Avaliações Hotel Samara*****

7 julho 2015

Samara*****
Avaliações Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Samara***** e outras informações úteis para suas férias em Torba.
Hotel Samara obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1298 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Samara***** e outros dados úteis sobre suas férias em Torba. Alem disso podes encontrar 900 Fotos de férias de Hotel Samara***** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Hotel Samara*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Compare Hotel Samara***** com as outras acomodações em Torba.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Samara***** / Torba. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1298 Avaliações de Samara*****

8,4
9,3
8,9
8,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, 2015
"Fijn resort, zeer nette kamers maar eten slecht!"traduzir
Daan de Vries
7,0
3,0
9,0

26/06/15 Hotel Samara op advies van zoover en recensies geboekt.
Het resort zelf is zeer aangenaam en voor ieder wat wils. kamers zijn schoon en netjes (inclusief fijne airco).
Het nadeel vinden wij het eten. Enkele voorbeelden:
- soep niet vers, of uit een pakje of de kok was zelf met vakantie.
- weinig verse producten. Kip is droog, gehaktballen droog en door en door gaar
- ontbijt niet inclusief verse jus (8 lira ps) en eibeslag uit pak voor omelet (niet lekker!!).

Nou ben ik vrij kritisch omdat ik graag lekker uiteten ga, maar lekker hoeft niet altijd duur te zijn. Goede bereiding en verse producten is voor mij een pre! In Nederland gaan wij voor 40 euro pp all in uiteten.

Eerder bij isil club en Rixos geweest, beide beter dan Samara. Al met al een fijn resort maar eenmalig voor ons ivm eten. Voor 100 pp per dag (all in incl vlucht en transfer) liever een ander resort in Juni.

Ter informatie: wij zijn beide 25 jaar en hebben eerder bij Isil club en Rixos geboekt.

Cheers!!

"Super"traduzir
Arthur
6,0
10,0

22/06/15 Voor de vierde keer geweest en nog altijd heel goed gaan zeker terug.
Veel variatie en keuze voor het buffet, een min puntje de borden zijn dikwijls niet warm waardoor het eten snel afkoelt.

"Top!"traduzir
GV
5,0
10,0

07/06/15 Wat een geweldig hotel!
Hier gekomen na een overboeking vanuit een slecht hotel (WOW Bodrum). Samara is een warm bad. Wat een welkom, wat een vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer brandschoon, ruim, modern. Uitstekende boxsprings. Heerlijk zwembad, fijn strand, prachtige baai. Eten op diverse plaatsen binnen het complex uitstekend. Animatie stopt 's avonds op tijd; daardoor heerlijke rust als je gaat slapen. Tophotel!

Encontre mais informação Hotel Samara***** através de:

"Fantastisch"traduzir
Helma
10,0

01/07/15 Wij zijn net een dag terug uit Turkije, voor de 2e keer in Hotel Samara geweest.
Het was weer meer dan voortreffelijk. Het is een ontzettend fijn, compact hotel. Erg vriendelijk personeel, schoon, fantastisch eten, goede bedden en van alles voorzien.
Veel gasten komen hier dan ook al jaren en wij gaan zéker volgend jaar weer.
Het ligt 20 min van het vliegveld en 20 min van Bodrum, waar je leuk kunt winkelen en in de haven een van de vele terrasjes kunt pakken.
Kortom : een topper.
Tot volgend jaar.

Amigos, Maio 2015
"Weer een goede vakantie gehad"traduzir
p.a breuer

16/06/15 na 14 keer dit jaar met vrienden voor de 15e maal geweest
alle kamers nieuwe boxspring matrassen nieuwe kluizen en nieuwe koelkastjes alles was weer erg schoon enige nadeel blijft dat je niet kan wandelen maak voor mij niet uit taxi naar bodrum 14,5 euro als je met lira betaald
eten was weer zeer goed kreeft gegeten in ala cart restaurant kost wel extra . maar alles kan . kom wel weer terug wanneer ?????

"Geweldige vakantie gehad!"traduzir
Edwin& Mieke
10,0

27/05/15 Een geweldig resort met uitstekende service. Het eten was heerlijk en je had veel keuze. Kamers netjes en alles goed schoon. Iedere dag schone handdoeken en wc, en bed netjes opgemaakt. Ook openbare toiletten prima in orde. Het resort zelf is ontzettend schoon! Personeel was heel vriendelijk en volop aanwezig om te bedienen. Kortom; echt een aanrader voor een zorgeloze vakantie waar je heerlijk verwend wordt! Top!

Casal, Maio 2015
"Gewoon een top hotel, alles top."traduzir
Frank en Esther
9,0

20/05/15 Super mooi, schoon hotel, heerlijk eten,vriendelijk personeel, leuke entertainment.
Met 10 min ben je met dolmus in bodrum.
Kortom de moeite waard.

Casal, Maio 2015
"Pure ontspanning en uitstekende verzorging."traduzir
Mabel Kroon
10,0

16/05/15 Ieder jaar in mei gaan mijn vriend en ik er een weekje tussen uit om even bij te komen van het werk en om te genieten van elkaar. Dit jaar was de keuze op Samara gevallen en het was op alle fronten genieten, echt heerlijk!! Gelukkig, er bestaan nog relaxte resorts zonder lallende toeristen.Het personeel doet echt zijn best om het je naar de zin te maken, de animatie (al maken wij daar geen gebruik van) is onvermoeibaar en het eten is heerlijk; goed verzorgd, smakelijk en voldoende afwisseling. Wij hadden een tuinkamer gekozen en dit is echt een verschil met de kamers in het hoofdgebouw. Een absolute aanrader.
Samara is voor levensgenieters en rustzoekers!

Famílias com crianças, Maio 2015
"Super hotel met een echt vakantiegevoel"traduzir
Irene
9,0

11/05/15 Hebben met onze zoons, schoondochter en twee kinderen een supervakantie gehad door de zeer goede verzorging en vriendelijke bediening. Niets is het personeel te veel. Het eten was ook iedere dag weer zeer goed. Wil je een weekje superverwend worden, dan is dit hotel zeer aan te raden.
Ook het animatieteam doet zeer haar best. Niet opdringerig, maar vrijblijvend. Heerlijk dat het een echt All-inclusive hotel is.

Abr 2015
"Super vakantie gehad !"traduzir
denise mayer
9,0

04/05/15 hotel Samara, is top ! Super vriendelijk personeel en ook de mensen van de animatie super vriendelijk, als je niet mee wilde doen, niet opdringerig.
1 min puntje voor ons was de erg "luidruchtige" kamer !
kamer op zich verder prima (met bad en ruim balkon) en super locatie (bijna op het strand)
kom hier zeker nog een keer terug. :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações