Avaliações Bangalô Altburg***

26 novembro 2014

Altburg***
Avaliações Bangalô Altburg***
13, route d’Eppeldorf, L-6312, Beaufort

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bangalô Altburg*** e outras informações úteis para suas férias em Beaufort.
Bangalô Altburg obteve uma média de 8,6 dos 10, baseado em 79 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bangalô Altburg*** e outros dados úteis sobre suas férias em Beaufort. Alem disso podes encontrar 94 Fotos de férias de Bangalô Altburg*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Luxemburgo. Veja todas as possibilidades de pernoite em Grevenmacher. Compare Bangalô Altburg*** com as outras acomodações em Beaufort.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Altburg*** / Beaufort. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

79 Avaliações de Altburg***

7,5
7,3
8,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Out 2014
"Fantastische plek"traduzir
Agnes
10,0

01/11/14 Een heerlijke plek voor rust en ontspanning.De plaatselijke wandelroutes zijn duidelijk aangegeven op de wandelkaarten en op de routeborden. Verdwalen lijkt mij onmogelijk.Het huisje was van alle gemakken voorzien was schoon, goed onderhouden en heeft een complete inboedel.Schattig huisje met een open haard.
De aardige eigenaren van Altburg Parc doen alles om het je naar de zin te maken.
Jammer genoeg dat niet alle gasten houden zich aan de regels en roken sigaretten/shag binnen in.

Casal, Set 2014
"AANRADER!!"traduzir
Saskia en Adrie Sma...
5,0
10,0

24/09/14 Voor tweede jaar op Park Altburg en het zal zeker niet het laatste jaar zijn.Prima huisjes.Vanaf park kan je alle richtingen op ,prachtige omgeving.Kortom vooral voor mensen met een hond en iemand die voor de absolute rust gaat een heerlijk park.

Casal, Set 2014
"Absolute topper"traduzir
Harry van Anrooy
9,0

17/09/14 WIJ HEBBEN GENOTEN!!!
Fantastische accommodatie.Uiterst vriendelijke behandeling van de gasten.
Zeer aan te bevelen.

Famílias com jovens, Ago 2014
"Wat een Topper"traduzir
Eddy en Heleen
9,0

08/09/14 We komen al heel wat jaren op Altburg altijd weer heel gezellig en fijn Nu ook weer een hele fijne vakantie gehad.
Rob nog van harte beterschap
Volgend jaar hopen wij er weer naar toe te gaan. In een woord GEWELDIG daar

Famílias com jovens, Jul 2014
"Minimalistisch, stil, netjes maar gedateerd"traduzir
meneer van den Boer
7,0
7,0

29/07/14 Keurig net huisje, maar gedateerd. Park bestaat alleen uit huisjes, geen voorzieningen. Prima geschikt als uitvalsbasis, voor korte tijd.
Middenstuk speciaal voor kinderen: brandnetels metershoog, kapmes nodig!

Casal, Ago 2013
"Prachtige vakantieplek !!!!"traduzir
Fam Timmer

16/09/13 We hebben een week door gebracht op dit park
We hadden een mooi , schoon en ruim huisje !!!
Het is er heerlijk rustig en stil
Met onze honden was het ook ideaal , 2 min lopen van het huisje kun je zo het bos in lopen om ze uit telaten
De omgeving rond Beaufort is perfect voor wandelaars , werkelijk prachtig !!!

Casal, Ago 2013
"Heerlijk rustig"traduzir
Fam. Smalheer
1,0
9,0

12/09/13 Wij hebben een week mogen genieten van de fantastische bungalow gelegen op een zeer rustig klein parkje waar niks te doen is.Heerlijk voor rustzoekers,door bos omgeven.En met de auto overal vlakbij.
zeer redelijke prijzen voor hetgeen je aantreft,alles wat je nodig heb !!Geen park voor kinderen.Er waren ook alleen maar wat oudere mensen met hun hond.Maar voor ons een echte aanrader.Voor de echte rustzoekers ideaal uitgangspunt !!

Famílias com crianças, Jul 2013
"Een aanrader!"traduzir
Fam. Mattheeusen-Ro...
10,0

01/10/13 Fam.Mattheeusen uit Essen.
Wij verbleven reeds verschillende malen in Altburg en dit telkens in het najaar.
Dit jaar zijn we eens in de zomer geweest bij zeer warm weer.Ondanks de warmte,bleef het in de bungalow aangenaam fris.En zelfs in het hoogseizoen is het in het park lekker rustig.De eigenaars zijn zeer vriendelijk.
Wij hopen er nog jaren naartoe te kunnen gaan en te genieten van de mooie omgeving.

Famílias com jovens, Jun 2013
"Heel gezellig park, prachtige locatie. Aanrader !"traduzir
R.Smit
10,0

24/07/13 Een gezellig, rustig vakantiepark, wij komen daar al 20 jaar met veel plezier. Ruime keurig onderhouden huisjes met een terras waar je gezellig kan zitten. Aan de rand van het bos voor wie van mooie wandelingen houd, Tevens op loopafstand van een mooi openlucht zwembad.
Het park is ruim van opzet en kindvriendelijk de eigenaar en vrouw zijn zeer gastvrij.
Een aanrader voor als je van mountainbike houd. De mooiste fietsroutes starten naast het park.

Casal, 2013
"Genoten!!"traduzir
Gerard
9,0

26/05/14 2 weekjes geweest in de herfst, veel gewandeld en genoten van de ruime bungalow. De bungalow was schoon maar (helaas) stond deze stijf van de rooklucht.Intussen wederom geboekt voor de herfst maar nu de keuze laten vallen op een beslist rookvrije bungalow!

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações