Avaliações Camping Orlando in Chianti***

2 Setembro 2014

Orlando in Chianti***
Avaliações Camping Orlando in Chianti***
Loc. Cafaggiolo, 170, I-52022, Cavriglia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Orlando in Chianti*** e outras informações úteis para suas férias em Cavriglia.
Camping Orlando in Chianti obteve uma média de 8,1 dos 10, baseado em 88 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Orlando in Chianti*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cavriglia. Alem disso podes encontrar 127 Fotos de férias de Camping Orlando in Chianti*** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Camping Orlando in Chianti***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Toscana. Compare Camping Orlando in Chianti*** com as outras acomodações em Cavriglia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Orlando in Chianti*** / Cavriglia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seguinte

88 Avaliações de Orlando in Chianti***

7,1
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Andere verwachtingen"traduzir
Francesca
8,0

25-08-14 Toscane is heerlijk! Normaal geen 'zeurpiet', maar de verwachtingen t.a.v. het verblijf op deze camping vooraf anders. Zo bleek Orlando zeer druk te zijn, parkeerterrein (alleen NL auto's..)/zwembad erg vol. Veel verhuur accomodaties, charme van de ligging valt m.i. weg (hutje /mutje).
Wij huurden een touroperator tent, (wél een rustige ligging) hele dag schaduw, steile plekken (veel stenen dus kinderen (kleuter leeftijd) gleden vaak uit). Camping ligt hoog (750 m -1000 m) id ochtend/avond 15 graden; buiten zitten was met dekentjes (meenemen!) nog net mogeljk. Binnen was alles wat 'klam', niet goed schoongemaakt, klamboes waren vies, 1 kast aanwezig, inventaris ontbrak deels. relatief duur (148 euro omgerekend per nacht half aug.) en prijs/kwaliteit op deze camping daarom echt een laag cijfer.
Positief: rust bij de tent (wilde zwijntjes te horen), omgeving en voor kinderen het zwembad met glijbanen/mini disco, het leuke NL animatie team, speeltuintje en de aanwezige dieren!

"Redelijke camping"traduzir
Barbara Meiboom
10,0
2,0
9,0

24-08-14 Na 14 uur rijden eindelijk aangekomen. Wij hadden een grote, rustige en schaduwrijke plaats gevraagd voor onze tent en kregen een kleine plaats naast het toiletgebouw toegewezen. Niet wat wij in april per mail waren overeengekomen! Eigenaar was wel bereidt een oplossing te zoeken en zo kwamen wij op een "rustige" plek in het hoger gelegen bos, alleen had hij er voor de goede orde niet bij verteld dat het personeel, in afbraak caravans en tenten tegenover ons verbleef! Afijn, dat was iedere avond feest en van rust na 23 uur hadden ze nog nooit gehoord, terwijl zij eigenlijk een goed voorbeeld horen te geven. Sanitair is erbarmelijk, douchen in een kast! Wij kamperen graag primitief, maar dit was toch wel erg primitief. Het zwembad was prima! Wel namen wel onze eigen stoel mee, want de handdoeken maffia was volop aanwezig. Restaurant is prima, heerlijke pizza's. Kortom 10 dagen waren genoeg, vooral voor de omgeving.

"Heerlijke camping"traduzir
Esther
9,0

17-08-14 In augustus 2 weken gelogeerd in een stacaravan Next. Nieuw en prima, voor een gezin van 5 aan de kleine kant. Bedbank in woonkamer, waardoor we elke avond een van de kinderen moesten "overhevelen". Op de camping staat 95% Nederlanders. Mooi groot zwembad en een apart gedeelte voor de allerkleinsten. Brede, grote glijbaan waar vanaf werd geroetsjt met luchtbedden en zwembanden (die je ter plekke kunt kopen, normale prijs). De campingwinkel is klein, maar er is vanalles te krijgen, elke ochtend vers brood. Er zijn 2 speeltuintjes maar onze jongens misten toch wel een vlak stuk waar je kan voetballen. De huisjes staan op een mooie afstand van elkaar en er is een gasbbq bij de caravan. Kleine, knusse camping met relaxte sfeer. Het ligt enigszins afgelegen, op een berg, de weg ernaar toe vanaf Figline is zo'n 20 km kronkelen door de heuvels maar wel goed begaanbaar.

"Mooie Nederlandse camping midden in Toscane"traduzir
han
9,0

27-08-14 Net terug van twee weken Orlando in Chianti. En toch wel wat gemengde gevoelens aan overgehouden. Dat er veel Nederlanders zouden zijn wisten we wel, maar dat 90% Nederlands zou zijn hadden we niet verwacht. We kregen het gevoel in een Nederlands vakantiepark op een heuvel in Toscane te zijn terechtgekomen. Als je dat zoekt is dit je camping, voor ons wat het een beetje te veel van het goede. Camping zelf is overigens keurig onderhouden en mooi aangelegd. Zoals gezegd bovenop een afgelegen heuvel; voor je rust prima, maar niet erg praktisch: voor een grote supermarkt ben je al snel ruim 20 min aan het rijden. We hadden een koelkast gehuurd en konden dus flink inslaan. Voor onze dochter van 5 was het wel fijn dat alles (receptie, bar, winkel en restaurant) in het Nederlands kon. Ze voelde zich dan ook snel vertrouwd. Ook in het zwembad met coole glijbaan heeft ze zich prima vermaakt. Animatie was ook vooral op deze jonge doelgroep gericht. Sanitair moet en kan echt beter anno 2014.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Hele mooie camping met kleine(verbeter)punten"traduzir
Jean
9,0

29-08-14 Twee weken in cottage next gezeten en dat is perfect. Goed onderhouden en alles aanwezig. Toscana is echt heel mooi alleen waren onze kinderen gevoelig voor het geslinger naar beneden dus vaak stoppen. 's avonds is het inderdaad kouder maar als er dan ineens een vosje voor je neus staat krijg je het wel even warm.

Pluspunten van de camping:
1) Relaxte sfeer (geen spaanse mega camping toestanden)
2) Zeer kindvriendelijk.
3) Service op alle fronten goed(van aankomst/geven tips etc)
4) Animatieteam. Wat men organiseert is gewoon echt leuk voor de kinderen.
5) Kinderen die salamanders gaan "jagen". Lopen er echt "veel".

Verbeter of minpunten
1) Nog door niemand benoemd maar de "dazen/steekvliegen" als je in het water zit (op het droge niet). Om echt gek van te worden maar hier kan camping niets aan doen.
2) Restaurant. Eten is goed echter bediening op zijn Italiaans chaotisch.
3) Geen lekkers voor 's avonds bij de koffie. Bakkerij verkoopt bv geen muffins of iets anders(klein detail)

"'Plussen en minnen'"traduzir
Rogier
7,0

25-08-14 We hebben begin augustus 2 weken in een Safaritent op deze camping vertoeft.

+ Prachtig uitzicht
+ Ligt centraal t.o.v. steden als Florence, Siena en Pisa
+ Leuke animatie voor kleine kinderen
+ Ruime plek

- 4 tot 8 graden kouder dan in het dal
- Tent slecht schoongemaakt
- Tent en plaats niet echt kindvriendelijk
- Zwembad is te druk en veel te koud
- Campingwinkel slechte prijs/kwaliteit
- Bezoek wilde zwijnen in de nacht was geen pretje

Al met al wel een leuke vakantie gehad maar we gaan volgend jaar niet terug.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Mooie camping met goede faciliteiten"traduzir
Ricardo Boerkamp
9,0

24-08-14 Nette camping gelegen op een heuvel en grotendeels begroeid met dunne steeneiken waardoor er veel schaduwplekken zijn. We verbleven in een touroperator safaritent, welke op de achterkant van de camping op een helling lag. Zeer kindvriendelijke camping met goede zwembadfaciliteiten, speeltuinen en vermaak voor de kinderen tot ca. 8 jaar.
Personeel bestaat deels uit jonge vriendelijke Nederlandse dames en heren. In de horeca faciliteiten valt op ten opzichte van 'Italiaanse gelegenheden' dat gastvrijheid en attentie van het personeel echt beter kan. Lekkere pizza's uit de houtoven en zelfs een prima wijnkaart!De sanitaire gelegenheid heb ik niet beoordeeld, omdat hiervan geen gebruik is gemaakt door eigen voorzieningen in de genoemde tent.In overige recensies wordt gerept over een kleine, rustige camping, maar dat beeld herken ik niet geheel. Ik schat in dat er ca. 200 plekken zijn, de horeca gelegenheid is vaak erg vol en vooral in en rond het zwembad heb ik het als vol en druk ervaren.

"Matig sanitair voor kampeerders"traduzir
laura
4,0
8,0

19-08-14 Wij zijn 2 weken op camping Orlando geweest met onze caravan. De camping ligt op een berg en heeft mooie schaduwplekken. Op de camping is een kleine winkel waar je de nodige boodschappen kunt kopen. Voor de meest dichtbijzijnde supermarkt moet je iedere keer van de berg af (+/-20min enkele reis). Verder is er een restaurant waar je prima pizza kunt eten. Het zwembad is leuk; met name het nieuwe gedeelte met de glijbaan. Voor kleine kinderen is er in de ochtend een knutselprogramma en minidisco in de avond. De camping richt zich met name op de huuraccomodaties met als gevolg dat het sanitair voor de kampeerders echt gedateerd is. Bij de damesdouches kon je alleen koud douchen; erg vervelend met kleine kinderen. De douchesruimtes zijn klein en hebben geen plankje voor je toilettas. Afwassen mag je ook met koud water. Tot slot is de Wifi ontvangst beroerd. Alleen bij het restaurant heb je enigszins ontvangst als het niet druk is.

Casal, Jul 2014
"Mooie camping in Chianti-streek."traduzir
saskia zethof
9,0

17-08-14 Mooie schone camping in schitterend Chianti gebied. Wij verbleven maar liefst 3 weken ipv de geplande 1,5 week omdat het zo goed beviel. Veel te zien in de omgeving. Mooie natuur. Leuk zwembad met ligbedden en prima restaurant met terras. Vriendelijk personeel. Wij deden boodschappen (Coop) in Radda, 15 minuten rijden. Camping ligt op berg dus wel wat koeler.

Famílias com crianças, 2014
"Wat een heerlijke camping!"traduzir
biancadegraauw
8,0

22-07-14 Wij hebben camping Orlando in Chianti deze zomer een week bezocht in begin juli. Wat een heerlijke camping! We maakten gebruik van een stacaravan Next. Die zag er keurig en modern uit met een mooie grote veranda en veel privacy. Maar ook de plaatsen voor tenten, caravans enz. zagen er ruim uit en allen in de schaduw. De camping heeft een mooi zwembad met apart, nieuw kinderbad met grote glijbaan. In het restaurant kun je heerlijk eten voor een goede prijs en voor kinderen zijn er twee mooie speeltuinen. Weinig animatie, behalve overdag een uurtje en s' avonds een kwartiertje minidisco voor de kleintjes. Daardoor vooral geschikt voor stellen en gezinnen met kleinere kinderen. De camping ligt redelijk afgelegen en hoog. Als je ergens heen wil, dus ook de supermarkt, heb je eerst een flinke rit door de bergen. Maar ondertussen lekker genieten van het prachtige uitzicht en de rust en dan is het prima te doen. Wij gaan volgend jaar weer terug naar Orlando!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações