Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****

7,3
MS Rotterdam****
Avaliações Cruzeiro MS Rotterdam****
cruise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outras informações úteis para suas férias em cruise.
Cruzeiro MS Rotterdam obteve uma média de 8,3 dos 10, baseado em 312 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Cruzeiro MS Rotterdam**** e outros dados úteis sobre suas férias em cruise. Alem disso podes encontrar 757 Fotos de férias de Cruzeiro MS Rotterdam**** em Zoover. Podes ver 23 Vídeos de Cruzeiro MS Rotterdam****.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

312 Avaliações de MS Rotterdam****

8,8
8,2
8,7
7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Ago 2015
"Geweldig schip niet te groot en wat nostalgisch"traduzir
Jan en marry Smalle...
8,0

24/08/15 Het eten in het bediening restaurant zeer goed, ook in het zelfbedieningsrestaurant..
Personeel heel goed en uitermate vriendelijk.
Holland Amerika Lijn maakt zijn goede naam waar.

Minder goed de hoge excursie prijzen.

Casal, Ago 2015
"Gezellig maar intensief gebruikt schip!!"traduzir
M. Turenhout
7,0
8,0

24/08/15 MS Rotterdam in 2015 een intensief gebruikt schip, waar in vergelijking met voorafgaande jaren duidelijk bezuinigt wordt op heel veel zaken. Wel enorm handig opstappen in R'dam en er daar ook weer af daardoor heel veel Nederlanders aan boord.

"Heerlijke cruise IJsland/Noorwegen"traduzir
michel
10,0

23/08/15 Op het schip MS Rotterdam is niets aan te merken. Het is echt een drijvend sterrenhotel. Ze doen alle moeite om er een uiterst luxe en goed verzorgde vakantie van te maken.
Waar ik wel aan heb moeten wennen is de mensen aan boord. Met name heeft een groep Nederlanders het cruisen ontdekt, voor wie een wachtrij betekent: ellebogen gebruiken; als het overvriendelijke en behulpzame personeel je beroerde engels niet begrijpt: je mag ze afsnauwen; een formele avond betekent een jasje aan en een overhemd (zonder das of strik); en niets is goed genoeg.
We gaan sowieso nog vaker met de HAL op vakantie, maar waarschijnlijk kiezen we dan een opstaphaven buiten Nederland.

"Fantastisch"traduzir
henwil
8,0

22/08/15 Houd rekening met behoorlijk wat extra kosten, speciaal de absurd hoge prijzen van de excursies,

Viagem em grupo, Ago 2015
"Geweldige ervaring!"traduzir
Vertier voor jong e...
10,0

16/08/15 Cruisen is duf en voor oude mensen? Absoluut niet!!!

De eerste week van augustus hebben wij met een groep van 9 personen (jongste 8, oudste 64) gevaren op de M.S. Rotterdam. Wat een geweldige ervaring!
Een ruime buitenhut, welke dagelijks 2x werd schoongemaakt. De heerlijke buffetten, de vriendelijke bemanning, het entertainment, de pizzeria en de snacktent met hun buzzers,de sportschool, de bibliotheek met koffiebar, het à la carte restaurant met high tea en Indonesische tea, het zwembad. Alles klopte!
En wat is er mooier dan elke ochtend in een andere plaats wakker te worden?

Wil je een onbezorgde vakantie ga dan cruisen, plezier gegarandeerd!

Tip: Excursies zijn prima aan de wal te boeken, zeker met een grote groep scheelt dit veel geld.

Famílias com jovens, Ago 2015
"Top vakantie"traduzir
De Groote Ania
8,0

08/08/15 Dit was onze eerste cruise en het was een topvakantie!!
Het eten was supperlekker, eigenlijk véél te véél, en van topkwaliteit. De excursies aan boord waren inderdaad te prijzig, maar je kan genoeg boeken aan wal. Uitgezonderd kajakken in Geiranger ( er waren geen bootjes meer vrij )
Uitzonderlijk vriendelijk en gedienstig personeel en alles verloopt zo vlot!! Van het begin tot het einde!!
Binnen op het schip is het wel overal te frisjes, je hebt bijna overal een jasje nodig. En het zwembad vonden wij iets te klein
voor het aantal personen, er waren dan ook heel wat kinderen aan boord, die de hele dag in het zwembad zaten waardoor
het moeilijk was om een baantje te trekken. Maar er waren genoeg andere dingen te doen, waardoor je je geen moment
kon vervelen! Kamers suppernetjes.
Voor herhaling vatbaar dus!!

Famílias com crianças, Ago 2015
"Super vakantie en echte aanrader"traduzir
Michel Kemmers
8,0

02/08/15 De Ms Rotterdam en zijn bemanning zijn echt top en dus zeker een aanrader! Moesten gewoon even wennen aan hoe we in de watten werden gelegd door het zeer vriendelijke personeel.
Ook nog nooit zo lekker gegeten op een vakantie, complimenten aan de kok en zijn assistenten. Ook genoeg te doen voor de kinderen maar denk dat dit na de zomer vakantie minder is. Kortom echt een aanrader!!
Enige smet op de vakantie zijn de idioot hoge prijzen die ze aan boord rekenen voor de excusrsies op de wal. (zelfs soms wel het twee dubbele van wat ze lokaal rekenen?) Ze mogen voor mij best wat verdienen maar dit is te gek, hoorde daar ook iedereen over klagen dus HAL doe daar wat aan!
Nog één bedankje naar Marcel (onze cruisedirector) is echt een super talent deze man maakt de reis nog leuker als dat ie al was.

Jul 2015
"Alweer geweldig met de HAL"traduzir
jorica fahey
9,0

10/08/15 We hebben een cruise vanuit Rotterdam naar Noorwegen gemaakt.
Gingen weg met storm, maar daar hebben we geen last van gehad. De service was prima en het eten is fantastisch lekker met heerlijke keuzes. We hadden een Lanaihut. Heerlijk met schuifdeuren naar het promenade dek. We hebben in Noorwegen lekker weer gehad. Inderdaad zijn de excursies zeer prijzig en daarom hebben wij in iedere stad zelf excursies/bezienswaardigheden geboekt om te bekijken tegen een wat meer schappelijke prijs. Dat is goed te doen. Noorwegen is een prachtig land om te bezoeken en daar met een schip door de fjorden te varen is heel erg mooi.
Dit was onze 2de cruise met de HAL en er zullen er vast nog meer gaan volgen. Onze speciale dank aan de cabinmedewerkers Heru en Kadek die onze hutten schoonmaakten. Zeer vriendelijke jongens.
Deze vakantie was alweer zeer naar onze tevredenheid.
Het smaakt letterlijk en figuurlijk naar meer......

Casal, Jul 2015
"Geweldige cruise!"traduzir
Muriel
9,0

12/07/15 Dit was onze eerste cruise en we zullen zeker vaker gaan. Niets aan te merken, alles is perfect voor elkaar. Prima hut, ook al is de badkamer wat verouderd. Alles is super schoon, de hut word 2x daags schoongemaakt, het personeel is altijd vriendelijk een het eten is geweldig.
Jammer dat we wegens de harde wind Bergen niet konden bezoeken, maar een extra optreden van Iris Kroes en Ronald Moray vergoedde een deel van de tegenvaller.

Casal, Jul 2015
"Fantastische entourage"traduzir
getty
9,0

11/07/15 Een 8 daagse cruise naar de noorse fjorden gemaakt. Het weer zat niet mee, zelfs door de stormachtige wind konden we niet aanmeren in Bergen. Echter dit alles werd vergeten door het mooie schip, het fantastische personeel, het entertainment, het eten en alles erom heen. We hebben genoten en het is voor ons voor herhaling vatbaar.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações