Avaliações Camping Orlando in Chianti***

26 Julho 2014

Orlando in Chianti***
Avaliações Camping Orlando in Chianti***
Loc. Cafaggiolo, 170, I-52022, Cavriglia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Orlando in Chianti*** e outras informações úteis para suas férias em Cavriglia.
Camping Orlando in Chianti obteve uma média de 8,2 dos 10, baseado em 74 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Orlando in Chianti*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cavriglia. Alem disso podes encontrar 117 Fotos de férias de Camping Orlando in Chianti*** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Camping Orlando in Chianti***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Toscana. Compare Camping Orlando in Chianti*** com as outras acomodações em Cavriglia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Orlando in Chianti*** / Cavriglia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

74 Avaliações de Orlando in Chianti***

8,3
8,7
7,2
8,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, 2014
"Wat een heerlijke camping!"traduzir
biancadegraauw
8,0

22-07-14 Wij hebben camping Orlando in Chianti deze zomer een week bezocht in begin juli. Wat een heerlijke camping! We maakten gebruik van een stacaravan Next. Die zag er keurig en modern uit met een mooie grote veranda en veel privacy. Maar ook de plaatsen voor tenten, caravans enz. zagen er ruim uit en allen in de schaduw. De camping heeft een mooi zwembad met apart, nieuw kinderbad met grote glijbaan. In het restaurant kun je heerlijk eten voor een goede prijs en voor kinderen zijn er twee mooie speeltuinen. Weinig animatie, behalve overdag een uurtje en s' avonds een kwartiertje minidisco voor de kleintjes. Daardoor vooral geschikt voor stellen en gezinnen met kleinere kinderen. De camping ligt redelijk afgelegen en hoog. Als je ergens heen wil, dus ook de supermarkt, heb je eerst een flinke rit door de bergen. Maar ondertussen lekker genieten van het prachtige uitzicht en de rust en dan is het prima te doen. Wij gaan volgend jaar weer terug naar Orlando!

Famílias com crianças, Jun 2014
"Aanrader ! Niet al te grote mooie fijne camping"traduzir
Wiyanti

23-06-14 Waarom zo'n super vakantie gehad? Accomodatie; Cottage Clever
** Compacte niet al te grote camping
** Alles nog nieuw
** Vriendelijk personeel
** Leuke animatie, fijn kindvriendelijk zwembad
** Goede sfeer
** Je zit midden in de Toscane!
** Leuk restaurant, niet duur en je kunt er heerlijk zitten

Famílias com crianças, Maio 2014
"Fijne camping, prachtige omgeving"traduzir
Tamarah
8,0

15-06-14 Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op camping Orlando. We begonnen in een cottages clever, supermooi, groot en helemaal nieuw! Maar omdat het 's ochtends en 's avonds best koud was in de voortent mochten we verhuizen naar de warmere cottage classic. Dit wás geen probleem, we werden door het personeel geholpen met verhuizen. Voor de kinderen werden er (zelfs buiten het hoogseizoen) knutselactiviteiten en mini-disco verzorgd, heel leuk!
Jammer dat het nieuwe kinderbad nog niet af was tijdens ons verblijf, maar misschien dat we hier in de toekomst nog eens gebruik van komen maken. Zonde dat de mooie grote speeltuin achterin het park 'verstopt' ligt. Daardoor kwam er bijna niemand. Radda in chianti, het dichtstbijzijnde dorp was erg leuk. Het is wel een flinke slingertocht naar de camping, 15 minuten vanuit Radda. Je zit in een bos en dat maakt het zo'n 5 graden koeler dan het dal. Heerlijk! Florence gaat perfect met de trein in een uur en Siena en arezzo met de auto een klein uurtje.

Famílias com crianças, 2013
"Super vakantie gehad"traduzir
Peterenrika Bijlsma

17-09-13 Wij zijn gister terug gekomen van 2 weken toscane,..op deze camping
We hebben alleen masr positieve ervaringen op gedaan..wat een prachtige omgeving, leuk personeel, t huisje was schoon en fris...op 1 punt na
T werd op een gegeven moment wat kouder en ik pakte een deken,
Ik heb last van huisstofmeit allergie...en mijn tip voor de schoonmaakploeg is ..ipv vegen en dweilen ook goed stofzuigen..en de dekens vervangen voor dekbedden. Dat is mijn enige minpunt (je)...voor de rest niks dan lof,..hartstikke bedankt voor de super gastvrije ontvangst!!

Vr gr peter en rika bijlsma uit hommerts (Friesland)

Casal, Set 2013
"Rustige en klantvriendelijke camping"traduzir
Ronny
9,0

27-09-13 Wij zijn in sept. naar deze camping geweest. Wij zaten in een caravan classic die we via touroperator gehuurd hadden en deze was ruim genoeg daar we maar met 2 waren. Dit is een caravan voor 2 volwassen en 2 kinderen. De camping is uitstekend gelegen om Toscane te verkennen, enig nadeel is voor sommige de afstand om inkopen te doen. Rada (8km) kleine Coop supermarkt, Figline Valdarno (20km) grote Coop en Lidl, dit is een kwestie van goed te plannen. Op de camping kan je lekker gaan eten voor een goede prijs kawliteit. Toch hebben wij een tragisch voorval gehad waar de camping niets mee te maken had (echtgenote gebeten door hond). De hulp en bezorgheid die het personeel en manager aan de dag legde was een steun die men op dat moment goed kon gebruiken. Camping is inderdaad bezig om uit te breiden (nieuw zwembad). ik wil nogmaals mijn dank uit drukken naar manger en personeel voor de leuke attentie op onze laatste avond. Dit is een camping waar een klant nog een klant is doe zo verder.

Famílias com crianças, Set 2013
"Fantastische camping in een natuurpark"traduzir
Maxim
8,0

05-09-13 Super camping, erg rustig midden in een natuurpark. Erg geschikt voor kleine kinderen tot 12 jaar. Geen facilteiten voor de pubers maar daardoor erg kindvriendelijk. Accomodaties zijn erg goed en nieuw. Camping is 2 jaar geleden overgenomen door een Nederlander die meerdere campings heeft aan het Gardameer. Ze investeren veel om de camping uit te breiden en op te knappen. Komende zomer een extra zwembad en nieuwe toiletfaciliteiten voor de "echte" campeerders. Wij verbleven in de cottage Next. Een wat krap

Famílias com crianças, Ago 2013
"Redelijk"traduzir
Wieringa
3,0

30-09-13 Camping heeft een prima ligging die iets verder ligt van de bewoonde wereld dan optimaal, uur rijden met de auto om hoop bestemmingen te bereiken.
Staplaatsen zijn prima;
Zwembad is overvol;
Sanitair is erg gedateerd (voetstappen plee en wasbaken bij de wc's i.p.v. bij de douches) en heeft veelvuldige storingen, helaas wordt dit afgedaan met ontkennen of smoesjes van waakval uit ed. Geen herstel actie. Resultaat in 1 week 3 ochtenden koud water, rest lauw water. Erg zuuunig afgesteld allemaal.
Personeel vriendelijk.

Wellicht ooit nog eens, staat niet boven aan lijst.

Famílias com jovens, 2013
"Fijne rustige camping"traduzir
Sandra
7,0

30-08-13 Camping ligt midden in de Chianti. Veel verhuur en tentkampeerders. Om de camping te bereiken, moet je veel bochten maken om de camping op de berg te bereiken.20 km van stadje met fatsoenlijke supermarkt. Hou daar rekening mee. Ook heb je een flinke auto nodig om te caravan te trekken. De plekken zijn zeer ruim, fijn in de schaduw. 's Avonds weinig animatie, behalve de kinderdisco en soms een vossenjacht. Lekker rustig dus na 20.30u.
Sanitair wordt goed schoon gemaakt. Maar douches waren lauw. Ook sta je tanden te poetsen naast iemand die net een drol in de wc parkeert. dat vind ik niet echt fris.
Zwembad, restaurant en winkeltje zijn prima. Aardige animatie. Kinderen tot 12 jaar. Kids boven deze leeftijd hebben niets.

Famílias com crianças, Ago 2013
"Leuke camping in het Chianti gebied"traduzir
Jorrit
7,0

27-08-13 Twee weken verbleven op de camping Orlando in Chianti. Camping is gelegen in een natuurpark op een heuvel van ruim 700 meter hoog. Camping bestaat al langer maar vrij recent is deze omgebouwd naar een camping/vakantiepark met een nieuw restaurant, zwembaden en nieuwe accomodaties. Camping is niet te groot, maar faceliteiten zijn goed voor elkaar. Voor de kinderen is er voldoende te beleven maar bij je hebt genoeg privacy en rust bij je stacaravan. Wij hebben twee weken verbleven in caravan type Clever, echt een aanrader.
Enige minpunt is dat de camping lop 700 meter hoogte ligt, voor het bezoeken van een dorpje of supermarkt moet je altijd een slingerweg nemen van ongeveer 20 minuten. Geen aanrader voor mensen met kinderen met wagenziekte.

Verder genoeg moois en leukes te zien in de omgeving.

Casal, 2013
"Rustige, verzorgde en kindvriendelijke camping"traduzir
I. V
7,0

26-08-13 Camping Orlando in Chianti is prachtig gelegen in een mooi natuurpark. De campingplaatsen zijn ruim en heel goed toegankelijk. Nadeel is dat het minstens 12 km rijden is, langs de vele bochtjes om tot aan de eerste winkel of stadje te geraken. Op de camping wordt de rust gerespecteerd. De winkel op de camping heeft een beperkte keuze en is redelijk duur. De accomodaties van het zwembad, zonneterras, bar en restaurant zijn ronduit prachtig. Het eten is niet duur en heel lekker. Het sanitair op de camping is basic, één nadeel is dat er geen toiletpapier voorradig is. De auto's moeten op de parking staan, wat kindvriendelijk is. De receptie is zeker in orde. De animatie is Nederlandstalig. Er waren zeer veel Nederlanders met vakantie en een klein aantal Italianen.

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações