Avaliações Amores.1 Boat trip

28 Julho 2014

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 84 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 114 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 7 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seguinte

84 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Jul 2014
"Ontspannen dagje uit"traduzir
Sharona89
8,0

27-07-14 Heerlijk zonnen op het dek en afkoelen in de zee.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Vorig jaar gedaan en was zee ziek."traduzir
Sabrina.cannoot
5,0

25-07-14 Wel leuk voor mijn dochter.

Famílias com jovens, Jul 2014
"Geweldige dag gehad"traduzir
monique zonneveld
9,0

24-07-14 neem als je snel zeeziek bent er wat tegenin vooral de terugweg maar het was een heerlijke dag volop lekker eten en drinken en de bemanning is ook uiterst vriendelijk

Famílias com jovens, Jul 2014
"Leuk dagje"traduzir
nettie
8,0

25-07-14 Neem zelf duikbril en snorkel mee evt flippers.

"Absoluuute aanrader!"traduzir
Elise
10,0

12-07-14 Een geweldige dag heb ik samen met mijn vriend en de anderen gehad op de boot! Sochtends netjes opgehaald en aan het eind netjes teruggebracht.
Geweldig personeel, goed eten en geweldige service. Er liggen lekkere matrasjes op de boot waar je je handdoek op kan leggen zodat je niet op het harde hout ligt. Dan kun je er nog elastieken overheen trekken zodat je handdoek niet weg waait! De plekken waar je heen vaart is geweldig en in het helderblauwe water mag je van tijd tot tijd zwemmen. Er wordt goed aan veiligheid gedacht. Het is een echte BELEVENIS. Wanneer je in de schaduw wil liggen/zitten is er plek genoeg op het achterdek want daar is een grote lounge bank waar je lekker kan zitten wanneer je de zon even zat bent. De zon is goed te verdragen door de wind die je hebt als je vaart. De plekken waar je langs vaart zijn fenomenaal geweldig om te zien.
Rianna en Hasan ontvangen je goed bij de boot en het zijn echt Topmensen! Bedankt voor deze belevenis. Jordi & Elise, Palmin Hotel

"Mooiste boot trip de Amores 1"traduzir
Anja en Frank
10,0

05-07-14 Deze trip met de Amores.1 moet je hebben gedaan in je vakantie .
Voor ons de derde keer en het is steeds leuker.
Het is niet zomaar een trip, dit is echt vakantie , de rust de gastvrijheid ,alles kan en mag op deze geweldige boot, het eten en drinken is uitstekend , de bediening geweldig ,het mooie van deze boot is de kleine groep waar je al voor vertrek een band mee hebt en dan is het lachen gieren brullen , iedereen gaat super met elkaar om ,wij raden daarom ook iedereen deze boot trip aan , het is jammer dat de dag voorbij is maar je komt voldaan weer aan. wij gaan in Aug weer naar Kusadasi en we gaan gelijk weer met de Amores.1 mee anders is onze vakantie niet compleet Rianna en Hasan. bedankt voor alles Anja en Frank xxx

"Prachtig!"traduzir
Kenny
10,0

20-07-14 We hebben de boottrip gedaan en die was echt zalig.
Prachtig uitzicht, lekker eten, springen vanaf de boot in de zee, ...
Een echte aanrader!

Amigos, Jun 2014
"Het was geweldig"traduzir
Rowan
10,0

28-06-14 Het is een erg leuke bootreis met een goed geselecteerde groep aan boord. Het uitzicht was prachtig en de bemanning vriendelijk. En je kan zelfs andere boten kapen! Het klifduiken was ook erg leuk!

Casal, 2014
"Boottrip"traduzir
Mirmarc
10,0

25-06-14 Deze boottrip was geweldig. Lekker rustig. Mooie baaien. Goed verzorgd door het personeel van Rianna en Hassan. Echt top!

Casal, Jun 2014
"Boat Trip."traduzir
olivier
10,0

01-07-14 Aanrader!! stopt 4 keer om te snorkelen, lekker eten op de boot en drank in de prijs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações