Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****

7,2
MS Rotterdam****
Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****
cruise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outras informações úteis para suas férias em cruise.
Cruzeiro MS Rotterdam obteve uma média de 8,2 dos 10, baseado em 305 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outros dados úteis sobre suas férias em cruise. Alem disso podes encontrar 723 Fotos de férias de Cruzeiro MS Rotterdam**** em Zoover. Podes ver 23 Vídeos de Cruzeiro MS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

305 Avaliações de MS Rotterdam****

8,7
8,6
7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Ago 2015
"Super vakantie en echte aanrader"traduzir
Michel Kemmers
8,0

02/08/15 De Ms Rotterdam en zijn bemanning zijn echt top en dus zeker een aanrader! Moesten gewoon even wennen aan hoe we in de watten werden gelegd door het zeer vriendelijke personeel.
Ook nog nooit zo lekker gegeten op een vakantie, complimenten aan de kok en zijn assistenten. Ook genoeg te doen voor de kinderen maar denk dat dit na de zomer vakantie minder is. Kortom echt een aanrader!!
Enige smet op de vakantie zijn de idioot hoge prijzen die ze aan boord rekenen voor de excusrsies op de wal. (zelfs soms wel het twee dubbele van wat ze lokaal rekenen?) Ze mogen voor mij best wat verdienen maar dit is te gek, hoorde daar ook iedereen over klagen dus HAL doe daar wat aan!
Nog één bedankje naar Marcel (onze cruisedirector) is echt een super talent deze man maakt de reis nog leuker als dat ie al was.

Casal, Jul 2015
"Geweldige cruise!"traduzir
Muriel
9,0

12/07/15 Dit was onze eerste cruise en we zullen zeker vaker gaan. Niets aan te merken, alles is perfect voor elkaar. Prima hut, ook al is de badkamer wat verouderd. Alles is super schoon, de hut word 2x daags schoongemaakt, het personeel is altijd vriendelijk een het eten is geweldig.
Jammer dat we wegens de harde wind Bergen niet konden bezoeken, maar een extra optreden van Iris Kroes en Ronald Moray vergoedde een deel van de tegenvaller.

Casal, Jul 2015
"Fantastische entourage"traduzir
getty
9,0

11/07/15 Een 8 daagse cruise naar de noorse fjorden gemaakt. Het weer zat niet mee, zelfs door de stormachtige wind konden we niet aanmeren in Bergen. Echter dit alles werd vergeten door het mooie schip, het fantastische personeel, het entertainment, het eten en alles erom heen. We hebben genoten en het is voor ons voor herhaling vatbaar.

"Een onvergetelijke eerste cruise."traduzir
Theo
9,0

08/07/15 Onze eerste cruise naar de Noorse fjorden zullen wij niet gauw vergeten. Op een prachtig schip met een fantastische bemanning, pluim voor de service en vriendelijkheid, hebben wij genoten. Een ruime hut, misschien de badkamer wat gedateerd, was ruim voldoende voor de overnachtingen. Wij boften dat wij fantastisch weer hadden. Het diner in La Fontaine, kies voor de open sitting, en in de Pinnacle Grill was uitstekend en een ruim van keuze.
Het enige minpuntje is de aanwezigheid van mensen die de goedkoopste aanbiedingen nemen, luidruchtig aanwezig zijn, nergens een consumptie nemen op eigen kosten en de beste plaatsen reserveren. Jammer dat men hier niet tegen kan optreden.
Maar dit accepterend hebben wij genoten van onze eerste cruise.

Amigos, Jun 2015
"Super goed"traduzir
rbau

24/06/15 we gaan zeker weer boeken

Casal, Jun 2015
"Verwachtingen worden niet allemaal waargemaakt"traduzir
G. van Eijk
7,0
7,0
8,0

14/06/15 Eerste cruise met HAL. Miste (waarschijnlijk door vertrekhaven Rotterdam) het internationale karakter wat bij een cruise hoort. Veel (oudere) Nederlanders. Entertainment, zeker in avond, prima van kwaliteit. Eten in main dining kleine porties en paar maal erg lauw. Wel genoeg keus. Lido (zelfbediening) prima eten met veel keuzes. Bediening + overig personeel vriendelijk en werkten hard. Internet is drama (traag, regelmatig niet beschikbaar) en niet van deze tijd. Casino is klein, veel zelfde machines. Excursies waren (ook door dichte mist) slecht. Waarom niet schuiven in de route als je vooraf weet dat er mist hangt? Vooral de tour in Bergen was gewoon verspild geld (gids sprak nauwelijks Engels, 3 maal zelfde rondje, uur bij kleine replica kerk zonder voorzieningen). Voor € 90,- p.p. minder de hop on hop off bus pakken. Als de lat al iets hoger ligt door andere cruise (betere) ervaringen, dan doe je dit niet snel weer.

"Een genot!"traduzir
Lien
9,0

12/07/15 Alles goed geregeld. Heel fijn schip niet te groot goed overzichtelijk. Heerlijk eten! Super vriendelijke bemanning. Wij hebben een cruise naar de Noorse Fjorden gemaakt echt de moeite waard. Prachtige natuur.

"Fantastische cruise gehad"traduzir
hilly wiegman
10,0

13/06/15 We zijn vandaag teruggekeerd van onze eerste cruise met de MS Rotterdam, het was in een woord geweldig.
Het was voor ons de eerste cruise, en we waren behoorlijk gespannen. Het personeel loopt zich de voeten onder hun lijf vandaan.iedereen is super vriendelijk. Niets is hun te veel.
de hut was uitstekend en de bedden meer dan goed.
Het eten in de Restaurants uitmuntend. De kamers worden uitstekend bijgehouden. Alles is uitmuntend.
We hebben geen vergelijkingsmateriaal qua cruisen. Maar wij zeggen niet dat we nooit meer gaan cruisen.
Holland America Line... MS Rotterdam heel erg bedankt. Deze ervaring zullen wij nooit vergeten

Casal, Maio 2015
"We hebben genoten"traduzir
A.M.Lourens
9,0

31/05/15 We zijn net terug van een reis met de MS Rotterdam naar Noorwegen en de Noordkaap. We hadden een prettige cabine op het lower promendade dek, enig nadeel dan wel is dat er voortdurend mensen langs je cabine wandelen,en het is vrij donker dus voor de volgende cruise hebben we dezelfde cabine geboekt zonder promenadedek. We hebben de hele reis genoten, het personeel is zeer behulpzaam, als je slecht ter been bent wordt je overal geholpen. De cruises zijn jnderdaad wel voor oudere mensen, maar het is zeker niet zodat iedereen hulpbehoevend is. Als je de oudjes 's avonds ziet swingen in het Kraaienest , zo leuk. Noorwegen is subliem , een heel mooi land.
De maaltijden waren ok heerlijk, heel veel keus, toetjes heerlijk! Jammer dat we weer thuis zijn

Casal, Maio 2015
"Fantastisch"traduzir
martine

12/06/15 het is een mooie boot,heel verzorgd,met vriendelijke personeel
en een hele goede service
we hadden een hut op het promonadedek,super en we konden genieten van een mooi uitzicht
prijs kwaliteit voor ons ok,alleen moeten ze minder fooigeld vragen,alsook hun excursies niet zo duur maken,men kan dit beter aan wal boeken,het scheelt de heft
de kamers waren mooi,proper en enkele keren per dag werd deze schoongemaakt niets op aan te merken
de boot is niet kindvriendelijk vonden wij
ook de spa,sauna,spinning moest betaald worden,en heel prijzig

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações