Avaliações Thermae 2000

11  °C

22 dezembro 2014

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 215 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

215 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Thermea 200"traduzir
Ed van Hooff
7,0

17/12/14 voor de rust en ontspanning en het prachtige landschap in zuid limburg

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Beste gasten, Dank u voro uw goede beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Casal, 2014
"Aanrader"traduzir
mmhevers
9,0

17/12/14 gezellig en schoon , met mooie sauna's

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Hallo, Dank u voor de goede beoordeling! Graag tot ziens.

Amigos, Dez 2014
"Aanrader"traduzir
Anseel Nadine
8,0

17/12/14 Alles is prima georganiseerd. De ontvangst, de service enz... alleen de betaalparking zou van mij gratis mogen zijn. Je vertoefd tot slot van rekening een hele dag in het complex. Wij hadden een vriendinnenarrangement maar moesten spijtig genoeg in groepen gaan omdat er niet genoeg duo kamers waren. Maar alles bijeen is dit voor herhaling vatbaar.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Hallo mevrouw, Dank u wel voor uw reactie. Fijn dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en enkele puntjes na. Graag tot de volgende keer.

"Grote teleurstelling"traduzir
ida
3,0

15/12/14 2 weken geleden een dagje Thermae geboekt en erg naar uit gekeken
20 Jaar geleden hier ook geweest dus dan verwacht je dat er
veel veranderd/vernieuwd is. Niets is minder waar. Oud en verveloos
zag het eruit en de heerlijke geur van vroeger was verdwenen.
Het enige wat we roken was chloor! Een hapje eten was ook zeer
teleurstellend. We hadden wraps besteld en de sla ertussen was
oud en verlept en ook de zalm zag er onsmakelijk uit. In het zwemgedeelte
was geen stoel te krijgen. Niet omdat het zo druk was maar
omdat iedereen tegen de regels toch de stoelen middels handdoeken
bezet hielden. Totaal geen controle hierop. Na 4 uur zijn we
weg gegaan terwijl we anders toch een hele dag kunnen doorbrengen
in een sauna. Het was allemaal zonde van de dag en het geld
en we komen hier nooit weer en zullen dit anderen ook zeker niet aanraden.
Jammer van zo'n prachtige lokatie!

"Geen aanrader"traduzir
Angela van Buuren
1,0

08/12/14 ik ben een aantal jaar geleden hier geweest en toen was alles naakt, daar ging ik afgelopen weekend ook weer vanuit, maar toen werd mij opeens verteld dat je bij de warme baden bikini moest dragen en bij het sauna gedeelte naakt moest.. WIE heeft dit debiele concept bedacht?! En fin, afschuwelijk lelijke bikini moeten kopen voor 50 euro (was niets goedkopers meer beschikbaar..) en vervolgens heel onhandig weer alles moeten uittrekken voor het sauna gedeelte, weer natte bikini aan om warm te willen zwemmen, dit concept gaat helemaal nergens over. massage gehad van een jonge knul die veelte harde handelingen deed, nu nog last van me rug, veel herhaling van hetzelfde en niet professioneel. daarna me badjas gestolen in het sauna gedeelte... geen leuk weekend gehad dus bij Thermae 2000. nooit meer terug. Jullie moeten het duidelijker aangeven dat er wel bikini verplicht is voor 1 gedeelte.. of schaf dit alsjeblieft af want het gaat helemaal nergens over...

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Geachte mevrouw, Jammer dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest. Reeds sinds jaren werken wij met 2 gescheiden delen ( verwarmd bad/ sauna) waardoor de ene zijde wel met badkleding is en de andere niet. Deze informatie en informatie omtrent de speciale dagen ( geheel badkleding/ geheel naakt) staan op onze website vermeld. Wij betreuren het dat u dit van te voren niet gezien heeft. Graag ontvangen wij op suggesties@thermae.nl uw persoonlijke gegevens, zodat wij contact met u kunnen opnemen betreft de massage en de badjas.

"Klantenservice Super!"traduzir
Hofstede
10,0

04/12/14 Wij waren 2 dagen in dit hotel. Ontzettend naar ons zin gehad. Toen wij weggingen waren wij onze autosleutel kwijt. De medewerkers van de receptie hebben alles doorzocht en onze sleutel zat in een badjas in de was. De dames hebben 4 karren doorzocht voor ons. Echt geweldig! Wat een service. Naar het hotel gingen wij al diverse jaren maar dat ze dit voor ons deden verdienen ze een 10.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Hallo gasten Hofstede, Hartelijk dank voor het compliment! Wij zien u graag weer een volgende keer.

"Gezellig maar verouderd"traduzir
Hans
6,0

01/12/14 We komen regelmatig in Thermae 2000 maar het heeft nu toch echt een opknapbeurt nodig. Ook vinden we het parkeren erg duur geworden. Op de site staat € 7,00 per dag. Dat klopt maar dat ben je ook al kwijt voor een paar uur.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 06/12/14
O proprietário disse:  Hallo meneer, Er staan verschillende grote opknap,- en verbeteringswerkzaamheden op de agenda, welke gefaseerd uitgevoerd zullen worden. Hiermee hopen wij Thermae 2000 een passend hedendaags jasje te kunnen aanmeten. Voor het parkeren kunt u inderdaad beter een dagkaart kopen à € 7,00. Het parkeerbeleid is overigens sinds mei 2014 in handen van de Gemeente Valkenburg. Wij hopen u graag binnenkort weer te mogen begroeten.

"Geschrokken"traduzir
D.Rieken
6,0

16/11/14 Twee dagen thermea met een overnachting in het hotel
Het hotel was prima en schoon. Het sauna gedeelte was verouderd en niet super schoon maar wel oké.
Van het horeca gedeelte ben ik wel geschrokken, het glazen tafeltje waaraan we koffie dronken was nog helemaal vies en plakkerig , niet afgenomen dus.
Ook gingen we nog, een keer zitten om wat te eten en de plastic stoelen waren zichtbaar vies daar waar mensen vaak hun handen zetten en er zaten oude etensresten tussen de zitting en de zijkanten.
Tussen de kolommetjes van de tafelpoot was zichtbaar al heel lang niet meer schoongemaakt , veel stof en viezigheid .
Heel jammer, ik ben hier van geschrokken!!
Juist bij een saunacomplex verwacht ik toch optimale hygiene.
Ik zou thermea 2000 niet bij mensen aanbevelen

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 06/12/14
O proprietário disse:  Beste gasten, Dank u voor uw bezoek en review. Wij hebben deze direct doorgestuurd naar de horeca afdeling, want dit kan de bedoeling niet zijn. Dit behoort zeer zeker niet bij de verwachtingen. Onze welgemeende excuses! Met vriendelijke groet,

Casal, Nov 2014
"Tijd voor ons om verder te kijken."traduzir
xkarindevriesx
5,0

21/11/14 We zijn al vele malen naar Thermae 2000 geweest.
In november weer 2 dagen in Thermae 2000 verbleven.
Het hotel was heerlijk, niets op aan te merken maar over de baden, eetgelegenheden en sauna's zijn wij totaal niet meer tevreden.
De schoonmaak van de zwembaden en sauna's was zeer slecht. Overal lagen bossen haren en viezigheid. Aan de plafonds hingen hele bossen stof omdat ze daar niet bij kunnen. Helaas zijn de baden buiten erg koud waardoor we er 's avonds echt niet voor ons plezier zwommen.
Dineren in restaurant Senses, wat een flop. Een vleesgerecht van 19,95 en een zalm/scampi salade voor 14,95. Het vlees was heerlijk gebakken maar de hoeveelheid was zeer weinig. Een paar krieltjes en een paar harricot verts. Schandalig voor dat geld. In de zalm/scampi salade zaten 3 kleine scampi's, bijna geen zalm en een hele hoop sla. Hebben hier direct melding van gedaan maar het antwoord was: 'ok, ik zal het doorgeven.'
We hebben het restaurant met honger verlaten. Tijd om verder te kijken

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 06/12/14
O proprietário disse:  Geachte mevrouw, Dank u voor deze review, wij zullen deze beschouwen als een bijdrage voor het handhaven en verbeteren van ons kwaliteitsniveau. Wij hebben de punten omtrent de schoonmaak en de horeca naar de betreffende afdelingen doorgestuurd, teneinde hier actie op ondernomen wordt. Erg vervelend dat uw verwachtingen niet werden waargemaakt. Onze excuses hiervoor.

"Geen aanrader"traduzir
fieneke van der gaa...
5,0

14/11/14 Wij hadden hoge verwachtingen van een bezoek aan Thermae 2000, dit bleek echter een grote teleurstelling. Het zwembad was aan een verfbeurt toe en het water niet echt lekker warm. Wij hadden verschillende baden met o.a. kruidenbaden verwacht, dit bleek echter niet het geval. Ook het saunagedeelte was teleurstellend; kleine bedompen hokjes, geen eucalyptus- of rozengeur waargenomen, en de wanden waren vies en het rook niet al te fris.. De bediening in het restaurant was heel slecht, en de stroom viel uit en hebben we 45 min. bij kaarslicht doorgebracht, de noodstroomvoorziening werkte dus ook niet, heel slecht! Ook het personeel was totaal niet geïnstrueerd hoe te handelen bij zo'n situatie.
Naast de erg prijzige entree voor wat je krijgt, moest je ook nog een parkeerkaartje kopen op het parkeerterrein. Nee, wij komen er nooit weer!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 06/12/14
O proprietário disse:  Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente bezoek aan Thermae 2000. Het spijt ons te moeten vernemen dat de kwaliteit van ons bedrijf niet heeft voldaan aan uw verwachtingen. Wij hebben de punten uit uw beoordeling doorgegeven aan de betreffende afdelingen. Voor de situatie omtrent de regionale stroomuitval, bieden wij u onze excuses aan. Uiteraard is de gang van zaken onmiddelijk onder de loep genomen en is de nodige actie ondernomen. Wij danken u voor uw beoordeling, hetgeen wij beschouwen als een positieve bijdrage voor het handhaven en verbeteren van ons kwaliteitsniveau.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações