Avaliações Hotel Clubhotel RIU Merengue****

30 agosto 2015

Clubhotel RIU Merengue****
Avaliações Hotel Clubhotel RIU Merengue****
Bahia De Maimon, 124446, Puerto Plata - Bahia de Maimón

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Clubhotel RIU Merengue**** e outras informações úteis para suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Hotel Clubhotel RIU Merengue obteve uma média de 8,0 dos 10, baseado em 203 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Clubhotel RIU Merengue**** e outros dados úteis sobre suas férias em Puerto Plata - Bahia de Maimón. Alem disso podes encontrar 252 Fotos de férias de Hotel Clubhotel RIU Merengue**** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Hotel Clubhotel RIU Merengue****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em República Dominicana. Veja todas as possibilidades de pernoite em República Dominicana. Compare Hotel Clubhotel RIU Merengue**** com as outras acomodações em Puerto Plata - Bahia de Maimón.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Clubhotel RIU Merengue**** / Puerto Plata - Bahia de Maimón. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

7,5
7,8
7,3
6,9
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Mar 2015
"Ein toller Urlaub"traduzir
Regina Schubert
10,0
10,0
8,0

23/03/15 das waren für uns, diese 11 Tage, Unweit ( 45 Automin.) von Puerto Plata liegt die Riu Hotelanlage. Village- Garden und Batchata. Eine Anlage die groß aber nicht unpersönlich ist.
Hier findet man leise und laute Töne. Ein jeder wie er es mag.
Von den Angestellten des Hotels waren wir begeistert.
Immer höflich und nett versuchten sie für unsere Sprachbarriere die richtige Antwort zu finden.
Unser Zimmer wurde täglich gereinigt.
Zigarettenkippen, die Abends noch am Strand lagen- waren am Folgetag restlos entfernt.
Ein großes Lob für die Sauberkeit
Wer nicht satt wurde, der hatte selbst Schuld. Das Essensangebot war riesig und nicht einseitig.

Es hat mich gefreut hier gewesen zu sein.

Amigos, Mar 2015
"Prima hotel"traduzir
Atie Schakelaar
7,0

29/03/15 Het is een prima hotel dat inderdaad wel iets verouderd is maar goed onderhouden. Er wordt volop gewerkt om dit bij te houden.
Het personeel is super vriendelijk en bereidt om evt klachten snel op te lossen. De eetzaal is groot en massaal, maar ja je moet de gasten toch ergens laten. Het eten was goed en absoluut niet lauw of koud.

Amigos, Mar 2015
"Heerlijk hotel"traduzir
kodor910
7,0

26/03/15 Wij vonden Merengue Garden (nw naam) een heerlijk hotel inderdaad iets verouderd maar ze zijn volop aan het renoveren de eetzaal is erg massaal maar je mag de lunch ook in Bachatta of Merengue Village (vh Mambo) gebruiken het eten zelf was goed veel keus en niet koud!! De kamers zijn goed en schoon maar hebben ook een update nodig maar alles was er en bij een klacht werd dat dezelfde dag nog opgelost. De shows waren niet veel byzonders . Al het personeel ontzettend aardig en behulpzaam. Wij gaan zeker nog een keer terug. T complex ligt wel een aardig stukje van Puerto PLata vandaan en taxi s zijn duur!

Casal, Fev 2015
"Prima resort"traduzir
Esther Millenaar
8,0

26/02/15 Prima hotel. Alle positive recensies zijn waar. Eten prima. Hotel kamer voldoende. We komen net terug uit de Dominicaanse republiek. Vergeet niet dat de D.R. een heel arm land is. Niet te vergelijken met bijv.Mexico. Verwacht dus geen 5 sterren restaurant. Wij gingen voor de walvissen. Dit is 1000 % gelukt.
Echt prachtig. Geen straf om in merenque te verblijven.

Casal, Jan 2015
"Goed hotel met uitstekende service"traduzir
Tompoesje
7,0

16/02/15 Wij komen hier vrijwel jaarlijks. Het eten is prima, volop keus, vlees, vis en vegetarisch. Op bepaalde tijden was de eetzaal in januari erg vol. Wij zijn wat later gaan eten en dan kan je rustig eten en er is dan nog volop. Snacks en fastfood kunnen wij niet beoordelen; dat eten wij niet. Drankjes en cocktails prima en veel keus. De kamers zijn verouderd, maar alles werkt. De bedden moeten vervangen worden; die zijn versleten. Verwacht geen luxe maar een ruime kamer. Airco was voor januari voldoende. Prachtig terras aan de kamer.. Mooi complex met schitterende tuinen. Zwembad is klein in verhouding tot grootte hotel. Gasten kwamen voornamelijk uit Canada, Duitsland, Engeland en Nederland..Wifi is slecht en instabiel. 90 Min.per dag is inclusief, effectief blijft er door de slechte kwaliteit 30 minuten over. Na de 90 min. kost Wifi US$ 5 per half uur. Receptie doet niets met klachten hierover.
Personeel (behalve receptie) deskundig, behulpzaam en vriendelijk. Schoonmaak prima.

Casal, Jan 2015
"Niet op de negatieve berichten letten"traduzir
Boustok5659
8,0

26/01/15 Ondanks een aantal negatieve berichten, toch geboekt.
De kamers zijn schoon, elke dag wordt het bed verschoond en opgemaakt, handdoeken wordencgewisseld en de kamer schoongemaakt (hebben geen "enge" beesten gezien haha)
Het personeel is super vriendelijk en bijzonder hulpvaardig.
Het eten is gewoon goed, er is genoeg variatie.
In het weekend Geen last gehad van "locals" gehad, eerder last van eigen gasten!! (bijv. ligbed alvast "inpikken" m.b.v. handdoek(en))....
Het zwembad wordt geregeld gereinigd.
Het animatieteam doet haar best, overdag vermaken zij de gasten met allerlei spelletjes (en: nee, is nee, verder geen gezeur) en 's avonds verzorgen zij een optreden ( iedere dag een andere show).
Kortom, geen spijt gehad om deze accommodatie te boeken.

Casal, Nov 2014
"Heerlijke vakantie"traduzir
kevin van embden
8,0

07/12/14 Na veel negatieve reacties toch een beetje nieuwsgierig geworden wat RIU Merengue nu echt is. Het hotel is al wat ouder, maar is nog steeds een heerlijk hotel. Personeel doet er alles aan om je een prima vakantie te bieden. Kamers zijn een beetje verouderd, maar goed en heerlijke bedden. Buffet is goed met voldoende keuzes. Eten bij zwembad was niet erg lekker, maar gelukkig was er voldoende alternatief. Zoals veel reacties aangaven zijn er in het weekend veel locals in het hotel. Dominicanen zijn erg gezellig en verstoren absoluut niet je vakantie, mocht het je toch tegenstaan is er voldoende ruimte in het hotel om ergens ander rustig te zitten. Hotel Bacchata is een stuk nieuwer en wat massaler. Ik zie een overboeking van Merengue naar Bacchata absoluut niet als een upgrade!

Casal, Nov 2014
"Fantastisch"traduzir
barry
9,0

27/12/14 Riu merengue is een op en top vakantie adres. Wij waren een beetje bang nadat we de recensies hier hadden gelezen. Maar eerlijkheid moet zeggen is een fantastisch hotel complex en dito bediening. Medewerkers zijn alle supervriendelijk en aardig. Het eten is er ruimschoots aanwezig en voor ieder wat wils. De locals zo als eerder werden beschreven als luidruchtige lawaai schoppers hebben wij niet gezien. Wel dagjes mensen die net als ons aan zwembad lagen. Je kan van alle zwembaden gebruik maken en alle eetgelegenheden. Aan de zwembaden en stranden is vreselijk veel ligplaats dus rennen naar buiten niet nodig. Wij waren er van 8 november tot 24 november net voor de topdrukte losgaat. Dus 1 hotel was nog gesloten maar faciliteiten allemaal beschikbaar. Excursies zijn er ook voldoende welke wij hebben geboekt bij touroperator zelf. Was allemaal prima geregeld.

Casal, Out 2014
"Heerlijke vakantie gehad!"traduzir
Janneke
8,0

02/11/14 Ik heb van tevoren hier veel beoordelingen gelezen en was eerlijk gezegd nogal bang voor wat we zouden aantreffen. Mensen zijn hier allemaal zo negatief!
Mijn vriend en ik zijn juist erg tevreden. Het personeel is ontzettend vriendelijk, lopen de hele dag voor je en maken hele lange dagen.
Eten kan inderdaad beter, voor de lunch vaak naar bachata gedaan waar het eten wel beter was. Ook hebben we daar in het weekend vertoefd vanwege de locals. Zo dan ook totaal geen last van gehad. Het is maar hoe druk je je maakt op vakantie. Leuke excursie gedaan naar Paradise island. Prachtig, aanrader!
Dat mensen dingen komen aansmeren zoals vlechtjes of massages vond ik niet storend. Was alleen tussen 10 en 11 en nee is nee. Dan liepen ze ook meteen door. Geen probleem dus.
Ik vond de shows savonds niet van hoog niveau, maar in principe prima.
Al met al een heerlijke vakantie gehad. Ik vind het echt zonde dat dit resort hier zo afgekraakt wordt, want het is zeker de moeite waard.

Casal, Set 2014
"Prima voor deze prijs"traduzir
rvanbree
5,0
6,0

23/12/14 Voor de reis de negatieve reacties gelezen waren we wel benieuwd geworden. Het is een wat verouderd hotel maar alles is heel netjes schoon. De bezetting was vrij laag gezien Punta Cana een in de lift zit en daardoor Puerto Plata minder toeristen krijgt. Het eten was RIU onwaardig veel hetzelfde en verre van warm. 1000 euro in een RIU voor 16 dagen kan je natuurlijk ook niet teveel van verwachten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte