Avaliações Hotel RIU Merengue****

3 março 2015

RIU Merengue****
Avaliações Hotel RIU Merengue****
Bahia De Maimon, 124446, Puerto Plata - Bahia de Maimón

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel RIU Merengue**** e outras informações úteis para suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Hotel RIU Merengue obteve uma média de 8,0 dos 10, baseado em 200 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel RIU Merengue**** e outros dados úteis sobre suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón. Alem disso podes encontrar 249 Fotos de férias de Hotel RIU Merengue**** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel RIU Merengue****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em República Dominicana. Veja todas as possibilidades de pernoite em República Dominicana. Compare Hotel RIU Merengue**** com as outras acomodações em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para RIU Merengue**** / Puerto Plata - Bahia de Maimón. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

7,4
7,8
7,3
6,9
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Fev 2015
"Prima resort"traduzir
Esther Millenaar
8,0

26/02/15 Prima hotel. Alle positive recensies zijn waar.
Eten prima. Hotel kamer voldoende.
We komen net terug uit de Dominicaanse republijk.
Vergeet niet dat de D.R. een heel arm land is.
Niet te vergelijken met bijv.Mexico.
Verwacht dus geen 5 sterren restaurant.
Wij gingen voor de walvissen. Dit is 1000 % gelukt.
Echt prachtig.
Geen straf om in merenque te verblijven.

Casal, Jan 2015
"Goed hotel met uitstekende service"traduzir
Tompoesje
7,0

16/02/15 Wij komen hier vrijwel jaarlijks. Het eten is prima, volop keus, vlees, vis en vegetarisch. Op bepaalde tijden was de eetzaal in januari erg vol. Wij zijn wat later gaan eten en dan kan je rustig eten en er is dan nog volop. Snacks en fastfood kunnen wij niet beoordelen; dat eten wij niet. Drankjes en cocktails prima en veel keus. De kamers zijn verouderd, maar alles werkt. De bedden moeten vervangen worden; die zijn versleten. Verwacht geen luxe maar een ruime kamer. Airco was voor januari voldoende. Prachtig terras aan de kamer.. Mooi complex met schitterende tuinen. Zwembad is klein in verhouding tot grootte hotel. Gasten kwamen voornamelijk uit Canada, Duitsland, Engeland en Nederland..Wifi is slecht en instabiel. 90 Min.per dag is inclusief, effectief blijft er door de slechte kwaliteit 30 minuten over. Na de 90 min. kost Wifi US$ 5 per half uur. Receptie doet niets met klachten hierover.
Personeel (behalve receptie) deskundig, behulpzaam en vriendelijk. Schoonmaak prima.

Casal, Jan 2015
"Niet op de negatieve berichten letten"traduzir
Boustok5659
8,0

26/01/15 Ondanks een aantal negatieve berichten, toch geboekt.
De kamers zijn schoon, elke dag wordt het bed verschoond en opgemaakt, handdoeken wordencgewisseld en de kamer schoongemaakt (hebben geen "enge" beesten gezien haha)
Het personeel is super vriendelijk en bijzonder hulpvaardig.
Het eten is gewoon goed, er is genoeg variatie.
In het weekend Geen last gehad van "locals" gehad, eerder last van eigen gasten!! (bijv. ligbed alvast "inpikken" m.b.v. handdoek(en))....
Het zwembad wordt geregeld gereinigd.
Het animatieteam doet haar best, overdag vermaken zij de gasten met allerlei spelletjes (en: nee, is nee, verder geen gezeur) en 's avonds verzorgen zij een optreden ( iedere dag een andere show).
Kortom, geen spijt gehad om deze accommodatie te boeken.

Casal, Nov 2014
"Heerlijke vakantie"traduzir
kevin van embden
8,0

07/12/14 Na veel negatieve reacties toch een beetje nieuwsgierig geworden wat RIU Merengue nu echt is. Het hotel is al wat ouder, maar is nog steeds een heerlijk hotel. Personeel doet er alles aan om je een prima vakantie te bieden. Kamers zijn een beetje verouderd, maar goed en heerlijke bedden. Buffet is goed met voldoende keuzes. Eten bij zwembad was niet erg lekker, maar gelukkig was er voldoende alternatief. Zoals veel reacties aangaven zijn er in het weekend veel locals in het hotel. Dominicanen zijn erg gezellig en verstoren absoluut niet je vakantie, mocht het je toch tegenstaan is er voldoende ruimte in het hotel om ergens ander rustig te zitten. Hotel Bacchata is een stuk nieuwer en wat massaler. Ik zie een overboeking van Merengue naar Bacchata absoluut niet als een upgrade!

Casal, Nov 2014
"Fantastisch"traduzir
barry
9,0

27/12/14 Riu merengue is een op en top vakantie adres. Wij waren een beetje bang nadat we de recensies hier hadden gelezen. Maar eerlijkheid moet zeggen is een fantastisch hotel complex en dito bediening. Medewerkers zijn alle supervriendelijk en aardig. Het eten is er ruimschoots aanwezig en voor ieder wat wils. De locals zo als eerder werden beschreven als luidruchtige lawaai schoppers hebben wij niet gezien. Wel dagjes mensen die net als ons aan zwembad lagen. Je kan van alle zwembaden gebruik maken en alle eetgelegenheden. Aan de zwembaden en stranden is vreselijk veel ligplaats dus rennen naar buiten niet nodig. Wij waren er van 8 november tot 24 november net voor de topdrukte losgaat. Dus 1 hotel was nog gesloten maar faciliteiten allemaal beschikbaar. Excursies zijn er ook voldoende welke wij hebben geboekt bij touroperator zelf. Was allemaal prima geregeld.

Casal, Out 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"traduzir
Janneke
8,0

02/11/14 Ik heb van tevoren hier veel beoordelingen gelezen en was eerlijk gezegd nogal bang voor wat we zouden aantreffen. Mensen zijn hier allemaal zo negatief!
Mijn vriend en ik zijn juist erg tevreden. Het personeel is ontzettend vriendelijk, lopen de hele dag voor je en maken hele lange dagen.
Eten kan inderdaad beter, voor de lunch vaak naar bachata gedaan waar het eten wel beter was. Ook hebben we daar in het weekend vertoefd vanwege de locals. Zo dan ook totaal geen last van gehad. Het is maar hoe druk je je maakt op vakantie. Leuke excursie gedaan naar Paradise island. Prachtig, aanrader!
Dat mensen dingen komen aansmeren zoals vlechtjes of massages vond ik niet storend. Was alleen tussen 10 en 11 en nee is nee. Dan liepen ze ook meteen door. Geen probleem dus.
Ik vond de shows savonds niet van hoog niveau, maar in principe prima.
Al met al een heerlijke vakantie gehad. Ik vind het echt zonde dat dit resort hier zo afgekraakt wordt, want het is zeker de moeite waard.

"Prima voor deze prijs"traduzir
rvanbree
6,0

23/12/14 Voor de reis de negatieve reacties gelezen waren we wel benieuwd geworden. Het is een wat verouderd hotel maar alles is heel netjes schoon. De bezetting was vrij laag gezien Punta Cana een in de lift zit en daardoor Puerto Plata minder toeristen krijgt. Het eten was RIU onwaardig veel hetzelfde en verre van warm. 1000 euro in een RIU voor 16 dagen kan je natuurlijk ook niet teveel van verwachten.

Set 2014
"Leuk voor een weekje, maar echt niet langer."traduzir
Vakantie1989111
5,0

09/10/14 Redelijk hotel, kamers verouderd.
Zwembadwater is lauw van temperatuur.

Tip: Ga in de ochtend en middag in het naastgelegen Bachata restaurant eten. Het is daar erg sfeervol. Restaurant van het Merengue lijkt een beetje op een vreetschuur, niet gezellig. In de avond moet iedereen op het eigen resort eten.

Personeel verder erg vriendelijk.

Veel Engelsen en Duitse mensen in dit resort.
We hadden wel iets meer verwacht van een 5* resort.

Casal, Set 2014
"Leuk resort maar ik ben beter gewent"traduzir
piet
4,0

24/09/14 wij zijn net terug en moet zeggen voor een riu hotel is dit niet wat je zou verwachten het eten is niet echt top eigenlijk elke dag zo beetje het zelfde hier en daar een kakkenlak maar dat zie je wel vaker het personeel is perfect niets op aan te merken , kamers schoon maar wel aan een opknapbeurtje toe de airco worden om 1 uur in de nacht uitgezet zodat hij niet meer koelt dus je licht dan lekker te zweten op je harde bedje ik heb dit vernomen van een medewerker daar dit doen ze om te bezuinigen eigenlijk schandalig ik had mijn kamer na de eerste nacht al geruild voor een andere kamer ivm de airco die heel veel lawaai maakte en niet koelde waarna een medewerker mij vertelde dat veel mensen over de koeling klaagden ikzelf zou niet gouw meer terug gaan naar dit resort dan kan je beter naar punta cana gaan voor de zelfde prijs met veel betere resorts en mooiere stranden

Casal, Set 2014
"Snap niks van positieve reacties! Geen luxe!"traduzir
Pascal
2,0
5,0

24/09/14 Dit is de ideale vakantie plek voor jou als je houd van: lauw smaakloos gebak , koud eten/vlees waarop je 5 min moet kauwen,'' afgebakken'' pizza waarvan je de korst nog kunt kneden, meer spier dan vlees eet, uit elk stuk vlees het bot moet zoeken, croissants van beton en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb deze vakantie geboekt om te relaxen en mijn buik lekker rond te eten, dit was dus een gigantische domper zoals je kan begrijpen. Het zwembad heeft bijv. geen werkend filtersysteem waardoor er de hele dag van alles in het water drijft (blad/insecten etc.) Ook de bubbelbaden werken niet. Foto's mooier dan de werkelijkheid. Word de hele dag 5 dezelfde liedjes gedraaid aan zwembad. Kamers zeer gedateerd en slecht afgewerkt, onderhoud hard nodig. Omgeving wel erg mooi, buiten hotel is NIKS, excursies zijn $100pp en alles erg duur! Weekend doorheen slapen, locals komen dan het zwembad vullen en de buffetbakken plunderen. Slechtse €2500 ooit besteed! 14 verschrikkelijke dagen gehad.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte