Avaliações Hotel Samara*****

30 julho 2015

Samara*****
Avaliações Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Samara***** e outras informações úteis para suas férias em Torba.
Hotel Samara obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1302 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Samara***** e outros dados úteis sobre suas férias em Torba. Alem disso podes encontrar 900 Fotos de férias de Hotel Samara***** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Hotel Samara*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Compare Hotel Samara***** com as outras acomodações em Torba.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Samara***** / Torba. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1302 Avaliações de Samara*****

8,4
9,3
8,9
8,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
Amigos, Jul 2015
"Goed, maar enkele punten die moeten verbeteren..."traduzir
Abio
6,0

12/07/15 Een goed hotel, maar volgende minpunten mogen aangepakt worden (of houd er rekening mee als je boekt...):

-Wij hebben personeel lege waterflessen zien vullen met kraantjeswater, om nadien aan de gasten uit te delen.
-Een kluis in de hotelkamer hoort vast te zitten…
-De kamers zijn vrij gehorig.
-De douchekop zou wat hoger mogen.
-Vrij veel lauw eten.
-De tafels in het hoofdrestaurant staan niet goed opgesteld. Je krijgt 1 groot mierennest.
-De bedjes op het strand en aan het zwembad staan toch wel dicht op elkaar.
-Het personeel lijkt soms een beetje lui.
-De lunchpakketjes zijn om te schamen.
-De “TV’s” in de slaapkamer zijn lachwekkend. Ik denk dat onze tablet zowat even groot is.
-De WI-FI is soms een echte ramp… Maar zelf vond ik dat minder erg dan de rest van ons gezelschap.
-De kuisvrouwen leken toch wel vrij veel over het hoofd te zien…
-Kom hier niet met kinderen... Er zijn zoveel hotels in de streek met ware speelparadijzen… Hier heb je voor de kinderen weinig te doen.

Famílias com jovens, Jul 2015
"Zeer klantvriendelijk"traduzir
Eric & Ilona
9,0

19/07/15 Samara is een zeer mooi opgezet complex waar alles tot in de puntjes goed geregeld is. Mooie tuin, prachtig zwembad en fijn strand met wel wat kiezels wat minder plezierig is. Eten en bediening uitstekend. Bodrum met dolmus busje 15 minuten. In directe omgeving geen activiteiten. Weinig activiteiten voor oudere kinderen

Casal, Jun 2015
"Fantastisch resort super vriendelijk personeel"traduzir
Johanna
10,0

10/07/15 Samara is een geweldig resort. Personeel is super vriendelijk en niets is te veel. Kamers ook prima. De hele dag wordt er schoongemaakt bij het zwembad zelfs het strand wordt ontdaan van de groene algen die aanspoelen. Het vervelende is handdoeken leggen sommige liggen er al om vijf uur . Ook de Russen die er zitten brengen niet echt gezelligheid maar echt last heb je er niet van. Het is wel jammer dat je er niet kunt wandelen in de buurt het ligt erg afgelegen.

Encontre mais informação Hotel Samara***** através de:

Casal, 2015
"Fijn resort, zeer nette kamers maar eten slecht!"traduzir
Daan de Vries
3,0
9,0

26/06/15 Hotel Samara op advies van zoover en recensies geboekt.
Het resort zelf is zeer aangenaam en voor ieder wat wils. kamers zijn schoon en netjes (inclusief fijne airco).
Het nadeel vinden wij het eten. Enkele voorbeelden:
- soep niet vers, of uit een pakje of de kok was zelf met vakantie.
- weinig verse producten. Kip is droog, gehaktballen droog en door en door gaar
- ontbijt niet inclusief verse jus (8 lira ps) en eibeslag uit pak voor omelet (niet lekker!!).

Nou ben ik vrij kritisch omdat ik graag lekker uiteten ga, maar lekker hoeft niet altijd duur te zijn. Goede bereiding en verse producten is voor mij een pre! In Nederland gaan wij voor 40 euro pp all in uiteten.

Eerder bij isil club en Rixos geweest, beide beter dan Samara. Al met al een fijn resort maar eenmalig voor ons ivm eten. Voor 100 pp per dag (all in incl vlucht en transfer) liever een ander resort in Juni.

Ter informatie: wij zijn beide 25 jaar en hebben eerder bij Isil club en Rixos geboekt.

Cheers!!

"Super"traduzir
Arthur
10,0

22/06/15 Voor de vierde keer geweest en nog altijd heel goed gaan zeker terug.
Veel variatie en keuze voor het buffet, een min puntje de borden zijn dikwijls niet warm waardoor het eten snel afkoelt.

"Top!"traduzir
GV
5,0
10,0

07/06/15 Wat een geweldig hotel!
Hier gekomen na een overboeking vanuit een slecht hotel (WOW Bodrum). Samara is een warm bad. Wat een welkom, wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer brandschoon, ruim, modern. Uitstekende boxsprings. Heerlijk zwembad, fijn strand, prachtige baai. Eten op diverse plaatsen binnen het complex uitstekend. Animatie stopt 's avonds op tijd; daardoor heerlijke rust als je gaat slapen. Tophotel!

"Fantastisch"traduzir
Helma
10,0

01/07/15 Wij zijn net een dag terug uit Turkije, voor de 2e keer in Hotel Samara geweest.
Het was weer meer dan voortreffelijk. Het is een ontzettend fijn, compact hotel. Erg vriendelijk personeel, schoon, fantastisch eten, goede bedden en van alles voorzien.
Veel gasten komen hier dan ook al jaren en wij gaan zéker volgend jaar weer.
Het ligt 20 min van het vliegveld en 20 min van Bodrum, waar je leuk kunt winkelen en in de haven een van de vele terrasjes kunt pakken.
Kortom : een topper.
Tot volgend jaar.

Amigos, Maio 2015
"Weer een goede vakantie gehad"traduzir
p.a breuer

16/06/15 na 14 keer dit jaar met vrienden voor de 15e maal geweest
alle kamers nieuwe boxspring matrassen nieuwe kluizen en nieuwe koelkastjes alles was weer erg schoon enige nadeel blijft dat je niet kan wandelen maak voor mij niet uit taxi naar bodrum 14,5 euro als je met lira betaald
eten was weer zeer goed kreeft gegeten in ala cart restaurant kost wel extra . maar alles kan . kom wel weer terug wanneer ?????

Casal, Maio 2015
"Geweldige vakantie gehad!"traduzir
Edwin& Mieke
10,0

27/05/15 Een geweldig resort met uitstekende service. Het eten was heerlijk en je had veel keuze. Kamers netjes en alles goed schoon. Iedere dag schone handdoeken en wc, en bed netjes opgemaakt. Ook openbare toiletten prima in orde. Het resort zelf is ontzettend schoon! Personeel was heel vriendelijk en volop aanwezig om te bedienen. Kortom; echt een aanrader voor een zorgeloze vakantie waar je heerlijk verwend wordt! Top!

Casal, Maio 2015
"Gewoon een top hotel, alles top."traduzir
Frank en Esther
9,0

20/05/15 Super mooi, schoon hotel, heerlijk eten,vriendelijk personeel, leuke entertainment.
Met 10 min ben je met dolmus in bodrum.
Kortom de moeite waard.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações