Avaliações Hotel RIU Merengue****

21 novembro 2014

RIU Merengue****
Avaliações Hotel RIU Merengue****
Bahia De Maimon, 124446, Puerto Plata - Bahia de Maimón

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel RIU Merengue**** e outras informações úteis para suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Hotel RIU Merengue obteve uma média de 8,0 dos 10, baseado em 194 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel RIU Merengue**** e outros dados úteis sobre suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón. Alem disso podes encontrar 243 Fotos de férias de Hotel RIU Merengue**** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel RIU Merengue****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em República Dominicana. Veja todas as possibilidades de pernoite em República Dominicana. Compare Hotel RIU Merengue**** com as outras acomodações em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para RIU Merengue**** / Puerto Plata - Bahia de Maimón. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

194 Avaliações de RIU Merengue****

8,2
8,4
7,4
7,3
6,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Out 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"traduzir
Janneke
8,0

02/11/14 Ik heb van tevoren hier veel beoordelingen gelezen en was eerlijk gezegd nogal bang voor wat we zouden aantreffen. Mensen zijn hier allemaal zo negatief!
Mijn vriend en ik zijn juist erg tevreden. Het personeel is ontzettend vriendelijk, lopen de hele dag voor je en maken hele lange dagen.
Eten kan inderdaad beter, voor de lunch vaak naar bachata gedaan waar het eten wel beter was. Ook hebben we daar in het weekend vertoefd vanwege de locals. Zo dan ook totaal geen last van gehad. Het is maar hoe druk je je maakt op vakantie. Leuke excursie gedaan naar Paradise island. Prachtig, aanrader!
Dat mensen dingen komen aansmeren zoals vlechtjes of massages vond ik niet storend. Was alleen tussen 10 en 11 en nee is nee. Dan liepen ze ook meteen door. Geen probleem dus.
Ik vond de shows savonds niet van hoog niveau, maar in principe prima.
Al met al een heerlijke vakantie gehad. Ik vind het echt zonde dat dit resort hier zo afgekraakt wordt, want het is zeker de moeite waard.

Set 2014
"Leuk voor een weekje, maar echt niet langer."traduzir
Vakantie1989111
5,0

09/10/14 Redelijk hotel, kamers verouderd.
Zwembadwater is lauw van temperatuur.

Tip: Ga in de ochtend en middag in het naastgelegen Bachata restaurant eten. Het is daar erg sfeervol. Restaurant van het Merengue lijkt een beetje op een vreetschuur, niet gezellig. In de avond moet iedereen op het eigen resort eten.

Personeel verder erg vriendelijk.

Veel Engelsen en Duitse mensen in dit resort.
We hadden wel iets meer verwacht van een 5* resort.

Casal, Set 2014
"Leuk resort maar ik ben beter gewent"traduzir
piet
4,0

24/09/14 wij zijn net terug en moet zeggen voor een riu hotel is dit niet wat je zou verwachten het eten is niet echt top eigenlijk elke dag zo beetje het zelfde hier en daar een kakkenlak maar dat zie je wel vaker het personeel is perfect niets op aan te merken , kamers schoon maar wel aan een opknapbeurtje toe de airco worden om 1 uur in de nacht uitgezet zodat hij niet meer koelt dus je licht dan lekker te zweten op je harde bedje ik heb dit vernomen van een medewerker daar dit doen ze om te bezuinigen eigenlijk schandalig ik had mijn kamer na de eerste nacht al geruild voor een andere kamer ivm de airco die heel veel lawaai maakte en niet koelde waarna een medewerker mij vertelde dat veel mensen over de koeling klaagden ikzelf zou niet gouw meer terug gaan naar dit resort dan kan je beter naar punta cana gaan voor de zelfde prijs met veel betere resorts en mooiere stranden

Casal, Set 2014
"Snap niks van positieve reacties! Geen luxe!"traduzir
Pascal
5,0

24/09/14 Dit is de ideale vakantie plek voor jou als je houd van: lauw smaakloos gebak , koud eten/vlees waarop je 5 min moet kauwen,'' afgebakken'' pizza waarvan je de korst nog kunt kneden, meer spier dan vlees eet, uit elk stuk vlees het bot moet zoeken, croissants van beton en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik heb deze vakantie geboekt om te relaxen en mijn buik lekker rond te eten, dit was dus een gigantische domper zoals je kan begrijpen. Het zwembad heeft bijv. geen werkend filtersysteem waardoor er de hele dag van alles in het water drijft (blad/insecten etc.) Ook de bubbelbaden werken niet. Foto's mooier dan de werkelijkheid. Word de hele dag 5 dezelfde liedjes gedraaid aan zwembad. Kamers zeer gedateerd en slecht afgewerkt, onderhoud hard nodig. Omgeving wel erg mooi, buiten hotel is NIKS, excursies zijn $100pp en alles erg duur! Weekend doorheen slapen, locals komen dan het zwembad vullen en de buffetbakken plunderen. Slechtse €2500 ooit besteed! 14 verschrikkelijke dagen gehad.

Casal, Set 2014
"We dachten te kunnen genieten van een top vakantie"traduzir
Eline
5,0

24/09/14 Ik ben een blonde meid van 23jr en dat heb ik geweten ook. Bij het passeren vd douane werd mijn vriend al op het hart gedrukt dat hij mij niet alleen moest laten. Als ik een drankje bestelde bij 1 vd bars, werd ik met de ogen van de barmedewerkers uitgekleed en nageschreeuwd. Dit nakijken/naschreeuwen werd in het weekend alleen maar erger als de locals er waren. Daarom was er in bikini rondlopen van bv het strandbedje naar de wc ook niet meer bij. Er werd openlijk met mij geflirt, zelfs waar mijn vriend naast zat.

Over het animatie team zijn we niet te spreken. Zij zijn er niet om de mensen te vermaken, maar om zichzelf in de schijnwerpers te zetten. De ene doet nog gekker dan de ander om maar aandacht te krijgen en worden er ook 18+ dansjes gemaakt in de avondshow waar kleine kinderen bij zitten en dat helemaal niet moeten zien.

Het gezeur of we een massage, vlechtjes, foto's wilden, werden we moe van. 14 dagen lang kwamen ze keer op keer zeuren zowel op het strand als zwembad.

"Niet Weer"traduzir
Jaeger
8,0

23/09/14 Riu Merenque is echt niet riu waardig. Aan het personeel licht het niet die doen heel erg hun best zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De eetzaal is oud en ruikt niet fris. alleen waaiers geen airco wel veel keus maar iets dat warm moet zijn is vaak lauw en beleg en kaas is ligt vaak helemaal nat op de koelingsplaten die het niet goed aan kunnen. Zelfs op het toetjesbuffet 2 kakkerlakken gezien daarna geen toetjes meer gehad op de schaal met yoghurt zag ik een vogel die in de schaal zat te pikken. De buffeten staan onhandig opgesteld de soep staat ergens achter in de zaal. Stokbrood lgt gesneden in manden s'morgens hebben wij alleen geroosterd brood gegeten. De rest van het brood ls uitgedroogd en ligt slof in de manden wel cake en brownies dat is toch niet mijn dagelijks ontbijt. in het weekend zelfs een bruiloft van een dominicaanse familie daardoor geen gebruik kunnen maken van het steakhouse en zondag's niet normaal van het zwembad.

Casal, Ago 2014
"Fantastische en heerlijke plek!!"traduzir
Nienke
10,0
10,0
7,0

09/09/14 Wij hebben een super vakantie gehad op RIU Merenque. Het straalt Caribisch uit en je zit echt op een mooie plek met een mooi uitzicht, mooi strand en natuurlijk heerlijk weer.

Al het personeel dat wij hebben mogen ontmoeten waren stuk voor stuk vriendelijk. Iedereen is vrolijk en wil graag alles voor je doen. Het resort is heel netjes en alles is mooi aangelegd. De kamers worden iedere dag netjes schoongemaakt en het zijn mooie en nette kamers.

We hebben toch veel kritiek gelezen over het eten in het resort. Wij hebben hier geen enkel kritiekpunt op. Elke dag is er wel wat anders te eten en het was allemaal heel goed voor elkaar.

Het animatie team was leuk, wij zelf hoeven niet zozeer met alles mee te doen, maar als je dit aangeeft drammen ze niet door en kwamen ze ook het niet weer vragen.

Al met al hebben wij een fantastische vakantie gehad en hebben een paar leuke excursies gedaan. Wij vinden het een aanrader voor anderen!!

Famílias com jovens, Maio 2014
"Zeer slecht geworden"traduzir
gezelligsamen
4,0

20/05/14 Wat is dit hotel enorm achteruit gegaan.
Eten is slecht en weinig keuze (de hamburgers is het poolrestaurant zijn bijvoorbeeld iedere dag pikzwart).
Het animatieteam staat iedere dag met enige tegenzin zijn werk te doen en vinden alleen jonge meisjes en drank echt boeiend.
Daar waar bij het naast gelegen hotel het team gasten te dans vraagt zit het team hier bij de meisjes met een glas drank.
Natuurlijk de kamers zijn prima, de ligging mooi maar wat kan een hotel snel achteuit gaan !!

Casal, Dez 2013
"Mooi hotel voor een paar dagen"traduzir
annemiek
6,0

22/01/14 In de drukste periode van het jaar (rond oud en nieuw) leek het er niet druk, ook geen last gehad van locals terwijl het hotel wel vol zat.

Het zwembad is klein maar voldoende ligbedden en elke dag plek. De zee is mooi maar helaas elke dag rode vlag vanwege de zeer sterke onderstroming dus niet kunnen zwemmen.

Het eten is voor ontbijt en lunch goed, voor het avondeten minder. weinig variatie en vaak overgaar en lauw.

De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en zag er goed uit.

conclusie: leuk voor een weekje maar langer ook niet.

Viagem em grupo, Dez 2013
"Goed hotel voor 1 week"traduzir
Manon
8,0

31/12/13 Het is een goed hotel. Hier en daar wel verouderd maar dit is niet storend.
Excursies hebben wij geboekt bij Nederlandse gids. Zij woont op de Dominicaanse republiek en geeft goede en leuke rondleidingen over het eiland samen met haar Dominicaanse man. Ook andere excursies zijn via haar te boeken. Ze zijn tevens ook een stuk goedkoper dan wanneer je via je reisorganisatie of hotel boekt. Een echte aanrader dus!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte