Avaliações Apartamento Grebnos Stone House****

2 setembro 2015

Grebnos Stone House****
Avaliações Apartamento Grebnos Stone House****
Metodi Patce 19, 6000, Ohrid

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Grebnos Stone House**** e outras informações úteis para suas férias em Ohrid.
Apartamento Grebnos Stone House obteve uma média de 9,3 dos 10, baseado em 22 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Grebnos Stone House**** e outros dados úteis sobre suas férias em Ohrid. Alem disso podes encontrar 28 Fotos de férias de Apartamento Grebnos Stone House**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Macedónia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Macedônia. Compare Apartamento Grebnos Stone House**** com as outras acomodações em Ohrid.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Grebnos Stone House**** / Ohrid. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

22 Avaliações de Grebnos Stone House****

9,7
7,6
9,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com jovens, Jul 2015
"Voorgoed verliefd op Ohrid!"traduzir
Petra en Yatou
10,0

26/07/15 Wil je het echte Ohrid beleven, dan is Grebson the place to be. Alsof je zelf in de oude stad woont. Ik was er tien dagen met mijn dochter van 11. Het sfeertje bij Pavel en Cordana vind je nergens anders.Schatten van mensen, met hart voor de gasten. De voorzieningen zijn prima, met als kers op de taart de idyllische balkons. Je zit er heerlijk (vooral in de ochtend en avond) met prachtig uitzicht op het meer. Als het s'middags te warm wordt, is er boven een koel terrasje met meestal een lekker briesje. Als Pavel daar zit, is er altijd tijd voor een praatje, en als de fles wijn op tafel komt wordt het helemaal gezellig. Zijn visie op het leven mag je niet missen.Wij hebben iedere dag genoten van Ohrid, Grebnos, heerlijk eten (Kadechve!), het meer en het schitterende Trpejca, waar we vaak zijn gaan zwemmen. We komen terug!! :)

Casal, Jun 2015
"Geweldig, authentiek, robuust"traduzir
mirjamj
10,0

24/06/15 Goed ingerichte kamers van alle gemakken voorzien gelegen in een rustige sfeervolle buurt van Ohrid. Hoog gelegen waardoor er een prachtig uitzicht is op het meer en de daarbij behorende activiteiten. Ook is het theater goed zichtbaar zodat een evenement op afstand kan worden gevolgd.

Amigos, Maio 2015
"Beautyfull place orhid,.."traduzir
Rian Hendriks
4,0
10,0

10/06/15 Eind mei 2015 orhid bezocht,, geweldig om met de taxigids plekken te bezoeken bij de locals waar je wederom gastvrij ontvangen word en we heerlijk local gegeten hebben,.
de waterval wastobben en nationaal park en hoe kalk gemaakt word waren zeker de moeite waard,.centrum van orhit wederom geweldig qua eten drinken winkels markt een fijne beleving,.
Appartement grebnos uitzicht op het meer was ook een heerlijke plek om te vertoeven, .eigenaar pavel is een goede en zeker een fijne gastheer,.we komen zeker nog eens terug,..

Casal, Ago 2014
"Voor ons voor herhaling vatbaar!"traduzir
Jasper_Mevis
10,0

04/09/14 Net als twee jaar geleden hebben wij hier weer een heerlijke vakantie gehad, mogen genieten van het mooie uitzicht over het meer van Ohrid en werd alles weer prima verzorgd door de eigenaar Pavel en zijn zoon Stefan. Een week gaat dan eigenlijk te snel voorbij, maar gelukkig kunnen we nog nagenieten met een lekker glas rode Macedonische wijn!

Ago 2014
"Prachtig appartement in de oude stad"traduzir
Annet
7,0
9,0

08/09/14 Prachtig gelegen in de oude stad, dicht bij alle bezienswaardigheden.
Op loop afstand van een leuk strandje.
Zeer behulpzame vriendelijke appartement eigenaar, staat altijd voor je klaar.
Word gehaald en gebracht naar het vliegveld.
Voor ons zeker een plek om weer naar terug te keren.

Casal, Jul 2014
"Fantastische plek"traduzir
Cynthia Vos
10,0

05/08/14 Zoals iedereen al zegt het uitzicht is prachtig je kijkt zo over de stad het meer op. De kamer zelf is schoon en gezellig ingericht. Net als het balkon. Als je iets wilt weten staat pavel altijd voor je klaar. Vond het echt een leuke vakantie.

2014
"Superplek"traduzir
ellen de vries
10,0

15/07/14 Schitterend gelegen met een fantastisch uitzicht over het meer. Alle bezienswaardigheden goed bereikbaar.
Zeer gastvrije ontvangst door Pavel. Schone kamers en bedden.
Zeer authentieke appartementen. Echt iets anders en kleinschalig.
Ellen

Jun 2014
"Geweldig mooi en zeer gastvrij."traduzir
r.a Vos -de Vries
9,0

19/07/14 schoon en netjes het uitzicht is prachtig de stad is gezellig en in de omgeving is veel te zien. men is steeds bezig met opgravingen. in het meer is het fijn om te zwemmen. ook met de boot kan je voor weinig geld veel zien.

Casal, Jun 2014
"Schitterde uitzicht. Adembenemend"traduzir
Hans en Lilian
8,0

01/07/14 De ligging van Grebnos Stone House is geweldig. In het oude gedeelte van de stad met een geweldig uitzicht over het meer. Mede dankzij Pavel hebben we een geweldige vakantie gehad in Ohrid.

Casal, Set 2013
"Ontmoeting met de cultuur"traduzir
arnold
9,0

17/09/13 Grebnos stone hous is niet alleen een vakantie, het is een geweldig ontmoeting met de cultuur. Pavel en Stefan geven je een inkijk in de prachtige Macedomische cultuur; gastvrij, lekker eten maar ook slimme tips. Met hen naar Trepetsa was een geweldig belevenis en hebben daar heerlijk gegeten. De apartementen zijn fantastisch traditioneel ingericht en het uitzicht was zo mooi en rustgevend. Dit is een aanrader voor mensen die eens wat anders willen dan een overvol hotel. Het was even zoeken, maar dan krijg je ook wat.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações