Avaliações Camping Orlando in Chianti***

3 julho 2015

Orlando in Chianti***
Avaliações Camping Orlando in Chianti***
Loc. Cafaggiolo, 170, I-52022, Cavriglia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Orlando in Chianti*** e outras informações úteis para suas férias em Cavriglia.
Camping Orlando in Chianti obteve uma média de 8,2 dos 10, baseado em 107 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Orlando in Chianti*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cavriglia. Alem disso podes encontrar 144 Fotos de férias de Camping Orlando in Chianti*** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Camping Orlando in Chianti***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Toscana. Compare Camping Orlando in Chianti*** com as outras acomodações em Cavriglia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Orlando in Chianti*** / Cavriglia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

107 Avaliações de Orlando in Chianti***

8,1
8,6
7,3
8,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Fijne Camping op hoogte"traduzir
Bobic
10,0

30/06/15 Mooie camping op 740 meter hoogte. We hebben hier 2 weken gezeten en we hebben een heerlijke tijd gehad. Het koelt 's avonds flink af maar dat heb je nu eenmaal als je op een berg zit. Zwembad was echt top, campingwinkel prima voor de noodzakelijke dingen. Goede bediening bij de bar en het restaurant. Het enige wat echt tegenviel was het eten in het restaurant. Misschien was de kok op vakantie maar van aangebrande pizza's tot niet al te frisse gerechten. (toch 3x geprobeerd) De lunch(broodjes) was wel weer prima.

"Mooie camping in Toscane"traduzir
Daan08
9,0

26/06/15 Wij verbleven twee weken in een cleaver cottage. Een leuke accomodatie, maar weinig bergruimte en een te groot tweepersoonsbed.
Het is een mooi aangelegde camping met een prachtig zwembad. Voor kleine kinderen is het erg steil en hierdoor lastig te lopen. De voorzieningen als bijvoorbeeld een supermarkt zijn erg ver rijden. Het is handig om voor meerdere dagen inkopen te doen. De supermarkt op de camping is heel klein en heeft alleen het hoognodige. Ook zijn de bezienswaardige steden als Siena en Florance vrij ver rijden. Wij waren hier in juni en het koelde 's-avonds enorm af. Het is handig om een dikke trui mee te nemen.

Famílias com crianças, Jun 2015
"Mooie camping in de Chianti streek"traduzir
Frank Haverkort
10,0

29/06/15 We bezochten de camping in juni 2015. De camping oogt vrij nieuw en is wat ons betreft van alle gemakken voorzien. Het restaurant hebben wij als uitstekend ervaren. Het restaurant hanteert volgens ons schappelijke prijzen. Daarnaast is het zwembad echt een pluspunt van deze camping.

Wij lezen hier herhaaldelijk terug dat het ver rijden is naar een supermarkt. Tuurlijk, als je enkel in de auto stapt om een supermarkt te bezoeken, zijn de COOP in Valdarno (25 minuten) en de COOP in Radda in Chianti (15 minuten) een stukje rijden. Alleen als je dit combineert op de terugweg van bijvoorbeeld een wijntour of het bezoeken van een stadje, zien wij het "probleem" niet zo. De supermarkt in Radda is inderdaad kleiner en heeft volgens ons alles in huis wat je nodig kan hebben.

Al met al een zeer geslaagde vakantie qua camping en omgeving.

Viagem em grupo, 2015
"Great stay in Orlando during L´Eroica 2014!"traduzir
Basti77
9,0

16/01/15 We´ve been to Orlando Camping in October 2014 (L´Eroica 2014).
It was a great stay. This place is beautiful (the nature´s all around!), the service is excellent and the restaurant is delicious.
The people at the reception and in the restaurant were very friendly.
We are going to return this year!!!

"Heerlijke rustige camping"traduzir
Karen Dashorst
10,0

03/10/14 Schitterende camping op n prachtige plek! Heerlijk zwembad en je kunt in het restaurant heerlijk eten. Medewerkers zijn erg vriendelijk en spreken Engels. De accommodaties zijn prima en netjes schoon.
Als je van rust en natuur houdt zit je op deze camping goed! In de omgeving kun je prima wandelen en fietsen. Flinke stijgingpercentage!

"Camping is prachtig geworden"traduzir
Mirjan
5,0
2,0
9,0

17/09/14 Wij kennen deze camping als piano Orlando. De camping was toen echt Italiaans met nog een aantal vaste plaatsen voor Italiaanse campeerders. Plaatsen waren toen niet of nauwelijks geschikt voor caravan. En de huisjes die er stonden waren zo oud dat er zelden iemand in zat. Nu is er een prachtig restaurant, mooie plaatsen en het kleine maar knusse zwembadje is verbouwd tot een zwemparadijs. De prijzen in de horeca en winkel zijn ongelofelijk gestegen. Waar we eerst een cappuccino dronken voor €1.10 was dat nu €2.00. In venetie betaalde we €1.70. Wat het eten kost in het restaurant weten we niet. We durfde niet te gaan eten omdat er nergens prijzen stonden vermeld. Nu staan er volop huisjes, huurcaravans. Waar bijna alleen maar Nederlanders zitten. Weg Italiaans sfeertje. De douches waren al slecht, maar bij een afgelegen natuurcamping pastte dat wel. Nu kan het niet om na een lauwe douche jezelf aan te kleden in een gezamenlijk gangetje. Schoon was het niet.

"Super service!!!"traduzir
an brouwer
9,0

18/10/14 Camping met de beste service ooit meegemaakt. In onze stacaravan mistte iets....nog geen 10 minuten later keurig gebracht. Bij thuiskomst ondekte ik dat ik kleding vergeten was mee te nemen uit een kast...mailtje gestuurd , direkt antwoord en werd alles op alles gezet om mijn spullen te vinden en inmiddels ook thuis ontvangen. Zonder kosten! Geweldig. Steeds snel en zeer vriendelijk e-mail verkeer. We hadden ook een erg mooie, schone caravan ter beschikking en het overige personeel ook reuze vriendelijk.

"Mooie Camping"traduzir
Fam_H-Meijer
9,0

19/09/14 Net terug van 2 week op deze camping.
Het was wel een hele klim om er te komen.
Deze camping is erg mooi gelegen midden in de bossen.
Erg rustig mede omdat de auto geparkeerd dient te worden op de centrale parkeerplaats en het park daarmee autovrij is.
De paadjes naar de accommodatie zijn erg steil dus je moet wel van klimmen houden.
Wij hadden een Next en daar was helemaal niets mis mee alleen naar onze mening te klein voor 4 personen en heel weinig opbergruimte
De slaapkamers zijn erg krap.
Zet wel als het donker word u afval binnen i.v.m. de dieren die daar lopen(vossen.wilde zwijnen enz.)
Verder is het restaurant erg goed en betaalbaar let wel: als u een hoofdmenu besteld is dat zonder frietjes en/of salade dit dient u apart te bestellen.
Alles wat op de kaart staat kan u ook meenemen.
Het zwembad is fantastisch mooi en volop ligbedjes.
Het winkeltje is stevig aan de prijs net zoals de koffie en het ijs en wij vonden het brood niet lekker.
Florence en Siena zijn goed bereikbaar.

"Geweldige camping"traduzir
J.Wigmans
8,0

18/09/14 De camping Orlando is een hele fijne gezellige en schone camping met alles erop en eraan. in een prachtige natuurlijke omgeving. Lama gezien een vos op visite gehad geweldig. vriendelijk personeel die ervan alles aan doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. snelle service wij gaan zeker nog een keer terug. Vanwege reuma slecht ter been maar wij mochten bij uitzondering de auto binnen rijden dit i.v.m. heuvelachtig gebied .Prachtig en schoon zwembad precies zoals op de foto wordt aangegeven. in de periode dat wij er waren was het lekker rustig en toch gemiddeld 24 graden wel koud in de avonduren omdat je hoog op de berg verblijf.

Casal, Ago 2014
"Fijne campingindruk is goed."traduzir
Jan
9,0

08/09/14 Vanaf het huisje next weinig uitzicht door de bomen. Wel een plek voor de zon. Camping is gelegen op een heuvel. Prijs in naseizoen is gunstig. Restaurant is goed. Voor kinderen is het een paradijs. Kinderzwembad en glijbaan. Elke dag animatie voor de kinderen.
Omgeving heel mooi met fraaie uitzichten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações