Avaliações Camping Delle Rose***

31 Agosto 2014

Delle Rose***
Avaliações Camping Delle Rose***
Loc. Vanon, I-37017, Lazise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Delle Rose*** e outras informações úteis para suas férias em Lazise.
Camping Delle Rose obteve uma média de 7,7 dos 10, baseado em 352 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Delle Rose*** e outros dados úteis sobre suas férias em Lazise. Alem disso podes encontrar 183 Fotos de férias de Camping Delle Rose*** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Camping Delle Rose***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Localidades nos arredores do Lago de Garda. Compare Camping Delle Rose*** com as outras acomodações em Lazise.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Delle Rose*** / Lazise. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

352 Avaliações de Delle Rose***

8,2
7,2
6,9
8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Tip's extra's"traduzir
kevinvandergeest
5,0
10,0

22-08-14 Wij hadden een caravan type garda. Schoon en goede staat. Deze staan tegenover het zwembad. Ideaal voor oudere kinderen! Zwembad is leuk voor alle leeftijden. Mede door 2 leuke glijbanen. De camping is redelijk steil gebouwd. Vanaf zwembad(bovenaan) naar het meer is ruim 10 minuten lopen met afdaling. Terug is vervelender;). Naar lazise lopen is niet te doen met kinderen en/of buggy. Animatie deed enorm zijn best maar ik vond veel gasten passief. Hier komen veel Nederlanders al jaren achter elkaar. Tijdens ons verblijf in augustus waren er veelal kinderen tussen 7 en 15 jaar. Campingrestaurant ligt niet op de camping en vonden wij totaal geen sfeer hebben maar de pizza was wel goed. De bar bij het zwembad is schandalig duur.

Famílias com crianças, 2014
"Geweldig"traduzir
familie Camarda
7,0

17-08-14 Delle rose is een kleine gezellige camping ideaal voor kinderen.
Wij gaan er voor het 4e jaar naar toe en zullen volgend jaar zeker terug gaan.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Prima camping met mooie zwembaden"traduzir
familie Gijsberts
6,0

29-08-14 Sanitair viel een beetje tegen; er hangt bv geen wc papier en vuilnisbakken zijn er ook weinig. De douches liepen niet goed door, terwijl de straal en de warmte van het water juist weer prima waren!

Famílias com jovens, Ago 2014
"Prima camping met veel vertier!"traduzir
familie Schilperoor...
7,0

22-08-14 Wij hebben ons voor de 3 e keer weer prima vermaakt op camping Delle Rose. Dit jaar was er alleen weinig oudere jeugd, jammer maar kan de camping op zich niks aan doen

"Leuke camping"traduzir
familie Smalbil
6,0

25-08-14 Leuke camping aan het Gardameer. Tenten van touroperator staan dicht bij zwembad veer ver van meer. Dat laatste vind ik jammer. Is toch wel 10 minuten lopen. Sanitair was matig :-(

Famílias com crianças, Ago 2014
"Prima camping met kleine kinderen"traduzir
franssen
9,0

25-08-14 Wij hebben op Camping Delle Rose gestaan met onze caravan van 5 t/m 19-08. Wij hadden vantevoren gereserveerd en kregen plaats 453 toegewezen. Vrij krappe plaats terwijl er nog genoeg plaatsen vrij waren richting het meer, we hadden dus eigenlijk niet hoeven reserveren. Toiletgebouw voor onze plaatsen waren prima, goed onderhouden en natuurlijk op de spitstijden druk maar dat hou je toch. Fijne babyroom met veel ruimte. Zwembad was top, netjes en goed onderhouden, strenge badmeesters maar moet je je gewoon aan de regels houden. Strandje voor de camping stelt helaas niet veel meer voor inderdaad, voor onze dochter van 2,5 was dit niet echt kindvriendelijk dus veel gebruik gemaakt van strand van de buren La Quercia. Was wel erg druk omdat dus daar de meeste mensen naar toe gaan. Al met al topvakantie gehad!! Filerijden langs Gardameer is echt een feit in het hoogseizoen houdt daar rekening mee.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Erg leuke camping aan het gardameer"traduzir
familie Schijff-Sei...
7,0

26-08-14 Leuk voor kinderen, lekker zwembad met leuke glijbanen, leuk strandje bij het gardameer en veel leuke plaatsjes in de buurt, waaronder Lazise waar je over het strand heen kunt wandelen. Erg genoten!

"Super vakantie gehad!"traduzir
familie Brouwers
8,0

20-08-14 Prachtige accommodatie, vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Mooi weer, mooi zwembad met ruim voldoende ligbedjes en natuurlijk de prachtige ligging aan het Gardameer.

Famílias com jovens, Jul 2014
"Fijne camping voor zowel jonge als oudere kinderen"traduzir
familie Grinsven
4,0

22-08-14 Fijne camping voor zowel jonge als oudere kinderen

Famílias com jovens, Jul 2014
"Verzorgde camping met erg veel nederlanders."traduzir
familie Schut
7,0

31-07-14 Ideaal met kleine kinderen,grote pubers kunnen met de "discobus"gaan stappen, voor de leeftijd tussen 12 en 16 vindt ik het niet echt geschikt....vanaf 23.00 uur is alles dicht, donker en helemaal stil op de camping,dan willen deze gasten echt nog niet naar bed.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações