Avaliações Apartamento Quinta do Mar da Luz***

19 dezembro 2014

Quinta do Mar da Luz***
Avaliações Apartamento Quinta do Mar da Luz***
Sitio Cama da Vaca, P-8600, Praia da Luz

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Quinta do Mar da Luz*** e outras informações úteis para suas férias em Praia da Luz.
Apartamento Quinta do Mar da Luz obteve uma média de 8,5 dos 10, baseado em 17 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Quinta do Mar da Luz*** e outros dados úteis sobre suas férias em Praia da Luz. Alem disso podes encontrar 50 Fotos de férias de Apartamento Quinta do Mar da Luz*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Portugal. Veja todas as possibilidades de pernoite em Algarve. Compare Apartamento Quinta do Mar da Luz*** com as outras acomodações em Praia da Luz.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Quinta do Mar da Luz*** / Praia da Luz. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

17 Avaliações de Quinta do Mar da Luz***

7,4
7,7
8,3
9,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Ago 2014
"Super mooie plek"traduzir
Dick
9,0

03/09/14 Mooie lokatie 14 km vanaf Lagos echt een auto nodig. Ontbijt meer dan goed. Wij hadden een super kamer direct aan het zwembad. Schoonmaak en service prima geregeld

Casal, Ago 2014

Casal, Jul 2014
"So Happy!"traduzir
Henrique Felciano
10,0

08/08/14 This place was lovely. I went with my girlfriend and everything was beautiful. The place was spacious, had a balcony and the view was of palm trees in the distance and I could see the ocean as well. It was serene. We enjoyed win on the balcony at night after coming back late and it was t-shirt weather still.. The breakfast was spectacular. I honestly rate this THE best breakfast I've ever had at a resort/vacation stay, by far. Everything was fresh, there was a giant selection and the woodwork and gazebo setup was casual-classy.

I would highly recommend it. I have only fond memories.

Casal, Jun 2014
"Heerlijke stek"traduzir
loes
9,0

26/06/14 we hebben twee weken een studio gehuurd en hebben een heerlijke vakantie gehad.Ik sluit me aan bij vorige reviews dat de mensen er supervriendelijk zijn,het ontbijt meer dan goed is en de omgeving heerlijk rustgevend. Je hebt er inderdaad een auto nodig, maar het is natuurlijk ook leuk om de wat verdere omgeving te bekijken. Die is mooi genoeg. Praïa da Luz, Lagos, Alvor, Silves en Monchique zijn zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. Grote kans dat we er weer naar terug gaan.

Casal, Jun 2014
"Fijne plek"traduzir
anke
9,0

29/06/14 Hele mooie fijne plek. Ontbijt zoals gezegd super, beetje jammer van de dagelijkse lange rij voor het koffiemachine, maar dat is een kleinigheidje. Kamers zijn mooi, ruim maar erg gehorig, vervelend bij een snurkende buurman. Echte aanraders om te gaan eten in Burgeau zijn A Baracca en O Refugio. Heerlijke verse vis gerechten. Er zijn volop mooie stranden en dorpjes in de buurt.

Famílias com jovens, Abr 2014
"Fijn appartement op prachtige plek"traduzir
farielda
8,0

24/04/14 Fantastische tijd gehad. De ligging is prachtig, aan een klif (vraag om uitzicht op zee). Daarnaast is ook de omgeving erg mooi, niet toeristisch.
De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk, doen alles om het je naar de zin te maken.
Appartement is niet super de luxe, maar smaakvol ingericht en je hebt er alles wat je nodig hebt.
Super ontbijt, heel uitgebreid. Zeker aan te bevelen.
Fijne sfeer in de appartementen. Mooie tuin.
Je kan vanuit je appartement zo een stuk gaan wandelen.
Kortom: echt een aanrader! erg mooi, niet toeristisch.
Super ontbijt, heel uitgebreid. Zeker aan te bevelen.
Fijne sfeer in de appartementen. Mooie tuin.
Kortom: echt een aanrader!

Casal, Set 2013
"Heerlijke vakantie!"traduzir
Judith
9,0

25/09/13 Gezellige studio's, appartementen. Heel vriendelijk personeel, mooi aanglegd complex. Een auto is wel belangrijk, het is een half uur naar het ene dorpje met strand en 45min naar het ander lopen.
3 zwembaden, klein maar voldoende, mooie omgeving, vlak bij zee op een klif.
Ontbijt is optioneel, wij hebben er 4 keer gebruik van gemaakt en verder lekker zelf wat gemaakt. Als er iets is en je het, lossen ze het snel op.
Prima!

Casal, Jun 2013
"Redelijk"traduzir
Cees en Wietske
6,0
5,0
4,0

16/07/13 Wij zijn hier in juni twee weken geweest. De Algarve is prachtig en het weer ook. Deze accommodatie viel ons echter een beetje tegen. We hadden er iets meer van verwacht vanwege het hoge waarderingscijfer op Zoover. Het ontbijt was fantastisch, maar de appartementen klein en zeer gehorig. De bedden waren keihard, we hebben er een deken onder gelegd en dat hielp een klein beetje. Buiten zitten bij het appartement was bij ons appartement eigenlijk geen optie. We zaten te dicht op de buren, en we zaten bij een afvoerputje een beetje stonk. De zwembaden waren vaak erg vuil en van het hele vriendelijke personeel hebben we niet zoveel gemerkt. De omgeving is wel prachtig en het uitzicht bij het derde zwembad ook. Het was verder vrij rustig bij de zwembaden, dat was ook erg prettig. We zouden er niet nogmaals heengaan.

Casal, Ago 2012
"Mooi!"traduzir
minke
9,0

07/08/12 de appartementen zijn wat gedateerd en gehorig. Het ontbijt is heerlijk. Veel keuze en je kunt vanaf het ontbijtterras de zee zien.
Wel handig om een auto tot je beschikking te hebben. De stranden en restaurants liggen niet op loopafstand.

Casal, Ago 2012
"Perfect!!"traduzir
jolijn Engber
9,0

03/10/12 een prachtig complex. mooie appartementen.
Het ontbijt is echt geweldig,voor ieder wat wils.
Een auto is een aanrader.
De eigenaresse van het hotel wil je overal mee helpen en is behulpzaam. ook het andere personeel is erg vriendelijk.
Lagos is een prachtig stadje om savonds te flaneren,je bent er in 10 min.
Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel!

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações