Avaliações Thermae 2000

14  °C

18 abril 2015

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,1 dos 10, baseado em 229 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

229 Avaliações de Thermae 2000

7,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Mar 2015
"Einde van ons enige vermaak"traduzir
Sjaak en Annie
1,0

22/03/15 Wij wàren trouwe bezoekers van Thermae 2000. Met name omdat mèt badkleding kunt zwemmen en niet naar de sauna moet. Mijn vrouw is chronisch ziek en heeft problemen met spieren en gewrichten. Thermae is de enige plek waar ze kon ontspannen. Wij boekten trouw een stille kamer voor ma t/m donderdag. Donderdag was altijd onze topdag: Heerlijk de hele dag in het water, hapje eten, ontspannen enz. De volgende dag konden we dat weer naar huis.
Eerst baalden we al omdat er om de zoveel tijd blote donderdagen waren. Dus die weken konden we niet.
Geen vakantie dus.
Nu wilden we weer boeken, wat blijkt, Alle Donderdagen zijn Naakte dagen. Nou dat is dus niets voor ons. Dit betekent dat we nooit meer kunnen komen. Want een reis maken voor ma t/m wo is te kort / te vermoeiend. Die donderdag was de uitrustdag, na veel gezien te hebben van Limburg e.o.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, 28/03/15
O proprietário disse:  Geachte gasten, Wij vinden het heel erg jammer te vernemen dat u vanwege de ongeklede dagen niet langer naar Thermae 2000 wenst te komen. Graag willen wij u persoonlijk contacteren om te kijken of voor u een verblijf van zondag tot woensdag mogelijk is. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens aan ons te mailen op suggesties@thermae.nl? Wij hopen op deze manier samen met u een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,

Casal, 2015
"Geen echte sauna"traduzir
jurgen
4,0

02/03/15 Kleedkamer net een openbaar zwembad .
Eten niet gezellige en rumoerige omdat je overal de sauna gasten hoort.
En bij de tappasbar kip in de magnetron warm gemaakt.
En kleine sauna's sommige zien er smerig uit .
En wat ons nog her meeste tegen viel was het zwemmen met badkleding.
Wij gaan al 10 jaar naar sauna's maar hadden dit nog niet mee gemaakt.
Als ik met badkleding wil zwemmen ga ik wel naar een badkleding dag .
We hadden geen badkleding bij dus mochten we niet zwemmen.
Wat een onzin is dat zeg in een sauna zwemmen met badkleding.

Nooit meer naar thermen 2000 echt een tegenvaller.
En we hadden er zo.n zin in
Waarschijnlijk zijn we te verwend met .

De veluwse bron.. devrana in Den Bosch . Sauna bood in mil.
Thermen Tilburg en goirle. .

Echt jammer

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 08/03/15
O proprietário disse:  Geachte meneer, Allereerst hartelijk dan voor uw recente bezoek aan Thermae 2000. Het spijt ons te moeten vernemen dat de kwaliteit van ons bedrijf niet heeft voldaan aan uw verwachtingen. Samen met 200 collega’s werken wij iedere dag hard om al onze 200.000 gasten een heerlijke ontspannen dag te bieden. Dat dit bij u niet is gelukt vinden wij dan ook erg vervelend. Wij danken u voor uw beoordeling, hetgeen wij beschouwen als een positieve bijdrage voor het handhaven en verbeteren van ons kwaliteitsniveau.

Casal, Fev 2015
"Prima relaxen, op de horeca na."traduzir
Mike van Leeuwen
5,0

19/02/15 De thermen is een prima plek betreft sauna's/baden! Wat mij wel tegenviel was de horeca. Er zijn drie horecagelegenheden: De tapas/cocktailbar, het restaurant bij de sauna's en het restaurant bij de baden. De tapasbar serveert echter pas na 15:00 tapas. Dus gingen we kijken bij de andere restaurants. Het restaurant bij de baden lijkt meer een kantine van een zwembad, wat ik niet passend vind. Het restaurant bij de sauna's is vooral gericht op avond eten dus kwamen we weer uit bij de cocktailbar. Deze zat overvol dus moesten we drie keer opnieuw terugkomen voordat we een plek hadden (Inmiddels een uur later). Toen we eenmaal zaten bleven alle tafels volstaan met servies, moest men naar de bar omdat ze niet geholpen werden e.d. Uiteindelijk kregen ze hulp van de manager die zelf niet wist wat gerechten op de kaart betekenden. Toen we weer een uur later onze tapas kregen was onze kip niet gaar. Bij het melden werden we afgedaan met ''dat zijn bloedvaatjes''. Opgestaan en weg gegaan.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 24/02/15
O proprietário disse:  Geachte gast, Het spijt mij dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons. Wanneer u contact opneemt met suggesties@thermae.nl zullen we uw bevindingen met u bespreken. Met vriendelijke groeten, Thermae 2OOO Marcel Mulder

"Tegenvaller"traduzir
Marian de Klein
5,0

02/02/15 Na sauna's gewend te zijn als Saré, Thermen 't Bussloo en de Veluwse Bron is dit echt een anticlimax. Een grote kleedruimte met lockers alsof je in een sporthal bent. Vreemde combi van sauna en zwembad. Kleine, krappe entree met een doucheplein zonder badschuim of shampoo. Saunaruimte ook erg krap, klein badje om met je voeten in te zitten. Erg kleine sauna's. Het was behoorlijk druk, dus die zaten allemaal propvol. Buiten nog een paar sauna's, waren redelijk. Opgietsauna buiten ook erg klein.
Zowel sauna's als sanitair enigszins gedateerd. Bovendien was het zwembad ook nog eens erg koud.
Wat ons ook tegenviel was, dat je van te voren je parkeerkaart moest kopen. Hoe weet je nu van te voren hoe lang je gaat blijven? En je gaat tussendoor toch niet nog een nieuwe parkeerkaart voor je ruit leggen in je badjas?
De coctail die was inbegrepen was lekker (verse jus 'd orange).
We zijn na 2 uur, teleurgesteld, weer vertrokken.
Er jammer, want we hadden ons er erg veel van voorgesteld.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 14/02/15

"Heerlijk relaxen in Thermae 2000"traduzir
de smet marianne
9,0

28/01/15 Reeds jaren kom ik uit Belgie naar Thermae 2000, het is werkelijk een aanrader om eens heerlijk te ontspannen . De opgietingen in de sauna zijn echt een aanrader, het hotel met een heel goed ontbijt is steeds voor herhaling vatbaar . De keuken is heel lekker . Kortom een aanrader, ik kijk al uit naar mijn volgende verblijf.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 31/01/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Dank u wel voor deze goede beoordeling. Fijn te vernemen dat alles naar uw zin is geweest. Graag tot de volgende keer.

Casal, Jan 2015
"Verrassing voor mn verjaardag: alleen ergernissen."traduzir
Ankie Pallada
1,0

03/02/15 Mijn man had een middag thermae voor mijn verjaardag georganiseerd. Voor ons beide de eerste keer daar en ook meteen de laatste keer. Vanaf het moment dat wij aankwamen ging het allemaal verkeerd. Mijn man had een workshop massage leren voor ons 2je geboekt telefonisch en een gezichtsbehandeling voor mij. Bij aankomst stuurde ze ons al verkeerd, daarna weer en toen weer!!!! Uiteindelijk kwamen we waar we moesten zijn bleek het een workshop voor meerdere mensen te zijn (terwijl mijn man via de telefoon voor ons 2je had gevraagd)!Het was niet zo erg geweest alleen hadden wij geen badkleding bij ons!Uiteindelijk kregen we naar veel pijn en moeite (en een manager die alleen over cijfers kon praten) het geld terug terwijl een mevrouw achter de kassa het maar niet snapte dat wij niet naakt de workshop gingen doen terwijl ze nog ruzie maakte met een andere medewerker die de workshop gaf.Dus erg professioneel!De gezichtsmassage was wel lekker, maar daarvoor alleen kom ik niet meer terug!

"Helemaal tot rust komen"traduzir
Gerritsen

23/01/15 heerlijke sauna's, zwembaden en rustruimtes

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 31/01/15
O proprietário disse:  Hallo, dank u voor uw bezoek en uw review. Wij zien u graag weer een volgende keer bij Thermae 2000.

"Heerlijke zwembaden en sauna's"traduzir
Paulien
7,0

18/01/15 Wij waren hier op zaterdagavond. De temperatuur van de baden is voortreffelijk. De sauna met haardvuur is heerlijk!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 31/01/15
O proprietário disse:  Dank u voor uw bezoek! Fijn dat u genoten heeft. Graag tot een volgende keer.

"Aanrader"traduzir
Dominiek Degryse
9,0

03/01/15 We komen steeds terug, de moeite waard, zeer vriendelijk personeel ...
Gezellig relaxen !

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 17/01/15
O proprietário disse:  Hallo, dank u wel voor uw bezoek en uw beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Casal, Dez 2014
"Heerlijk een paar dagen uit het dagelijkse"traduzir
Bisschop
8,0

30/12/14 gewoonweg heerlijk. goed geregeld, oprecht vriendelijk personeel.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Dank u voor deze mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações