Avaliações Floriade 2012

26 Julho 2014

Floriade 2012
Avaliações Floriade 2012
Venrayseweg 180, 5928 RH, Venlo

Tu queres saber o que os outros acharam de Floriade 2012 em Venlo? Nesta página encontrarás as avaliações de Floriade 2012.
Floriade 2012 obteve uma média de 5,8 dos 10, baseado em 137 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Floriade 2012 em Venlo? De uma olhada nas revisões de Floriade 2012 nesta página. Podes ver 1538 Fotos de férias de Floriade 2012. Há 48 Vídeos de Floriade 2012. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Floriade 2012 em Venlo.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

137 Avaliações de Floriade 2012

5,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, 2013
"Gezellig dagje uit"traduzir
Linda
8,0

19-02-13 Het was dat we toevallig voor een bruiloft in de buurt waren en een camping hadden geboekt zodat we een dagje naar de Floriade konden gaan. Het was wel mooi, maar vooral heel erg groot. Vond tien jaar geleden indrukwekkender. Was er met een jonge baby (2 maanden) en er was nergens plek om haar te verschonen of borstvoeding te geven. De kabelbaan was zeer de moeite waard.

Casal, 2012
"Valt deels tegen"traduzir
L de Geus
5,0

08-10-12 Veel toeristische verkoopstandjes uit het buitenland. Geen info over flora uit andere landen buiten Europa.

Casal, Out 2012
"Enttäuschend traurig!"traduzir
Gabriele Dietrich
1,0

04-10-12 Eine Schande für dieses tolle Land, das Land der Gärtner und innovativen Querdenker. Kein Tema wird durchgehalten, der rote Faden soll Nachhaltigkeit sein? Unser Eindruck ist nachhaltig, nachhaltig schlecht! Nicht Innovation sondern Belanglosigkeit wurde hier zelebriert, gemixt mit aufdringlichen Souvenierverkäufern in Billigkramläden. Wohin habt Ihr die vorraus denkenden Köpfe der grünen Branche vertrieben, mitmachen durften sie hier scheinbar nicht.
Mal abgesehen von den besonders excellenten Preisen, war nichts herausragendes zu sehen.
Eindeutiger Fall von "Grosse Klappe und nichts dahinter"!

Amigos, Set 2012
marian
10,0

29-09-12 GEWELDIG!! Voor de 2e maal gezien!!!
Het was beide keren fantastisch! Je krijgt het gewoon niet allemaal gezien in een keer.
Highlights:Rabo earthwalk, The Dome,Het huis v.d.Smaak, Vila Flora,Kabelbaan etc.
Juist de combinatie van natuur, cultuur,muziek en verrassingseffecten maken het tot een geweldig dagje uit. Organisatorisch was het perfect gereged!Met shuttelbus vanaf station Venlo zonder wachtijden. Voor mensen die slecht ter been zijn is er een shuttelbus op het terrein zelf,daar die afstanden er groot zijn. Prijzen vielen best mee, zeker voor wat hier geboden werd.
Entreeprijzen bij ANWB, Blokker, Markplaats etc. goedkoper.Mocht je het te duur vinden, neem dan zelf ook iets mee.
Pretparken zijn ook duur!! Prijs- kwaliteit was okee!! En voor de twijfelaar zou ik zeggen. GA NOG DIE LAATSTE WEEK, laat je niet beinvloeden door negatief commentaar!!

"Chouette journée"traduzir
Bebab
9,0

28-09-12 Malgré tous les commentaires négatifs nous avons voulu aller voir nous-mêmes et nous avons bien fait! Nous avons passé une merveilleuse journée parmi de magnifiques fleurs, bâtiments et aménagements divers. Nous avions raté l'édition 2002 mais avions vu celle de 1992.
Aucun regret en ce qui nous concerne.
Les pavillons exotiques proposent des productions de leur pays à des prix très faibles et nous n'avons ressenti aucune agressivité de la part des vendeurs.

"Bezoek aan de Floriade."traduzir
fr_woning
7,0

24-09-12 - 398 - Wat verwacht je van de Floriade , een Vakbeurs voor de handel , of voor de belangstellende een dagje uit tussen de bloemen . Inderdaad waren er wel een aantal projecten te zien , zoals de verkoop van producten , die je buiten de Floriade ook kan bekijken en er iets kunt kopen .
De nodige films kon je bekijken in 3D , bloemschikken en andere kunstvormen . Wij wilden alles zien wat de Floriade bood . Je moest wel goed kunnen lopen , want de loopafstanden tussen de projecten waren soms nogal groot . Hoogte punten vonden wij , het dansen op stelten , de bloemsierkunst , het ritje met de kabelbaan ( de langste van Europa ) . De vele winkeltjes met product aanbiedingen , konden ons niet zo boeien . We heben het gezien , waren erg vermoeid , toch maar op de fiets ( vanuit de gratis fietsenstalling ) terug naar de camping in Blerick .

Famílias com crianças, Set 2012
"Geen succes"traduzir
Gerrit van rijn
2,0

23-09-12 Teleurstellend en peperduur uitje. Vanaf het uitstappen uit de auto (10 euro P-geld !) ben je na 1 uur lopen en met de bus bezig om op het terrein te komen. De 30 euro entree is ook over de top. Dan ben je nog niet klaar met peperdure horeca (12,50 voor 2 stokjes sate zonder brood of rijst). De Efteling is goedkoper. Verder heel veel lopen door veel van hetzelfde, weinig te doen voor kinderen,. Weinig interactief of innovatief, in de jaren 80 wellicht interessant, maar dit concept is verouderd.

Famílias com crianças, Set 2012
"Moet je gezien hebben"traduzir
marianne
9,0

23-09-12 Ik had van tevoren eerst op Zoover gekeken en schrok een beetje van de negatieve recensies. Ik ben toch gegaan en werd blij verrast. Mooi park met leuke activiteiten voor kinderen. Wel heb ik vantevoren een wandelroute (de vroege vogel route) van het internet gehaald, die we eerst hebben gelopen en daarna hebben we nog wat rondgekeken . De willow man is geweldig om te zien. Het was niet superdruk dus de kinderen konden overal goed bij. De Earth walk was zeker de moeite waard. Wij hadden zelf broodjes en drinken bij ons, maar de prijzen in de tentjes vielen volgens mij reuze mee. Wij hebben een leuke dag gehad.

"Niks aan"traduzir
Imke
4,0

23-09-12 Ik vond er niks aan, ik wist ook niet zo goed wat ik moest verwachten, had me er misschien meer in moeten verdiepen. Maar ik heb daar alleen maar rondgelopen, en gelopen en gelopen, geen idee wat ik er moest doen. ideeen opdoen voor thuis? dan is appeltern 10 duizend keer leuker! zonde van m'n tijd en geld.

Casal, Set 2012
"Niets negatiefs te zien! Echt een aanrader!!!"traduzir
Marianne
10,0

18-09-12 Wij kijken zeer tevreden terug op ons bezoek aan de floriade. Erg mooi aangelegd en goed bewegwijzerd. Wij hebben wel alles gezien op een dag maar dan niet in de leuke winkeltjes gekeken.(soms wel moeilijk haha) het verschil met de vorige floriades is dat deze ook op kinderen gericht is. Dit had voor mij niet gehoeven maar het is wel apart te zien hoe het betrokken wordt. Gezwam van een voorganger...echt limburgs, overal zoveel mogelijk geld te willen verdienen... Ik vind het niet te duur op een terras. Heerlijk gelunched voor 6 euro. Pizzastuk en frisdrank. Niets van te zeggen. Degene die het duur vinden moeten zeker nergens in een stad ofzo iets gaan drinken en eten maar die zou ik aanraden om met hun eigen plunjezak met middagprak en lauwe frisdrank te gaan sjouwen. Commentaar is makkelijk geven. Wij zijn heel tevreden over ons dagje Floriade. Met de auto gegaan. Op de grote parkeerplaats gezet-daar wacht de bus en die brengt je naar de floriade en dan weer terug naar auto,voor 10€

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações