Avaliações Camping Orlando in Chianti***

21 Agosto 2014

Orlando in Chianti***
Avaliações Camping Orlando in Chianti***
Loc. Cafaggiolo, 170, I-52022, Cavriglia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Orlando in Chianti*** e outras informações úteis para suas férias em Cavriglia.
Camping Orlando in Chianti obteve uma média de 8,2 dos 10, baseado em 81 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Orlando in Chianti*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cavriglia. Alem disso podes encontrar 127 Fotos de férias de Camping Orlando in Chianti*** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Camping Orlando in Chianti***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Toscana. Compare Camping Orlando in Chianti*** com as outras acomodações em Cavriglia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Orlando in Chianti*** / Cavriglia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seguinte

81 Avaliações de Orlando in Chianti***

8,3
8,6
7,3
8,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Ago 2014
"Heerlijke camping"traduzir
Esther
9,0

17-08-14 In augustus 2 weken gelogeerd in een stacaravan Next. Nieuw en prima, voor een gezin van 5 aan de kleine kant. Bedbank in woonkamer, waardoor we elke avond een van de kinderen moesten "overhevelen". Op de camping staat 95% Nederlanders. Mooi groot zwembad en een apart gedeelte voor de allerkleinsten. Brede, grote glijbaan waar vanaf werd geroetsjt met luchtbedden en zwembanden (die je ter plekke kunt kopen, normale prijs). De campingwinkel is klein, maar er is vanalles te krijgen, elke ochtend vers brood. Er zijn 2 speeltuintjes maar onze jongens misten toch wel een vlak stuk waar je kan voetballen. De huisjes staan op een mooie afstand van elkaar en er is een gasbbq bij de caravan. Kleine, knusse camping met relaxte sfeer. Het ligt enigszins afgelegen, op een berg, de weg ernaar toe vanaf Figline is zo'n 20 km kronkelen door de heuvels maar wel goed begaanbaar.

Casal, Jul 2014
"Mooie camping in Chianti-streek."traduzir
saskia zethof
9,0

17-08-14 Mooie schone camping in schitterend Chianti gebied. Wij verbleven maar liefst 3 weken ipv de geplande 1,5 week omdat het zo goed beviel. Veel te zien in de omgeving. Mooie natuur. Leuk zwembad met ligbedden en prima restaurant met terras. Vriendelijk personeel. Wij deden boodschappen (Coop) in Radda, 15 minuten rijden. Camping ligt op berg dus wel wat koeler.

Famílias com crianças, 2014
"Wat een heerlijke camping!"traduzir
biancadegraauw
8,0

22-07-14 Wij hebben camping Orlando in Chianti deze zomer een week bezocht in begin juli. Wat een heerlijke camping! We maakten gebruik van een stacaravan Next. Die zag er keurig en modern uit met een mooie grote veranda en veel privacy. Maar ook de plaatsen voor tenten, caravans enz. zagen er ruim uit en allen in de schaduw. De camping heeft een mooi zwembad met apart, nieuw kinderbad met grote glijbaan. In het restaurant kun je heerlijk eten voor een goede prijs en voor kinderen zijn er twee mooie speeltuinen. Weinig animatie, behalve overdag een uurtje en s' avonds een kwartiertje minidisco voor de kleintjes. Daardoor vooral geschikt voor stellen en gezinnen met kleinere kinderen. De camping ligt redelijk afgelegen en hoog. Als je ergens heen wil, dus ook de supermarkt, heb je eerst een flinke rit door de bergen. Maar ondertussen lekker genieten van het prachtige uitzicht en de rust en dan is het prima te doen. Wij gaan volgend jaar weer terug naar Orlando!

Famílias com jovens, Jul 2014
"Als je van rust houdt een aanrader"traduzir
Deuppie
9,0

05-08-14 Hele rustige camping waar het er echt netjes uitziet.
Zwembad is open van 10:00-19:00, voorzien van een badmeester en wordt na 19:00 uitstekend schoongemaakt.
Wi-fi gratis maar soms slecht om te internetten
Wij zaten in een cottage-classic. Op zich zien ze er redelijk uit, maar staan niet echt stabiel. Als je je in bed wil omdraaien, wiebelt de hele cottage.

Famílias com jovens, Jul 2014
"Iets afgelegen, mooie bosrijke camping."traduzir
Sandra de Pauw
9,0

17-08-14 We verbleven in juli 2 weken op camping Orlando in een lodgetent. Dit is erg goed bevallen. Alle accomodaties liggen heel mooi, niet boven op elkaar.
Camping wordt goed onderhouden. Zwembad prima, nieuwe gedeelte is dit jaar voor het eerst in gebruik. Voor jonge kinderen is het er super (o.a miniclub), voor tieners geen entertainment maar ze amuseren zich toch wel met elkaar. Vinden elkaar snel, camping is niet groot.
Enige nadeel is dat de camping afgelegen ligt. En bij wat lagere temperaturen kan de hoogte (700 mt) een nadeel zijn.
De omgeving is prachtig. Camping organiseert ook uitstapjes, o.a. wijnproeverij, begeleide wandelingen.
Kortom, een aanrader!!

Famílias com crianças, Jul 2014
"Hele mooie camping, ruime plekken en veel privacy"traduzir
Sebastiaan
9,0

04-08-14 Wij verbleven in een classic plus stacaravan. Prima in orde. Grote afstand tot de 'buren' dus veel privacy. Goede kwaliteit caravan. Heel handig: gas-bbq aanwezig! 's Avonds erg koud, dus neem warme trui mee. Overdag is het beduidend koeler dan in de steden. Zolang de zon schijnt is dat prima maar bij bewolking is het overdag fris! Heel mooi zwembad. De animatie was voor de kleintjes prima maar voor onze dochter van 8 was het wel wat té kinderlijk. De kinderdisco was dan ook een kleuterdisco en de kidsclub was meer een creche. Wij misten dan ook wat viertier zoals sport en spel en jeugddisco.
De camping ligt mooi gelegen maar je moet wel minimaal 30 minuten rijden om in de bewoonde wereld te komen.
Personeel op de camping was piekfijn in orde en bestaat voornamelijk uit nederlanders. Minpuntje: wel erg veel nederlanders. Totaal geen Italiaanse sfeer (en dat verwacht je toch wel als je naar Italie op vakantie gaat :) )

Famílias com crianças, Jul 2014
"Geweldige camping!"traduzir
Judith
9,0

08-08-14 Geweldige camping midden in Toscane. Wij verbleven in een lodgetent met sanitair. Zeer schoon!! Zeker een aanrader! De camping is goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Wel heel Nederlands maar dat was zeker voor de kinderen erg leuk. De nieuwe glijbaan van het zwembad is zeker een meerwaarde. Het restaurant heeft heerlijke pizza's en het terras heeft een gezellig uitzicht op het zwembad. Er zijn genoeg mooie uitstapjes te maken vanuit de camping zoals sienna, Florence, Pisa, lucca en de dorpjes in de buurt zoals radda in chianti. Het enige minpunt vonden wij het animatie team voor de kinderen. Ongemotiveerd en weinig creativiteit. Camping is zeker een aanrader.

Casal, Jul 2014
"Camping met voor- en nadelen"traduzir
Susan
8,0

10-08-14 Begin juli 4 nachten gekampeerd. De camping ziet er verzorgd uit. In het restaurant kun je heerlijk eten voor een leuke prijs. Ook wordt het sanitair goed schoongemaakt. Wel hadden wij steeds lauw/koud water, ook bij het afwassen. Ook is het sanitair gedateerd.
De camping ligt in een hele mooie omgeving. Wil je een stad bezoeken, dan zit je al gauw 20 minuten tot een uur in de auto.
We vonden het brood wel tegenvallen in de winkel. Smaakt gewoon niet lekker zoals het hoort. Het zwembad is bij mooie dagen overvol. Een leuke camping voor jonge gezinnen, minder voor ons als jong stel.

Famílias com crianças, Jun 2014
"Aanrader ! Niet al te grote mooie fijne camping"traduzir
Wiyanti

23-06-14 Waarom zo'n super vakantie gehad? Accomodatie; Cottage Clever
** Compacte niet al te grote camping
** Alles nog nieuw
** Vriendelijk personeel
** Leuke animatie, fijn kindvriendelijk zwembad
** Goede sfeer
** Je zit midden in de Toscane!
** Leuk restaurant, niet duur en je kunt er heerlijk zitten

Famílias com crianças, Maio 2014
"Fijne camping, prachtige omgeving"traduzir
Tamarah
8,0

15-06-14 Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op camping Orlando. We begonnen in een cottages clever, supermooi, groot en helemaal nieuw! Maar omdat het 's ochtends en 's avonds best koud was in de voortent mochten we verhuizen naar de warmere cottage classic. Dit wás geen probleem, we werden door het personeel geholpen met verhuizen. Voor de kinderen werden er (zelfs buiten het hoogseizoen) knutselactiviteiten en mini-disco verzorgd, heel leuk!
Jammer dat het nieuwe kinderbad nog niet af was tijdens ons verblijf, maar misschien dat we hier in de toekomst nog eens gebruik van komen maken. Zonde dat de mooie grote speeltuin achterin het park 'verstopt' ligt. Daardoor kwam er bijna niemand. Radda in chianti, het dichtstbijzijnde dorp was erg leuk. Het is wel een flinke slingertocht naar de camping, 15 minuten vanuit Radda. Je zit in een bos en dat maakt het zo'n 5 graden koeler dan het dal. Heerlijk! Florence gaat perfect met de trein in een uur en Siena en arezzo met de auto een klein uurtje.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações