Avaliações Apartamento Grebnos Stone House****

25 outubro 2014

Grebnos Stone House****
Avaliações Apartamento Grebnos Stone House****
Metodi Patce 19, 6000, Ohrid

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Grebnos Stone House**** e outras informações úteis para suas férias em Ohrid.
Apartamento Grebnos Stone House obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 19 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Grebnos Stone House**** e outros dados úteis sobre suas férias em Ohrid. Alem disso podes encontrar 24 Fotos de férias de Apartamento Grebnos Stone House**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Macedónia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Macedônia. Compare Apartamento Grebnos Stone House**** com as outras acomodações em Ohrid.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Grebnos Stone House**** / Ohrid. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

19 Avaliações de Grebnos Stone House****

9,7
9,1
7,9
8,7
8,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Ago 2014
"Voor ons voor herhaling vatbaar!"traduzir
Jasper_Mevis
10,0

04/09/14 Net als twee jaar geleden hebben wij hier weer een heerlijke vakantie gehad, mogen genieten van het mooie uitzicht over het meer van Ohrid en werd alles weer prima verzorgd door de eigenaar Pavel en zijn zoon Stefan. Een week gaat dan eigenlijk te snel voorbij, maar gelukkig kunnen we nog nagenieten met een lekker glas rode Macedonische wijn!

Ago 2014
"Prachtig appartement in de oude stad"traduzir
Annet
7,0
9,0

08/09/14 Prachtig gelegen in de oude stad, dicht bij alle bezienswaardigheden.
Op loop afstand van een leuk strandje.
Zeer behulpzame vriendelijke appartement eigenaar, staat altijd voor je klaar.
Word gehaald en gebracht naar het vliegveld.
Voor ons zeker een plek om weer naar terug te keren.

Casal, Jul 2014
"Fantastische plek"traduzir
Cynthia Vos
10,0

05/08/14 Zoals iedereen al zegt het uitzicht is prachtig je kijkt zo over de stad het meer op. De kamer zelf is schoon en gezellig ingericht. Net als het balkon. Als je iets wilt weten staat pavel altijd voor je klaar. Vond het echt een leuke vakantie.

Encontre mais informação Apartamento Grebnos Stone House**** através d...

2014
"Superplek"traduzir
ellen de vries
10,0

15/07/14 Schitterend gelegen met een fantastisch uitzicht over het meer. Alle bezienswaardigheden goed bereikbaar.
Zeer gastvrije ontvangst door Pavel. Schone kamers en bedden.
Zeer authentieke appartementen. Echt iets anders en kleinschalig.
Ellen

Jun 2014
"Geweldig mooi en zeer gastvrij."traduzir
r.a Vos -de Vries
9,0

19/07/14 schoon en netjes het uitzicht is prachtig de stad is gezellig en in de omgeving is veel te zien. men is steeds bezig met opgravingen. in het meer is het fijn om te zwemmen. ook met de boot kan je voor weinig geld veel zien.

Casal, Jun 2014
"Schitterde uitzicht. Adembenemend"traduzir
Hans en Lilian
8,0

01/07/14 De ligging van Grebnos Stone House is geweldig. In het oude gedeelte van de stad met een geweldig uitzicht over het meer. Mede dankzij Pavel hebben we een geweldige vakantie gehad in Ohrid.

Casal, Set 2013
"Ontmoeting met de cultuur"traduzir
arnold
9,0

17/09/13 Grebnos stone hous is niet alleen een vakantie, het is een geweldig ontmoeting met de cultuur. Pavel en Stefan geven je een inkijk in de prachtige Macedomische cultuur; gastvrij, lekker eten maar ook slimme tips. Met hen naar Trepetsa was een geweldig belevenis en hebben daar heerlijk gegeten. De apartementen zijn fantastisch traditioneel ingericht en het uitzicht was zo mooi en rustgevend. Dit is een aanrader voor mensen die eens wat anders willen dan een overvol hotel. Het was even zoeken, maar dan krijg je ook wat.

Famílias com jovens, Jul 2013
"Mooi gelegen appartementen"traduzir
B. Janssen
6,0
8,0

19/07/13 Wij hebben slechts kort vertoefd in Grebnos. Relaxde en zorgzame Pavel is een vriendelijk gastheer. Het strand is dichtbij zo ook het centrum.
Alles dichtbij, lekker en goedkoop. Fijn voor een niets aan de hand vakantie.
We werden ook nog opgehaald van het vliegveld.

Casal, Set 2012
"Grandioos uitzicht, aanrader"traduzir
Fam Wiegers

22/10/12 We hebben een hele mooie vakantie gehad in Macedonie
Het appartement is ons zeéeéér goed bevallen, met name het uizicht vanaf
ons balkon was grandioos!
Verder vonden wij het erg prettig dat we de keuken mochten gebruiken voor oa.het ontbijt en niet vergeten de vele kopjes koffie.
Het kleinschalige van het complex, slechts 4 appartementen, zorgde voor een persoonlijke sfeer alsmede de vriendelijkheid van de gastheer, zijn zoon Stefan en de aardige Gordana (en Nina niet e vergeten)
De ligging tov het centrum was geweldig, alleen het klimmen was een beetje zwaar voor ons als 50 en 60 plussers!!!
Hartelijk dank voor het aangename en gastvrije verblijf in jullie appartementen complex en wie weet tot ziens....

Casal, Ago 2012
"Fantatische uitzicht over het meer van Ohrid"traduzir
gruiter71
9,0

08/09/12 We hebben hier een een zeer aangenaam verblijf gehad. Het terras biedt een fantatastisch uitzicht over het meer van Ohrid en het is hier heerlijk wakker worden of 's avond nog even lekker nagenieten. Via de smalle steile straatjes wandel je naar het oude fort, het klooster, strand, haven of diverse restaurantjes. Pavel en zijn zoon Stefanijo zorgen dat je je meteen thuis voelt. Hoogtepunt was dat we door hen werden uitgenodigd voor een barbecue op het privé strand in het National Park Garcia. Je kunt hier prima zwemmen. De restaurantjes in de buurt van het appartement zijn prima en goedkoop (we hebben uitstekend gegeten bij Sv Sophia) en de forel (uit het meer) is een aanrader. De Macedonische wijnen zijn van goede kwaliteit en op de meeste terrassen wordt er ook een prima kop koffie geserveerd. Kortom, een aanrader!

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações