Avaliações Apartamento Grebnos Stone House****

28 Julho 2014

Grebnos Stone House****
Avaliações Apartamento Grebnos Stone House****
Metodi Patce 19, 6000, Ohrid

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Grebnos Stone House**** e outras informações úteis para suas férias em Ohrid.
Apartamento Grebnos Stone House obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 16 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Grebnos Stone House**** e outros dados úteis sobre suas férias em Ohrid. Alem disso podes encontrar 23 Fotos de férias de Apartamento Grebnos Stone House**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Macedónia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Macedônia. Compare Apartamento Grebnos Stone House**** com as outras acomodações em Ohrid.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Grebnos Stone House**** / Ohrid. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

16 Avaliações de Grebnos Stone House****

9,7
9,2
7,8
8,6
8,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
2014
"Superplek"traduzir
ellen de vries
10,0

15-07-14 Schitterend gelegen met een fantastisch uitzicht over het meer. Alle bezienswaardigheden goed bereikbaar.
Zeer gastvrije ontvangst door Pavel. Schone kamers en bedden.
Zeer authentieke appartementen. Echt iets anders en kleinschalig.
Ellen

Jun 2014
"Geweldig mooi en zeer gastvrij."traduzir
r.a Vos -de Vries
9,0

19-07-14 schoon en netjes het uitzicht is prachtig de stad is gezellig en in de omgeving is veel te zien. men is steeds bezig met opgravingen. in het meer is het fijn om te zwemmen. ook met de boot kan je voor weinig geld veel zien.

Casal, Jun 2014
"Schitterde uitzicht. Adembenemend"traduzir
Hans en Lilian
8,0

01-07-14 De ligging van Grebnos Stone House is geweldig. In het oude gedeelte van de stad met een geweldig uitzicht over het meer. Mede dankzij Pavel hebben we een geweldige vakantie gehad in Ohrid.

Encontre mais informação Apartamento Grebnos Stone House**** através d...

Casal, Set 2013
"Ontmoeting met de cultuur"traduzir
arnold
9,0

17-09-13 Grebnos stone hous is niet alleen een vakantie, het is een geweldig ontmoeting met de cultuur. Pavel en Stefan geven je een inkijk in de prachtige Macedomische cultuur; gastvrij, lekker eten maar ook slimme tips. Met hen naar Trepetsa was een geweldig belevenis en hebben daar heerlijk gegeten. De apartementen zijn fantastisch traditioneel ingericht en het uitzicht was zo mooi en rustgevend. Dit is een aanrader voor mensen die eens wat anders willen dan een overvol hotel. Het was even zoeken, maar dan krijg je ook wat.

Famílias com jovens, Jul 2013
"Mooi gelegen appartementen"traduzir
B. Janssen
8,0

19-07-13 Wij hebben slechts kort vertoefd in Grebnos. Relaxde en zorgzame Pavel is een vriendelijk gastheer. Het strand is dichtbij zo ook het centrum.
Alles dichtbij, lekker en goedkoop. Fijn voor een niets aan de hand vakantie.
We werden ook nog opgehaald van het vliegveld.

Casal, Set 2012
"Grandioos uitzicht, aanrader"traduzir
Fam Wiegers

22-10-12 We hebben een hele mooie vakantie gehad in Macedonie
Het appartement is ons zeéeéér goed bevallen, met name het uizicht vanaf
ons balkon was grandioos!
Verder vonden wij het erg prettig dat we de keuken mochten gebruiken voor oa.het ontbijt en niet vergeten de vele kopjes koffie.
Het kleinschalige van het complex, slechts 4 appartementen, zorgde voor een persoonlijke sfeer alsmede de vriendelijkheid van de gastheer, zijn zoon Stefan en de aardige Gordana (en Nina niet e vergeten)
De ligging tov het centrum was geweldig, alleen het klimmen was een beetje zwaar voor ons als 50 en 60 plussers!!!
Hartelijk dank voor het aangename en gastvrije verblijf in jullie appartementen complex en wie weet tot ziens....

Casal, Ago 2012
"Fantatische uitzicht over het meer van Ohrid"traduzir
gruiter71
9,0

08-09-12 We hebben hier een een zeer aangenaam verblijf gehad. Het terras biedt een fantatastisch uitzicht over het meer van Ohrid en het is hier heerlijk wakker worden of 's avond nog even lekker nagenieten. Via de smalle steile straatjes wandel je naar het oude fort, het klooster, strand, haven of diverse restaurantjes. Pavel en zijn zoon Stefanijo zorgen dat je je meteen thuis voelt. Hoogtepunt was dat we door hen werden uitgenodigd voor een barbecue op het privé strand in het National Park Garcia. Je kunt hier prima zwemmen. De restaurantjes in de buurt van het appartement zijn prima en goedkoop (we hebben uitstekend gegeten bij Sv Sophia) en de forel (uit het meer) is een aanrader. De Macedonische wijnen zijn van goede kwaliteit en op de meeste terrassen wordt er ook een prima kop koffie geserveerd. Kortom, een aanrader!

Amigos, Ago 2012
"Fantastische ligging"traduzir
jozef claes
8,0

20-08-12 Grebnos heeft een ziel.
Dit leuke vakantieverblijf is pal in het oude stadscentrum gelegen.
Ideaal dus om alles in het mooie Ohrid te voet te bezoeken (fort, authentieke kerkjes, abdij...), bovendien is het ook op wandelafstand van het meer.
Pavel en zijn zoon Stefan spreken nederlands, je kan er dus in je eigen taal terecht en ook dat is leuk meegenomen.
Mooi (bloemen)terras met uitzich top het meer, super!
En als kers op de taart wijst Pavel je de weg naar zijn privéstrand een 20-tal kilometer verder in een heus natuurpark: hét paradijs!!!

Viagem de negócios, Jan 2012
"Lucky to have found this one!"traduzir
Marianne
9,0

11-01-12 This is a lovely place to stay that I will recommend to family and friends in a heartbeat. It is true that you CAN NOT beat the fabulous view, the rooms are wonderfully appointed, and I particularly enjoyed the company of the proud owner, Pavel. Do pick his brain for recommendations on where to eat and sightsee during your stay - whatever the season! This is a precious town and a wonderful place to park your suitcase for a while any time of the year. We visited in January - and have no regrets. Well, apart from leaving, of course... I would stay here again, without a doubt!

Casal, Set 2011
"Alleen voor het uitzicht, verder nooit meer."traduzir
Lucy
4,0

08-10-11 Het terras is echt fantastisch met een super uitzicht over het meer en het oude deel van Ohrid. Verder: Kleine kamer, binnen geen mogelijkheid om te zitten voor bv. ontbijt. Er lopen kleine schorpioenen rond op het terras en in de kamer of badkamer, waarmee je niet in aanraking wilt komen. Verder hangt er een afschuwelijke rioollucht in de kamer. Weinig privacy door het gezamelijke terras, ondanks de plantenbakken.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações