Avaliações Apartamento Quinta do Mar da Luz***

24 Abril 2014

Quinta do Mar da Luz***
Avaliações Apartamento Quinta do Mar da Luz***
Sitio Cama da Vaca, P-8600, Praia da Luz

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Quinta do Mar da Luz*** e outras informações úteis para suas férias em Praia da Luz.
Apartamento Quinta do Mar da Luz obteve uma média de 8,1 dos 10, baseado em 11 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Quinta do Mar da Luz*** e outros dados úteis sobre suas férias em Praia da Luz. Alem disso podes encontrar 35 Fotos de férias de Apartamento Quinta do Mar da Luz*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Portugal. Veja todas as possibilidades de pernoite em Algarve. Compare Apartamento Quinta do Mar da Luz*** com as outras acomodações em Praia da Luz.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Quinta do Mar da Luz*** / Praia da Luz. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

11 Avaliações de Quinta do Mar da Luz***

8,2
6,7
6,9
7,9
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Set 2013
"Heerlijke vakantie!"traduzir
Judith
9,0

25-09-13 Gezellige studio's, appartementen. Heel vriendelijk personeel, mooi aanglegd complex. Een auto is wel belangrijk, het is een half uur naar het ene dorpje met strand en 45min naar het ander lopen.
3 zwembaden, klein maar voldoende, mooie omgeving, vlak bij zee op een klif.
Ontbijt is optioneel, wij hebben er 4 keer gebruik van gemaakt en verder lekker zelf wat gemaakt. Als er iets is en je het, lossen ze het snel op.
Prima!

Casal, Jun 2013
"Redelijk"traduzir
Cees en Wietske
6,0
5,0
4,0

16-07-13 Wij zijn hier in juni twee weken geweest. De Algarve is prachtig en het weer ook. Deze accommodatie viel ons echter een beetje tegen. We hadden er iets meer van verwacht vanwege het hoge waarderingscijfer op Zoover. Het ontbijt was fantastisch, maar de appartementen klein en zeer gehorig. De bedden waren keihard, we hebben er een deken onder gelegd en dat hielp een klein beetje. Buiten zitten bij het appartement was bij ons appartement eigenlijk geen optie. We zaten te dicht op de buren, en we zaten bij een afvoerputje een beetje stonk. De zwembaden waren vaak erg vuil en van het hele vriendelijke personeel hebben we niet zoveel gemerkt. De omgeving is wel prachtig en het uitzicht bij het derde zwembad ook. Het was verder vrij rustig bij de zwembaden, dat was ook erg prettig. We zouden er niet nogmaals heengaan.

Casal, Ago 2012
"Mooi!"traduzir
minke
9,0

07-08-12 de appartementen zijn wat gedateerd en gehorig. Het ontbijt is heerlijk. Veel keuze en je kunt vanaf het ontbijtterras de zee zien.
Wel handig om een auto tot je beschikking te hebben. De stranden en restaurants liggen niet op loopafstand.

Encontre mais informação Apartamento Quinta do Mar da Luz*** através d...

Casal, Ago 2012
"Perfect!!"traduzir
jolijn Engber
9,0

03-10-12 een prachtig complex. mooie appartementen.
Het ontbijt is echt geweldig,voor ieder wat wils.
Een auto is een aanrader.
De eigenaresse van het hotel wil je overal mee helpen en is behulpzaam. ook het andere personeel is erg vriendelijk.
Lagos is een prachtig stadje om savonds te flaneren,je bent er in 10 min.
Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel!

Casal, Jun 2012
"Fantastische plek"traduzir
Gerda den Hartog
8,0

30-06-12 Prachtig park waarin de appartementen liggen. Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Prachtig uitzicht over de zee. Ligt wel hoog dus niet direct aan het strand. Wij hadden een huurauto en dat is wel handig. Ontbijt is hier prima verzorgd tegen een lage prijs. Wij hebben genoten hier en komen zeker terug.

Casal
"Rustig beschaafde aanrader"traduzir
Pronk, A
9,0

22-05-10 Vriendelijk, rustig, geen passanten, geen zeezicht, verzorgd en schoon, geen winkels, puur voor gezin en ouderen, auto is een must, geen herrie, geen massatoerisme, geen hoogbouw, lekker ruim: een schrille tegenstelli9ng tot de volgebouwde massatorens van Lagos, Praia da Rocha, Praia do Vau etc.

Famílias com jovens, Abr 2010
"Geweldig, zeker een bezoekje waard!!"traduzir
Familie van Vliet
8,0

09-05-10 Dit is een zeer mooi onderhouden parkje.
Het is een hele mooie omgeving.
Het ontbijt is voortreffelijk je kan alles nemen wat je wil.
Het personeel is zeer aardig, en heeft een zeer leuke hond.
De huisjes zijn ook leuk, velle kleuren.
De bedden zijn alleen wel wat hard maar verder is het zeker een aanrader.
Koken is bijna niet mogelijk heel klein kookpitje.
de zwembaden zijn ook goed en er is van alles te doen er is ook een tennisbaan voetbal en basketbalveld, fitnesruimte en speeltuin en je kan er heerlijk rond lopen.
HEERLIJK!!!!!!!!!

Amigos, Abr 2010
"Fantastisch appartement!"traduzir
Gwen
10,0
9,0

12-06-10 Appartement Quinta Do Mar Da Luz is een heel mooi rustig gelegen complex met mooie zwembaden. Kamers zijn ook heel stijlvol ingericht en het ontbijt is heel goed verzorgd.

Casal
"Mooi complex in een goed onderhouden tuin."traduzir
Kika
6,0
7,0

23-07-09 Dit mooie complex ligt in erg goed onderhouden tuin.
Er is veel rust en ruimte en een schitterend uitzicht.
Het is zeker aan te raden een auto te huren. In de directe omgeving is geen supermarkt of restaurant. Het ontbijtbuffet is voortreffelijk. Voor ieder wat wils en overvloedig. Er is helaas geen diner te verkrijgen.
Het personeel is aardig en zeer behulpzaam.
Als je van rust en natuur houdt is dit de juiste plek!

Casal, Jun 2008
"Leuke kleine appartementen"traduzir
jjfikkert
7,0

18-03-11 Dit is een zeer mooi onderhouden parkje.
Het is een hele mooie omgeving.
Het personeel is zeer aardig.
De huisjes zijn ook leuk, velle kleuren allen erg gehorig.
De bedden zijn alleen wel wat hard maar verder is het zeker een aanrader.
Koken is bijna niet mogelijk heel klein kookpitje.
de zwembaden liggen er mooi bij.
Er is een fitnesruimte en speeltuin en je kan er heerlijk rond lopen je zit nog geen 5 minuten van de rotsachtige kust.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações