Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 65
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Lipno Lake Resort*****
Avaliações Parque de férias Lipno Lake Resort*****
Lipno nad Vltavou 302, CZ-38278, Lipno nad Vltavou

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Parque de férias Lipno Lake Resort***** e outras informações úteis para suas férias em Lipno nad Vltavou.
Parque de férias Lipno Lake Resort obteve uma média de 9,0 dos 10, baseado em 294 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Parque de férias Lipno Lake Resort***** e outros dados úteis sobre suas férias em Lipno nad Vltavou. Alem disso podes encontrar 342 Fotos de férias de Parque de férias Lipno Lake Resort***** em Zoover. Podes ver 6 Vídeos de Parque de férias Lipno Lake Resort*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em República Tcheca. Veja todas as possibilidades de pernoite em Boémia do Sul. Compare Parque de férias Lipno Lake Resort***** com as outras acomodações em Lipno nad Vltavou.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Lipno Lake Resort***** / Lipno nad Vltavou. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

9,2
8,3
9,2
8,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Leuk"traduzir
Fam.
7,0

23/08/15 We hadden pech met het weer. Hele week zwaar bewolkt 16-18 gr. Appartement mooi. Wij hadden wel wat last in de ochtend van jonge kinderen boven ons, wel wat gehorig. Wij raden iedereen aan om te gaan eten bij pension Kristina! Authentiek, zeer aardige mensen! Spotgoedkoop en erg lekker. Reserveren wel aan te raden.Ook heerlijke pizza bij H&M en lekker gegeten bij Neptunus. Veel te ondernemen rondom lipnomeer, fietsen, rodelen, steppen, met skilift berg op en boomtoren beklimmen.

"Leuk"traduzir
Fam.

"Genieten!"traduzir
Matias
10,0

19/08/15 het appartement is bij aankomst volledig schoongemaakt en er staat een leuke verrassing te wachten. Lekkere shampoo om mee te douchen. Het zwembad was schoon maar de parasolls vlogen vaak weg wegens de slechte standaarden. Het was vaak bij het zwembad druk maar dat was geen probleem omdat er voldoende ligbedden waren.
Er zijn voldoende dingen in de buurt te doen zoals roddelen, tokkelen en vissen.

Het was een fantastische vakantie!

Encontre mais informação Parque de férias Lipno Lake Resort***** atrav...

Casal, Ago 2015
"Perfect!"traduzir
Fam. de Heus
10,0

16/08/15 Zoals zo vaak zagen de plaatjes er te mooi voor woorden uit.
MAAR niets is minder waar.
Alles klopt appartementen zijn pas vernieuwd alles brand schoon en een ruimte, heerlijk. De geluk gehad met het uitzicht van ons appartement, dit is niet overal hetzelfde.
Wij hebben het ook getroffen met het mooie weer dus het zwembad was in trek.
Er is zoveel te doen op loop afstand maar ook als je een uurtje met de auto weg rijd.
De Zoover normering klopt.

Famílias com jovens, Jul 2015
"Zeer luxe appartement bij het meer en activiteiten"traduzir
Martin
9,0

09/08/15 Geweldige tijd gehad in een 6-persoons appartement op de begane grond. Tussen de bomen door zag je nog iets van het Lipnomeer. Naar het Lipnomeer loop je in 3 minuten, alleen nog even de drukke weg oversteken. Hoor je trouwens 's nachts niets van, want de slaapkamers zitten aan de noordkant van het appartement. De terrassen zitten op de zuidkant, dus veel zon. Wij hadden een zeer groot terras met deels een overkapping waardoor we ook in de schaduw konden zitten. Televisie met Nederlandse zenders, Film1, Sport1 en HBO-NL1 Magnetron met oven. Je krijg een boekje met kortingsbonnen (Grenz Pass), zodat je de nodige kronen kan besparen. Zeer vriendelijke meiden van de receptie die goed Nederlands verstaan en praten. Zwembad is leuk. Bij het appartement hoort een berging waar je eventueel een fiets c.q. ski's kan stallen, kortom een top vakantie gehad!

Famílias com crianças, Jul 2015
"Mooi resort in een prachtige omgeving."traduzir
Liguster76
8,0

05/08/15 Hele gave vakantie gehad mede door het prachtige weer.
Mooi appartement, (kk wat aan de kleine kant) en ruime badkamer. We hebben lekker gezwommen in het buitenbad, voor de kleintjes vond ik het kinderbad wat saai. Ze verkopen heerlijke cocktails voor een klein prijsje bij het tentje bij het zwembad. Binnenzwembad stelt niet veel voor.
Vooral het eten bij pension Karolina (bij de rodelbaan),H&M en Neptunus (Haven) Zijn aanraders. Klantvriendelijkheid is wisselend. Wij miste wel een tentje waar je friet kon halen op het resort. Cesky Krumlov is een echte aanrader, ook leuk om doorheen te peddelen.
Was ik ook wel een beetje miste is dat er buiten Cesky Krumlov geen leuke andere plaatsjes zijn, er zijn ook geen leuke winkeltjes. Aanraders om te ondernemen zijn mountenbikes huren, peddelen op de Moldau, rodelen, de ruine Vítkuv Hrádek, de stoeltjeslift en het boomkroonpad, Jammer dat als je met de glijbaan naar beneden wil, je extra moet betalen.
Het is wel echt een mooi weer bestemming.

Casal, Jul 2015
"Superlatieven tekort"traduzir
Mense
10,0

28/07/15 Het Lipno Lake Resort overtreft alle verwachtingen. Luxe, prachtig uitzicht op het stuwmeer, of op het "eigen" zwembad, een fiets huren? Dát doe je naast de deur. Eveneens "naast" is de Kramolin en het activ park. Een ervaring, die je niet mag missen: een wandeling naar "Luc", of via het toeristische traject Lipno-Kaliste-Krymburk, met zijn geweldige uitzicht "on top". Nieuw: Adventure Golf en een botanische tuin in de groei. Je moet er even de deur voor uit. Nadien wacht de sauna in je eigen appartement. Nadeel: het kan bij mooi weer (en wij hadden er vele) razend druk zijn in het zwembad, maar dan zijn er de vele restaurantjes langs de boulevard, of aan het meer.

Famílias com crianças, Jul 2015
""Luxury is our standard" niet waargemaakt"traduzir
dswfcu
2,0
4,0

03/08/15 Het Lipno Lake Resort gaat prat op hun luxe, vandaar de leus "Luxury is our standard". Helaas blijkt dat in de praktijk niet het geval. Het zijn zeker mooie appartementen, maar er klopt net teveel niet om het echt luxueus te laten zijn. Zo is de koelkast absurd klein voor een 6 tot 8 persoons huisje, is de afwerking van het sanitair ondermaats (gammele douchekoppen die omhandig zijn geplaatst, onregelmatige waterstraal), was het beloofde zicht op het meer wel erg door de bomen heenkijken, het zwembad te koud - mede door de harde wind, maar dan kan je ook het water wat meer verwarmen - en kan je op de bovenste etage vrijwel nergens rechtop staan. Al met al een prima verblijf gehad, maar je betaalt het dubbele in vergelijking met vergelijkbare accomodaties in Tsjechië. En dat vind ik het echt niet waard.

Famílias com crianças, Jun 2015
"Geweldig appartement"traduzir
Piet Bikker
10,0

04/08/15 Genoten van het mooie uitzicht over het meer. Zwemmen, fietsen en lopen voor het hele gezin wat wils. Cultuur gesnoven in de omliggende steden o.a. (Krumlov) en lekker gegeten in de diverse restaurantjes. (bediening mag hier en daar wat vriendelijker).

Viagem em grupo, Fev 2015
"Goede plek !"traduzir
simone
10,0

06/03/15 Een erg mooi en ruim ingericht appartement ! We konden zo lopen vanaf ons appartement naar de piste . De prijzen hiervoor zijn goed te doen. De piste is erg leuk, maar wij zijn ook een dagje uitgeweken naar Hochficht in Oostenrijk. Een uur rijden, maar ook echt geweldig! Service in restaurants vallen tegen helaas. Voor toeristen is weinig oog mbt bedienen. De meeste medewerkers overal praten geen Duits / Engels . Bij de receptie praten ze zelfs Nederlands ! Super! Winkel is net een soort campingwinkel , ook qua prijs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações