Avaliações Amores.1 Boat trip

23 Setembro 2014

Amores.1 Boat trip
Avaliações Amores.1 Boat trip
2071 EP, Kusadasi

Tu queres saber o que os outros acharam de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? Nesta página encontrarás as avaliações de Amores.1 Boat trip.
Amores.1 Boat trip obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 129 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Amores.1 Boat trip em Kusadasi? De uma olhada nas revisões de Amores.1 Boat trip nesta página. Podes ver 130 Fotos de férias de Amores.1 Boat trip. Há 9 Vídeos de Amores.1 Boat trip. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Turquia. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Mar Egeu. Veja todas as acomodações nos arredores de Amores.1 Boat trip em Kusadasi.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

128 Avaliações de Amores.1 Boat trip

9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Absolute aanrader!!!"traduzir
L. Sprakel
9,0

14-09-14 Heerlijke boottocht, lekker rustig kunnen genieten. Lekkere lunch!
Lekker zwemmen in de zee en stukje zeilen!
Het was een geweldige dag!

"Ontspanning en Plezier."traduzir
Jenny de Brabander
10,0

04-09-14 Wat een heerlijke dag ontspanning. Echt genoten van de (ongedwongen) gezelligheid, het zwemmen in de mooie baaien, de zalige lunch en de rust tijdens het zeilen. We gaan vast nog eens mee.

"Boottrip amores 1"traduzir
Patrick & Martine
10,0

05-09-14 wij hebben het ons gewaagd voor de boottrip met de amores1 en we hebben er geen spijt van dit moet je echt doen mensen het was een aangename boottrip met alles er op en er aan doen we zeker terug volgend jaar en dikke plus voor de gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaars en de kapitein met zijn knecht

Famílias com jovens, Set 2014
"Zeer genoten van deze dag."traduzir
Aline
8,0

10-09-14 Fijn zeiljacht met weinig personen, dus echt geen overvolle boot. Onbeperkt drinken en het eten was echt goed!
Regelmatig gestopt bij baaitjes. Deze vond ik niet heel bijzonder maar je kon wel lekker een duik nemen en snorkelen. Konden helaas het cliff diven niet doen omdat er teveel wind stond.
Op de terugweg zeilen was echt super gaaf!! Alleen niet voor mensen die last hebben van zeeziekte.
Kortom, een zeer geslaagd relax dagje!

Casal, Ago 2014
"Mooie boottrip"traduzir
H.Etten
10,0

02-09-14 Mooie boottrip gehad met de Amores 1.
We hebben heerlijk gezwommen en gevaren langs de mooie kust van Kusadasi. Ook de lunch was prima verzorgt.
Kortom een perfecte dag.

Casal, 2014
"Must do!"traduzir
Denise van Bekkum
10,0

30-08-14 Greatest Boottrip of kusadasi. Beautiful boat,great stops and very good food. Also great lokation for weddings and party's. It was the best day of our holiday thanks to Rianne,Hassan and the crew.I can recommend this trip to everbody who wants to have a beautiful day at sea!!!

Casal, 2014
"Heerlijke trip"traduzir
Devin
10,0

28-08-14 De Amores1 is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel, goed eten, genoeg ruimte op de boot en bovendien een prachtige trip.

Viagem em grupo, Ago 2014
"Super boottocht"traduzir
groep
9,0

10-09-14 Hele leuke boottocht, kleine boot maat het aantal mensen op de boottocht is ook beperkt zodat je toch ruimte genoeg hebt, zeker een aanrader

Famílias com crianças, Ago 2014
"Uitstekend"traduzir
Adeline
9,0

27-08-14 Ik heb een dagtripje met de boot gedaan. Was erg leuk en gezellig. Heerlijk gezwommen in de zee, geheel verzorgd met lunch.

Famílias com jovens, Ago 2014
"Prachtige boottrip"traduzir
Corina
9,0

04-09-14 Heerlijk varen over de prachtige zee en vanaf het water een prachtig Turkije zien en snorkelen in het heerlijke heldere water

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações