Avaliações Hotel RIU Merengue****

1 Agosto 2014

RIU Merengue****
Avaliações Hotel RIU Merengue****
Bahia De Maimon, 124446, Puerto Plata - Bahia de Maimón

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel RIU Merengue**** e outras informações úteis para suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Hotel RIU Merengue obteve uma média de 8,1 dos 10, baseado em 184 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel RIU Merengue**** e outros dados úteis sobre suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón. Alem disso podes encontrar 221 Fotos de férias de Hotel RIU Merengue**** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel RIU Merengue****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em República Dominicana. Veja todas as possibilidades de pernoite em República Dominicana. Compare Hotel RIU Merengue**** com as outras acomodações em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para RIU Merengue**** / Puerto Plata - Bahia de Maimón. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

184 Avaliações de RIU Merengue****

8,3
8,5
7,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Maio 2014
"Zeer slecht geworden"traduzir
gezelligsamen
5,0
4,0
4,0

20-05-14 Wat is dit hotel enorm achteruit gegaan.
Eten is slecht en weinig keuze (de hamburgers is het poolrestaurant zijn bijvoorbeeld iedere dag pikzwart).
Het animatieteam staat iedere dag met enige tegenzin zijn werk te doen en vinden alleen jonge meisjes en drank echt boeiend.
Daar waar bij het naast gelegen hotel het team gasten te dans vraagt zit het team hier bij de meisjes met een glas drank.
Natuurlijk de kamers zijn prima, de ligging mooi maar wat kan een hotel snel achteuit gaan !!

Casal, Dez 2013
"Mooi hotel voor een paar dagen"traduzir
annemiek
6,0

22-01-14 In de drukste periode van het jaar (rond oud en nieuw) leek het er niet druk, ook geen last gehad van locals terwijl het hotel wel vol zat.

Het zwembad is klein maar voldoende ligbedden en elke dag plek. De zee is mooi maar helaas elke dag rode vlag vanwege de zeer sterke onderstroming dus niet kunnen zwemmen.

Het eten is voor ontbijt en lunch goed, voor het avondeten minder. weinig variatie en vaak overgaar en lauw.

De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en zag er goed uit.

conclusie: leuk voor een weekje maar langer ook niet.

Viagem em grupo, Dez 2013
"Goed hotel voor 1 week"traduzir
Manon
8,0

31-12-13 Het is een goed hotel. Hier en daar wel verouderd maar dit is niet storend.
Excursies hebben wij geboekt bij Nederlandse gids. Zij woont op de Dominicaanse republiek en geeft goede en leuke rondleidingen over het eiland samen met haar Dominicaanse man. Ook andere excursies zijn via haar te boeken. Ze zijn tevens ook een stuk goedkoper dan wanneer je via je reisorganisatie of hotel boekt. Een echte aanrader dus!

Encontre mais informação Hotel RIU Merengue**** através de:

Viagem em grupo, Dez 2013
"Schitterende vakantie!"traduzir
Tom
8,0

01-01-14 Heerlijke vakantie gehad op een mooi resort! Het appartement lag direct aan het strand en de zee. Erg mooi aangelegd en goed onderhouden resort. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het land is erg groen en leuk om ook buiten het resort te gaan kijken! een aanrader is Paradise Island. Geweldig om daar te snorkelen!

Casal, Out 2013
"Prima vertoeven"traduzir
Sharon Vos
9,0

10-11-13 We hebben een topvakantie beleefd in RIU Merengue `garden`. Bij aankomst valt meteen op hoe schoon en goed onderhouden het resort is. Je ziet de hele dag schoonmaaksters, tuinmannen en ook mensen van het onderhoud in de weer. We hebben zelfs regelmatig een schilder gezien die de boel netjes bijwerkt. Het strand en het zeewater zijn prima, veel dagen doorgebracht, bar is op loopafstand. Het eten is gevarieerd, er is voor ieder wat wils, al kan ik me voorstellen dat wanneer je een lang verblijf boekt je hetwel een keer gezien hebt. Het a la carte dineren was niet echt bijzonder en voelde erg gehaast. De kamers zijn gedateerd, maar wel schoon! Minibar word om de dag bijgevuld. Er is een ruim aanbod aan entertainment, al hadden we de avondshows na een week wel gezien. We hebben weinig last gehad vd locals op het strand, savonds zijn ze wel luidruchtiger, maar je kon op plekken zittenwaar je geen last van ze had. Eten was er voldoende in het weekend. Paradise island is een aanrader!

Casal, Out 2013
"Matige vakantie."traduzir
Bogaerts
5,0
6,0

15-10-13 Heel vriendelijk personeel en wordt hygiënisch onderhouden. Maar eten enorm Amerikaans gericht, vonden wij smaakloos en veel hetzelfde. We zijn in laagseizoen en daarom animatie beperkt en niet veel ambiance.
We hebben het gezien, het was ok, maar niet meer voor herhaling.

"Dik in orde"traduzir
epolak
8,0

30-04-14 In sept. weinig overlast van locals, weekend iets meer, maar ruimschoots voldoende voedsel en ook niet vreselijk druk. In Riu Merengue Village voldoende rust. Je kunt uitstekend op het strand liggen, al dan niet onder palmbomen. De bediening met of zonder fooi even vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed en zeer gevarieerd. Wel wat lauw (magnetron zou welkom zijn). Er werd continu aangevoerd. De wijn was niet te drinken. Gelukkig wel heerlijke cocktails en lekker bier. Entertainment (je moet er van houden) dik in orde, van 's morgens tot 's avonds laat een gevarieerd programma. Kamers zijn ruim, meubilair niet ultra modern, maar niets om je voor te schamen. Bedden zijn schoon (elke dag). We lazen dat de tuinmannen een drankje zeer waarderen. Uit de minibar en ook uit de bar hebben we ze af en toe wat toegestopt. We vonden het gênant dat het allemaal zo in het geniep moet, alsof ze geen recht hebben hun dorst te lessen, terwijl de gasten zich laten vollopen met de lekkerste drankjes.

"Fantasties hotel"traduzir
Marian
9,0

03-10-13 het hotel is schoon en super vriendelijke mensen het animatieteam is ook super goed en vriendelijk voor iedereen

"Heerlijk genieten!"traduzir
marianne_beumer
7,0

19-09-13 Hotel Riu Merengue is een prachtig hotel, direct aan een mooi zandstrand. Bij aankomst wordt je vriendelijk verwelkomd met een heerlijk drankje. De kamers liggen in een prachtig onderhouden tuin en hebben balkon of terras. Wij hebben heerlijk genoten in dit hotel en kunnen het iedereen aanraden. Iedereen is heel gastvrij en vriendelijk. Mooi zwembad. Je kunt gebruik maken van het naastgelegen Riu Bachata en de Riu Merengue Village. De laatste was tijdens ons verblijf dicht, maar we konden wel gebruik maken van het zwembad en de bar. Het is hier heerlijk rustig en het zwembad is in landschapstijl.
Het eten vonden wij zozo. De ene dag beter dan de andere. Er is voor ieder wat wils. Er is een buffet- en een a la carte restaurant. Het a la carte is de ene dag de Italiaan, de andere dag steakhouse. Eten is goed.
Wifi is 90 min per dag gratis in de lobby. Houd wel rekening met de wat langzame verbinding.
's Avonds mooie shows. Entertainment totaal niet opdringerig.

Famílias com jovens, Ago 2013
"Het was geweldig!"traduzir
Helma
8,0

12-09-13 Net terug (2-9-2013) van onze vakantie naar de Dominicaanse Republiek. Wij verbleven in Riu Merenque, een mooie kamer, zelfs flessen wodka, rum, gin en cognac stonden er. De mensen zijn er bijzonder vriendelijk. Mooi weer gehad met af en toe een buitje, maar dat was aan het einde van de middag. Wij konden ook bij het zwembad van Riu Mambo en Riu Bachata. Animatie was gezellig, met iedere avond weer iets anders. Het eten was prima, sushi, eend, zalm maar ook thema avonden zoals mexicaans (tortilla's, burrito's, nachos enz) tot chinees (nasi, bami, loempia's). Een absolute aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações