Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 60
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Napoleon****
Avaliações Hotel Napoleon****
Piazza Vittorio Emanuele II 105, I-185, Rome

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Napoleon**** e outras informações úteis para suas férias em Rome.
Hotel Napoleon obteve uma média de 8,3 dos 10, baseado em 54 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Napoleon**** e outros dados úteis sobre suas férias em Rome. Alem disso podes encontrar 44 Fotos de férias de Hotel Napoleon**** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Hotel Napoleon****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Itália. Veja todas as possibilidades de pernoite em Lácio. Compare Hotel Napoleon**** com as outras acomodações em Rome.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Napoleon**** / Rome. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

8,2
8,1
7,9
7,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Jun 2014
"Goed hotel"traduzir
Janja
7,0

22/06/14 Hotel Napoleon is een goed hotel. De kamer is in orde, prima bed, wat erg belangrijk is na veel loopwerk gedurende de dag. Er is een hele kleine badkamer maar wel met een fijne, goedwerkende douchekop. Het ontbijt is goed, er is voldoende te krijgen. Bar en lounge zijn ook ok. Fijne stoelen na een dag selnteren . De ligging van het hotel is recht tegenover een metrostation wat erg gunstig is. Daarentegen ligt het colosseum echter ook maar ongeveer 20 minuten lopen, rechtstreeks vanaf het hotel. Enige minpuntje is dat er in de directe omgeving van het hotel geen enkel gezellig barretje of eetgelegenheid is. Dat moet je echt in het centrum zelf doen of in het hotel. Restaurant hotel is qua kwaliteit voldoende, niet super. Omgeving van het hotel is een beetje onguur maar daarvan ondervindt je geen enkele overlast of enig gevoel van onveiligheid.

Casal, Mar 2014
"Gewoon goed"traduzir
m.walter
8,0

13/03/14 Goed hotel met service gericht personeel. Kamer hoewel klein schoon en van alle gemakken voorzien. Badkamer schoon. Personeel vriendelijk en klantgericht. Metro recht voor de deur. Ontbijt uitgebreid en alles vers. Lekker eten voor goede prijs wijnen prima en betaalbaar. Gezellige wijnproeverij op vrijdag en cocktailuurtje op maandag aangeboden door de directie met diverse hapjes. Kortom een aanrader. Wij gaan zeker weer hier naar toe bij ons volgende bezoek aan jj Rome. W. en M.Walter

Casal, Set 2013
"Attent personeel"traduzir
bergwvd1
7,0

29/09/13 De 4 sterren laten zich vooral zien in de grote gezellige lounge, de gratis borreluurtjes (bijvoorbeeld vrijdagavond) en het zeer attente personeel.
Toevallig was ik jarig tijdens ons verblijf, en bij terugkomst in het hotel had men champagne koud gezet op onze kamer met gelukwensen daarbij!
Het ontbijtbuffet is voldoende, met vooral een enorme keuze aan zoete broodjes en taartpunten. Gewoon brood is er weinig. En bij grote drukte raken de zoete broodjes wel eens op. De koffie die men erbij serveert wisselt in kwaliteit, soms heeft ze duidelijk te lang gestaan.
Dat er alleen in de lounge wifi is, verwacht je niet bij 4 sterren.
De kamers zijn op zich niet heel ruim, maar wel lekker rustig.
Het hotel ligt mooi tegenover een park en je kunt zo vanaf de voordeur naar de metro-ingang lopen.

Encontre mais informação Hotel Napoleon**** através de:

Casal, Nov 2012
"Geweldige ervaring met zeer vriendelijk personeel"traduzir
Madelon
7,0

20/11/12 Ligging direct tegenover het metrostation, op loopafstand van o.a. het Colloseum. Vriendelijk en behulpzaam personeel die erop staat je bagage te dragen. Nette en schone kamers. Leuk op vrijdagavond drankjes en hapjes van het huis in de bar. Ontbijt uitgebreid en absoluut genoeg (buffet, diverse eieren, broodjes, croissants, zoete broodjes, fruit enz). Indien ik nog een keer naar Rome ga, zou ik hier zeker verblijven.

Amigos, Jun 2011
"Iloinen yllätys!"traduzir
Maaria karpo
9,0

11/06/11 Jos et halua huonetta näkymällä ( pulu, naapuritalon pyykit), et meteliä tai menoa, paikka on juuri sinulle. Kävelymatkanpäässä kaikesta, metron vieressä, hyvä palvelu ( älä pyydä tilaamaan taksia... 12e), suosittelen.

Casal, Mar 2011
"Ideaal city-trip-hotel"traduzir
Patrick
8,0

08/04/11 Hotel Napoleon is ideaal gelegen vlakbij Termini waar bussen, treinen en pendels van de luchthavens aankomen. Metrostation aan de voordeur van het hotel. Supervriendelijk en enthousiast onthaal. Kleine maar nette kamer met airco. Kleine maar nette badkamer. Ontbijtbuffet was zeer goed en werd continu aangevuld. Hotelrestaurant voor het avondeten was OK maar geen uitblinker. Voor dezelfde prijs vind je in de stad betere adresjes. Na het uitchecken mochten de koffers bewaakt in de lobby achterblijven tot vertrektijd van onze trein naar de luchthaven.

Casal, 2011
"HOTEL NAPOLEON ROME"traduzir
cugnaux31
9,0

02/02/11 nous avons séjourné 9 nuits dans cet hotel, et nous avons passé un agreable moment. Personnel souriant, charmant et parlant très bien le francais, chambre propre et assez spacieuse, petit déjeuner copieux avec tout ce qui faut pour se restaurer en prévision d'une bonne journée de visites, métro en bas de l'hotel, possibilité d'aller sur les différents sites à pied car proche du centre historique, 15 minutes à pied pour la gare Termini.
Très bon rapport qualité prix pour ceux qui veulent se payer un chouette hotel.

Famílias com jovens, Ago 2010
"Weer naar Rome? Dan boeken we zeker weer hier!"traduzir
Rian
8,0

16/08/10 Ontvangst receptie (hr. Quirinis) meer dan uitstekend en vriendelijk, we voelden ons 'welkom'. Uitleg a.d.h.v. een plattegrond waarop met kleuren de bezienswaardigheden werden ingetekend.

1x p/wk hapje/dranken door hotelmanagement voor de gasten, gastvrij.

Meteen voor het hotel een metrohalte, maar wij hebben gekozen voor een hop on en off bus welke op 10 min loopafstand vertrekt. Optie: loop de eerste keer naar het Colosseum (10 min, bergafwaarts) en kies dan uit 5 maatschappijen!

Dichtbij prima restaurant, La Caveau: komt lokale bevolking ook. Prima eten voor weinig geld.

Vervoer luchthaven door hotel laten regelen, vaste prijs 48 euro! Met trein 14 euro p.p., nu geen gedoe met koffers/oplichting.

Al met al voor herhaling vatbaar.

Casal, Ago 2010
"Niet zo luxe als gedacht"traduzir
idepiede
8,0

12/08/10 maar wel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Spreken allemaal Engels. Excursies naar o.a. Colosseum, Vaticaan en St. Pieter hebben wij geboekt in het hotel. Prijs/kwaliteit van de excursies zijn prima. Het grootste voordeel van excursies boeken is dat je niet in de mega lange wachtrijen hoeft te staan en met de Engels sprekende gids zo naar binnen kunt.

Kamers zijn erg gedateerd, maar wel schoon. De bedden zijn prima. Minibar en TV aanwezig. Badkamer voorzien van een smal bad (wat tevens de douche is) maar verder prima. Het ontbijt was super! Zeer gevarieerd.[12]

Casal, Ago 2010
"Niet zo luxe als wij dachten"traduzir
idepiede
8,0

12/08/10 maar wel super vriendelijk en behulpzaam personeel! Spreken allemaal Engels en sommige zelfs ook Frans, Spaans en Duits. Mocht je excursies willen boeken doe dit dan lekker in het hotel. Niet duur en alles word goed geregeld. Het is trouwens zo-wie-zo aan te raden een excursie te boeken naar o.a. Vaticaan, St. Pieter en Colosseum i.v.m. gigantische wachtrijen. Met een excursie loop je die mega rijen lekker voorbij.

De kamers zijn erg gedateerd, maar wel schoon. Voorzien van een minibar en t.v. (met overigens alleen Italiaanse, Duitse en 2 onbekende Engelse zenders). Het ontbijt is heel goed met veel variatie. Verder is er weinig te beleven in het hotel.

Zelf zijn wij niet zo van het openbaar vervoer en al helemaal niet de metro, MAAR ... dit is erg makkelijk, goedkoop (kaartje €1,- per reis, te krijgen aan receptie) en verbazingwekkend veilig. In tegenstelling tot Parijs voelde wij ons best veilig in de metro. En .. halte Vittorio E is bij de voordeur van het hotel!!

1 2 3 4 5 6 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações