Avaliações Thermae 2000

9  °C

2 março 2015

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 227 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

227 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Fev 2015
"Prima relaxen, op de horeca na."traduzir
Mike van Leeuwen
5,0

19/02/15 De thermen is een prima plek betreft sauna's/baden! Wat mij wel tegenviel was de horeca. Er zijn drie horecagelegenheden: De tapas/cocktailbar, het restaurant bij de sauna's en het restaurant bij de baden. De tapasbar serveert echter pas na 15:00 tapas. Dus gingen we kijken bij de andere restaurants. Het restaurant bij de baden lijkt meer een kantine van een zwembad, wat ik niet passend vind. Het restaurant bij de sauna's is vooral gericht op avond eten dus kwamen we weer uit bij de cocktailbar. Deze zat overvol dus moesten we drie keer opnieuw terugkomen voordat we een plek hadden (Inmiddels een uur later). Toen we eenmaal zaten bleven alle tafels volstaan met servies, moest men naar de bar omdat ze niet geholpen werden e.d. Uiteindelijk kregen ze hulp van de manager die zelf niet wist wat gerechten op de kaart betekenden. Toen we weer een uur later onze tapas kregen was onze kip niet gaar. Bij het melden werden we afgedaan met ''dat zijn bloedvaatjes''. Opgestaan en weg gegaan.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 24/02/15
O proprietário disse:  Geachte gast, Het spijt mij dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons. Wanneer u contact opneemt met suggesties@thermae.nl zullen we uw bevindingen met u bespreken. Met vriendelijke groeten, Thermae 2OOO Marcel Mulder

"Tegenvaller"traduzir
Marian de Klein
5,0

02/02/15 Na sauna's gewend te zijn als Saré, Thermen 't Bussloo en de Veluwse Bron is dit echt een anticlimax. Een grote kleedruimte met lockers alsof je in een sporthal bent. Vreemde combi van sauna en zwembad. Kleine, krappe entree met een doucheplein zonder badschuim of shampoo. Saunaruimte ook erg krap, klein badje om met je voeten in te zitten. Erg kleine sauna's. Het was behoorlijk druk, dus die zaten allemaal propvol. Buiten nog een paar sauna's, waren redelijk. Opgietsauna buiten ook erg klein.
Zowel sauna's als sanitair enigszins gedateerd. Bovendien was het zwembad ook nog eens erg koud.
Wat ons ook tegenviel was, dat je van te voren je parkeerkaart moest kopen. Hoe weet je nu van te voren hoe lang je gaat blijven? En je gaat tussendoor toch niet nog een nieuwe parkeerkaart voor je ruit leggen in je badjas?
De coctail die was inbegrepen was lekker (verse jus 'd orange).
We zijn na 2 uur, teleurgesteld, weer vertrokken.
Er jammer, want we hadden ons er erg veel van voorgesteld.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 14/02/15

"Heerlijk relaxen in Thermae 2000"traduzir
de smet marianne
9,0

28/01/15 Reeds jaren kom ik uit Belgie naar Thermae 2000, het is werkelijk een aanrader om eens heerlijk te ontspannen . De opgietingen in de sauna zijn echt een aanrader, het hotel met een heel goed ontbijt is steeds voor herhaling vatbaar . De keuken is heel lekker . Kortom een aanrader, ik kijk al uit naar mijn volgende verblijf.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 31/01/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Dank u wel voor deze goede beoordeling. Fijn te vernemen dat alles naar uw zin is geweest. Graag tot de volgende keer.

Casal, Jan 2015
"Verrassing voor mn verjaardag: alleen ergernissen."traduzir
Ankie Pallada
1,0

03/02/15 Mijn man had een middag thermae voor mijn verjaardag georganiseerd. Voor ons beide de eerste keer daar en ook meteen de laatste keer. Vanaf het moment dat wij aankwamen ging het allemaal verkeerd. Mijn man had een workshop massage leren voor ons 2je geboekt telefonisch en een gezichtsbehandeling voor mij. Bij aankomst stuurde ze ons al verkeerd, daarna weer en toen weer!!!! Uiteindelijk kwamen we waar we moesten zijn bleek het een workshop voor meerdere mensen te zijn (terwijl mijn man via de telefoon voor ons 2je had gevraagd)!Het was niet zo erg geweest alleen hadden wij geen badkleding bij ons!Uiteindelijk kregen we naar veel pijn en moeite (en een manager die alleen over cijfers kon praten) het geld terug terwijl een mevrouw achter de kassa het maar niet snapte dat wij niet naakt de workshop gingen doen terwijl ze nog ruzie maakte met een andere medewerker die de workshop gaf.Dus erg professioneel!De gezichtsmassage was wel lekker, maar daarvoor alleen kom ik niet meer terug!

"Helemaal tot rust komen"traduzir
Gerritsen

23/01/15 heerlijke sauna's, zwembaden en rustruimtes

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 31/01/15
O proprietário disse:  Hallo, dank u voor uw bezoek en uw review. Wij zien u graag weer een volgende keer bij Thermae 2000.

"Heerlijke zwembaden en sauna's"traduzir
Paulien
7,0

18/01/15 Wij waren hier op zaterdagavond. De temperatuur van de baden is voortreffelijk. De sauna met haardvuur is heerlijk!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 31/01/15
O proprietário disse:  Dank u voor uw bezoek! Fijn dat u genoten heeft. Graag tot een volgende keer.

"Aanrader"traduzir
Dominiek Degryse
9,0

03/01/15 We komen steeds terug, de moeite waard, zeer vriendelijk personeel ...
Gezellig relaxen !

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 17/01/15
O proprietário disse:  Hallo, dank u wel voor uw bezoek en uw beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Casal, Dez 2014
"Heerlijk een paar dagen uit het dagelijkse"traduzir
Bisschop
8,0

30/12/14 gewoonweg heerlijk. goed geregeld, oprecht vriendelijk personeel.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Dank u voor deze mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer!

Famílias com jovens, Dez 2014
"Groot, gedateerd complex."traduzir
Andrea
5,0

26/12/14 Groot opgezet, Achterstallig onderhoud...De randen van de baden waren kapot, de helft van de relaxstoelen was kapot, het Turksstoombad was kapot. Verder lekker gegeten, maar wel lang in de rij gestaan. Kleedhokjes leek wel van een openbaar zwembad. wij zijn waarschijnlijk wel verwend, want vonden dit sfeerloos. Personeel wel heel vriendelijk!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Beste gasten, dank u wel voor u bezoek aan Thermae 2000. Jammer dat het bezoek niet geheel naar wens is verlopen. Er staan voor de komende tijd verschillende grotere verbouwings,- en onderhoudswerkzaamheden op de planning om Thermae 2000 te updaten. Wij hopen u nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Casal, Dez 2014
"Sauna is beter dan de hotel kamer"traduzir
Safak Altay
7,0

22/12/14 het sauna was awesome de kamer was oke

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Graag tot de volgende keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações