Avaliações Hotel Samara*****

24 novembro 2014

Samara*****
Avaliações Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Samara***** e outras informações úteis para suas férias em Torba.
Hotel Samara obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1279 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Samara***** e outros dados úteis sobre suas férias em Torba. Alem disso podes encontrar 898 Fotos de férias de Hotel Samara***** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Hotel Samara*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Compare Hotel Samara***** com as outras acomodações em Torba.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Samara***** / Torba. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1279 Avaliações de Samara*****

8,4
9,3
8,9
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Out 2014
"Tijd voor opknapbeurt mooi baai"traduzir
mmuller
7,0

03/11/14 Mooie locatie in rustige omgeving breed hotel complex waardoor de faciliteiten compact liggen op het terrein

Eten goed maar na vierde dag misten wij variatie (a la carte) was reeds gesloten

Kamer hadden wij geboekt met ligbad echter kregen wij twee maal een kamer zonder aangeboden de kamer was uiteindelijke met bad en maar zeer gehorig

"Prijs-Kwaliteit pico bello"traduzir
Must Jan

23/10/14 Pluspunten
-eten = zeer lekker, ruime keuze
-personeel = vriendelijk en staan niet te bedelen om fooi
-redelijk klein hotel = alles op korte afstand van elkaar
-hygiëne = dik in orde !

Minder goede punten
-Safe is gratis maar staat LOS in de kast
-Wij hadden een kamer met een tussendeur, weliswaar slotvast,
maar last van burengeluid
-Airco werkte praktisch niet(wat in oktober niet zo belangrijk is)

"Heerlijke honeymoon gehad!"traduzir
Lonneke Mulders
9,0

18/10/14 Geweldige tijd gehad! Eerste keer dat we all inclusive deden en we waren er beetje huiverig voor, maar het overtrof onze verwachtingen!! Heerlijk gegeten, ruime keuze en geen wachtrijen en goed plekje! Geweldig mooi resort, leuke barretjes en leuke animatie! Er werd van alles georganiseerd, je hoefde je niet te vervelen. Leuke mensen, leuk personeel! Enige minpunt zoals al eerder beschreven is het vroeg wegleggen van de handdoeken voor een fijn plekje in de zo'n bij het zwembad.....maar er was genoeg plek voor iedereen....Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan....super heerlijk genoten!!!!

Encontre mais informação Hotel Samara***** através de:

"Super hotel !"traduzir
Frank Van Tricht
9,0

07/10/14 Heel goed hotel met prachtige tuin waar van 'smorgens tot 's avonds wel iemand loopt te kuisen, dus overal heel proper. Het eten is er heel gevarieerd en lekker. Buiten het hotel is er niets te beleven maar op een dikke 5 minuten stappen is er een stopplaats voor een dolmus en die brengt je dan in 10 minuten naar Bodrum. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Aan de receptie vroegen we of er ergens een bankautomaat in de buurt was en de receptioniste belde iemand op om ons een kortere weg te tonen. 'S avonds was het heel gezellig in de bar aan zee.

Casal, Set 2014
"Zeker z'n vijf sterren waard"traduzir
dominik_van_eygen
9,0

29/09/14 dit hotel is tot in de puntjes verzorgd! Je kan er letterlijk van de vloer eten!
juist 1 opmerking: Niet leuk als je smorgens naar het ontbijt gaat en ziet dat over alle stoelen al een handdoek ligt! ( voornamelijk de oudjes staan extra vroeg op om zeker hun plaatsje te hebben )

Dit hotel is echt een aanrader!

"Paradijs van Bodrum"traduzir
CJ Schellekens
10,0

29/09/14 Samara maakt elke ster meer dan waard. wat een geweldig hotel!!
alles is al wel een keer gezegd, maar dan toch nog maar eens:
mooie ruime kamers, zeer vriendelijk personeel die je een echt thuisgevoel geven. niets is te gek voor ze, werkelijk top!!
erg goed eten, wat warm moet zijn is echt warm en wat koud moet zijn is ook echt koud. veel variatie en live cooking. elke dag hebben ze controles lopen in de keukens.
verder is het allemaal erg schoon!! o.a. bij het zwembad lopen ze de hele dag door schoon te maken. je wordt echt op je wenken bediend.
je bent hier niet alleen een klant maar gewoonweg een lid van de Samara familie. enig puntje is het handdoekje leggen, maar ook daar doe je als familie aan mee, ook zij die zeggen dit nooit te doen doen het ook.
het was voor ons de eerste keer Samara, maar wij gaan er een vaste September plek van maken Top Top Top!!

"Goede ontvangst"traduzir
meneer van Steeg
8,0

26/09/14 Erg aardig dat ons een erg prettige kamer werd aangeboden.

"Paradijs op aarde"traduzir
Jonas Vandevelde
10,0

25/09/14 Dit is een top hotel, de omgeving is zeer rustig met vervoer voor € 1,50 tot in de stad. Het eten is elke dag vers en met genoeg afwisseling.

De kamers worden dagelijks proper gemaakt en zijn dan ook spik en span.

Er is super behulpzaam personeel dat altijd klaar staat en het beste voor je eruit haalt.

Kortom, dit was onze beste vakantie tot nu toe !

"Voor de 2e keer weer geweldig"traduzir
Teun
9,0

20/09/14 Het was weer een heerlijke vakantie in hotel Samara, personeel werken keihard om je een geweldige vakantie te bezorgen.
Wel heeft het hotel hier en daar een opknap beurt nodig.
Een heerlijk strand, lekker eten , vriendelijk personeel, en alles wordt goed schoon gehouden,
Volgend jaar nog een keertje? Tja waarom niet.

"1 maal voor ons"traduzir
gigi
8,0

06/10/14 Het is er niet slecht maar er ontbreken enkele pluspunten .We hadden Hilton geboekt en zijn daar terecht gekomen ondanks lovende woorden van reis agentschap. Goede ligging in een baai, geen last van andere hotels, heel propere indruk en vriendelijk. Eten lekker , maar fijnere keuze ontbreekt voor ons . Eten aan een tafeltje van 2 is haast onmogelijk , ofwel te reserveren via een kelner bij de lunch . De a la carte is eens aangenaam om de drukte te ontlopen in de grote eetzaal, toch mocht het eten daar wel iets warmer zijn . We hadden eerst een kamer met enkele missers en een luide ronker ernaast maar zonder probleem kregen we van de manager (receptie) een droomkamer en ligging . Ook is er een gevoel dat men ergens in Belgie ligt wegens alle landgenoten Blankenberge gevoel . Ga er heen en ontdek ,ik ben u niet , ieder zijn visie . Zoals overal leuke en minder aangename vakantie gangers , altijd beetje manieren en respect kost niets .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações