Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****

7,1
MS Rotterdam****
Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****
cruise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outras informações úteis para suas férias em cruise.
Cruzeiro MS Rotterdam obteve uma média de 8,1 dos 10, baseado em 265 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outros dados úteis sobre suas férias em cruise. Alem disso podes encontrar 656 Fotos de férias de Cruzeiro MS Rotterdam**** em Zoover. Podes ver 21 Vídeos de Cruzeiro MS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

265 Avaliações de MS Rotterdam****

8,7
8,2
8,6
7,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Viagem em grupo, Jul 2014
"Super cruise"traduzir
laura_6
8,0

20-07-14 Een ervaring om nooit te vergeten Zeer goede service. Vriendelijk personeel en altijd behulpzaam. Zeer goed onderhouden schip die voor elk wat wil biedt. Tijdens zeedagen ruim voldoende afleiding aan boord. Prima restaurants, van buffet tot super luxe menu.
Wij gaan zeker weer met de HAL op cruise.

Viajando sozinho, Jul 2014
"Een schitterende cruise gemaakt"traduzir
Joke van der Weijde...
8,0

06-07-14 Gisteren terug gekomen van de cruise naar Flam, Stavanger, Kristiansund en Oslo. Het was in een woord fantastisch. Alles is wat gedateerd, maar heel. Ik had hut 3412, deze was netjes en schoon. Heel vriendelijk en gezellig personeel. Eten heel goed en ruime keus

Casal, Jun 2014
"Wauw, ik wil weer!!!!"traduzir
Gert Jan van Huuksl...
10,0

05-07-14 Vakantie op de MS Rotterdam is vakantie in HOOFDLETTERS. Alles klopt, alles prima, iedereen vriendelijk. De hele dag fantastisch eten, ruime keuze en bediening ALTIJD vriendelijk! Heerlijke cocktails, prima sfeertje en een fantastische cruise-director. Michael heeft entertainen in zijn genen. Vandaag net terug maar snel sparen voor een volgende cruise met de Rotterdam. Van de vroege ochtend tot de late avond is het ultiem genieten, geen enkele wanklank. Snap echt niet wat sommige mensen hebben aan te merken op een cruise met de ms Rotterdam. Dat moeten vervelende, verwende ..... zijn!

Casal, Jun 2014
"Prima Schip."traduzir
Lenjanssens
10,0

22-06-14 Wij hebben het schip als zeer prettig ervaren en hebben dus genoten van onze reis naar de Noord-Kaap. Ruime buitenhut, waar we ons dan ook zeer prettig in thuis hebben gevoeld. Heel schoon en alles aanwezig. Het eten is meer dan prima en ik ben het eens met een van de vermeldingen, dat het Italiaans restaurant niet veel voorstelt. Heel veel faciliteiten en aanbod voor ontspanning is aanwezig. Mijn man en ik reizen heel veel en dit is onze 2e cruise. De sfeer op de "Rotterdam" is uitermate knus door de kleinschaligheid en het wel zeer vriendelijke personeel. Het schip gaat inderdaad in onderhoud, maar de zaken als kapotte ramen (1 of 2) en roest, zijn totaal niet storend. De opmerking dat het de Zonnebloem wel lijkt, hebben we tijdens onze reis ook gehoord, maar als er van de 1400 reizigers er 15 personen in `n rolstoel zaten, is het veel. Wij hebben genoten en zullen zeer zeker met de "Hal" de volgende reis naar Alaska maken. "Hal" geeft namelijk top service.

Amigos, Jun 2014
"Fantastische cruise naar Noorwegen"traduzir
José Ruysevelts
8,0

03-07-14 Mooie inrichting , niet te overdadig , niet te groot.. Dit is een cruiseschip op mensenmaat... Het inschepen in Rotterdam ging ongelooflijk vlot en is zeker een pluspunt voor Belgen en Nederlanders !!!
Mooie kajuit , zuiver bed- en tafellinnen..

Casal, 2014
"Eerste keer = ook de laatste keer"traduzir
W. Nagelsmith
3,0
5,0
4,0

14-06-14 Deze rederij en ook dit schip hebben een goede naam maar maken dit niet waar. Veel minder goed, of zo men wil: lang niet zo goed als andere schepen rederijen. Wij plaatsen dit schip onder aan ons lijstje van zes.

"Zeer mooie cruise..."traduzir
Peeters
6,0
7,0

27-05-14 Wij zijn van 17 tot 24 Mei op cruise geweest met de HAL Rotterdam vakantie was helemaal top. mooie buitenhut groter dan op alle andere schepen.4 gangen diner was top, je moet wel echt zeggen dat je rustig wil eten want anders sta je binnen 3 kwartier weer buiten, nadeel is wel dat de boot echt heel erg verouderd is veel roest kapotte ramen in de eetzaal .. etc maar wij kregen ook te horen dat de boot over 2 maanden uit de vloot gaat om gerestaureerd te worden, wij sliepen op dek 1 hadden een buitenhut nadeel was alleen dat beneden ons het luik was van de loods dus elke dag rond 6 uur wakker door het lawaai, de hele week problemen gehad met het water wasbak was loeiheet niet koud te krijgen en de douche was niet warm te krijgen erg vervelend maar dat is allemaal netjes opgelost na een paar dagen. drinken is niet duur aan boord!! is natuurlijk wel afhankelijk als je alleen maar cocktails pakt. wij vonden het reuze meevallen qua prijs. al met al een leuke cruise maar de beste zijn ze niet

Casal, Maio 2014
"Mooie fijne schitterende reis gehad"traduzir
elizabeth
10,0

21-06-14 Een veertien daagse Oostzee cruise gedaan met de MS Rotterdam en weer genoten van de service,vriendelijkheid,het heerlijke eten en alle mooie plaatsen die we aangedaan hebben.
Ik begrijp alle kritiek echt niet wij hebben het prima aan boord gehad en dit was onze vierde cruise.
Als ik dan een minpuntje moet aangeven het is jammer dat de chocolade avond vervallen is bij de HAL maar de Duitse feestavond in
Warnemunde maakte dat weer een beetje goed.

Casal, Maio 2014
"Fantastische reis op geweldig schip"traduzir
Karin
8,0

19-06-14 Beste vakantie ooit. We hadden een mooie grote binnenhut. Heel vriendelijk personeel. Wel had ik de indruk dat ze erg graag drankjes wilden verkopen. Ik kan het me ook wel weer voorstellen. De verkoop bepaalt gedeeltelijk het salaris. Eten prima. Entertainment was goed en leuk. Sfeer was relaxed. Mooie steden bezocht. Onverwachte verrassingen die de vakantie extra leuk maakten. Het enige minpuntje is wat mij betreft de formele avonden. Daar hebben wij niets mee. Maar dat is persoonlijk. Wel veel oudere mensen. Niets mis mee, maar we hadden soms het gevoel er niet echt bij te horen.

"Grandioos schip"traduzir
P, Bakker
8,0

30-05-14 Ja, het schip is aan een grote beurt toe.
Toen wij aan boord kwamen op 17 mei, bleek onze hut (1943) waterschade te hebben.
Wij waren met een scootmobiel én een rolstoel. Een tweede hut was een gewone hut maar daar kon mijn rolstoel niet in. Het personeel (Lieke) heeft er alles aan gedaan om het goed te regelen en dat is haar ook gelukt! We kregen een aangepaste hut op dek 6. Geweldig!
En omdat we i.v.m. de wateroverlast pas om 16.00 uur i.p.v. 13.00 uur
aan boord konden kregen we direct 30 dollar p.p. op onze boordkaart bijgeschreven. Dat is oplossen!
Eten is echt geweldig, je kunt in het restaurant uit vele gerechten kiezen.
En 's avonds om 23.00 uur gaat er een geweldig buffet open dat zijn weerga niet kent.
De service van de HAL via het personeel is echt geweldig

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações