Avaliações Amores.1 Boat trip

3 agosto 2015

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 177 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 156 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

177 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Amigos, Jul 2015
"Absoluut een aanrader"traduzir
janmijzen
10,0

26/07/15 We zijn in juli een heerlijke dag op de mooie boot geweest van Hassan en Rianne.
Er wordt aangemeerd in 5 baaien waar je heerlijk kan zwemmen snorkelen en van de rotsen kan springen/duiken.
Het water is er helder en zo zout dat je er blijft drijven.
Ook de innerlijke mens wordt niet overgeslagen.
De 2 heren hadden lekkere salades kippepootjes en een soort hamburger bereid.
Op de heenweg ging alles op de motor maar op de terugvaart gingen de zeilen naar beneden en dat is erg relaxed.

Helaas geen dolfijnen gezien maar wel wat vissen.
Zeker een geweldige dag om te doen!
Het fijnste is wel dat je maar met een man of 20 bent en niet zoals op de meeste boten met zeker een man of 50.

Viagem em grupo, Jul 2015
"Absolute aanrader!"traduzir
Melanie
10,0

26/07/15 Afgelopen vrijdag hebben we een boottrip gemaakt met de Amores 1 in Kusadasi.
Je word netjes van en naar het hotel gebracht. Op de boot is er genoeg plek om van de zon te genieten.
Behalve dat je naar diverse baaien vaart, krijg je ook een heerlijke lunch, vers fruit, cakejes en is er voldoende drinken voor iedereen.
Ook mag je gebruik maken van vishengels en snorkel spullen en krijg je uiteraard de gelegenheid om een frisse duik te nemen.
Het was onze hoogtepunt van de vakantie!

Famílias com crianças, Jul 2015
"Gedaan maar niet onder de indruk"traduzir
Iris
6,0

29/07/15 Heel de dag is te lang zeker met kind van 7 jaar . op 3 plekje gestopt maar telkens het zelfde geen accomodaties

Jul 2015
"Fijne dag gehad"traduzir
Sterren
8,0

21/07/15 Tijdens onze vakantie in Kusadasi hebben we een dag meegevaren met de Amores 1. Het was een geweldige dag! We zijn netjes opgehaald en terug gebracht bij ons hotel met een busje en de dag begon met koffie en een lekker Turks cakeje op de boot. Daarna zijn we gaan varen en alles was tot in de puntjes verzorgd. De lunch was uitgebreid en heel lekker, we zijn niks tekort gekomen. De Turkse bemanning was heel behulpzaam, aardig en in voor een lolletje. De plekken waar we stil gingen liggen met de boot om te zwemmen en/of snorkelen zijn prachtig. Op de boot was genoeg plek om te genieten van de zon en de groep was heel gezellig. Het is zeker een aanrader om een dagje met de Amores 1 mee te varen.

Casal, Jul 2015
"Absolute aanrader!"traduzir
Harmgret
9,0

19/07/15 We hebben en super dag gehad! Mooie baaien bezocht, net even andere als waar de andere boten aanlegden. Lekkere lunch, ter plekke bereid, drinken in overvloed, vriendelijke crew en als klap op de vuurpijl hebben we wat dolfijnen gezien. Prijs kwaliteitverhouding is prima.

"Echt een aanrader"traduzir
Cynthia
10,0

22/07/15 Na in Nederland wat excursies gegoogeld te hebben kwamen we uit bij de Amores 1, super goede beoordelingen hadden ze, en daarvan is niks gelogen. Kan het alleen maar beamen. Wij hebben de boottrip in Kusadasi zelf geboekt, gewoon naar de boot toe gegaan. Daar werden we welkom geheten door de schipper, Deze belde gelijk Hassan en Rianne op voor een reservering. We kregen wat te drinken van hem. We hebben op 17 juli de boottrip gemaakt, mensen bij ons hotel die van ons de tip hadden gekregen en zelf ook hadden gelezen van de Amores gingen die vrijdag gelijk mee. Het was in 1 woord geweldig. 5 mooie baaien gezwommen en gesnorkeld, lekker gegeten. Helaas geen dolfijnen. Met de zijlen teruggevaren. Daar werden we weer ontvangen door Hassan en Rianne.

Jul 2015
"Dagje varen"traduzir
Elles van Beek
10,0

22/07/15 Heerlijk ontspannen op het water, met mogelijkheden om te zwemmen. Lunch inclusief en erg goed. Jammer dat er wel de hele dag harde muziek aanstond. Je vaart langs mooie baaien.

Casal, Jul 2015
"Hadden er meer van verwacht!"traduzir
Lloyd
7,0

08/07/15 was een leuke dag maar er was weinig sfeer op de boot dus niet wat je hier allemaal leest.

er werden 4-5 baaien aangedaan maar deze lagen maar enkele 100meters uiteen en waren dus niet echt speciaal...

het eten was beter dan je van een excursie verwacht!
het personeel was echt top!

maar we hadden meer sfeer gezelligheid en actie verwacht na al de positieve commentaren hier te lezen!!

"Leuke boottocht"traduzir
Tessa
8,0

20/07/15 Je gaat heen op de motor en terug zeilen. Je stopt vijf keer om de zee in te gaan. Ook lunch op de boot, is ook prima

"Een super aanrader"traduzir
H.Feldhaus
9,0

11/07/15 Een hele mooie dag gehad. Een leuke crew . De lunch was heerlijk. Een overvloed aan drinken aan boord. En ook de kids hebben een mooie dag gehad . Zeker een aanrader.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações