Van Autreve Ann
10,0

03-07-14 Prachthotel in alle opzicht !!
Goede ligging om Bodrum en Torba te bezoeken.
Zeer net hotel, zeer goed onderhouden tuin, proper zwembad, kamers zeer proper en ruim.
Eten is meer dan voortreffelijk, voldoende keuze, vers aangevuld, steeds op temperatuur (regelmatig temperatuurscontrole), vriendelijke bediening,
verrukkelijk dessertbuffet met Turkse specialiteiten.
Dit hotel verdient zijn 5 sterren !!!

Famílias com jovens, Jun 2014
"Perfect Hotel"traduzir
Hans
10,0

07-07-14 perfect hotel rustige omgeving eten erg goed en veelzijdig .personeel zeer vriendelijk en behulpzaam in alle rangen .kamer lekker ruim en schoon hebben wel een upgrade gekregen dat was een meevaller.Het enige nadeel is dat je toch wel een behoorlijke bult op moet lopen naar de dolmus.

Casal, Jun 2014
"Aanrader"traduzir
ELPERSARTHUR
8,0

01-07-14 Top hotel zijn prijs waard, ga zeker nog terug, de buurt is heel rustig, Buffet van restaurant is top, keuze ten over, kamers zijn heel goed, worden alle dagen gekuist en het personeel is heel vriendelijk.

Casal, Maio 2014
"Heerlijk tot rust gekomen"traduzir
marianne99
9,0

29-05-14 Voor de 3e keer achtereen in de derde week mei een week in dit hotel verbleven. Net als de voorgaande jaren gewoonweg een paradijsje! Niet in de laatste plaats door het geweldige personeel. Een fantastische plek om tot rust te komen. Een bezoekje aan de Hammam is zeker de moeite waard! Heerlijke massages door Mami een aanrader! Voor herhaling vatbaar! Het weer deze periode was ook geweldig30-35 graden.

Viagem em grupo, Maio 2014
"Fijne vakantie gehad van 17-27 mei."traduzir
danielle bongers
7,0

15-06-14 Voor de 1e keer in Samara geweest met familie en ons zoontje van 3. We hadden een bungalow met airco. Op zich netjes, met elke dag schoonmaak en schone bedden en handdoeken. Wel wat gehorig. Bedden vond ik wat hard en badkamer wat gedateerd. Een bedje was opgemaakt voor ons zoontje maar er was zo een babbybed gebracht. Personeel is vriendelijk, vooral tegen ons zoontje. Het eten is goed en smakelijk, zou wat warmer kunnen. De buffetten zijn goed. Je zou de hele dag door kunnen eten en drinken, elke bar heeft een verschillende lijst met cocktails. Elke avond kinderdisco en een show, comedy, Turkse dans, sambadans, Chinese act, live muziek. Echter in de omgeving geen boulevard maar barretjes zat en ons vermaakt in de poolkamer. Er is ook een disco. Met de dolmus ben je 10 min in Bodrum. Wij hebben meer aan het strand gelegen, maar m'n zoontje was niet bij het kinderbad weg te slaan. Er waren veel mensen die jaren terug komen, Nederlanders en Belgen.

Casal, Maio 2014
"Zeer goed hotel"traduzir
BREUERP
10,0

02-06-14 Voor de13e maal naar Samara geweest het is nog steeds een zeer goed hotel de watersport is vernieuwd goedeanimatie 3 zeer professionele avonden circus, dansen enz gezellige dans avond aan de zee met goede band je kan er lekker vissen
eten is zeer goed en het personeel is super aardig
wat wil je nog meer

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações