Avaliações Camping Delle Rose***

1 setembro 2015

Delle Rose***
Avaliações Camping Delle Rose***
Loc. Vanon, I-37017, Lazise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Delle Rose*** e outras informações úteis para suas férias em Lazise.
Camping Delle Rose obteve uma média de 7,8 dos 10, baseado em 401 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Delle Rose*** e outros dados úteis sobre suas férias em Lazise. Alem disso podes encontrar 191 Fotos de férias de Camping Delle Rose*** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Camping Delle Rose***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Localidades nos arredores do Lago de Garda. Compare Camping Delle Rose*** com as outras acomodações em Lazise.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Delle Rose*** / Lazise. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

400 Avaliações de Delle Rose***

8,1
7,7
8,3
7,2
8,9
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, Ago 2015
"Leuk maar druk"traduzir
Boxtel
10,0

24/08/15 Nette stacaravan met airco. Wandelen naar Lasize over het strand circa 30 min. Ook met de buggy te doen al moet je wel af en toe wat klunen/tillen of een stukje via een andere camping gaan. Alternatief is het wandelpad bij de camping ingang pakken langs drukke weg. Lidl in Lasize erg beperkt in het assortiment. Zijn voornamelijk naar Famila supermarket (15 min richting Peschiera) gegaan. Brood/broodjes van de campingwinkel erg lekker en vers.
Genoeg ligbedjes, wel handdoeken leggen zodra het zwembad open ging. Desgevraagd haalt badmeester paar ongebruikte handdoeken van de bedjes. Groot strand rechts bij de buurcamping waar je gewoon mag liggen. Animatieteam is erg bevlogen, je ziet dat ze onderling lol hebben. Voor een uitstapje is het file rijden over de kustweg. Gondel bij monte baldo erg lange onduidelijke wachttijd (2.5 uur).

Famílias com jovens, Ago 2015
"OK"traduzir
EJ
10,0

22/08/15 Als je van drukte, zon, zee, strand en veel landgenoten houd, prima plek.
Camping is Ok, de plaatselijke Lidl lijkt wel een stukje Nederlands grondgebied.
Sanitair niet altijd netjes, kan beter.
Voor Italiaanse begrippen royale standplaatsen en er is voldoende schaduw op veel plekken.

Famílias com crianças, Ago 2015
"Was weer super!"traduzir
ingrid_van_leuken
10,0

19/08/15 Het was weer super! Wij stonden op plek nummer 11, beneden aan het meer. Het zandstrand is super! Je kunt hier heerlijk liggen. Of lekker zwemmen in het meer met prachtig uitzicht op de bergen! Het zwembadIis mooi met een peuterbad met glijbaan. Een verwarmd bad om evt baantjes te trekken. Het grote zwembad heeft twee glijbanen en loopt langzaam af van ondiep naar diep. Er is op de camping een pinautomaat aanwezig. Ook is er een winkeltje. Maar in de buurt zijn er diverse supermarkten te vinden. Animatie is leuk, enthousiast team! Delle Rose is een mooie camping met een gunstige ligging tov Lasize. Waar je gemakkelijk via het strand naartoe kan lopen. Wij hebben weer genoten!

Famílias com jovens, Ago 2015
"Prima Camping"traduzir
Seuren
10,0

11/08/15 Dit jaar voor het eerst naar deze camping geweest. Wij verbleven 2 weken in een maxicaravan Elba. Deze was goed schoon en wij hadden een ruime plek. We zaten dicht bij het mooie en goed onderhouden zwembad. Het overbekende handdoekje leggen viel hier wel mee wat mede kwam doordat er veel ligbedden en parasols aanwezig waren. De goed oplettende badmeesters waren desondanks niet te beroerd om handdoeken weg te halen van mensen die pas een aantal uren later terug kwamen. Animatie was duidelijk aanwezig, was alleen jammer dat "watergames" niet meer voorstelde dan door een hoepel springen. Er is toch echt wel iets leukers te verzinnen, jammer want waren wel leuke jongens en meiden. L igt dicht bij Lasize en dat is echt leuk want je loopt er dus zo heen. We hebben ons verder prima vermaakt zowel op de camping als in de omgeving ( Molina de cascate , Verona, Monte Baldo en Salo). Camping winkel was prima in orde.

"Super camping!"traduzir
RH
9,0

27/07/15 Dit jaar voor de derde keer. Het blijft een super camping!

"Super"traduzir
Coco
10,0

17/08/15 Wij waren hier voor het eerst Naar jaren op camping naast Della Rose te hebben gestaan We kozen dit jaar voor het kleinschalige We kwamen aan vroeg in de morgen en werden aan alle kanten geholpen kortom een warm ontvangst Het was erg wennen om naar jaren op een andere camping te staan Maar het was in een woord geweldig Schone sanitair vriendelijk personeel WiFi in orde geweldig zwembad geen last van handdoek leggen vriendelijke bezoekers Het deed mij weer aan vroeger herinneren wat ik gewend was van de oude camping Ga zo door Della Rose een dikke 10

Famílias com jovens, Jul 2015
"Mooie niet te grote leuke camping"traduzir
fam. uit brabant
8,0

06/08/15 camping licht op loop afstand van het dorp, het is ons op de camping goed bevallen, mooie ruime plaats, niet te grote camping dus met kleinere kinderen goed overzicht , met tieners ook goed te doen , je kunt in de naast gelegen dorpen stappen maar ik geef 1 advies, ga je naar Caneva uit let dan als meisje zijnde heel goed op, er word al jaren gerommeld met GHB, dit word echt zonder dat je het ziet in je drankje gedaan met alle ellende vandien. dit gebeurt al jaren en ook dit jaar weer.

"Wederom Top!"traduzir
Paul Overmars
10,0

06/08/15 Na 2 jaar afwezigheid (Frankrijk) dit jaar voor de 5de keer naar Camping Park Delle Rose afgereisd, en het was wederom top! We voelden ons weer thuis en welkom! Keurige en fijne camping met aardige en hardwerkende Horeca-ondernemers die weten hoe je je gasten moet bedienen. Volgende jaar gaan we wederom die kant op.

"Mooi camping helaas gastonvriendelijke"traduzir
Alex
9,0

05/08/15 Mooie grote camping met alle faciliteiten. Winkel restaurant zijn aanwezig en goed gesorteerd. Het sanitair is ok maar kan beter worden schoon gehouden. Zwembad is mooi, ruim en veel bedden en parasols. Fijn als het zo 36 graden is. ook het meer is prima bereikbaar vanuit de camping en fijn dat je daar je stoeltje en parasol ook kwijt kunt.
Ronduit ergerlijk is dat sinds 2015 je als gast verplicht bent om een polsbandje te dragen. De wijze waarop dit wordt gepresenteerd is niet echt fijn. De avondportier hebben wij als ronduit onbeschoft en klantonvriendelijk beschouwd. Ik kom al 10 jaar op verschillende campings langs het meer maar dit nog niet eerder meegemaakt. Mede hierdoor komen wij hier zeker NIET meer terug. Werden behandeld als betalend campervee wat vooral aanwezig was om hem van een baan te voorzien.

"Super camping"traduzir
Fam. van der Kooi
10,0

04/08/15 Twee prachtige weken gehad, zeker een aanrader.
En wat een enthousiast animatie team, super!!!

Dikke pluim voor gastheer/gastvrouw van de touroperator.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações