Avaliações Hotel RIU Merengue****

16 Abril 2014

RIU Merengue****
Avaliações Hotel RIU Merengue****
Bahia De Maimon, 124446, Puerto Plata - Bahia de Maimón

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel RIU Merengue**** e outras informações úteis para suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Hotel RIU Merengue obteve uma média de 8,2 dos 10, baseado em 182 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel RIU Merengue**** e outros dados úteis sobre suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón. Alem disso podes encontrar 221 Fotos de férias de Hotel RIU Merengue**** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel RIU Merengue****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em República Dominicana. Veja todas as possibilidades de pernoite em República Dominicana. Compare Hotel RIU Merengue**** com as outras acomodações em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para RIU Merengue**** / Puerto Plata - Bahia de Maimón. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

182 Avaliações de RIU Merengue****

8,3
8,5
7,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Dez 2013
"Mooi hotel voor een paar dagen"traduzir
annemiek
6,0

22-01-14 In de drukste periode van het jaar (rond oud en nieuw) leek het er niet druk, ook geen last gehad van locals terwijl het hotel wel vol zat.

Het zwembad is klein maar voldoende ligbedden en elke dag plek. De zee is mooi maar helaas elke dag rode vlag vanwege de zeer sterke onderstroming dus niet kunnen zwemmen.

Het eten is voor ontbijt en lunch goed, voor het avondeten minder. weinig variatie en vaak overgaar en lauw.

De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en zag er goed uit.

conclusie: leuk voor een weekje maar langer ook niet.

Viagem em grupo, Dez 2013
"Goed hotel voor 1 week"traduzir
Manon
8,0

31-12-13 Het is een goed hotel. Hier en daar wel verouderd maar dit is niet storend.
Excursies hebben wij geboekt bij Nederlandse gids. Zij woont op de Dominicaanse republiek en geeft goede en leuke rondleidingen over het eiland samen met haar Dominicaanse man. Ook andere excursies zijn via haar te boeken. Ze zijn tevens ook een stuk goedkoper dan wanneer je via je reisorganisatie of hotel boekt. Een echte aanrader dus!

Viagem em grupo, Dez 2013
"Schitterende vakantie!"traduzir
Tom
8,0

01-01-14 Heerlijke vakantie gehad op een mooi resort! Het appartement lag direct aan het strand en de zee. Erg mooi aangelegd en goed onderhouden resort. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het land is erg groen en leuk om ook buiten het resort te gaan kijken! een aanrader is Paradise Island. Geweldig om daar te snorkelen!

Encontre mais informação Hotel RIU Merengue**** através de:

Casal, Out 2013
"Prima vertoeven"traduzir
Sharon Vos
9,0

10-11-13 We hebben een topvakantie beleefd in RIU Merengue `garden`. Bij aankomst valt meteen op hoe schoon en goed onderhouden het resort is. Je ziet de hele dag schoonmaaksters, tuinmannen en ook mensen van het onderhoud in de weer. We hebben zelfs regelmatig een schilder gezien die de boel netjes bijwerkt. Het strand en het zeewater zijn prima, veel dagen doorgebracht, bar is op loopafstand. Het eten is gevarieerd, er is voor ieder wat wils, al kan ik me voorstellen dat wanneer je een lang verblijf boekt je hetwel een keer gezien hebt. Het a la carte dineren was niet echt bijzonder en voelde erg gehaast. De kamers zijn gedateerd, maar wel schoon! Minibar word om de dag bijgevuld. Er is een ruim aanbod aan entertainment, al hadden we de avondshows na een week wel gezien. We hebben weinig last gehad vd locals op het strand, savonds zijn ze wel luidruchtiger, maar je kon op plekken zittenwaar je geen last van ze had. Eten was er voldoende in het weekend. Paradise island is een aanrader!

Casal, Out 2013
"Matige vakantie."traduzir
Bogaerts
5,0
6,0

15-10-13 Heel vriendelijk personeel en wordt hygiënisch onderhouden. Maar eten enorm Amerikaans gericht, vonden wij smaakloos en veel hetzelfde. We zijn in laagseizoen en daarom animatie beperkt en niet veel ambiance.
We hebben het gezien, het was ok, maar niet meer voor herhaling.

Casal, Set 2013
"Fantasties hotel"traduzir
Marian
9,0

03-10-13 het hotel is schoon en super vriendelijke mensen het animatieteam is ook super goed en vriendelijk voor iedereen

Casal, Set 2013
"Heerlijk genieten!"traduzir
marianne_beumer
7,0

19-09-13 Hotel Riu Merengue is een prachtig hotel, direct aan een mooi zandstrand. Bij aankomst wordt je vriendelijk verwelkomd met een heerlijk drankje. De kamers liggen in een prachtig onderhouden tuin en hebben balkon of terras. Wij hebben heerlijk genoten in dit hotel en kunnen het iedereen aanraden. Iedereen is heel gastvrij en vriendelijk. Mooi zwembad. Je kunt gebruik maken van het naastgelegen Riu Bachata en de Riu Merengue Village. De laatste was tijdens ons verblijf dicht, maar we konden wel gebruik maken van het zwembad en de bar. Het is hier heerlijk rustig en het zwembad is in landschapstijl.
Het eten vonden wij zozo. De ene dag beter dan de andere. Er is voor ieder wat wils. Er is een buffet- en een a la carte restaurant. Het a la carte is de ene dag de Italiaan, de andere dag steakhouse. Eten is goed.
Wifi is 90 min per dag gratis in de lobby. Houd wel rekening met de wat langzame verbinding.
's Avonds mooie shows. Entertainment totaal niet opdringerig.

Famílias com jovens, Ago 2013
"Het was geweldig!"traduzir
Helma
8,0

12-09-13 Net terug (2-9-2013) van onze vakantie naar de Dominicaanse Republiek. Wij verbleven in Riu Merenque, een mooie kamer, zelfs flessen wodka, rum, gin en cognac stonden er. De mensen zijn er bijzonder vriendelijk. Mooi weer gehad met af en toe een buitje, maar dat was aan het einde van de middag. Wij konden ook bij het zwembad van Riu Mambo en Riu Bachata. Animatie was gezellig, met iedere avond weer iets anders. Het eten was prima, sushi, eend, zalm maar ook thema avonden zoals mexicaans (tortilla's, burrito's, nachos enz) tot chinees (nasi, bami, loempia's). Een absolute aanrader!

Casal, 2013
"Een heerlijke vakantie voor een goede prijs!!!"traduzir
Laura
5,0

12-08-13 Net terug van 2 weken op dit resort. We hebben er erg van genoten en het was een goed hotel met een mooi zwembad en prachtig aangelegde en goed onderhouden tuin, hoewel ons meubilair wel aan renovatie toe was. De kastjes waren zeker van niet al te beste kwaliteit, de bedden waren hard en de kussens slecht. Alles werd wel heel erg goed schoon gehouden!!! Het was zeker een pre dat je van alle hotels gebruik kon maken. Het village gedeelte was gesloten maar de bar en restaurant voor lunch waren wel geopend. Heerlijk rustig daar. Het eten vonden wij de eerste 3 dagen erg slecht maar was daarna veel beter. De mogelijkheid tot het eten in het Italiaanse restaurant en steakhouse was erg lekker. De service was door sommige heel goed andere waren wat minder klantgericht.
De berichten over de lokalen klopt wel enigszins maar wij hebben in het weekend een tripje geboekt en bij village of op het strand gezeten en dan had je er weinig last van. Alleen het restaurant was dan erg druk.

Casal, Ago 2013
"Fantastische plek!"traduzir
Myra
9,0

06-09-13 Het toerisme in de noordkust is langzaam aan het uitsterven omdat deze hotels (gebouwd in jaren 90) niet goed genoeg zijn. Men wil zwembaden met tal van glijbanen, whirlpools, flatscreens en massagedouches. Deze vind je niet in Riu Merengue, wel een prachtig onderhouden botanische tuin met het meest vriendelijke personeel wat wij ooit gehad hebben. De appartementen zijn picobello schoon, de bedden groot en comfortabel. De handdoekservice is top. Het eten is geweldig! De meest heerlijke verse vruchten, smoothies, sapjes en caribisch eten. Ook s'ochtends veel keuze: brood, salades, brits, kakelverse eieren, vruchten, yoghurt mmm! Probeer eens wat anders en je zult werkelijk waar genieten hier. Ook de cocktails zijn de beste die wij ook gehad hebben (Maitai met verse dominicaanse bananen!) Het strand&zwembad worden iedere dag schoongemaakt&er zijn meer dan voldoende ligstoelen.Wij hebben echt genoten op deze geweldige plek&boeken alvast onze 2e reis naar Riu Merengue!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte