Avaliações Bangalô Altburg***

1 Agosto 2014

Altburg***
Avaliações Bangalô Altburg***
13, route d’Eppeldorf, L-6312, Beaufort

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bangalô Altburg*** e outras informações úteis para suas férias em Beaufort.
Bangalô Altburg obteve uma média de 8,5 dos 10, baseado em 75 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bangalô Altburg*** e outros dados úteis sobre suas férias em Beaufort. Alem disso podes encontrar 89 Fotos de férias de Bangalô Altburg*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Luxemburgo. Veja todas as possibilidades de pernoite em Grevenmacher. Compare Bangalô Altburg*** com as outras acomodações em Beaufort.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Altburg*** / Beaufort. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

75 Avaliações de Altburg***

8,9
7,6
7,3
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com jovens, Jul 2014
"Minimalistisch, stil, netjes maar gedateerd"traduzir
meneer van den Boer
7,0

29-07-14 Keurig net huisje, maar gedateerd. Park bestaat alleen uit huisjes, geen voorzieningen. Prima geschikt als uitvalsbasis, voor korte tijd.
Middenstuk speciaal voor kinderen: brandnetels metershoog, kapmes nodig!

Casal, Ago 2013
"Prachtige vakantieplek !!!!"traduzir
Fam Timmer

16-09-13 We hebben een week door gebracht op dit park
We hadden een mooi , schoon en ruim huisje !!!
Het is er heerlijk rustig en stil
Met onze honden was het ook ideaal , 2 min lopen van het huisje kun je zo het bos in lopen om ze uit telaten
De omgeving rond Beaufort is perfect voor wandelaars , werkelijk prachtig !!!

Casal, Ago 2013
"Heerlijk rustig"traduzir
Fam. Smalheer
1,0
9,0

12-09-13 Wij hebben een week mogen genieten van de fantastische bungalow gelegen op een zeer rustig klein parkje waar niks te doen is.Heerlijk voor rustzoekers,door bos omgeven.En met de auto overal vlakbij.
zeer redelijke prijzen voor hetgeen je aantreft,alles wat je nodig heb !!Geen park voor kinderen.Er waren ook alleen maar wat oudere mensen met hun hond.Maar voor ons een echte aanrader.Voor de echte rustzoekers ideaal uitgangspunt !!

Famílias com crianças, Jul 2013
"Een aanrader!"traduzir
Fam. Mattheeusen-Ro...
10,0

01-10-13 Fam.Mattheeusen uit Essen.
Wij verbleven reeds verschillende malen in Altburg en dit telkens in het najaar.
Dit jaar zijn we eens in de zomer geweest bij zeer warm weer.Ondanks de warmte,bleef het in de bungalow aangenaam fris.En zelfs in het hoogseizoen is het in het park lekker rustig.De eigenaars zijn zeer vriendelijk.
Wij hopen er nog jaren naartoe te kunnen gaan en te genieten van de mooie omgeving.

Famílias com jovens, Jun 2013
"Heel gezellig park, prachtige locatie. Aanrader !"traduzir
R.Smit
10,0

24-07-13 Een gezellig, rustig vakantiepark, wij komen daar al 20 jaar met veel plezier. Ruime keurig onderhouden huisjes met een terras waar je gezellig kan zitten. Aan de rand van het bos voor wie van mooie wandelingen houd, Tevens op loopafstand van een mooi openlucht zwembad.
Het park is ruim van opzet en kindvriendelijk de eigenaar en vrouw zijn zeer gastvrij.
Een aanrader voor als je van mountainbike houd. De mooiste fietsroutes starten naast het park.

Casal, 2013
"Genoten!!"traduzir
Gerard
9,0

26-05-14 2 weekjes geweest in de herfst, veel gewandeld en genoten van de ruime bungalow. De bungalow was schoon maar (helaas) stond deze stijf van de rooklucht.Intussen wederom geboekt voor de herfst maar nu de keuze laten vallen op een beslist rookvrije bungalow!

Famílias com crianças, Abr 2013
"Schitterende omgeving!"traduzir
Verkijk
5,0
3,0
3,0
7,0

28-04-13 Gevaarlijk gesitueerd voor mensen met kleine kinderen door de autoweg die rakelings achter de huisjes gesitueerd is. Jammer genoeg heeft de eigenaar niet geinvesteerd in een hek, waardoor in een ogenblik van onoplettenheid je kind toch veilig is. De weg geeft trouwens ' s- morgensvroeg behoorlijk wat geluidsoverlast als het woon-werkverkeer erover heen raast vanaf een uurtje of 6.00.
De schoonmaakkosten á 35,50 euro zijn erg hoog gezien de staat van schoonmaak van de bungalow bij aankomst: toilet stonk naar urinelozing van vorige bewoners, spinrag door de gehele woning zichtbaar, vlekken op het dekbedgoed...... mogen duidelijk zijn dat dit een extra inkomsten voor de eigenaresse is waar weinig tegenover staat: jammer! Wij komen hier niet meer terug, in het dorp zit nog een bungalowpark wat veel moderner is en wifi-faciliteiten

Famílias com crianças, Abr 2013
"Matig vakantiepark, maar ons huisje was super!"traduzir
Barry Herings
8,0

21-04-13 Wij verbleven van 13 tot 20 april in het huisje van het type C1 (huisnummer 27). Een heel mooi, licht en redelijk nieuw vakantiehuisje aan de rand van dit kleinschalige park (er zijn slechts 17 huisjes).

Ons huisje lag aan de rand van het park, gelijk naast het bos. Hier van uit kun je direct mooie wandelingen maken. Vanuit het huisje naar het wandelpad in het bos was het slechts 50 meter. Ook hebben we op ongeveer 100 meter vanaf het huisje herten vrij zien lopen.

Ook in de omgeving is genoeg te zien voor een leuke vakantie. Trier en Luxemburg vind je beide binnen 45 minuten met de auto en ook de kastelen van Bourscheid en Vianden zijn dichtbij.

Kortom, wij hebben een hele leuke vakantie gehad en zullen hier zeker nog eens terug komen.

PS: als je de nieuwere huisjes (type C1 en C2) wilt boeken, moet je dit direct bij het park zelf doen. Als je middels een andere touroperator boekt, kun je alleen de oudere en donkere huisjes boeken.

Casal, Fev 2013
"Leuk gelegen parkje"traduzir
John Bergs

15-02-13 voor rust en stilte is dit een prima park
Mooie omgeving prima om te wandelen en te fietsen je moet wel een goede conditie hebben.
Leuke plaatjes in de omgeving , voor boodschappen kun je terecht in de wat grotere plaatsen .
Bungalows zijn wel heel erg koud ,je moet veel stokken om het een beetje warm te krijgen,gebruik daarom de houtkachel ,want de kacheltjes op stroom
Kunnen het niet bolwerken ,en het kost een vermogen aan stroom ,de rekening krijg je net voor dat je weg gaat , dat viel voor ons nog wel mee., 48 euro ,verder hebben we een prima naar ons zin gehad en komen hier zeker terug ,maar wel in de zomer maanden .

Famílias com crianças, Fev 2013
"Eigen Bungalow."traduzir
Reinders
9,0

10-02-13 We hebben het geluk dat onze (schoon)ouders er 2 woningen hebben dus als we er heen gaan kunnen we altjd terecht. Blijft voor ons een leuk park en zeker de omgeving is voor ons het mooiste wat je mee kan maken ( wandelen , autorijden, bezichtigen, wild bekijken en veel rust). Ik zou dit voor iedereen aanraden niet ver rijden veel natuur en genoeg te zien.
We zijn net terug van een weekend. vrijdag tot zondag is zeker goed te doen.

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações