Avaliações Amores.1 Boat trip

28 maio 2015

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 149 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 137 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

149 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, 2015
"Unieke ervaring!"traduzir
Pim Zeegers
10,0

20/05/15 Wij hebben een geweldige dag gehad op de Amores. Ieder jaar weer. Ik ken geen schip waar je je zo VIP voelt als daar. Heerlijk verwend worden met lunch, snacks en drankjes terwijl je geniet van een zeiltocht en diverser stops in prachtige baaien. Wij hebben zelfs dolfijnen gezien!

De Amores is een prachtig schip waarop alles tot in de puntjes verzorgd is met oog voor detail. En belangrijk: prijs kwaliteit verhouding is top. De eigenaren Hassan en Rianne zijn ontzettend gastvrij, niks is teveel, alles wordt voor je geregeld. Een echte aanrader!

Viagem em grupo, Maio 2015
"Echte aanrader!"traduzir
conny
10,0

18/05/15 wat hebben wij een geweldige dag gehad op deze zeilboot, we waren met de hele familie maar liefst 11 personen en wat hebben we goed gehad. we werden heel goed verzocht door de mannen heerlijke lunch gehad en de hele dag lekker door gedronken. 4 keer prachtige stops gehad lekker gezwommen en gesnorkelt en zelfs zijn we aan het vissen geweest. we werden keurig voor het hotel s.ochtends opgehaald en s.middags weer keurig terug gebracht. door dat rianna nederlands is was het zeer makkelijk communiceren en hebben zeker de goede keus gemaakt om met deze prachtige zeil boot mee tegaan.
een ervaring om nooit te vergeten de hele familie heeft zich echt super vermaakt.
het is een echt een aanrader dus ben je in de buurt ga zeker met deze zeilboot mee de prachtige zee op!

"Geweldige ervaring"traduzir
Anja Tromp
10,0

22/05/15 Fantastische trip met dit zeilschip gehad. Nog niet eerder op zo'n gastvrije manier onthaald. De trip was geweldig, heel veel ruimte op het schip. Ook de lunch was heerlijk, heel veel keus. Hasan en Rianna hebben een prachtige boot, hun verhaal is meer dan waargemaakt.
Leuke en gezellige sfeer ook op de boot. Ik raad deze trip zeker aan, in vergelijking met de andere trips die wij eerder ook in Kusadasi via reisbureau/hostess of op straat hebben geboekt was deze trip met de Amores een dikke vette 10 waard !!!!!

Amigos, Maio 2015
"Heerlijke dag!"traduzir
Jeffrey
10,0

12/05/15 Elke keer weer een prachtige dag op de boot van Rianne en Hassan. We werden goed verzorgd, warm welkom geheten, kregen meer dan voldoende te eten en te drinken en de sfeer op de boot was relaxt en gezellig. De stops om af te koelen in de zee op de mooie plekjes maken het helemaal af. Vergeet je alleen niet in te smeren als je niet in de schaduw wil zitten.... :-)

"Prachtige ervaring"traduzir
Sabrina Dilloe
10,0

17/05/15 Dit was het mooiste wat wij hebben gedaan deze vakantie. Echt een aanrader.

Viagem em grupo, Maio 2015
"Wederom fantastisch"traduzir
Carla en Christiaa...
10,0

14/05/15 Elke keer als we in Kusadassi zijn en dat is 2 keer per jaar varen we een dag mee op de Amores van Hassan en Rianna.
Was er tot nu toe, nog niet van gekomen een stukje te schrijven, maar bij deze.
Onze kinderen zijn inmiddels net zo enthousiast als wij,
Prima verzorging, heerlijke lunch en zoveel drankjes als je maar wilt.
We verheugen ons nu al op de volgende trip.
Beslist een aanrader , niet meer dan 20 personen, heerlijke zonnedekken, knus, gezellige kapitein, op de zeilen terug en stralend weer!
Wat wil een mens nog meer.

"Heerlijk"traduzir
Jolanda van der Wie...
8,0

15/05/15 Het is fijn op het water te zijn.

Famílias com crianças, Abr 2015

Casal, Out 2014
"Een mustdo in turkije"traduzir
cheyenne
10,0

22/10/14 Zeker goed bevallen.
Eerst word je al bij je hotel opgehaald en gebracht naar die haven. De vrouw is een Nederlander dus communicatie is ook makkelijk en vertrouwd. Op de boot word je met andere Nederlanders geplaatst. Je vaart naar 4 baaien, waaronder 1 met een cliff waar je vanaf kan springen. Onderweg krij je ook een warme maaltijd en drinken is ook gratis.
Je word na afloop ook weer naar je hotel gebracht.

Goed geregeld.

Amigos, Out 2014
"Zeker doen !"traduzir
maria mey
10,0

20/10/14 Een heerlijke boot trip als je van rust en gezelligheid houdt. Wat ook opvallend is , de betrokkenheid van de eigenaars zowel bij vertrek als bij aankomst staan ze er altijd met een vriendelijk woord , en geïnteresseerd hoe men de trip heeft ervaren Al met al wij gaan volgend jaar zeker weer mee !!!! Maria Mey

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações