Avaliações Camping Orlando in Chianti***

2 outubro 2014

Orlando in Chianti***
Avaliações Camping Orlando in Chianti***
Loc. Cafaggiolo, 170, I-52022, Cavriglia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Orlando in Chianti*** e outras informações úteis para suas férias em Cavriglia.
Camping Orlando in Chianti obteve uma média de 8,1 dos 10, baseado em 97 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Orlando in Chianti*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cavriglia. Alem disso podes encontrar 137 Fotos de férias de Camping Orlando in Chianti*** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Camping Orlando in Chianti***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Toscana. Compare Camping Orlando in Chianti*** com as outras acomodações em Cavriglia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Orlando in Chianti*** / Cavriglia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

97 Avaliações de Orlando in Chianti***

7,9
8,5
7,8
7,1
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Camping is prachtig geworden"traduzir
Mirjan
2,0
9,0

17/09/14 Wij kennen deze camping als piano Orlando. De camping was toen echt Italiaans met nog een aantal vaste plaatsen voor Italiaanse campeerders. Plaatsen waren toen niet of nauwelijks geschikt voor caravan. En de huisjes die er stonden waren zo oud dat er zelden iemand in zat. Nu is er een prachtig restaurant, mooie plaatsen en het kleine maar knusse zwembadje is verbouwd tot een zwemparadijs. De prijzen in de horeca en winkel zijn ongelofelijk gestegen. Waar we eerst een cappuccino dronken voor €1.10 was dat nu €2.00. In venetie betaalde we €1.70. Wat het eten kost in het restaurant weten we niet. We durfde niet te gaan eten omdat er nergens prijzen stonden vermeld. Nu staan er volop huisjes, huurcaravans. Waar bijna alleen maar Nederlanders zitten. Weg Italiaans sfeertje. De douches waren al slecht, maar bij een afgelegen natuurcamping pastte dat wel. Nu kan het niet om na een lauwe douche jezelf aan te kleden in een gezamenlijk gangetje. Schoon was het niet.

"Mooie Camping"traduzir
Fam_H-Meijer
9,0

19/09/14 Net terug van 2 week op deze camping.
Het was wel een hele klim om er te komen.
Deze camping is erg mooi gelegen midden in de bossen.
Erg rustig mede omdat de auto geparkeerd dient te worden op de centrale parkeerplaats en het park daarmee autovrij is.
De paadjes naar de accommodatie zijn erg steil dus je moet wel van klimmen houden.
Wij hadden een Next en daar was helemaal niets mis mee alleen naar onze mening te klein voor 4 personen en heel weinig opbergruimte
De slaapkamers zijn erg krap.
Zet wel als het donker word u afval binnen i.v.m. de dieren die daar lopen(vossen.wilde zwijnen enz.)
Verder is het restaurant erg goed en betaalbaar let wel: als u een hoofdmenu besteld is dat zonder frietjes en/of salade dit dient u apart te bestellen.
Alles wat op de kaart staat kan u ook meenemen.
Het zwembad is fantastisch mooi en volop ligbedjes.
Het winkeltje is stevig aan de prijs net zoals de koffie en het ijs en wij vonden het brood niet lekker.
Florence en Siena zijn goed bereikbaar.

"Geweldige camping"traduzir
J.Wigmans
8,0

18/09/14 De camping Orlando is een hele fijne gezellige en schone camping met alles erop en eraan. in een prachtige natuurlijke omgeving. Lama gezien een vos op visite gehad geweldig. vriendelijk personeel die ervan alles aan doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. snelle service wij gaan zeker nog een keer terug. Vanwege reuma slecht ter been maar wij mochten bij uitzondering de auto binnen rijden dit i.v.m. heuvelachtig gebied .Prachtig en schoon zwembad precies zoals op de foto wordt aangegeven. in de periode dat wij er waren was het lekker rustig en toch gemiddeld 24 graden wel koud in de avonduren omdat je hoog op de berg verblijf.

Casal, Ago 2014
"Fijne campingindruk is goed."traduzir
Jan
9,0

08/09/14 Vanaf het huisje next weinig uitzicht door de bomen. Wel een plek voor de zon. Camping is gelegen op een heuvel. Prijs in naseizoen is gunstig. Restaurant is goed. Voor kinderen is het een paradijs. Kinderzwembad en glijbaan. Elke dag animatie voor de kinderen.
Omgeving heel mooi met fraaie uitzichten.

"Andere verwachtingen"traduzir
Francesca
8,0

25/08/14 Toscane is heerlijk! Normaal geen 'zeurpiet', maar de verwachtingen t.a.v. het verblijf op deze camping vooraf anders. Zo bleek Orlando zeer druk te zijn, parkeerterrein (alleen NL auto's..)/zwembad erg vol. Veel verhuur accomodaties, charme van de ligging valt m.i. weg (hutje /mutje).
Wij huurden een touroperator tent, (wél een rustige ligging) hele dag schaduw, steile plekken (veel stenen dus kinderen (kleuter leeftijd) gleden vaak uit). Camping ligt hoog (750 m -1000 m) id ochtend/avond 15 graden; buiten zitten was met dekentjes (meenemen!) nog net mogeljk. Binnen was alles wat 'klam', niet goed schoongemaakt, klamboes waren vies, 1 kast aanwezig, inventaris ontbrak deels. relatief duur (148 euro omgerekend per nacht half aug.) en prijs/kwaliteit op deze camping daarom echt een laag cijfer.
Positief: rust bij de tent (wilde zwijntjes te horen), omgeving en voor kinderen het zwembad met glijbanen/mini disco, het leuke NL animatie team, speeltuintje en de aanwezige dieren!

"Redelijke camping"traduzir
Barbara Meiboom
10,0
6,0
2,0
9,0

24/08/14 Na 14 uur rijden eindelijk aangekomen. Wij hadden een grote, rustige en schaduwrijke plaats gevraagd voor onze tent en kregen een kleine plaats naast het toiletgebouw toegewezen. Niet wat wij in april per mail waren overeengekomen! Eigenaar was wel bereidt een oplossing te zoeken en zo kwamen wij op een "rustige" plek in het hoger gelegen bos, alleen had hij er voor de goede orde niet bij verteld dat het personeel, in afbraak caravans en tenten tegenover ons verbleef! Afijn, dat was iedere avond feest en van rust na 23 uur hadden ze nog nooit gehoord, terwijl zij eigenlijk een goed voorbeeld horen te geven. Sanitair is erbarmelijk, douchen in een kast! Wij kamperen graag primitief, maar dit was toch wel erg primitief. Het zwembad was prima! Wel namen wel onze eigen stoel mee, want de handdoeken maffia was volop aanwezig. Restaurant is prima, heerlijke pizza's. Kortom 10 dagen waren genoeg, vooral voor de omgeving.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Koud en te veel horzels"traduzir
Anton
7,0

06/09/14 Jammer dat er nergens in de folders staat dat een trui zeker te adviseren is. We zitten natuurlijk op 766 meter dan dan zijn de ochtenden en avonden fris. Onze eerste drie ochtenden hebben we de mist op onze verranda gezien en dan is ff lekker avonds zitten ook niet gezellig, maar wel koud. Maar ja wij hadden een luxe tent gereserveerd via TO. Helaas miste we een kacheltje en extra kast in de kamer. Na de 3 dagen werd het lekker weer en waren we de start een beetje vergeten. Het zwembad is fantastisch met zijn fantastische glijbaan. De zon, winkeltje, zwembad zijn super en de mensen op het park zijn behulpzaam. Helaas toen de wind na een aantal dagen ging liggen werd het lekker. Tot ineens de horzels ons allemaal rond het zwembad hadden gevonden. Ik heb mensen met tennisbedjes tientallen dazen zien vermoorden. Maar ja. Ze hadden wel al zitten prikken. Dus op een bepaald moment was het voor de kinderen ook niet meer leuk. Het leek zo'n leuke camping. Het is ons zeer tegen gevallen.

"Heerlijke camping"traduzir
Esther
9,0

17/08/14 In augustus 2 weken gelogeerd in een stacaravan Next. Nieuw en prima, voor een gezin van 5 aan de kleine kant. Bedbank in woonkamer, waardoor we elke avond een van de kinderen moesten "overhevelen". Op de camping staat 95% Nederlanders. Mooi groot zwembad en een apart gedeelte voor de allerkleinsten. Brede, grote glijbaan waar vanaf werd geroetsjt met luchtbedden en zwembanden (die je ter plekke kunt kopen, normale prijs). De campingwinkel is klein, maar er is vanalles te krijgen, elke ochtend vers brood. Er zijn 2 speeltuintjes maar onze jongens misten toch wel een vlak stuk waar je kan voetballen. De huisjes staan op een mooie afstand van elkaar en er is een gasbbq bij de caravan. Kleine, knusse camping met relaxte sfeer. Het ligt enigszins afgelegen, op een berg, de weg ernaar toe vanaf Figline is zo'n 20 km kronkelen door de heuvels maar wel goed begaanbaar.

"Mooie Nederlandse camping midden in Toscane"traduzir
han
6,0
9,0

27/08/14 Net terug van twee weken Orlando in Chianti. En toch wel wat gemengde gevoelens aan overgehouden. Dat er veel Nederlanders zouden zijn wisten we wel, maar dat 90% Nederlands zou zijn hadden we niet verwacht. We kregen het gevoel in een Nederlands vakantiepark op een heuvel in Toscane te zijn terechtgekomen. Als je dat zoekt is dit je camping, voor ons wat het een beetje te veel van het goede. Camping zelf is overigens keurig onderhouden en mooi aangelegd. Zoals gezegd bovenop een afgelegen heuvel; voor je rust prima, maar niet erg praktisch: voor een grote supermarkt ben je al snel ruim 20 min aan het rijden. We hadden een koelkast gehuurd en konden dus flink inslaan. Voor onze dochter van 5 was het wel fijn dat alles (receptie, bar, winkel en restaurant) in het Nederlands kon. Ze voelde zich dan ook snel vertrouwd. Ook in het zwembad met coole glijbaan heeft ze zich prima vermaakt. Animatie was ook vooral op deze jonge doelgroep gericht. Sanitair moet en kan echt beter anno 2014.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Hele mooie camping met kleine(verbeter)punten"traduzir
Jean
9,0

29/08/14 Twee weken in cottage next gezeten en dat is perfect. Goed onderhouden en alles aanwezig. Toscana is echt heel mooi alleen waren onze kinderen gevoelig voor het geslinger naar beneden dus vaak stoppen. 's avonds is het inderdaad kouder maar als er dan ineens een vosje voor je neus staat krijg je het wel even warm.

Pluspunten van de camping:
1) Relaxte sfeer (geen spaanse mega camping toestanden)
2) Zeer kindvriendelijk.
3) Service op alle fronten goed(van aankomst/geven tips etc)
4) Animatieteam. Wat men organiseert is gewoon echt leuk voor de kinderen.
5) Kinderen die salamanders gaan "jagen". Lopen er echt "veel".

Verbeter of minpunten
1) Nog door niemand benoemd maar de "dazen/steekvliegen" als je in het water zit (op het droge niet). Om echt gek van te worden maar hier kan camping niets aan doen.
2) Restaurant. Eten is goed echter bediening op zijn Italiaans chaotisch.
3) Geen lekkers voor 's avonds bij de koffie. Bakkerij verkoopt bv geen muffins of iets anders(klein detail)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações