Avaliações Camping Delle Rose***

2 Setembro 2014

Delle Rose***
Avaliações Camping Delle Rose***
Loc. Vanon, I-37017, Lazise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Delle Rose*** e outras informações úteis para suas férias em Lazise.
Camping Delle Rose obteve uma média de 7,7 dos 10, baseado em 356 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Delle Rose*** e outros dados úteis sobre suas férias em Lazise. Alem disso podes encontrar 187 Fotos de férias de Camping Delle Rose*** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Camping Delle Rose***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Localidades nos arredores do Lago de Garda. Compare Camping Delle Rose*** com as outras acomodações em Lazise.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Delle Rose*** / Lazise. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

356 Avaliações de Delle Rose***

8,2
7,2
6,9
8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, 2014
"Gewoon goed"traduzir
Iris Van Gossum
9,0

30-08-14 Ruime plaatsen, de meeste zijn wel helemaal overlopen waardoor het bij minder weer toch een modderpoel is. Sanitair is verouderd maar wordt 2x per dag schoon gemaakt. De grote troef is het zwembad.
We zijn er in augustus geweest en hebben een zalige vakantie gehad.
Je bent met de fiets zo in Lazise en ook Gardaland hebben we per fiets bezocht. Volgend jaar gaan we weer.

"Tip's extra's"traduzir
kevinvandergeest
5,0
10,0

22-08-14 Wij hadden een caravan type garda. Schoon en goede staat. Deze staan tegenover het zwembad. Ideaal voor oudere kinderen! Zwembad is leuk voor alle leeftijden. Mede door 2 leuke glijbanen. De camping is redelijk steil gebouwd. Vanaf zwembad(bovenaan) naar het meer is ruim 10 minuten lopen met afdaling. Terug is vervelender;). Naar lazise lopen is niet te doen met kinderen en/of buggy. Animatie deed enorm zijn best maar ik vond veel gasten passief. Hier komen veel Nederlanders al jaren achter elkaar. Tijdens ons verblijf in augustus waren er veelal kinderen tussen 7 en 15 jaar. Campingrestaurant ligt niet op de camping en vonden wij totaal geen sfeer hebben maar de pizza was wel goed. De bar bij het zwembad is schandalig duur.

Famílias com crianças, 2014
"Geweldig"traduzir
familie Camarda
7,0

17-08-14 Delle rose is een kleine gezellige camping ideaal voor kinderen.
Wij gaan er voor het 4e jaar naar toe en zullen volgend jaar zeker terug gaan.

"Het is net thuiskomen"traduzir
Mike
10,0

31-08-14 We zijn net terug van 14 dagen Delle Rose.

De kids hebben zichzelf weeral goed vermaakt in de heerlijke zwembaden en de speeltuin alsook elke avond met het animatieteam.

Sanitair was netjes zoals altijd en in tegenstelling tot andere reacties weet ik wel zeker dat deze minstens 3x per dag worden schoongemaakt, maar ik wil niet weten hoe het er bij veel mensen thuis uitziet want er zitten toch vuile mensen onder de campeerders, een borstel staat op elk toilet dus even erdoor en hij is weer schoon, leer ook aub uw kinderen om het toilet na gebruik netjes achter te laten.

Wat er geschreven wordt over het personeel vind ik ook niet kloppen want deze zijn bijna allemaal even vriendelijk, ook ik werk in een team van 10 personen en niet iedereen is even vriendelijk dan een ander.

Kortom een plek om terug te komen en dat zullen we zeker doen.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Prima camping met mooie zwembaden"traduzir
familie Gijsberts
6,0

29-08-14 Sanitair viel een beetje tegen; er hangt bv geen wc papier en vuilnisbakken zijn er ook weinig. De douches liepen niet goed door, terwijl de straal en de warmte van het water juist weer prima waren!

Famílias com jovens, Ago 2014
"Prima camping met veel vertier!"traduzir
familie Schilperoor...
7,0

22-08-14 Wij hebben ons voor de 3 e keer weer prima vermaakt op camping Delle Rose. Dit jaar was er alleen weinig oudere jeugd, jammer maar kan de camping op zich niks aan doen

"Leuke camping"traduzir
familie Smalbil
6,0

25-08-14 Leuke camping aan het Gardameer. Tenten van touroperator staan dicht bij zwembad veer ver van meer. Dat laatste vind ik jammer. Is toch wel 10 minuten lopen. Sanitair was matig :-(

Famílias com crianças, Ago 2014
"Prima camping met kleine kinderen"traduzir
franssen
9,0

25-08-14 Wij hebben op Camping Delle Rose gestaan met onze caravan van 5 t/m 19-08. Wij hadden vantevoren gereserveerd en kregen plaats 453 toegewezen. Vrij krappe plaats terwijl er nog genoeg plaatsen vrij waren richting het meer, we hadden dus eigenlijk niet hoeven reserveren. Toiletgebouw voor onze plaatsen waren prima, goed onderhouden en natuurlijk op de spitstijden druk maar dat hou je toch. Fijne babyroom met veel ruimte. Zwembad was top, netjes en goed onderhouden, strenge badmeesters maar moet je je gewoon aan de regels houden. Strandje voor de camping stelt helaas niet veel meer voor inderdaad, voor onze dochter van 2,5 was dit niet echt kindvriendelijk dus veel gebruik gemaakt van strand van de buren La Quercia. Was wel erg druk omdat dus daar de meeste mensen naar toe gaan. Al met al topvakantie gehad!! Filerijden langs Gardameer is echt een feit in het hoogseizoen houdt daar rekening mee.

Famílias com jovens, 2014
"Leuke vakantie gehad!"traduzir
bianca
7,0

03-08-14 Leuke vakantie gehad met onze kinderen van 8 en 10. Prima ligging op loopafstand van het gezellige stadje Lazise. Wifi alleen toegankelijk bij de receptie, hiervoor betaal je 5 euro voor 3 dagen, maar dan nog zeer regelmatig geen netwerk. Op den duur hebben ze besloten 2x per dag maximaal15 wifi-codes te vergeven, wat nogal wat strubbelingen gaf.
Strandje bij het meer is klein en vol stenen. Het strand van de camping ernaast is daarentegen wel een prettig zandstrand. Het zwembad is op zich prima, maar onze kinderen vonden het na een paar dagen al wel saai worden. De glijbanen zijn niet echt uitdagend. Het sanitairgebouw waar wij steeds naartoe gingen was netjes en schoon, maar op sommige andere plaatsen op de camping was het behoorlijk verouderd. Over het algemeen waren er voornamelijk Nederlanders op de camping.
Opvallend was dat we in de avond geen last hadden van luidruchtige jongeren maar wel van jonge, huilende en schreeuwende kinderen en hun ouders om 7 uur in de ochtend.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Erg leuke camping aan het gardameer"traduzir
familie Schijff-Sei...
7,0

26-08-14 Leuk voor kinderen, lekker zwembad met leuke glijbanen, leuk strandje bij het gardameer en veel leuke plaatsjes in de buurt, waaronder Lazise waar je over het strand heen kunt wandelen. Erg genoten!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações