Avaliações Amores.1 Boat trip

2 outubro 2014

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 132 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 130 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

132 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Leuke boottrip"traduzir
Els van Straalen
9,0

26/09/14 Wij, mijn man en ik hebben een geweldige dag gehad op deze goed en verzorgde boot trip , we werden verwelkomt met een lekker cakeje bij de koffie , de 2 mannen die onze trip verzorgde lieten het ons aan niks ontbreken , het gezelschap wat zeker niet te groot was, was ook erg leuk en gezellig , een erg relaxte dag en zoals Rianna ook al vertelde hebben we met elkaar gesproken en niet over elkaar. Al met al een enorme aanrader voor een ieder die een leuke boot trip wil maken. Klein , knus schoon maar bovenal erg gezellig!

Amigos, Set 2014
"Boat Trip (organisé via Neckermann)"traduzir
Geoffrey
6,0

28/09/14 Mer agitée, pas de belles criques à voir, repas très bon !

"Bootreisje is oke"traduzir
Nelly
7,0

25/09/14 leuke bootreisje gemaakt van 10.00 tot 16.00 uur

Famílias com crianças, Set 2014
"Fijn"traduzir
Danny
7,0

21/09/14 Mooi, maar doordat het het heel druk is, (tot wel 5 boten op dezelfde strandjes word het te druk en is het 'speciale' er af.

"Absolute aanrader!!!"traduzir
L. Sprakel
9,0

14/09/14 Heerlijke boottocht, lekker rustig kunnen genieten. Lekkere lunch!
Lekker zwemmen in de zee en stukje zeilen!
Het was een geweldige dag!

"Ontspanning en Plezier."traduzir
Jenny de Brabander
10,0

04/09/14 Wat een heerlijke dag ontspanning. Echt genoten van de (ongedwongen) gezelligheid, het zwemmen in de mooie baaien, de zalige lunch en de rust tijdens het zeilen. We gaan vast nog eens mee.

"Boottrip amores 1"traduzir
Patrick & Martine
10,0

05/09/14 wij hebben het ons gewaagd voor de boottrip met de amores1 en we hebben er geen spijt van dit moet je echt doen mensen het was een aangename boottrip met alles er op en er aan doen we zeker terug volgend jaar en dikke plus voor de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaars en de kapitein met zijn knecht

Famílias com jovens, Set 2014
"Zeer genoten van deze dag."traduzir
Aline
8,0

10/09/14 Fijn zeiljacht met weinig personen, dus echt geen overvolle boot. Onbeperkt drinken en het eten was echt goed!
Regelmatig gestopt bij baaitjes. Deze vond ik niet heel bijzonder maar je kon wel lekker een duik nemen en snorkelen. Konden helaas het cliff diven niet doen omdat er teveel wind stond.
Op de terugweg zeilen was echt super gaaf!! Alleen niet voor mensen die last hebben van zeeziekte.
Kortom, een zeer geslaagd relax dagje!

Casal, Ago 2014
"Mooie boottrip"traduzir
H.Etten
10,0

02/09/14 Mooie boottrip gehad met de Amores 1.
We hebben heerlijk gezwommen en gevaren langs de mooie kust van Kusadasi. Ook de lunch was prima verzorgt.
Kortom een perfecte dag.

Casal, 2014
"Must do!"traduzir
Denise van Bekkum
10,0

30/08/14 Greatest Boottrip of kusadasi. Beautiful boat,great stops and very good food. Also great lokation for weddings and party's. It was the best day of our holiday thanks to Rianne,Hassan and the crew.I can recommend this trip to everbody who wants to have a beautiful day at sea!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações