Avaliações Camping Orlando in Chianti***

29 agosto 2015

Orlando in Chianti***
Avaliações Camping Orlando in Chianti***
Loc. Cafaggiolo, 170, I-52022, Cavriglia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Orlando in Chianti*** e outras informações úteis para suas férias em Cavriglia.
Camping Orlando in Chianti obteve uma média de 7,8 dos 10, baseado em 137 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Orlando in Chianti*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cavriglia. Alem disso podes encontrar 152 Fotos de férias de Camping Orlando in Chianti*** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Camping Orlando in Chianti***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Toscana. Compare Camping Orlando in Chianti*** com as outras acomodações em Cavriglia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Orlando in Chianti*** / Cavriglia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

137 Avaliações de Orlando in Chianti***

7,5
6,7
8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Ago 2015
"Echt nooit meer!!!!!!!"traduzir
Van Gageldonk
2,0

27/08/15 Alle faciliteiten waarmee geld te verdienen is, waren in orde en zagen er goed uit. De rest was belabberd. Er moet bij de beoordeling een onderscheid gemaakt worden tussen huurders van div. verblijven en kampeerders. De camping is autovrij, maar hierbij speelt de veiligheid van de kinderen niet de hoofdrol, maar het gaar erom om zoveel mogelijk mensen op de camping te proppen. Het sanitair werd nauwelijks schoongemaakt en veel was stuk. Boven de wastafels waren kranen gemonteerd, die niet allen de handen nat maakten, maar je hele bovenlichaam.In de douches was geen ruimte om kleding droog op te bergen. Tegenover de douche was soms een plastic rekje om wat op te leggen en te zetten. In de douche moest je gaan zoeken naar het redelijk koude straaltje om jezelf te wassen Gratis wifi-punt(natuurlijk bij het restaurant) Als je geluk had werkte het. Ver beneden peil. De reclame over het natuurpark is een aanfluiting een manke beer in een kooi, 5 lama's ergens een bison en 3 apemn

"Geen "Glamping" voor de "normale" kampeerder"traduzir
Herman
6,0

25/08/15 De camping was een redelijke teleurstelling. Het begon al bij de borg van EUR 100 die contant betaald moest worden, terwijl er alleen 1 kampeerplaats gehuurd wordt. Belachelijk. Het is vooral gericht op de verhuur van ingerichte tenten/verblijven. Daarin wordt flink geïnvesteerd, direct rendement waarschijnlijk. De faciliteiten voor de "normale" kampeerder blijven daardoor achter. Sanitair was bedroevend bij nrs. > 60. Met kleine kinderen in een ranzig hok van 1 m2 zonder licht.. Er staat vermeld dat het een noodlokaal is, maar dan nog is het niet te verkopen. Ook blijkt het "noodlokaal" er al 3 jaar te staan. Parkeerplaatsen buiten de slagboom (autovrije camping) niet afdoende. Soms ca. 250 mtr vanaf slagboom pas een plek. Zwembaden waren mooi maar ook te klein voor de hoeveelheid vakantiegangers. Eten is het restaurant is niet duur. Pizza's redelijk tot goed, maar al het overige is erg matig. Bediening bestaat uit stagiaires. Wifi alleen beschikbaar bij restaurant, werkt belabberd.

"Heerlijke vakantie"traduzir
Fredy
9,0

25/08/15 Voor de tweede keer zijn we naar Orlando in Chianti geweest. Dit keer hadden we een nieuwe cottage classic.De paadjes naar het nieuwe deel van de camping zijn erg steil, dit wordt volgend jaar veranderd dan komen er trappen. Heerlijk gegeten (ook glutenvrij). Wifi vinden wij op vakantie geen eerste levensbehoefte ☺. Jammer dat het weer niet helemaal meewerkte, maar daar kan de camping niets aan doen. Op deze dagen zijn we met de auto gaan rondrijden en naar de supermarkt geweest.

"Mooie rustige camping"traduzir
MP
8,0

23/08/15 Mooie en voor ons rustige camping. We lagen helemaal aan de straat zijde waar het lekker rustig was. Sta caravan was prima in orde en erg netjes.

Min puntje is het zwembad. Het typische Nederlandse Handdoekje leggen en vervolgens 3 uur wegblijven zodat andere mensen geen ligstoel hebben.

Prijzen in campingwinkel zijn inderdaad wat prijzig maar COOP in Radda is een prima alternatief.

Internet is voor Nederlandse begrippen wat langzaam maar prima om zo af en toe je mail te checken.

Prima uitvalbasis voor bezoek Sienna, Pisa etc.

"Nooit meer"traduzir
N. Varisli
8,0

23/08/15 De camping is zeer hoog gelegen, als je wagenziek bent is het helemaal niet te doen.
Het is een autovrij park wat fijn is maar, de stacaravan ligt erg laag waardoor je flink moet klimmen. De parkeerplaats is een ramp vooral na een regenbui hoop je dat de auto er nog staat en is het erg druk waardoor het vinden van een plekje erg moeizaam is. De speeltuin is niet verlicht waardoor het spelen onoverzichtelijk en bijna gevaarlijk is.

Casal, Ago 2015
"Fijne en mooie camping"traduzir
KD
9,0

22/08/15 In augustus 10 dagen verbleven in een cubesuite op hotel basis. Voor 2 of 3 personen een perfecte accommodatie! Wij zijn met twee volwassene hier verbleven. Schoon, modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Grote houten veranda met bbq. Camping is groot met veel glamling accommodaties. Mooie zwembaden, in aug wel druk met (ja ook hier) handdoekje leggen. Omdat er luchtbedden etc. meegenomen mogen worden is het wel druk. Maar dit had voor ons geen nadeel. Supermarkt idd erg klein maar de basis dingen zijn aanwezig. Op ca 15 minuten rijden heb je een Coop in Radda en op ca 30 minuten een Coop in Figline. Je weet van te voren dat de camping wat afgelegen ligt dus hier waren wij op voorbereid. S ochtends en s avonds heerlijk rustig op de camping. Uitstapjes naar bijvoorbeeld Siena en Florence zijn heel goed te doen vanuit de camping. Wij hebben het heeeerlijk gehad!!

"Bedroevend"traduzir
rokla
5,0
8,0

20/08/15 De afgelopen jaren is de camping sterk gegroeid. Helaas is de organisatie achter gebleven. Veel stagiaires en goedkope jonge krachten. Het sanitair is bedroevend. Het noodgebouw in het gebied van nummering 60 en hoger is nog maar half open. De vloer van het dames deel is er onderuit gezakt waardoor mannen en vrouwen nu gezamenlijk van het oude mannen deel gebruik moeten maken. Douchen in het donker. Totaal met beide gebouwen zijn er 6 douches voor de mannen en 6 voor de vrouwen. Veel te weinig! Nog niet gesproken over de kwaliteit. Alleen daarom al een afrader.

De kwaliteit van het eten is per dag anders. Als je klaagt dan krijg je de standaard reactie: "Zo eten we dat nu eenmaal hier".

Internet is bedroevend!

Door de drukte moest je je auto 300 meter verder op de openbare weg parkeren.

Helaas 90% Nederlanders en dus ook worden er 15 minuten voordat het zwembad open gaat de eerste handdoekjes op de stoelen neer gelegd.

Nooit meer.

Famílias com crianças, Ago 2015
"Geen geschikte camping voor buggy's/kinderwagen"traduzir
anoniem
7,0

18/08/15 Mooie nette camping. Veel te zien in de omgeving. Redelijke privacy. Prijzen van de winkel en zwembadbar absurd hoog bijv cola 33 cl €3.50 . Paden naar de cottage classic zijn erg steil met een 10 cm dikke kiezellaag. Met buggy geen doen !!!! Te weinig ligbedjes bij het zwembad waardoor mensen hun handoek neer gingen leggen voor de hele dag.

Famílias com crianças, Ago 2015
"Drukke, afgelegen camp. mooie omgeving en zwembad"traduzir
Evaluna
10,0

16/08/15 Veel stacaravans, safaritenten en huisjes op de camping. Klein kampeer gedeelte relatief waardoor het kampeer gevoel wat minder is. Wij stonden in de drukte vlak bij het restaurant en speelplekken (wat een boel kinderen!), onze voorkeur ging naar een plek midden op het kampeerveld. Daar heb je veel schaduw en veel meer rust en kampeer gevoel. Sanitair is matig, lauw water om af te wassen, 5 douches voor de dames voor alle kampeerders. Voor de prijs van de camping hadden we meer verwacht. Zwembad is prachtig. Was wel erg druk in het hoogseizoen. Pizza's waren heerlijk, overig eten matig. Winkeltje is klein en duur. Camping ligt erg afgelegen waardoor je altijd lang in de auto zit naar een winkel en dorpjes. De omgeving is wel prachtig! Voor onze kinderen was het top. Die hadden zoveel vriendjes en vriendinnetjes, maar voor ons had het iets rustiger gemogen.

Famílias com crianças, Ago 2015
"Mooie camping maar veel te druk."traduzir
de Jong
8,0

15/08/15 Camping heeft een erg mooi zwembad maar er zijn te veel mensen dus een vol zwembad en te weinig ligbedden. Veel te weinig parkeerplaatsen waardoor er auto's naast de weg geparkeerd moeten worden. Animatie (2 personen) kan het aantal kinderen niet aan en het programma stelt niet zoveel voor. Het eten in het restaurant is op zich prima maar er gaat erg veel mis, we zijn drie keer in het restaurant geweest en telkens ging er iets mis, niet alleen bij onze tafel maar ook ons heen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações