Avaliações Camping Delle Rose***

21 Setembro 2014

Delle Rose***
Avaliações Camping Delle Rose***
Loc. Vanon, I-37017, Lazise

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Delle Rose*** e outras informações úteis para suas férias em Lazise.
Camping Delle Rose obteve uma média de 7,7 dos 10, baseado em 369 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Delle Rose*** e outros dados úteis sobre suas férias em Lazise. Alem disso podes encontrar 191 Fotos de férias de Camping Delle Rose*** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Camping Delle Rose***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Localidades nos arredores do Lago de Garda. Compare Camping Delle Rose*** com as outras acomodações em Lazise.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Delle Rose*** / Lazise. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

369 Avaliações de Delle Rose***

8,2
7,1
6,9
8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, 2014
"Kinder"traduzir
familie Meier
4,0
7,0

10-09-14 es sind sehr viele Familien mit Kleinkindern/Babys dabei. Mann muss also auf nächtlichen Kindergeschrei und auf frühen Aufwachen durch Kinder Geplapper und Gequitsche gefasst werden.

"Schöne campinganlage"traduzir
familie Scheumann
2,0

15-09-14 Hier gibt es alles was man für einen schönen Urlaub benötigt,
Nur die Pizzeria ist eine reine Katastrophe !
Lieblose Pizza mit dosenbelag!
Da lohnt es sich lieber in der Stadt zu essen.

Famílias com jovens, 2014
"Gewoon goed"traduzir
Iris Van Gossum
9,0

30-08-14 Ruime plaatsen, de meeste zijn wel helemaal overlopen waardoor het bij minder weer toch een modderpoel is. Sanitair is verouderd maar wordt 2x per dag schoon gemaakt. De grote troef is het zwembad.
We zijn er in augustus geweest en hebben een zalige vakantie gehad.
Je bent met de fiets zo in Lazise en ook Gardaland hebben we per fiets bezocht. Volgend jaar gaan we weer.

"Lage topp - Sanitär flopp!"traduzir
familie Geisenberge...
2,0

14-09-14 Die Poolanlage des Campingplatzes ist ausgezeichnet, die Kinder können dort toben und wir waren von der Sauberkeit sehr begeistert. Dagegen legte der Campingplatz nicht so großen Wert auf die Sauberkeit der Sanitäranlagen, diese waren zum Teil sehr veraltet - vor allem im Bereich der Roan-Camping-Unterkünfte - und wurden nicht gründlich gereinigt. Auch der Zugang zum See/Strand entsprach nicht unseren Vorstellungen.

"Tip's extra's"traduzir
kevinvandergeest
10,0

22-08-14 Wij hadden een caravan type garda. Schoon en goede staat. Deze staan tegenover het zwembad. Ideaal voor oudere kinderen! Zwembad is leuk voor alle leeftijden. Mede door 2 leuke glijbanen. De camping is redelijk steil gebouwd. Vanaf zwembad(bovenaan) naar het meer is ruim 10 minuten lopen met afdaling. Terug is vervelender;). Naar lazise lopen is niet te doen met kinderen en/of buggy. Animatie deed enorm zijn best maar ik vond veel gasten passief. Hier komen veel Nederlanders al jaren achter elkaar. Tijdens ons verblijf in augustus waren er veelal kinderen tussen 7 en 15 jaar. Campingrestaurant ligt niet op de camping en vonden wij totaal geen sfeer hebben maar de pizza was wel goed. De bar bij het zwembad is schandalig duur.

Famílias com jovens, Ago 2014
"Gezellige familie camping"traduzir
familie Plamper
7,0

14-09-14 Kindvriendelijke camping voor jonge kinderen maar ook geschikt voor tieners.

Famílias com crianças, 2014
"Geweldig"traduzir
familie Camarda
7,0

17-08-14 Delle rose is een kleine gezellige camping ideaal voor kinderen.
Wij gaan er voor het 4e jaar naar toe en zullen volgend jaar zeker terug gaan.

"Het is net thuiskomen"traduzir
Mike
10,0

31-08-14 We zijn net terug van 14 dagen Delle Rose.

De kids hebben zichzelf weeral goed vermaakt in de heerlijke zwembaden en de speeltuin alsook elke avond met het animatieteam.

Sanitair was netjes zoals altijd en in tegenstelling tot andere reacties weet ik wel zeker dat deze minstens 3x per dag worden schoongemaakt, maar ik wil niet weten hoe het er bij veel mensen thuis uitziet want er zitten toch vuile mensen onder de campeerders, een borstel staat op elk toilet dus even erdoor en hij is weer schoon, leer ook aub uw kinderen om het toilet na gebruik netjes achter te laten.

Wat er geschreven wordt over het personeel vind ik ook niet kloppen want deze zijn bijna allemaal even vriendelijk, ook ik werk in een team van 10 personen en niet iedereen is even vriendelijk dan een ander.

Kortom een plek om terug te komen en dat zullen we zeker doen.

Famílias com jovens, Ago 2014
"**"traduzir
familie Ranzinger
6,0

15-09-14 Wir hatten eine Woche ein Bungalowzelt von Roan gebucht. Ausstattung und Lage war wie beschrieben. Lazise war zu Fuß gut erreichbar.Anlage war sehr schön. Nur das angeschlossene Restaurant hat nicht wirklich überzeugt und auch der Supermarkt auf dem Campingplatz war völlig überteuert. Alles in allem ein schöner Campingurlaub.

"Geweldige vakantie gehad!"traduzir
familie Kuipers-Ond...
7,0

06-09-14 Delle rose is een gezellige, kleine camping. Onze kids van 3 en 7 jaar hebben zich goed vermaakt bij het zwembad, animatie en voetbalveld.
Volgend jaar gaan we weer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações