Avaliações Amores.1 Boat trip

20 Agosto 2014

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 110 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 120 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

110 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Viagem em grupo, 2014
"Super dag!"traduzir
Nicky van den Hoef
10,0

15-08-14 We hebben een super dag gehad op Amoris 1. We hebben heerlijk gegeten en het drinken werd ook erg goed verzorgd. Het is een super mooi boot die langs leuke plekjes vaart! Bedankt voor de heerlijke dag we komen volgend jaar zeker terug!

Amigos, Ago 2014
"Zeer+zeker+aan+te+bevelen+%21%21%21%21"traduzir
Wilfried Schlebos
10,0

12-08-14 Een+trip++vandaag++met+deze+boot+onder+begeleiding++van+de+2+schippers+was+super.+Ze+waren+zeer+attent+en+lieten+ons+mooie+plekken++zien+waar+we+van+de+boot+mochten+om+te+zwemmen++of+snorkelen.++Het+eten+en+drinken+was+ook+goed+verzorgd.+%0AWij+waren+met+een+groepje+van+9+personen%2C+totaal+waren+we+met+ongeveer++20+personen+op+de+boot+.%0AHet+was+een+leuke+dag+en+zeker+het+geld+waard%21+%21%21%21

"Goed verzorgd"traduzir
andre deceuster

20-08-14 In orde. Zeer leuk !!! 9 / 10

"Boottrip hele dag"traduzir
Familie S. Keus
10,0

19-08-14 Super leuke dag gehad op de boot gehad! Lekker eten en drinken.

Ago 2014
"Wederom een superdag!"traduzir
Reinalda de Gouw
10,0

06-08-14 Deze vakantie zijn wij (ik, vriend en zoon) maar liefst 2x meegeweest op de amores 1. Een heerlijke dag. Leuk personeel goed eten en drinken. Prachtige foto's gemaakt. Echt een aanrader als je er n dagje op uit wil voor n goede prijs.Hasan en Rianna bedankt voor weer n top dag!

Famílias com jovens, Ago 2014
"Te veel mensen op de boot"traduzir
Richard60
6,0

17-08-14 Alle ligplaatsen op de boot waren direct weg

Amigos, Ago 2014
"Leuk , fijn"traduzir
jolanda
9,0

15-08-14 de baaien zijn mooi die ze aan leggen , heerlijk met de briesje overdag bij de hitte , ook wee
er eigen houtje gedaan , lekker eten ook nog de matador doet op laatst van de tocht het lied van titanic spelen en dan kunnen stelletjes voor op de giek klimmen en dan gaan staan zoals het stelletje celine dion liedje heerlijk

"Echt een aanrader!!!!!!!"traduzir
Miranda Saakes
10,0

12-08-14 Wij zijn op 4 augustus 2014 een dagje meegeweest op de Amores 1 met Rianne en Hassan en ik kan alleen maar zeggen dat je deze boottocht zeker moet doen als je in Kusadasi bent. Het is perfect geregeld, we werden door Rianne zelf opgehaald bij AquaFantasy en kwamen als eerste op de boot en dus zijn we lekker bovenop de stuurhut gaan liggen. Vervolgens was het drinken en eten prima verzorgd, je komt echt niks te kort voor 35 euro!!! De Amores 1 stopt bij 5 baaien en dan kun je heerlijk zwemmen in het kraakheldere zeewater, wel opletten voor de zee egels!!! en je goed insmeren want de zon is fel in Turkije!!!! Rianne en Hassan bedankt voor de superleuke dag en ga zo door jullie zijn echt een aanrader!!!!!

Famílias com crianças, Ago 2014
"Zeker de moeite om te doen !"traduzir
Alain T.
10,0

13-08-14 Leuke boottrip langs de kust met prachtige panorama's. Mogelijkheid tot een verfrissende duik in de zee ! Daarna heerlijk al wiegende over de golven wegdromen met romantische muziek !
Enig minpuntje : van de aangekondigde animatie voor kinderen was niks te bespeuren !

Ago 2014
"Amores boottrip"traduzir
B.M.M. Verwayen
9,0

18-08-14 Super leuk. Mooie baaien, leuk personeel en goed eten/drinken.
Persoonlijke zorg is goed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações