Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 69
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Lipno Lake Resort*****
Avaliações Parque de férias Lipno Lake Resort*****
Lipno nad Vltavou 302, CZ-38278, Lipno nad Vltavou

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Parque de férias Lipno Lake Resort***** e outras informações úteis para suas férias em Lipno nad Vltavou.
Parque de férias Lipno Lake Resort obteve uma média de 9,0 dos 10, baseado em 280 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Lipno Lake Resort***** e outros dados úteis sobre suas férias em Lipno nad Vltavou. Alem disso podes encontrar 294 Fotos de férias de Parque de férias Lipno Lake Resort***** em Zoover. Podes ver 6 Vídeos de Parque de férias Lipno Lake Resort*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em República Tcheca. Veja todas as possibilidades de pernoite em Boémia do Sul. Compare Parque de férias Lipno Lake Resort***** com as outras acomodações em Lipno nad Vltavou.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Lipno Lake Resort***** / Lipno nad Vltavou. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

280 Avaliações de Lipno Lake Resort*****

8,9
8,3
9,2
8,4
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Goed ,maar niet geweldig!"traduzir
Bianca de Wit
6,0

25-08-14 Wij verbleven in dit luxe appartement ,waar niets op aan te merken valt ,vanaf 16 Augustus.Het appartement is ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Wel behoorlijk gehorig als de boven buren naar het toilet gaan hoor je dit goed ook geschuif van stoelen is goed te horen. Je hebt echt mooi weer nodig voor de vele activiteiten wat wij helaas niet veel hadden. Dan ben je gauw uitgekeken .Ook verbaasd over de stugge houding in restaurants en winkels service ver te zoeken . Wel betaalbaar maar dat valt in het niet bij de slechte klantgerichtheid. Nee ons viel het tegen ondanks de schitterende omgeving en het mooie appartement is het het net allemaal niet.

Viagem em grupo, Ago 2014
"Mooi, maar zeker geen resort."traduzir
Filip
6,0
7,0

12-08-14 8 dagen in Lipno Lake Resort geweest met 6 volwassenen en 4 kinderen. Mooie omgeving waar je tal van activiteiten kan doen (wandelen, fietsen, zeilen, rodelen, etc..) Wel een beetje pech gehad met het weer. Had hoge verwachtingen die eigenlijk niet ingelost zijn. Een resort staat voor mij toch boven het standaard vakantieverblijf. Dit is volgens mij bij Lipno niet het geval. Het is degelijk, proper, ruim, maar de uitvoering is mijn inziens redelijk goedkoop, en binnen enkele jaren zal er al serieus bijgeïnvesteerd moeten worden. Bijv. Zwembad en omgeving is klein, en verouderd. Tennisveld verouderd. Badkamer is zeer basic en beperkt warm water.
Het personeel is vriendelijk en begrijpt Nederlands. In het Pool house is het elke avond feest. Tof, maar als je er niet aan deelneemt heb je wel het lawaai tot 02:00. In de omgeving kan je goedkoop gaan eten, verwacht wel geen culinair hoogstandje.

"Leuke vakantiebestemming"traduzir
Erica van Middelkoo...
7,0

10-08-14 Wij verbleven met 4 kinderen 3, 13,15 en 16 in 6-8 pers. app., geweldig, schoon, ruim en mooi uitzicht! Bij late aankomst is de sleutel met een code uit de kluis te halen, de winkel is tot 21.30 uur open. Veel activiteiten, met plezier gebruik van gemaakt. De wachttijden zijn (hoogseizoen?) wel een probleem. Ondanks gericht op toeristen is klantvriendelijkheid-gerichtheid ver te zoeken (Tsjechië of deze omgeving?), wij bleven ons verbazen. In restaurants ( goed betaalbaar, overal een speeltuintje) ontvang je gerechten niet tegelijkertijd, te snel afruimen en het voorgerecht komt rustig na het hoofdgerecht. Geen oogcontact, gesloten houding, weinig meedenken. Vb op navraag bij receptie wat in de avond voor jeugd wordt gedaan, antw: misschien jeu de boules? Ha, ik vraag niet voor 60+. Vreemd de activiteiten zijn gericht op jongeren, maar in de avond is er te weinig. Zelfs van sportveld weggestuurd na 20 uur! Jongeren vinden elkaar wel, toch jammer, gemiste kans voor dit leuke resort!

Encontre mais informação Parque de férias Lipno Lake Resort***** atrav...

"Mooie gelegen appartement complex"traduzir
nico
7,0

29-08-14 Heel mooi gelegen appartementen complex, mooi appartementen van alle gemakken voorzien. Veel sport en spel mogelijkheden maar dan moet het wel mooi weer zijn.
Personeel is vriendelijk, Inwoners zijn niet echt vriendelijk, nors.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Super luxe accomodatie!!"traduzir
Fam. Theunissen
10,0

22-08-14 Geweldig leuke vakantie gehad!Super mooie accommodatie. Echt alles aanwezig. Vriendelijk ontvangst bij de receptie die Nederlands spreken. Ondanks het mindere weer hebben we ons heel goed vermaakt. De bobsleebaan was erg leuk en we hebben lekker kunnen zwemmen in buiten en binnenzwembad Ook het eeuwenoude plaatsje Cesky Krumlov was prachtig. Je hebt leuke en goedbetaalbare restaurantjes. Vooral het eten bij pension Karolina was erg lekker! Volgend jaar weer!

Famílias com jovens, Jul 2014
"Geweldig genoten"traduzir
Astrid van Essen
10,0

22-07-14 Mooie appartement, veel natuur en zeer veel dingen om te doen.
De kinderen waren gek op roddelen en de hond was blij met het meertje wat erbij was daar kon die heerlijk zwemmen. we gingen met de kabelbaan naar boven ( De hond en de baas moesten naar boven klimmen ) om vervolgens met de step naar beneden te dalen . We zijn nog naar Praag gegaan maar dat viel tegen Praag zelf is ontzetend mooi maar het is er veel te groot en druk . Ons favoriete plaatsje was Cesky Kromlov 30 minuten rijden.Het eten is er erg goedkoop ons favoriete restaurant was pension Karolina (Goed en goedkoop) die zit vlakbij de roddelbaan.
Ons vakantie was een succes en we gaan zeker terug het was ook mooi om te zien hoeveel mensen hun huisdieren mee had.

Casal, Jun 2014
"Perfect appartement."traduzir
Maartje1
8,0

17-06-14 Mooi appartement, ruim en smaakvol ingericht. Niets ontbreekt. Schoon comfortabel. Mooi uitizicht op het Lipnomeer. Er is heel veel te doen en te zien in de buurt. Voor gezinnen met kleine kinderen ideaal. Er wordt nederlands gesproken bij de receptie. Ook prettig om alle ned. zenders te ontvangen op de TV. Kortom, perfect!

Casal, Abr 2014
"Heerlijk genieten in een mooi appartement"traduzir
Marjolein rijnders
9,0

17-04-14 Luxe park op een mooie plek. Fijne omgeving om te wandelen en te fietsen. Appartement was groot, schoon en compleet.

Famílias com jovens, Fev 2014
"Zeer luxe appartementen voor prima prijs"traduzir
Kim
8,0

25-04-14 Na een fikse autorit word je hier gastvrij ontvangen door Tsjechische meisjes die Nederlands spreken (!). Aankomst was keurig in orde. Wij hadden ons appartement in één van de verste gebouwen. Dat betekende wel iedere dag een redelijke wandeling naar de piste. Ideaal dat je een eigen opslagruimte hebt (kelder) voor skispullen.
Vanbinnen was alles tip-top in orde. Ruime kamers, vloerverwarming, vaatwasser, luxe badkamer met sauna en 2 tv's met Nederlandse zenders (vooral voor de kinderen heel fijn).
Zoveel luxe in een appartement, zo dicht in de buurt van een piste, voor dit geld, vind je niet in andere skilanden. Daar staat tegenover dat de piste's kort zijn en er behalve op de piste nergens sneeuw lag...

Amigos, Jan 2014
"Helemaal top"traduzir
Gerard_Beij
10,0

31-01-14 Sauna, ligbad, volledig ingerichte keuken, goede bedden en lief personeel aan de balie. Waarvan Hannah perfect Nederlands spreekt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações