Avaliações Hotel Samara*****

23 maio 2015

Samara*****
Avaliações Hotel Samara*****
Kaynar Mevkii, TR-48400, Torba

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Samara***** e outras informações úteis para suas férias em Torba.
Hotel Samara obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 1291 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Samara***** e outros dados úteis sobre suas férias em Torba. Alem disso podes encontrar 898 Fotos de férias de Hotel Samara***** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Hotel Samara*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Compare Hotel Samara***** com as outras acomodações em Torba.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Samara***** / Torba. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1291 Avaliações de Samara*****

8,4
9,3
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Maio 2015
"Gewoon een top hotel, alles top."traduzir
Frank en Esther
9,0

20/05/15 Super mooi, schoon hotel, heerlijk eten,vriendelijk personeel, leuke entertainment.
Met 10 min ben je met dolmus in bodrum.
Kortom de moeite waard.

Casal, Maio 2015
"Pure ontspanning en uitstekende verzorging."traduzir
Mabel Kroon
10,0

16/05/15 Ieder jaar in mei gaan mijn vriend en ik er een weekje tussen uit om even bij te komen van het werk en om te genieten van elkaar. Dit jaar was de keuze op Samara gevallen en het was op alle fronten genieten, echt heerlijk!! Gelukkig, er bestaan nog relaxte resorts zonder lallende toeristen.Het personeel doet echt zijn best om het je naar de zin te maken, de animatie (al maken wij daar geen gebruik van) is onvermoeibaar en het eten is heerlijk; goed verzorgd, smakelijk en voldoende afwisseling. Wij hadden een tuinkamer gekozen en dit is echt een verschil met de kamers in het hoofdgebouw. Een absolute aanrader.
Samara is voor levensgenieters en rustzoekers!

Famílias com crianças, Maio 2015
"Super hotel met een echt vakantiegevoel"traduzir
Irene
9,0

11/05/15 Hebben met onze zoons, schoondochter en twee kinderen een supervakantie gehad door de zeer goede verzorging en vriendelijke bediening. Niets is het personeel te veel. Het eten was ook iedere dag weer zeer goed. Wil je een weekje superverwend worden, dan is dit hotel zeer aan te raden.
Ook het animatieteam doet zeer haar best. Niet opdringerig, maar vrijblijvend. Heerlijk dat het een echt All-inclusive hotel is.

Encontre mais informação Hotel Samara***** através de:

Abr 2015
"Super vakantie gehad !"traduzir
denise mayer
9,0

04/05/15 hotel Samara, is top ! Super vriendelijk personeel en ook de mensen van de animatie super vriendelijk, als je niet mee wilde doen, niet opdringerig.
1 min puntje voor ons was de erg "luidruchtige" kamer !
kamer op zich verder prima (met bad en ruim balkon) en super locatie (bijna op het strand)
kom hier zeker nog een keer terug. :)

Casal, Abr 2015
"Fantastisch om hier te zijn"traduzir
Anita
10,0

22/04/15 Wij vonden het geweldig om een week in dit hotel te zijn, de vriendelijke verwelkoming, de maaltijden waren geweldig en alle bediening uiterst vriendelijk en maakte dat je jezelf nog echt gast voelt. Ondanks dat wij niet mensen zijn om ons met het animatieteam te vermaken heb ik voor dit team echt bewondering. Hoe ze met een ieder of het nu volwassenen waren of kinderen bewondering.

Casal, Abr 2015
"Kan beter"traduzir
marcel
8,0

12/04/15 net terug van een weekje samara in de paasvakantie. slecht weer gehad. De service is goed maar het eten is altijd lauw.
Hotel en kamer zijn netjes. Animatie viel echt tegen, namen geen initiatief om de mensen ondanks het slechte weer te animeren.

Casal, Out 2014
"Tijd voor opknapbeurt mooi baai"traduzir
mmuller
7,0

03/11/14 Mooie locatie in rustige omgeving breed hotel complex waardoor de faciliteiten compact liggen op het terrein

Eten goed maar na vierde dag misten wij variatie (a la carte) was reeds gesloten

Kamer hadden wij geboekt met ligbad echter kregen wij twee maal een kamer zonder aangeboden de kamer was uiteindelijke met bad en maar zeer gehorig

"Prijs-Kwaliteit pico bello"traduzir
Must Jan

23/10/14 Pluspunten
-eten = zeer lekker, ruime keuze
-personeel = vriendelijk en staan niet te bedelen om fooi
-redelijk klein hotel = alles op korte afstand van elkaar
-hygiëne = dik in orde !

Minder goede punten
-Safe is gratis maar staat LOS in de kast
-Wij hadden een kamer met een tussendeur, weliswaar slotvast,
maar last van burengeluid
-Airco werkte praktisch niet(wat in oktober niet zo belangrijk is)

"Heerlijke honeymoon gehad!"traduzir
Lonneke Mulders
9,0

18/10/14 Geweldige tijd gehad! Eerste keer dat we all inclusive deden en we waren er beetje huiverig voor, maar het overtrof onze verwachtingen!! Heerlijk gegeten, ruime keuze en geen wachtrijen en goed plekje! Geweldig mooi resort, leuke barretjes en leuke animatie! Er werd van alles georganiseerd, je hoefde je niet te vervelen. Leuke mensen, leuk personeel! Enige minpunt zoals al eerder beschreven is het vroeg wegleggen van de handdoeken voor een fijn plekje in de zo'n bij het zwembad.....maar er was genoeg plek voor iedereen....Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te gaan....super heerlijk genoten!!!!

Casal, Set 2014
"Super hotel !"traduzir
Frank Van Tricht
9,0

07/10/14 Heel goed hotel met prachtige tuin waar van 'smorgens tot 's avonds wel iemand loopt te kuisen, dus overal heel proper. Het eten is er heel gevarieerd en lekker. Buiten het hotel is er niets te beleven maar op een dikke 5 minuten stappen is er een stopplaats voor een dolmus en die brengt je dan in 10 minuten naar Bodrum. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend. Aan de receptie vroegen we of er ergens een bankautomaat in de buurt was en de receptioniste belde iemand op om ons een kortere weg te tonen. 'S avonds was het heel gezellig in de bar aan zee.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações