Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****

7,1
MS Rotterdam****
Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****
cruise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outras informações úteis para suas férias em cruise.
Cruzeiro MS Rotterdam obteve uma média de 8,2 dos 10, baseado em 281 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outros dados úteis sobre suas férias em cruise. Alem disso podes encontrar 671 Fotos de férias de Cruzeiro MS Rotterdam**** em Zoover. Podes ver 22 Vídeos de Cruzeiro MS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

281 Avaliações de MS Rotterdam****

8,7
8,6
7,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Out 2014
"Meer kun je niet wensen."traduzir
j.g.poelman
10,0

05/10/14 Dit was de 1e keer voor ons een cruise van 13-09 t/m 27-09 en dat te bedenken dat ik als oud zeeman altijd heb gezegd "op zo'n varend flatgebouw" krijgen ze mij niet op. Daar ben ik nu op terug gekomen en ga volgende week weer boeken voor de volgende cruise. Ik ben 74 jaar en dit was de mooiste vakantie van mijn leven. Alles was top.

Casal, 2014
"Zou het onmiddellijk opnieuw doen"traduzir
judong_francine
10,0

22/09/14 ms rotterdam is een uitstekende cruiseboot,ideaal voor rustige personen en voor de rest kan je er alles doen theater,bioscoop sportenen goed personeel.

Casal, Set 2014
"Heerlijke cruisevakantie gehad op de MS Rotterdam"traduzir
vdmeer
10,0

02/10/14 13 sept met de metro naar de cruiseterminal -het varen over de Maas -het zwerven door de steden. A Coruna , Leixoes ,cadiz, Malaga ,Lissabon en Vigo
We hebben een heerlijke zorgeloze fijne vakantie gehad.

Famílias com jovens, Ago 2014
"Eten was minder"traduzir
Marco
6,0
3,0
7,0

31/08/14 Cruisen met HAL is fantastisch. Eten was over het algemeen goed, maar bedorven aardbeien serveren kan echt niet. Er waren nog enkele incidenten met eten waar ik niet verder op in zal gaan. Eten is voldoende gevarieerd. Lido restaurant kent enkele plekken waar het beslist niet schoon is. Personeel is uiterst vriendelijk. Prima vakantie gehad.

"Boven verwachting"traduzir
W de Man
10,0

09/09/14 Wij hebben de 7 daagse cruise naar de Noorse fjorden gedaan. Dit was voor ons een onvergetelijke ervaring, zoveel luxe en vriendelijkheid. Het eten was voortreffelijk en de hut was mooi, groot en schoon. Voor ons was dit zeker niet de laatste keer met de MS Rotterdam.

Amigos, Ago 2014
"Super reis"traduzir
Florus

08/09/14 was weer een super reis Hal Bedankt

"Geweldig mooi schip."traduzir
Jan
9,0

12/08/14 Er moet mij even iets van het hart.
Wij zijn in mei voor het eerst mee geweest met de Ms Rotterdam.
Wat een geweldige ervaring was dit,niets dan lof voor het personeel,eten.enz.
Nu lees ik van andere mensen die mee geweest zijn negatieve dingen.
Ik snap deze mensen niet,vind het onterecht dat ze dat schrijven.
Goed het schip is al wat ouder,maar dat weet je als je boekt,er word van alles aangedaan om het schip schoon te houden,ook de hutten worden heel goed schoon gemaakt,dan klaagt er iemand over vuile lakens...dus dit een belediging voor het personeel.Ook andere klachten zijn niet redelijk.Dus beste mensen wees blij dat jullie met die mooie schip mee konden,veel mensen kunnen dit niet,denk daar eens over na.

"Perfect schip!"traduzir
jaap
7,0

25/09/14 In constante staat van onderhoud, ook onderweg in de havens wordt er hard aan gewerkt door het personeel!
Cruise via de Noorse fjorden naar de Noordkaap.... Een geweldige ervaring met een hoog gehalte luxe aan boord!

"Mooi schip"traduzir
Kerry
7,0

26/08/14 Mooi schip, lekker eten. Erg duur in drank, overal komen service kosten op (ondanks dat je per dag al fooien geld a 11 dollar pp betaalt). Holland America line staat voor hoge kwaliteit en service en dat maken ze waar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas kan NIET hetzelfde worden gezegd voor de resiorganisatie die ook een vertegenwoordiger aan boord hadden. Helaas via de reisorganisatie geboekt. Zeer onvriendelijke en zelfs arrogante man. Kon niet eens een sorry vanaf toe hij een fout gemaakt bleek te hebben. Let ook op; door de reisorganisatie beloofde Boord tegoed is geen boord tegoed, maar dranken tegoed op een apparte kaart en deze moet je aan boord KOPEN! (dus na zoveel gekocht te hebben is er pas iets gratis...is dus misleiding van de reisorganisatie)

Viagem em grupo, Jul 2014
"GEWELDIG"traduzir
Lucia
10,0

06/08/14 Dit was mijn eerste cruise, had geen idee hoe het zou zijn, maar het was fantastisch !!!
De Rotterdam is een comfortabel gezellig schip waarop je je snel thuis voelt. De 7 daagse cruise naar de Noorse Fjorden gedaan, het is geweldig. Uitmuntende bediening, heerlijk eten, regelmatige updates door de kapitein. Overal op het schip is wel iets te doen; voor ieder wat wils.
Super schone hut met airco, prima frisse schone bedden,veel persoonlijke aandacht voor al uw wensen; niets is teveel, altijd beleefd en vriendelijk. Aan boord is aan elk detail gedacht werkelijk ongelooflijk.
Ook is er een prima medische dienst aan boord met een zeer bekwame vriendelijke arts en verpleegkundigen, complimenten !
Het binnenvaren in de fjorden is schitterend, de excursies zijn prachtig.
Het succes van deze cruise is m.i. ook voor een groot deel te danken aan het bedienend personeel, in één woord geweldig.
Zeer zeker een aanrader deze cruise !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações