Avaliações Amores.1 Boat trip

31 outubro 2014

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 137 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 137 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

137 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Out 2014
"Een mustdo in turkije"traduzir
cheyenne
10,0

22/10/14 Zeker goed bevallen.
Eerst word je al bij je hotel opgehaald en gebracht naar die haven. De vrouw is een Nederlander dus communicatie is ook makkelijk en vertrouwd. Op de boot word je met andere Nederlanders geplaatst. Je vaart naar 4 baaien, waaronder 1 met een cliff waar je vanaf kan springen. Onderweg krij je ook een warme maaltijd en drinken is ook gratis.
Je word na afloop ook weer naar je hotel gebracht.

Goed geregeld.

Amigos, Out 2014
"Zeker doen !"traduzir
maria mey
10,0

20/10/14 Een heerlijke boot trip als je van rust en gezelligheid houdt. Wat ook opvallend is , de betrokkenheid van de eigenaars zowel bij vertrek als bij aankomst staan ze er altijd met een vriendelijk woord , en geïnteresseerd hoe men de trip heeft ervaren Al met al wij gaan volgend jaar zeker weer mee !!!! Maria Mey

"Super!"traduzir
Kristel
8,0

09/10/14 Heerlijke trip! Lekkere lunch, leuke medewerkers op de boot!
Echte aanrader!

"Leuke boottrip"traduzir
Els van Straalen
9,0

26/09/14 Wij, mijn man en ik hebben een geweldige dag gehad op deze goed en verzorgde boot trip , we werden verwelkomt met een lekker cakeje bij de koffie , de 2 mannen die onze trip verzorgde lieten het ons aan niks ontbreken , het gezelschap wat zeker niet te groot was, was ook erg leuk en gezellig , een erg relaxte dag en zoals Rianna ook al vertelde hebben we met elkaar gesproken en niet over elkaar. Al met al een enorme aanrader voor een ieder die een leuke boot trip wil maken. Klein , knus schoon maar bovenal erg gezellig!

"Geweldig, een echte aanrader."traduzir
W de Wind
10,0

06/10/14 Was een geweldige dag. Het eten was goed en als we weer naar Kusadasi gaan, dan nemen we zeker deze boottocht weer. Rianne en Hassan, bedankt voor de gezelige dag.

Amigos, Set 2014
"Boat Trip (organisé via Neckermann)"traduzir
Geoffrey
6,0

28/09/14 Mer agitée, pas de belles criques à voir, repas très bon !

"Bootreisje is oke"traduzir
Nelly
7,0

25/09/14 leuke bootreisje gemaakt van 10.00 tot 16.00 uur

Famílias com crianças, Set 2014
"Fijn"traduzir
Danny
7,0

21/09/14 Mooi, maar doordat het het heel druk is, (tot wel 5 boten op dezelfde strandjes word het te druk en is het 'speciale' er af.

"Leuke trip"traduzir
André
9,0

08/10/14 kleinschalig, maximaal 20 personen. Vriendelijk personeel. We hebben een leuke dag gehad, veel gezien en gezwommen. De terugtocht vonden wij heerlijk met de zeilen in top en een heerlijke deining, niet iedereen kon hier goed tegen. Een aanrader als je een boottocht wil doen, ook de verzorging was prima

"Absolute aanrader!!!"traduzir
L. Sprakel
9,0

14/09/14 Heerlijke boottocht, lekker rustig kunnen genieten. Lekkere lunch!
Lekker zwemmen in de zee en stukje zeilen!
Het was een geweldige dag!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações