Avaliações Thermae 2000

24  °C

25 Julho 2014

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,0 dos 10, baseado em 170 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

170 Avaliações de Thermae 2000

7,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Jul 2014

Casal, 2014
"Heerlijke ontspanning"traduzir
Toos Velthof
8,0

02-07-14 Vanaf het begin kom ik al naar thermae 2000,met vriendinnen of mijn man.
We genieten er altijd enorm van.
Groot genoeg om ook met drukte iets ontspannends te doen.
Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs.
De ligging is uniek.Al met al voor ons een fijne plek om naar toe te gaan.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 05-07-14
O proprietário disse:  Beste Toos, Wederom bedankt voor uw bezoek aan Thermae 2OOO. Leuk dat u deze review geplaatst heeft. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

Jun 2014
"Heerlijk ontspannen in een mooie omgeving"traduzir
Astrid
9,0

25-06-14 Mooie sauna's, prachtig uitzicht, heerlijk zwembad en lekker eten.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 05-07-14
O proprietário disse:  Beste Astrid, Bedankt voor uw bezoek aan Thermae 2OOO. Graag tot binnenkort. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

"Super leuke dag gehad"traduzir
Eric Heijnensl
9,0

20-06-14 heerlijk dagje ontspanning gehad met een heerlijke massage zeker voor herhaling ik ben helemaal tot rust gekomen door de sfeer

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 05-07-14
O proprietário disse:  Beste Erik, Bedankt voor deze mooie review. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

Viajando sozinho, Jun 2014
"Sehr zu empfehlen"traduzir
Dieter Genten
10,0

17-06-14 Thermae 2000 ist ein absolutes Highlight in Valkenburg (Geul). Sehr angenehme Atmosphäre. Vielfältiges Angebot. Ein Tag in der Wasser- und Saunalandschaft ist wie ein Tag Urlaub.

"Heerlijk ontspannen."traduzir
Rob
9,0

20-06-14 Een heerlijke manier om een dag te ontspannen in een mooie omgeving.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 05-07-14
O proprietário disse:  Beste Rob, Bedankt voor deze mooie review. Graag tot ziens. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

Casal, Jun 2014
"Relaxen op een goede manier"traduzir
Bernie van Lierop
9,0

12-06-14 Thermae 2000 is keurig verzorgd, een goede ontvangst en goede verzorging. Natuurlijk mag een broodje ook iets kosten, het is immers ook een dagje echt relaxen, dus daarin zien we zeker geen probleem. De ligbedden waren keurig verzorgd, alleen jammer dat de mensen niet begrijpen dat het reserveren van ligbedden niet is toegestaan en daar zou dan ook meer op gelet moeten en kunnen worden, dit wordt nu niet (tenminste toen wij daar waren niet gedaan). Voor de rest top relaxen en zeker een aanrader.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 05-07-14
O proprietário disse:  Geachte heer, Bedankt voor uw bezoek en voor het plaatsen van deze review. Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Marcel Mulder Guest Relations

"Dag leuk verbrengen"traduzir
Petra M
8,0

12-06-14 Hier kun je lekker ontspannen in de whirle pools.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 05-07-14
O proprietário disse:  Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en review op deze website. Graag tot ziens. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

"Tegenvaller"traduzir
van Bronkhorst
6,0

08-06-14 Bij aankomst hartelijk ontvangen door een jongedame die alles goed uitlegde. Kleedhokjes en kluisjes prima, armbandsysteem erg handig. Eten, drinken smakelijk, wel erg duur. 7,75 euro voor een broodje. Zwembad(jes) erg klein en slecht onderhouden. Ligweide vies en te weinig ligbedden. Huisregels zoals beschreven op de site worden niet nageleefd of gecontroleerd. Het leek af en toe wel een sexclub, erg onprettig. Na 2 uurtjes hadden we het wel gezien. Bij vertrek werden we 'geholpen' door een zeer onvriendelijke en chagrijnige medewerkster, schandalig gewoon. Voor ons 1 keer en nooit meer.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 14-06-14
O proprietário disse:  Geachte heer/ mevrouw, Bedankt voor uw bezoek. Wat jammer dat uw verblijf net niet helemaal naar uw tevredenheid was. Dit is zeer spijtig. Als u uw naam en telefoonnummer achterlaat op suggesties@thermae.nl dan neem ik graag contact met u op om de verbeterpunten te bespreken met u.

Viajando sozinho, Jun 2014
"Lekker genieten"traduzir
Martin1966

07-07-14 even niks aan je hoofd lekker genieten van de rust en ontspanning

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 24-07-14
O proprietário disse:  Beste Martin, Bedankt voor uw bezoek aan Thermae 2OOO. Leuk om te lezen dat u fijn heeft kunnen ontspannen. Graag tot ziens. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações