Avaliações Camping Casa Bonta****

2 Setembro 2014

Casa Bonta****
Avaliações Camping Casa Bonta****
Localita Uataré 1, 15015, Cartosio

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Casa Bonta**** e outras informações úteis para suas férias em Cartosio.
Camping Casa Bonta obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 17 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Casa Bonta**** e outros dados úteis sobre suas férias em Cartosio. Alem disso podes encontrar 15 Fotos de férias de Camping Casa Bonta**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Piemonte. Compare Camping Casa Bonta**** com as outras acomodações em Cartosio.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Casa Bonta**** / Cartosio. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

17 Avaliações de Casa Bonta****

9,4
8,9
9,1
9,3
8,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Jul 2014
"Prachtige plek, ideaal met kinderen, gemoedelijk"traduzir
fam. Noordzij
9,0

03-08-14 Casa Bonta is een kleinschalige camping met mooie safari tenten, met zeer veel ruimte rond elke tent. Wij hebben twee weken in de hoogste tent gezeten. Tot onze positieve verassing bleken dit jaar toiletten gemaakt in de tent. Verder hadden we erg veel privacy rond de tent en prachtig uitzicht op de heuvels/ vallei van de Erro. Guus en Sylvia zijn perfecte gastheer en vrouw; attent en ontspannen. De kinderen konden heerlijk spelen rond het zwembad/ boomhut/ rond de open keuken. De kleinschaligheid maakt het erg overzichtelijk en kinderen tussen 2-12 speelden volop samen. De gezamenlijke (optionele) avonden met pizza of Piemontese keuken waren erg goed georganiseerd. In de omgeving zijn leuke plaatsjes en op 1 tot 1 1/2 uur vind je strand, wijnproeverijen en grotere steden (waaronder Genua met zijn erg leuke aquarium). Wij bevelen Casa Bonta van harte aan.

Famílias com crianças, Jun 2014
"Italie op zijn best"traduzir
van der Wal
9,0

24-08-14 Op aanraden van vrienden hebben we 2 wk geboekt bij Guus en Silvia. Gekozen voor het appartement 'La Cantina' simpelweg omdat er geen ander keus meer was ten tijde van de boeking. En dat viel zeker niet tegen. De accommodatie had erg leuke authentieke elementen met een moderne touch en door de dikke muren bleef het ook binnen lekker koel. Ook de lodgetenten bekeken en met name de nieuwe zagen er erg goed uit. De gezamenlijke eetavonden vielen erg in de smaak bij ons, goed georganiseerd en lekker eten en drinken en je leert een hoop leuke mensen kennen. Voor de kinderen was er genoeg te doen in de vorm van zwembad, trampo en diverse dieren die rondliepen. Het glijbanen-zwemparadijs is geen moment gemist! Je hebt er alle rust maar desgewenst kun je het nodige vertier opzoeken door de prachtige omgeving eens op de bonnefooi te ontdekken om dan bij een lokale wijnboer wat goede wijn te scoren. Tot slot maken het prima gastheerschap van Guus en Silvia het plaatje compleet.

Famílias com crianças, Jun 2013
"Geweldige locatie"traduzir
Caroline 't Hart
10,0

24-06-13 We zijn net 2 dagen terug uit Cartosio en we hebben heimwee! Wat is het geweldig om 2 weken te mogen verblijven bij Casa Bonta, bij Guus & Silvia. De locatie is schitterend, een prachtige tent, mooi uitzicht, heerlijke eetavonden, goed gezelschap en voor het kinderen een paradijs. Kortom, wij willen weer terug!

Casal, Jun 2013
"Volop genoten!"traduzir
its_me_mayo
8,0

05-01-14 We hadden het geluk dat we de bovenste tent hadden, het uitzicht is prachtig. De klim naar boven en beneden neem je dan graag voor lief. Alhoewel een wc misschien toch wel fijn was geweest als je er 's nachts even uit moet ;)

De broodjes service 's ochtends is erg fijn, het ligt toch wel aardig afgelegen dus je loopt niet even snel naar een bakker. Als je wat wil dan moet je de auto pakken. Genoeg te doen in de omgeving, zo hebben wij een wijnboerderij bezocht (incl proeverij), gevist in de grote rivier vlakbij, en hebben we een dagtocht gemaakt naar Portofino. Maar bovenal vooral genoten van de rust en ruimte, heerlijk.

We hadden onze hond ook mee en dat was ook geen probleem, hij heeft ook heerlijk aan het zwembad gelegen en gespeeld met de hond van Guus en silvia.

De tenten zijn leuk ingericht met goede bedden en klamboe's. We hebben veel zelf gekookt maar hebben ook deelgenomen aan de pizza avonden wat een echte aanrader is. Probeer er vooral 1 zelf te bakken! :)

Casal, Mar 2013
"Fantastische plek!"traduzir
marjajoop.vangeel@g...
9,0

04-04-13 De appartementen op camping casa Bonta is een aanrader voor iedereen die toch van een beetje luxe houd. Prachtige lokatie waar je volop van de rust en de natuur kan genieten. Mijn advies: gewoon naar toe gaan!!

Casal, Set 2012
"Een geweldige week!"traduzir
folkertsma
10,0

20-09-12 We hebben een week lang mogen genieten van de gastvrijheid van Guus en Sylvia & Co! Het appartement (2 pers) is stijlvol ingericht met oog voor details en veel ruimte in alle kamers (woon-, slaap- en badkamer). Kleine tip: ophang mogelijkheid voor kleding. De broodjesservice van Casa Bonta is erg makkelijk en ook de bar geeft genoeg gelegenheid en gezelligheid om s' avonds een aperitief te gebruiken. Casa Bonta heeft genoeg privacy, maar ook de mogelijkheid om de gezelligheid met andere gasten op te zoeken. De pizza-avond was geweldig en ook het American Diner wat we met de andere gasten en Guus en Sylvia hebben georganiseerd was top! We kijken met heel veel plezier terug op ons verblijf!!

Casal, Jun 2012
"Een bestemming waar je "thuis" bent!"traduzir
Fam .Van Kampen
9,0

13-07-12 Wij zijn hier 14 dagen en dat was gewoon te kort. Wat hebben Guus en Silvia, samen met de kids, hier een super plekje gecreëerd! Waar moeten we beginnen... mooie locatie, net sanitair, keurige tent met een WOW uitzicht, heerlijk eten, gezellig, gastvrij, en ga zo maar door! Twee weken om nooit te vergeten en wat ons betreft zeker voor herhaling waard.

Casal, Jun 2012
"Prachtige week!"traduzir
N. van Rooijen
8,0

09-07-12 Genoten van de gastvrijheid en de prachtige locatie van de eigenaren. Wij hebben het geluk gehad dat we in de bovenste lodgetent zaten met schitterend uitzicht. De tenten hebben voldoende privacy en als je gezelschap op wilt zoeken kun je dat doen door een drankje te doen op het terras beneden bij het huis waar ook de appartementen in zitten. Alles zag er gewoon goed bijgehouden en verzorgd uit. Vers brood kon je iedere dag bestellen voor de dag erop en 2 x in de week is er een gezamenlijke maaltijd waar je aan deel kunt nemen met de eigenaren en de andere gasten. Erg leuk georganisseerd en nog lekker ook. In de prachtige omgeving kun je zwemmen op diverse plekken in de rivier en wijnliefhebbers halen hun hart op in het gebied rond Alba. Genua en het strand zijn ongeveer een uurtje rijden en dat is prima te doen. De eigenaren hebben voldoende tips voor diverse uitjes in de buurt. Een aanrader voor een relaxte vakantie om tot rust te komen.

Casal, Set 2011
"Mooie appartementen in een leuk deel van Italie"traduzir
Frank de Lange
10,0

27-01-13 We zijn hier al in 2011 geweest, maar zijn nu pas toegekomen aan het fotoboek van onze vakantie. Toen bedacht ik mij ook dat ik nog geen beoordeling heb geplaatst, bij deze dus alsnog. De locatie is fantastisch, wij (mijn vriendin en ik) hadden een appartement, die zijn erg netjes, groot en luxe. Verder zijn er dus, zoals anderen ook al schrijven, gezellige gezamenlijke eet avonden en is de broodjesservice goed geregeld. De omgeving is erg mooi, lekker heuvelachtig, met her en der leuke restaurants (vraag ernaar bij de eigenaren) en er is in de omgeving genoeg te doen. De andere gasten zijn erg relaxed en iedereen respecteert elkaars vakantie, althans in ieder geval wel toen wij er waren.

Famílias com crianças, Ago 2011
"Gastvrije camping op geweldige plek."traduzir
Melanie
9,0

23-08-11 We hebben twee weken in een lodge tent gezeten en het is ons uitstekend bevallen. Goede bedden en fijne ligstoelen voor buiten. Meer dan voldoende privacy om de tent met daarbij een geweldig uitzicht. Lekker zwembad. Het sanitair is schoon en ruim. Een gemoedelijke, gezellige en gastvrije sfeer. Absoluut een aanrader.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações