Avaliações Thermae 2000

35  °C

4 julho 2015

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 244 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

244 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Jun 2015
"Heel het complex"traduzir
eddy grooten
8,0

15/06/15 mooie vriendelijke omgeving en personeel , de behandelingen zijn goed en rustig slapen tussen het groen, is aan te bevelen

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 17/06/15
O proprietário disse:  Geachte heer Groen, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik ben blij dat uw verblijf naar uw tevredenheid is geweest. Graag tot snel. Met vriendelijke groeten

Amigos, Jun 2015
"Altijd leuk terug te keren"traduzir
Ann De Wolf
9,0

09/06/15 Heel leuke saunas, binnen -en buiten zwembaden. Prachtige omgeving. Bereidwillig en vriendelijk personeel. Lekker eten, wijn wel wat duur. Kortom een aanrader.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 17/06/15
O proprietário disse:  Geachte mevrouw De Wolf, Bedankt voor uw bezoek aan Thermae 2OOO en deze mooie review met een mooi cijfer. Ik hoop u snel weer als gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten,

"Echt de beste Thermae in Nederland"traduzir
Lex Lemmers
9,0

28/05/15 Het verblijf is zeer ontspannend. Heerlijk sauna-deel en ook het wellness-bad is top. Als het kan nemen we ook een overnachting, dit maakt de ervaring helemaal af. Fantische service, fijne kamer en het ontbijt is nergens beter. Echte Limburgse verwennerij!

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 17/06/15
O proprietário disse:  Geachte heer Lemmers, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat uw veblijf wederom top was. Heel graag tot ziens Met vriendelijke groet,

2015
"Ik zou zeggen,,, doen!"traduzir
CALLIE24
8,0

28/05/15 Ben er afgelopen dinsdag geweest, heb er zo van genoten , vriendelijk personeel met een glimlach!!! Dat zie je niet meer vaak buitenbad word vernieuwd, als compensatie krijgen de gasten allemaal extra opgietingen, super hoor, ben super tevreden , ik zou zeggen ga erheen en ervaar, veel plezier in het fijne thermae 200

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 17/06/15
O proprietário disse:  Beste Callie, Wat een leuke review! Uw opmerkingen over het personeel zal ik doorgeven aan alle medewerkers. Ik hoop u snel weer als gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groet,

Famílias com jovens, Maio 2015
"Heerlijk ontspannen"traduzir
Annemieke Versnel
7,0

16/05/15 3 daags arrangement met 2 overnachtingen. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door Marcel. Tegenvaller dat hotel niet over airco beschikt. Heerlijke ayurvedische massage gekregen van Anita. Top personeel. Complex wat gedateerd met afgebladderde verf. Prachtig weer maakte de 3 dagen een echte mini vakantie.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 27/05/15
O proprietário disse:  Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. De complimenten zijn al overgebracht aan Marcel en Anita. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet,

"Verwendagen"traduzir
nicole ongenae
10,0

13/05/15 heel ontspannend,een echte aanrader

Thermae 2OOO Annika Vankan, 27/05/15
O proprietário disse:  Beste Nicole, Hartelijk dank voor dit mooie compliment. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet,

"Absolute aanrader!"traduzir
Karolien Vanbrabant
9,0

10/05/15 Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en dit allemaal aan een heel schappelijke prijs!
Wij hebben een zeer relaxed weekend beleefd hier, vol met verwennerij.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 27/05/15
O proprietário disse:  Beste Karolien, Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Graag tot ziens, Met vriendelijke groet,

"Erg leuk!"traduzir
Bjorn
8,0

10/05/15 mooie accomodatie alles is ook netjes.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 30/05/15
O proprietário disse:  Beste Bjorn, Bedankt voor uw bezoek aan Thermae 2OOO. Ik hoop u snel weer als gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten,

Casal, 2015
"Ontspanning ten top"traduzir
An
10,0

06/05/15 Net terug van een heerlijk dagje Thermae 2000.
Personeel was zeer attent en behulpzaam.
Baden waren heerlijk warm en het eten was uitstekend!
Wij komen gauw weer terug. Complimenten

Thermae 2OOO Annika Vankan, 11/05/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Dank voor deze mooie review, beoordeeld met het cijfer 10. Wij hopen u snel weer te ontvangen

"Domper"traduzir
Elle
4,0

04/05/15 Ik kan mij aansluiten bij de negatieve reacties. Echter het personeel is erg vriendelijk, dat moet benadrukt worden.
Maar van te voren betaald betalen is waardeloos. Gedateerde ruimtes en sanitair. Wachtrij bij zonnebanken, vreemde ruimte waar je in je bikini onder dat d moet gaan liggen en anderen je voor je gevoel wegkijken. Drukke dag met volle sauna's en mensen die allemaal wat onwennig leken. De rustruimte was zo'n aanfluiting; het lijkt een soort doorgang met barakken aan de zijkant waar het een herrie is! Gênant. Net zoals in het zwembad waar het klinkt als een zwembad, kreeg het C'parks gevoel. Niet mijn ding. Wij zijn dan ook verwend qua sauna's als eerder genoemd. Maarseveen, Deverana, Bleijswijk, etc geven je dát saunagevoel. Gelukkig hadden we een kortingsbon en was ons weekend Maastricht geslaagd.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 11/05/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Ten eerste hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Deze 'opbouwende kritiek' nemen wij natuurlijk mee ter verbetering van de kwaliteit van ons product. Ten tweede betreur ik het dat uw verblijf niet naar verwachting is geweest. Mocht u uw ervaringen nog willen overleggen met mij of een van mijn collega's, dan kunt u mailen naar suggesties@thermae.nl Het is wel goed te horen dat u tevreden was over de klantvriendelijkheid van het personeel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações