Avaliações Thermae 2000

27  °C

2 agosto 2015

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 258 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

258 Avaliações de Thermae 2000

7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, Jul 2015
"Fantastisch"traduzir
Bep
9,0

28/07/15 Het was geweldig. Heerlijk ontspannen, in een prachtige omgeving. Heel klantvriendelijk en gastvrij.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 29/07/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Bedankt voor deze positieve review. En wat fijn dat uw verblijf zo goed is bevallen en dat u onze gastvrijheid en service als een positief punt benoemd. Dit staat bij ons dan ook zeer hoog in het vaandel. To snel bij Thermae 2OOO Met vriendelijke groet,

"Genoten bij Thermea 2000"traduzir
Marijke de Kool
8,0

27/07/15 We hebben een prima verblijf gehad. Vriendelijke medewerkers en lekker eten. Je ziet wel dat het verblijf ouder aan het worden is. Hier hebben we verder geen last van gehad.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 29/07/15
O proprietário disse:  Beste Marijke, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw reactie. Wat fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet,

"Lekker genoten"traduzir
Marco
8,0

20/07/15 Fijne kamers, heerlijk bed, eigen terrasje voor de deur was erg fijn. Schitterend uitzicht. Helemaal ontspannen en uitgerust.

Thermae 2OOO Annika Vankan (Guest Relations), 25/07/15
O proprietário disse:  Beste Marco, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo'n ontspannen verblijf heeft gehad. Graag verwelkomen wij u weer als onze gast. Met vriendelijke groet,

"Lekker relaxen"traduzir
Cassimon
9,0

20/07/15 Lekker relaxen in een rustige omgeving, lekker eten, leuke sauna's en baden. Ook een gezellig dorpje om te wandelen en te eten, vooral tijdens de zomer is het gezellig druk.

Zeker een aanrader, wij kunnen het weten na de vierde keer.

Thermae 2OOO Annika Vankan (Guest Relations), 25/07/15
O proprietário disse:  Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor dit mooie compliment. Graag tot binnenkort, Met vriendelijke groet,

Amigos, Jul 2015
"Leuke ontspanning"traduzir
vandewaerde ruth
7,0

20/07/15 Ruime kamers, maar niet tot in de puntjes proper. Eten is verzorgd en er is een ruime keuze. Faciliteiten zijn enigszins verouderd, maar het saunacomplex op zich is goed onderhouden.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 29/07/15
O proprietário disse:  Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor deze review. Indien gewenst mag u mij een email sturen met uw punten van opbouwende kritiek. Dit kan op het volgende email adres: suggesties@thermae.nl Zo kunnen we deze punten ook gericht aanpakken. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet,

"Overnight stay and spa"traduzir
mata
9,0

18/07/15 Very cozy, clean and friendly! The staff is helpful and polite:) Very good for a relaxing staying during a weekend or even longer

Amigos, Jul 2015
"Heerlijke verwendag"traduzir
damon_angelique
7,0

18/07/15 Wij hebben een heerlijke dag gehad bij thermae.
Het personeel is zeer vriendelijk.
Er is echter wat achterstallig onderhoud, bijv. het blotevoetenpad, de bordjes die je een en ander uitleggen zijn amper leesbaar en heb er zelfs bordjes op de grond zien liggen, zeer jammer. Verder hebben wij ook een floating gedaan, dit was echt heerlijk, dit geeft je ook meteen de tijd om het plafond te bekijken, dit is toch echt aan onderhoud toe, dat is dan we weer jammer.
Ze hebben afgelopen tijd het buitenbad goed opgeknapt, ik ga er vanuit (en hoop) dat de rest volgt.
Wij hebben 's middags gegeten in het restaurant boven de binnenzwembaden, het eten op zich was niets op aan te merken, helaas vindt ik deze ruimte alleen niet heel luxe aanvoelen, rond een uur of 4 wouden we graag een ijsje eten bij de cocktailbar echter er was geen ijs, in de avond hebben we een salade gegeten bij senses, deze was heel erg lekker, alleen had het iets meer mogen zijn.
Al met al hebben wij een super dag gehad!

Thermae 2OOO Annika Vankan, 29/07/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze uitgebreide review. Ik heb uw bevindingen doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Indien gewenst kunt u contact met mij opnemen om e.e.a. persoonlijk te bespreken. U kan dan het beste een email sturen om een belafspraak te maken. suggesties@thermae.nl Fijn dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat u het personeel zeer vriendelijk vindt. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet,

"Nice spa hotel"traduzir
nick
8,0

18/07/15 Very nice spa hotel. you can relax and have a very good time. a bit expensive restaurant and extras though.

2015
"Heerlijk ontspannen"traduzir
Stikvoort
9,0

14/07/15 Goede service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben genoten en wij komen zeker weten weer terug!

Thermae 2OOO Annika Vankan, 29/07/15
O proprietário disse:  Beste meneer / mevrouw, Wat fijn dat u zo'n prettig verblijf heeft gehad. En hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet,

"We hebben heerlijk genoten."traduzir
j.m. michels kroon
10,0

13/07/15 Kon niet beter. Alles is goed georganiseerd. vriendelijk personeel. kamers zijn ruim met goed bedden

Thermae 2OOO Annika, 29/07/15
O proprietário disse:  Beste meneer / mevrouw, Hartelijk dank voor dit mooie compliment. Hier zijn we erg blij mee! Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações