Avaliações Amores.1 Boat trip

31 agosto 2015

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 186 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 157 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

186 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Viagem em grupo, Ago 2015
"Geweldige boottrip"traduzir
Kim
10,0

29/08/15 We hebben een super dag gehad! Mooie baaien bezocht. Lekkere lunch, ter plekke bereid, drinken in overvloed, vriendelijke bemanning en als hoogtepunt cliffdiving! GEWELDIG zeker een aanrader.

Famílias com jovens, Ago 2015
"MOOISTE BOOTTRIP VAN KUSADASI !!!!!"traduzir
Yvonne
10,0

29/08/15 Het was een fantastische belevenis. Je wordt voor de deur opgehaald en naar de boot gebracht. Daar wordt je ontvangen met koffie/thee en cake. Je vaart langs schitterende plaatsen en stopt bij verschillende baaien waar je kan zwemmen en snorkelen en bij sommige baaien kun je cliffdiving doen.( snorkels zijn aanwezig op de boot) 's Middag krijg je een lekkere lunch aangeboden en later op de dag krijg je nog fruit. De hele dag kun je vrij drinken. De bemanning is erg aardig en van de kapitein mag jezelf ook een stuk varen en vissen. Kinderen mogen als een echte kapitein even achter het roer varen! Kortom het is een geweldige dag die zeer zeker niet mag onbreken op je vakantie.

Famílias com jovens, Ago 2015
"Toppunt van relaxen"traduzir
Ovi
9,0

25/08/15 Het was zeer goed georganiseerd van begin tot einde, het gevoel van genieten too the max, een hele dag lang, lekker gesnorklkeld en van rotsen afduiken was het toppunt. Superlekkere lunch en de persoonlijke verzorging was perfect. Wij willen dit zeker nog een keer een keer doen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Amigos, Ago 2015
"Samos"traduzir
Nanila
8,0

13/08/15 Yes Samos..a small place where you going..but i liked it very nice..and the boattrip and crew were also very nice

Amigos, Jul 2015
"Absoluut een aanrader"traduzir
janmijzen
10,0

26/07/15 We zijn in juli een heerlijke dag op de mooie boot geweest van Hassan en Rianne.
Er wordt aangemeerd in 5 baaien waar je heerlijk kan zwemmen snorkelen en van de rotsen kan springen/duiken.
Het water is er helder en zo zout dat je er blijft drijven.
Ook de innerlijke mens wordt niet overgeslagen.
De 2 heren hadden lekkere salades kippepootjes en een soort hamburger bereid.
Op de heenweg ging alles op de motor maar op de terugvaart gingen de zeilen naar beneden en dat is erg relaxed.

Helaas geen dolfijnen gezien maar wel wat vissen.
Zeker een geweldige dag om te doen!
Het fijnste is wel dat je maar met een man of 20 bent en niet zoals op de meeste boten met zeker een man of 50.

Famílias com jovens, Jul 2015
"Leuk"traduzir
Inge De Wit
9,0

18/08/15 Leuke trip met barbecue aan boord en bezoek aan baaitjes. Daarna een jeep trip gemaakt, moeite waard.

Viagem em grupo, Jul 2015
"Absolute aanrader!"traduzir
Melanie
10,0

26/07/15 Afgelopen vrijdag hebben we een boottrip gemaakt met de Amores 1 in Kusadasi.
Je word netjes van en naar het hotel gebracht. Op de boot is er genoeg plek om van de zon te genieten.
Behalve dat je naar diverse baaien vaart, krijg je ook een heerlijke lunch, vers fruit, cakejes en is er voldoende drinken voor iedereen.
Ook mag je gebruik maken van vishengels en snorkel spullen en krijg je uiteraard de gelegenheid om een frisse duik te nemen.
Het was onze hoogtepunt van de vakantie!

Famílias com jovens, Jul 2015
"Een onvergetelijke dag. Een echte aanrader!"traduzir
Karin
9,0

23/08/15 Niet denken, gewoon doen. Dit was een van onze leukste dagen tijdens de vakantie. De tocht duurt een dag en op 5 plekken wordt het anker uitgegooid om te zwemmen. Ook was er een plek waar je vanaf de rotsen kon duiken/springen. De lunch was heerlijk en de bemanning heel erg aardig en behulpzaam. Bij gunstige wind vaart hij met volle zeilen weer terug naar de haven. Op de terugweg hadden wij 2 dolfijnen bij de boot. Geweldig! Veel leuker dan de massale boottocht die de reisorganisatie aanbiedt. Hier mogen max. 20 mensen mee. Hassan is heel aardig. Weer bij de haven stond hij ons op te wachten met zijn vrouw.

Famílias com crianças, Jul 2015
"Gedaan maar niet onder de indruk"traduzir
Iris
6,0

29/07/15 Heel de dag is te lang zeker met kind van 7 jaar . op 3 plekje gestopt maar telkens het zelfde geen accomodaties

Jul 2015
"Fijne dag gehad"traduzir
Sterren
8,0

21/07/15 Tijdens onze vakantie in Kusadasi hebben we een dag meegevaren met de Amores 1. Het was een geweldige dag! We zijn netjes opgehaald en terug gebracht bij ons hotel met een busje en de dag begon met koffie en een lekker Turks cakeje op de boot. Daarna zijn we gaan varen en alles was tot in de puntjes verzorgd. De lunch was uitgebreid en heel lekker, we zijn niks tekort gekomen. De Turkse bemanning was heel behulpzaam, aardig en in voor een lolletje. De plekken waar we stil gingen liggen met de boot om te zwemmen en/of snorkelen zijn prachtig. Op de boot was genoeg plek om te genieten van de zon en de groep was heel gezellig. Het is zeker een aanrader om een dagje met de Amores 1 mee te varen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações