Avaliações Hotel Samara*****

22 Setembro 2014

Samara*****
Avaliações Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Samara***** e outras informações úteis para suas férias em Torba.
Hotel Samara obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1268 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Samara***** e outros dados úteis sobre suas férias em Torba. Alem disso podes encontrar 883 Fotos de férias de Hotel Samara***** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Hotel Samara*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Compare Hotel Samara***** com as outras acomodações em Torba.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Samara***** / Torba. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1268 Avaliações de Samara*****

8,4
9,3
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Set 2014
"Voor de 2e keer weer geweldig"traduzir
Teun
9,0

20-09-14 Het was weer een heerlijke vakantie in hotel Samara, personeel werken keihard om je een geweldige vakantie te bezorgen.
Wel heeft het hotel hier en daar een opknap beurt nodig.
Een heerlijk strand, lekker eten , vriendelijk personeel, en alles wordt goed schoon gehouden,
Volgend jaar nog een keertje? Tja waarom niet.

Amigos, Ago 2014
"Fantastisch hotel met super service"traduzir
Corrie Faber
8,0

07-09-14 Hebben met 6 vriendinnen een heerlijke week doorgebracht in dit hotel.
Het is wel zo dat je s'morgens de wekker moet zetten, wil je verzekerd zijn van een plekje op strand.
Fantastisch zwembad, leuke animatie en super vriendelijke personeel. Internetverbinding was slecht, met hulp van baliepersoneel werd dit iedere dag ingesteld.
Je kan vanuit het hotel geen wandelingen maken, maar een uniek hotel voor een weekje luieren.

Casal, Ago 2014
"Voor één keer was dit leuk"traduzir
Jamie Lee
6,0

30-08-14 Minpunten;

-Slecht geïsoleerde kamers (om 22.00 begint de disco en daar kun je vanuit je kamer meegenieten tot 01.30. Zodra de eerste hotelgasten wakker zijn, ben jij dat ook).
-Kamermeisje. 2x de handdoeken vergeten, toiletpapier vergeten, spiegels niet schoongemaakt (had per ongeluk met zonnebrandspray geknoeid en bij het vertrek zat het er nog steeds), bedden bij aankomst verschoond en 1x op woensdag (voor de rest opschudden).
-De douche in de kamer is maar 160 cm hoog. Iedereen groter dan dat zal moeten bukken (douche is waarschijnlijk opgehangen voordat het bad erin kwam).
-De zondagavond markt op het hotel (verkopers erg opdringerig).
-Bijbetalen voor alcoholische drankjes, uitgezonderd wijn en bier.

Pluspunten;

-Het eten. Veel variatie, goed op temperatuur.
-Het zwembad. Wordt regelmatig gecontroleerd.
-De omgeving is erg mooi.
-Personeel is vriendelijk.
-Gratis wifi.
-Mooie tuin.
-Genoeg ligbedden.
-Direct aan zee, afgeschermd strand.
-Enthousiast animatieteam.

Encontre mais informação Hotel Samara***** através de:

Amigos, Ago 2014
"Leuk voor één keer"traduzir
Arie
8,0

02-09-14 Vriendelijk ontvangen bij receptie. Leuk restaurant,maar kan beter. Heel vaak koude friet omdat men teveel in één keer bakt. Tegen 21:00 uur wordt er niet meer gebakken.Om 08:15 konden we nog geen gebakken eieren krijgen. De koffie vonden wij niet lekker.Fijn zwembad alhoewel wij één dag heel troebel water hadden zodat je de bodem niet zag. De kamer was keurig netjes en schoon,trouwens alles was schoon want er wordt de hele dag door gepoetst.Veel personeel spreekt geen woord Engels.Er zaten veel Franstalige gasten in het hotel. De reden dat wij hier niet meer teruggaan is dat er 's avonds niets meer te beleven is of je moet van rust houden.Wel kan je in vijf minuutjes naar de bus wandelen en je bent zo in het centrum van Bodrum.

Famílias com jovens, Jul 2014
"Prima hotel, weinig voor de jeugd"traduzir
Jongma
7,0

10-08-14 Mooi schoon hotel, enorm harde bedden. Oplossing was 4 extra dunne dekbedjes op het matras, wat natuurlijk niet hielp. In de gids stond veel nederlanders, helaas niet gezien, eerste dagen veel Turken en de laatste dagen veel Fransen. Voor onze kinderen van 15 en 18 was het geen leuk complex!
Bij het a la carte was er alleen keuze vlees of vis en onze zoon mocht niet naar binnen met een short. Uiteindelijk via de manager een lange broek van het personeel geleend. Dit hotel heeft ietwat teveel pretenties voor wat ze bieden.

Amigos, Jul 2014
"Mooi proper hotel"traduzir
Mitch van Bendegem
6,0
9,0

07-08-14 Samara is een mooi proper hotel met veel belgen. Het enige wat ons tegenviel was het eten. Zeer veel keuze maar niet zo lekker klaargemaakt. Zeer veel dezelfde smaken. Voor de rest een super vakantie gehad. Bij de jet-ski wordt je in de zak gezet! We hadden onderhandeld om voor 53€ 20 min te varen maar na 14min stond hij al met zijn vlag te zwaaien dat we eruit moesten!

Casal, Jul 2014
"Mooi en schoon hotel"traduzir
samantha
8,0

10-08-14 Mooi hotel, fijne vakantie gehad met zijn tweeën. 8 dagen relax vakantie, dat kan hier prima. Alles is aanwezig, lekkere strandbedjes, waar je overigens wel vroeg je bed voor uit moet! Anders liggen er overal al handdoeken op! Eten is zoals eerder ook vermeld prima, maar veel dezelfde smaken, en na 8 dagen geloof je het ook echt wel! Veel hetzelfde aanbod. Personeel prima, alleen je moet ze wel een dikke fooi geven zullen ze je willen bedienen bij het zwembad (drinken).

Verder 1 tip.... Ga daar niet om een klein wissewatje naar de dokterspost!!!! Ik had erge zonneallergie, en wilde graag een middeltje tegen de erge jeuk! Ze hebben mijn temperatuur even vluchtig opgenomen, en adviseerden injecties (wat is natuurlijk niet heb gedaan) en katsjing... Even 120 euro betalen voor het consult.. Krijg je wel vergoed uit de basis verzekering ( ik tenminste) maar kwam er even zieker vandaan, dan voor ik binnen stapte!!

Amigos, Jul 2014
"Top vakantie"traduzir
Irma Kroon
9,0

12-07-14 Van 3 tot en met 10 juli met 3 vriendinnen nar dit top hotel geweest.
prima kamers (suite), alles heel goed schoon, wat een ontzettend lief personeel, het eten is super goed, het is er gemoedelijk en je voelt je er snel thuis. Wij komen er zeker terug. Er zijn natuurlijk ook altijd verbeterpuntjes: dat handdoekje leggen om half 6 in de ochtend ..daar moet wat tegen gedaan worden. Voor het goede zou er een toilet bij het strand moeten komen en dat animatie team is werkelijk een giller! Gelukkig hadden wij deze niet nodig hi hi. Wij hebben er werkelijk een feestweek gehad! Een groot plus punt is ook de wind die er bijna elke dag aanwezig is. Ik zeg boeken en genieten! Ik kijk terug met een grote glimlach.

Casal, Jun 2014
"Tophotel ! Een aanrader !"traduzir
Van Autreve Ann
10,0

03-07-14 Prachthotel in alle opzicht !!
Goede ligging om Bodrum en Torba te bezoeken.
Zeer net hotel, zeer goed onderhouden tuin, proper zwembad, kamers zeer proper en ruim.
Eten is meer dan voortreffelijk, voldoende keuze, vers aangevuld, steeds op temperatuur (regelmatig temperatuurscontrole), vriendelijke bediening,
verrukkelijk dessertbuffet met Turkse specialiteiten.
Dit hotel verdient zijn 5 sterren !!!

Famílias com jovens, Jun 2014
"Perfect Hotel"traduzir
Hans
10,0

07-07-14 perfect hotel rustige omgeving eten erg goed en veelzijdig .personeel zeer vriendelijk en behulpzaam in alle rangen .kamer lekker ruim en schoon hebben wel een upgrade gekregen dat was een meevaller.Het enige nadeel is dat je toch wel een behoorlijke bult op moet lopen naar de dolmus.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações