Avaliações Amores.1 Boat trip

4 julho 2015

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 164 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 152 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

164 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Jul 2015
"Een boot trip die je niet mag missen"traduzir
Anja en Frank
10,0

03/07/15 Weer voor 15 dagen in Kusadasi geweest...waar we weer 2 keer met de Amores1 mee zijn geweest ...een trip die je zeker niet mag missen ...heerlijk rustig en steeds weer lachen gieren brullen , met leuke mensen waar je gelijk een band mee krijgt ...lekker zwemmen drinken eten en zonnen wat wil een mens nog meer ...Voor ons is Hassan en Rianna met de Amores1 de beste en leukste boot trip van Kusadasi ,daarom willen wij dit ook nooit missen ,29 aug gaan we weer voor 15 dagen ...ja wat gaan we dan doen ? natuurlijk met de Amores1 mee Hassan en Rianna bedankt en ook zeer zeker de crew van de boot tot snel Anja en Frank xxx

"Geweldige boot/zeiltocht."traduzir
Matty
10,0

19/06/15 We zijn voor de 2e keer met de Amores1 mee gegaan. En weer is het mooi en geweldig. We hebben in NL al online geboekt. We kregen gelijk bevestiging dat het goed was. We werden bij ons hotel opgehaald. Aangekomen bij de boot stond Hassan( eigenaar) ons te verwelkomen. Na het uitvaren van de haven wordt er koffie/thee geserveerd. Er worden 4 stops gedaan in een baai waar men kan zwemmen/snorkelen. Er wordt een Heerlijke lunch aan boord geserveerd en je kan de hele dag te drinken krijgen. We hadden ruim voldoende wind om na de 4e stop met volle zeilen op open zee terug te zeilen. Dit is echt een geweldige mooie boot tocht. Hassan en Rianne bedankt voor deze mooie tocht weer. We komen zeker nog een keer.

Famílias com jovens, Jun 2015
"Dit mag je niet missen"traduzir
peter van der hoeve...
10,0

11/06/15 Woensdag gingen we naar de markt in kusadasi, ik zag een blonde vrouw achterop een scooter stappen, ze zagen ons lopen en stopte en de bestuurder vroeg aan mij waar komen jullie vandaan, ik zei uit Holland, de dame achterop kwam ook uit Nederland en heeft de de bestuurder 16 jaar geleden ontmoed, ik noemde hem holleeder, maar ze heette dus Rianne en Hassan, ze vroeg zijn jullie 1 familie, we waren namelijk met z'n 6en, ik vertelde dat we voor mijn vrouw
haar verjaardag hier waren.
Hassan en Rianne kwamen gelijk vertrouwd over en we boekte de boottrip, ik deed gelijk een aanbetaling, dat heb ik nog nooit gedaan, kan je nagaan hoe vertrouwd ze overkwamen. De volgende dag werden we opgehaald en opweg naar de haven, we werden hartelijk ontvangen op de boot door Holleder en Rianne.
op de boot hingen slingers voor mijn vrouw en onderweg kregen we taart met kaarsjes erop en ze werd toegezongen door de bemanning. Rianne en Hassan het was top zeker een aanrader.
mooie baaien en lekker eten.

"Geweldige ervaring"traduzir
Herman & Riekje Men...
9,0

11/06/15 Groot compliment voor deze boottrip. Relax, super aardige mensen, vakkundig, meer dan goed verzorgd. Kleinschalig en ruimte om leuke mensen te ontmoeten. Zo een plezier gehad met Jose, Kees, Mattie en Jos. Veel dank aan Rianna en Hassan. Eerste deel relax en zwemmen en snorkelen. En op zeil terug. Het weer was wat onstuimiger geworden en daardoor ruig en spannend. Om echt nooit meer te vergeten. Wat een mooi avontuur...... Dank van Herman en Riekje

"Boottrip Amores"traduzir
Tiny Ransdorp
9,0

17/06/15 Heel mooie dag met de Amores mee de baaien varen ... Voor ons al de 8 ste keer en blijft mooi gezellig en knus. Altijd gezellig uitgezwaaid door Rianna en Hasan de eigenaars van de zeilboot. Een echte aanrader als je met vakantie bent in Kusadasi. We hebben wee heerlijke dag gehad 10 juni 2015 en we wensen Hasan en Rianna een zonnige en fijne zeiltochten toe.En vakantiegangers je herkent ze meteen Rianna de heerlijk blonde Hollandse en Hasan de mooie Turkse man

Amigos, Jun 2015
"Harika bir tekne turu"traduzir
Fatma Ozcanel

19/06/15 9 puan veriyorum doga ve deniz guzeligini goruyorsunuz

Famílias com crianças, 2015
"Volgend jaar komen we weer!"traduzir
Sabine zeegers
10,0

01/06/15 Een geweldige dag! Een mooie boot met veel ruimte. Een heerlijke lunch en we hebben prachtige baaien bezocht waar we heerlijk konden zwemmen. Als er voldoende wind is worden de zeilen gehesen om heerlijk terug te zeilen. Een unieke ervaring van rust en gezelligheid. Zeker aan te raden met jonge kinderen. Volgend jaar gaan er weer.

"Absolute aanrader !"traduzir
Janny
10,0

30/05/15 Wat 'n geweldige dag op de Amores1 !
Rianna en Hassan weten hoe ze hun gasten een onvergetelijke dag kunnen bezorgen. We hebben genoten van het mooie schip met de heerlijke ligkussens en van de mogelijkheid even de schaduw op te zoeken. De lunch, de drankjes en de snacks waren voortreffelijk. Kortom, we voelden ons deze hele dag als VIP behandeld.
Volgend jaar boeken we zeker weer een dag op de Amores!

"Te gekke dagtrip"traduzir
maria mey

05/06/15 voor de vijfde keer weer heerlijk met de Amores mee
wat en rust en tegelijk gezelligheid en wat geweldig dat je ook weer mensen tegen komt die al eerder mee zijn geweest .Dit zegt voldoende! De terug weg heerlijk gezeild En bij aankomst wordt je weer ontvangen door de eigenaren.Wat altijd heel speciaal is . Wij gaan in sept. zeker weer mee !

Amigos, Maio 2015
"Meer dan de moeite waard."traduzir
Albert Hottinga
9,0

28/05/15 Op dinsdag 26 mei werden wij keurig met een bus opgehaald bij ons appartement voor een goed verzorgde en afwisselende motor- annex zeilboottocht op de Amores 1. Afwisselend omdat we in de gelegenheid werden gesteld al snorkelend het onderwater panorama te bewonderen en al zwemmend te genieten van het heldere water van de Egeïsche Zee. Verder verzorgde de bemanning een uitstekende maaltijd en was hen niets teveel om te zorgen voor op zijn tijd een drankje. Een perfecte dag, uitstekend georganiseerd voor een meer dan acceptabele prijs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações