Avaliações Camping Orlando in Chianti***

4 agosto 2015

Orlando in Chianti***
Avaliações Camping Orlando in Chianti***
Loc. Cafaggiolo, 170, I-52022, Cavriglia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Orlando in Chianti*** e outras informações úteis para suas férias em Cavriglia.
Camping Orlando in Chianti obteve uma média de 8,1 dos 10, baseado em 116 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Orlando in Chianti*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cavriglia. Alem disso podes encontrar 144 Fotos de férias de Camping Orlando in Chianti*** em Zoover. Podes ver 5 Vídeos de Camping Orlando in Chianti***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Toscana. Compare Camping Orlando in Chianti*** com as outras acomodações em Cavriglia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Orlando in Chianti*** / Cavriglia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

116 Avaliações de Orlando in Chianti***

8,5
8,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, Ago 2015
"Nooit meer"traduzir
Maurice
8,0

02/08/15 Camping ziet er leuk uit, vooral het zwembad, maar is een nachtmerrie waar het gaat om herrie. Tot laat in de nacht geschreeuw van kinderen overal op de camping. Wij zelf hebben ook kleine kinderen (zeven en vijf, maar die liggen gewoon om 21.00 uur op bed) Eigenaar schijnt het allemaal ok te vinden; is volgens mij alleen uit op geld verdienen. WC's worden slecht schoongemaakt en zijn over het algemeen stuk; losse brillen of geen brillen, en er is geen warm water voor de afwas of tijdens het douchen. Auto kun je alleen buiten de camping parkeren en die parkeerplaats is vaak vol, zodat je op de buitenweg je auto nog kwijt kunt.

Famílias com crianças, Jul 2015
"Prachtige camping"traduzir
Regina
10,0

30/07/15 Wij waren hier maar 4 dagen in een superschone stacaravan met uitzicht over het dal.
Als het aan de kinderen lag waren we hier 3 weken gebleven maar wij waren op doorreis naar Corsica. Steekwoorden: kleinschalig, prachtig zwembad, schoon, ruim, Nederlanders 60%, leuk restaurant, doet chique aan zoals mooie parasols bij restaurant en zwembad.
Verder verrassende dingen zoals happy hour ( 1 euro bier, apperol ect )bij het zwembad en gratis pizza! en dan niet zon lullig stukje maar je kon zo vaak pakken als je wou. Vriendelijk personeel. Als ik dan toch 1 minpuntje moet noemen is het de animatie s avonds, die stelt niks voor. Wel veel aandacht voor kleine kids smidddags met knutselen ect. Komen zeker terug.

Famílias com crianças, Jul 2015
"Mooi in de natuur"traduzir
Marsha
7,0

24/07/15 Een heerlijke camping met veel Nederlanders.

Famílias com jovens, Jul 2015
"Ons zien ze daar niet meer!"traduzir
Fam V.d.Beken
3,0
6,0

20/07/15 Cottage classic was vuil en rook enorm muf. Huisjes staan enorm dicht op elkaar, dus van mooi uitzicht was er geen sprake en van rust nog minder! Animatie is vooral voor kleine kinderen tot max 8 jaar en zeer beperkte activiteiten: minidisco, knutselvoormiddag en speurtocht. Tafeltennistafel (1) was in slechte staat en voetbalveld lag ca 500mt van de camping in het natuurpark! Dus voor jeugd is er hier niets te doen. Nieuw zwembad was mooi, maar voor zoveel campinggasten zijn de 2 zwembaden véél te klein. Ligbedden stonden dicht bijeen en mochten niet in het gras in de schaduw gezet worden. Dus gezellig was het niet aan het zwembad. Enig pluspunt: vossen, everzwijnen en lama's gezien op de camping. Sorry, deze camping komt nog niet in de buurt van 8,2/10 zoals Zoover aanduidt. Voor ons een 3/10!!!

Casal, Jul 2015
"Stuk NL in de Chianti"traduzir
M
10,0

20/07/15 Een erg mooie camping met een mooi zwembad en terras.
In het hoogseizoen zijn er voor 90/95% alleen maar Nederlanders wat er voor zorgt dat er ook Hollandse prijzen worden gehanteerd. (Nederlandse eigenaar)
Een colaatje op het terras kost je 3,50, cappuccino 2,- en een biertje 4,-.
Het is een toeristisch gebied, dus liggen de prijzen hoger maar dit is behoorlijk idioot.

Veel schaduw wat het erg aangenaam maakt in de erg warme zomers. Helaas zijn vele tent/caravanplekken dichtbij het toiletgebouw wat er voor zorgt dat je erg vroeg wakker wordt door dichtvallende toiletdeuren.

Als je de prijzen voor lief neemt is het een leuke camping.

Famílias com jovens, Jul 2015
"Erg goede camping, jammer van het sanitair"traduzir
carbijn
3,0
10,0

23/07/15 We verbleven 10 dagen op deze camping en het is echt een aanrader. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldig zwembad en ideaal voor kinderen. Het restaurant is erg goed. Zelden zo goede service gekregen op een camping. Prijzen voor het eten zijn laag, drinken is duurder. Maar datzelfde zie je in de hele streek. Het sanitair moet echt worden aangepakt. Het is oud, niet echt schoon en past totaal niet bij deze camping. Maar wij komen zeker terug!

"Fijne Camping op hoogte"traduzir
Bobic
10,0

30/06/15 Mooie camping op 740 meter hoogte. We hebben hier 2 weken gezeten en we hebben een heerlijke tijd gehad. Het koelt 's avonds flink af maar dat heb je nu eenmaal als je op een berg zit. Zwembad was echt top, campingwinkel prima voor de noodzakelijke dingen. Goede bediening bij de bar en het restaurant. Het enige wat echt tegenviel was het eten in het restaurant. Misschien was de kok op vakantie maar van aangebrande pizza's tot niet al te frisse gerechten. (toch 3x geprobeerd) De lunch(broodjes) was wel weer prima.

"Mooie camping in Toscane"traduzir
Daan08
9,0

26/06/15 Wij verbleven twee weken in een cleaver cottage. Een leuke accomodatie, maar weinig bergruimte en een te groot tweepersoonsbed.
Het is een mooi aangelegde camping met een prachtig zwembad. Voor kleine kinderen is het erg steil en hierdoor lastig te lopen. De voorzieningen als bijvoorbeeld een supermarkt zijn erg ver rijden. Het is handig om voor meerdere dagen inkopen te doen. De supermarkt op de camping is heel klein en heeft alleen het hoognodige. Ook zijn de bezienswaardige steden als Siena en Florance vrij ver rijden. Wij waren hier in juni en het koelde 's-avonds enorm af. Het is handig om een dikke trui mee te nemen.

Viagem em grupo, Jun 2015
"Zeer mooie camping"traduzir
Ton en An Verzijl
10,0

20/07/15 Tijdens onze rondreis met 14 caravans door Italië waren wij in Juni 2015 7 dagen op camping Orlando. Van de zes door ons bezochte campings in Italië was Camping Orlando in Chianti de prettigste camping. Er zijn prima autovrije staanplaatsen, een mooi zwembad, zeer goed restaurant en veel hulp van de camping manager en vriendelijk personeel. Een aanrader! Ton en An Verzijl, reisleiders Nederlandse Senioren Caravanclub De Dissel.

Famílias com crianças, Jun 2015
"Mooie camping in de Chianti streek"traduzir
Frank Haverkort
10,0

29/06/15 We bezochten de camping in juni 2015. De camping oogt vrij nieuw en is wat ons betreft van alle gemakken voorzien. Het restaurant hebben wij als uitstekend ervaren. Het restaurant hanteert volgens ons schappelijke prijzen. Daarnaast is het zwembad echt een pluspunt van deze camping.

Wij lezen hier herhaaldelijk terug dat het ver rijden is naar een supermarkt. Tuurlijk, als je enkel in de auto stapt om een supermarkt te bezoeken, zijn de COOP in Valdarno (25 minuten) en de COOP in Radda in Chianti (15 minuten) een stukje rijden. Alleen als je dit combineert op de terugweg van bijvoorbeeld een wijntour of het bezoeken van een stadje, zien wij het "probleem" niet zo. De supermarkt in Radda is inderdaad kleiner en heeft volgens ons alles in huis wat je nodig kan hebben.

Al met al een zeer geslaagde vakantie qua camping en omgeving.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações