Avaliações Amores.1 Boat trip

4 Setembro 2014

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 120 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 124 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

120 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, 2014
"Must do!"traduzir
Denise van Bekkum
10,0

30-08-14 Greatest Boottrip of kusadasi. Beautiful boat,great stops and very good food. Also great lokation for weddings and party's. It was the best day of our holiday thanks to Rianne,Hassan and the crew.I can recommend this trip to everbody who wants to have a beautiful day at sea!!!

Casal, 2014
"Heerlijke trip"traduzir
Devin
10,0

28-08-14 De Amores1 is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel, goed eten, genoeg ruimte op de boot en bovendien een prachtige trip.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Uitstekend"traduzir
Adeline
9,0

27-08-14 Ik heb een dagtripje met de boot gedaan. Was erg leuk en gezellig. Heerlijk gezwommen in de zee, geheel verzorgd met lunch.

"Mooie boottrip met de Amores 1"traduzir
Nel van der Molen
10,0

31-08-14 Mooie boottrip gehad met de Amores 1. Vanaf de boot heerlijk gezwommen en gevaren langs de mooie kust. Deze dag was prima verzorgd door Rianne en Hassan. Lunch was uitstekend. Toppie

"Boottocht altijd goed!"traduzir
desi
8,0

26-08-14 Mooie baaitjes, helder water, vooral met deze warmte een heerlijke dagbesteding.

Viagem em grupo, Ago 2014
"Beter bestaat niet!"traduzir
Edwin
10,0

22-08-14 Als je in Kusadasi bent moet je een dag op de Amores meevaren!
Vanwege mijn verjaardag (50) werd er taart geserveerd en gezongen!
De bemanning is geweldig en maakt het je 100% naar de zin.
We hebben deze vakantie twee keer meegevaren en het is gewoon super!
Geen afgeladen boot maar een prachtig zeilschip met lekker eten, drinken en de ruimte om je kont te kunnen keren!
Rianne en Hassan, hardstikke bedankt!

Viagem em grupo, Ago 2014
"Een absolute ' to do ' in de vakantie"traduzir
Janine
10,0

21-08-14 Elk jaar varen we met de amores mee !!! Geen overvolle boot met 50 man aan boord maar een klein gezelschap op een prachtige zeilboot !!!! Dit jaar zelfs 2 x de boottrip gedaan !! Dit jaar 2 jarige in ons gezelschap en wat bleek bij aankomst : boot helemaal versierd en onderweg kwam de bemanning met 2 taarten incl brandende kaarsjes en happy birthday muziek !!!! Als dat geen persoonlijke noot is !! Bedankt Rianne en Hassan voor deze geweldige dagen , we hebben volop genoten !!! Dit doet niemand jullie na :-)))) !!!! Dikke kussen van ons twaalven xxxxx

Viagem em grupo, 2014
"Super dag!"traduzir
Nicky van den Hoef
10,0

15-08-14 We hebben een super dag gehad op Amoris 1. We hebben heerlijk gegeten en het drinken werd ook erg goed verzorgd. Het is een super mooi boot die langs leuke plekjes vaart! Bedankt voor de heerlijke dag we komen volgend jaar zeker terug!

"Zeer rustgevend"traduzir
Timothy Cools
9,0

23-08-14 Zeer mooi, snorkelen is een aanrader wanneer de boot stopt.

Famílias com jovens, Ago 2014
"Goed verzorgd"traduzir
andre deceuster

20-08-14 In orde. Zeer leuk !!! 9 / 10

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações