Avaliações Thermae 2000

22  °C

2 Setembro 2014

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,1 dos 10, baseado em 188 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

188 Avaliações de Thermae 2000

7,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Absolute aanrader"traduzir
THEO WOLFFS
9,0

26-08-14 Prachtige lokatie goed verzorgd heerlijk om op rust te komen in deze jachtige tijd, deze belevenis kan ik iedereen aanbevelen, alleen niet aan zeurpieten.

"Tegenvaller"traduzir
Maike
4,0

19-08-14 Het leek veelbelovend, maar ons bezoek is tegengevallen. Na de hoge entreeprijs te hebben betaald sta je alleen nog maar binnen. Alles is te huur en te koop, maar tegen een pittige prijs. Er zat een cocktail inbegrepen bij onze arrangement. Na een half uur kwam er iemand om onze bestelling op te nemen. Zelf naar de bar gaan had geen zin, we werden verzocht weer plaats te nemen. Er zat een cocktail bij ons arrangement inbegrepen; een zurige jus d'orange met ijs (we mochten niet kiezen). Ook hier nog zo'n 15 minuten op gewacht.
Het baden is oké, vergelijkbaar met '''gewone zwembaden''. Niks spectaculair. Het saunagedeelte doet onoverzichtelijk aan en is klein bemeten. De sauna's die zich in het complex bevinden kunnen doorgaans weinig meer dan een handvol mensen kwijt. De ''rustruimte'' is oké, maar ook weer klein bemeten. WEL blij dat Thermae 200 overal bordjes heeft opgevangen dat ligstoelen NIET gereserveerd mogen worden. Desondanks lag er op iedere (vrije) stoel een handdoek.

"Gezellige en Knusse Sauna!"traduzir
Lieka
9,0

19-08-14 We hebben 2 overheerlijke dagen gehad.
Uitermate vriendelijk personeel.
Wat een verwennerij.
Tevens een heerlijke lichaamsbehandeling gehad.
Overheerlijk gegeten.

"Een tegenvaller"traduzir
Machteld
3,0

13-08-14 Tijdens ons tweedaagse verblijf vonden wij het veel te druk. Vooral tijdens de badkledingdag (ook al zo'n tegenvaller). Dit zorgde voor een onprettig gevoel. Bijna alle opgietingen waren vol (mensen die voordringen) dit komt vooral ook doordat er geen echt grote sauna aanwezig is waar veel mensen in kunnen. 1 Opgieting bleek niet door te gaan, een kwartier later kwam er opeens wel iemand van het personeel en ging de opgieting alsnog door, maar was het weer vol en konden we niet meer meedoen, zonde van al die stress dus. De Thermae Motion activiteit in het badgedeelte, ook vol; wie het eerst vooraan dringt krijgt een plekje. De rustruimte is klein en de bedden liggen niet erg prettig. Weinig tijdschriften, er is geen donkere rustruimte om echt goed je ogen dicht te kunnen doen.
In het tapasrestaurant rook het heerlijk, maar we kregen al snel door dat het erg lang zou duren eer we geholpen zouden worden, laat staan te eten en te drinken zouden krijgen.

"Geweldig hotel"traduzir
Marianne
10,0

13-08-14 Dit hotel is top. De kamers zijn rustig, hebben een eigen terrasje, goede bedden en een waterkoker. Het ontbijt is heel goed, veel keus en vers. Het personeel is heel klantvriendelijk en gastvrij. En de keuken in restaurant Senses is erg goed. De sauna faciliteiten zijn fantastisch. We zijn hier echt tot rust gekomen. Absolute aanrader!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 31-08-14
O proprietário disse:  Geachte mevrouw Westerhof, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te vernemen dat u heeft genoten. Graag tot een volgende keer!

Casal, 2014
"Vreselijk slecht"traduzir
nikki
1,0

13-08-14 Nog nooit heb ik zoveel teleurstellingen binnen 2 dagen moeten verdragen als de dagen bij thermae 2000, in vergelijking met alle andere wellness centra in Nederland is het met vlag en wimpel de aller aller slecht georganiseerde en vervelendste.
Een kleine opsomming:
- de verplichting badkleding te dragen.
- veel te kleine groepsessie saunas, in de praktijk mag je blij zijn als haringen in een ton opgepakt te zitten, waarschijnlijker past het gewoon niet en wacht je tot sint juttemis.
- De kaart bij de restaurants is middelmatig, het eten is ook middelmatig
- Allerlei extra kosten.
- De 'schone' badkleding die je krijgt stinkt naar azijn.
- de bediening bij de restaurants is onderbezet en niet bepaald gastvrij
- De rustruimtes zijn te klein en dus overvol, je licht ook zij aan zij en het is onprettig fel.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guests Relations, 31-08-14
O proprietário disse:  Geachte Nikki, Bedankt voor uw bezoek. Wat jammer dat uw verblijf niet naar uw tevredenheid was. Dit is zeer spijtig. Als u uw naam en telefoonnummer achterlaat op suggesties@thermae.nl dan neem ik graag contact met u op om e.e.a. toe te lichten zoals drukte op onze speciale badkledingdagen en in vakantieperiodes zoals u heeft ervaren.

Casal, Ago 2014
"Massatoerisme waar je exclusiviteit verwacht"traduzir
Martine
6,0

17-08-14 Wellness is voor ons luxe, we gaan niet iedere dag naar een resort. Dan verwacht je - misschien onterecht - dat het iets exclusiefs heeft. Nu waren we ook zo onverstandig om in de zomervakantie te gaan, maar toch hadden we niet verwacht dat het zo druk zou zijn. Het voelde meer als een gewoon zwembad dan als iets bijzonders. Het was schoon, personeel was vriendelijk. Maar het was bijvoorbeeld in de sauna's zo druk dat we moesten zoeken naar een plekje. Dat draagt niet bij aan een heel ontspannen gevoel. De baden zelf vond ik niet zo bijzonder. Wel leuk dat ze in 1 van de baden floatsessies doen, maar ook hier weer jammer dat het zo ontzettend vol was dat je tegen elkaar aanstootte. Gemis vond ik dat er weinig haakjes waren om je natte handdoek en badjas aan te hangen. Ze moesten in glazen vakjes waar ze nat in bleven. Bovendien maar een paar maten badjas dus die van mij was te groot. En nauwelijks lekkere ligstoelen binnen. Buiten prachtig, groot en geweldig uitzicht.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20-08-14
O proprietário disse:  Hallo mevrouw. Hartelijk dank voor uw bezoek. Jammer te vernemen dat u niet geheel heeft kunnen genieten. U bent inderdaad in een hele drukke periode geweest. Wij hopen u graag een andere keer te mogen begroeten, wanneer het minder druk is.

Viagem em grupo, Ago 2014
"Absolute aanrader!"traduzir
Ingrid Pichal
10,0

11-08-14 Zoals elke keer volledig af! Een droom, volledige ontspanning, lekker eten...

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 13-08-14
O proprietário disse:  En zo moet het ook..........!!!! Dank u wel voor deze mooie review en graag tot ziens.

Amigos, Ago 2014
"Super ontspannend"traduzir
katia welis
9,0

11-08-14 Absolute aanrader om te relaxen . zeker gebruik maken van het hotel. Ontbijt in badjas is eens iets anders. Zowel sauna en zwemgedeelte zijn zeer aangenaam

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 13-08-14
O proprietário disse:  Hallo mevrouw, Dank u wel voor uw bezoek en uw review!. Graag tot een volgende keer.

Amigos, 2014
"Pure verwennerij"traduzir
annemie caris
9,0

09-08-14 Héérlijk voor een dagje relaxen voor wie van water, rust, natuur houdt...

Voor mij persoonlijk staat één dagje gelijk aan een week vakantie qua ontspannen gevoel...

Ik hou van kinderen , maar ben wél blij dat ze daar niet toegelaten zijn, geen gekrijs, getier, gehuil... dat neem ik er graag bij aan zee of een gewoon zwembad, maar niet tijdens MIJN verwendagje :-)

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 13-08-14
O proprietário disse:  Geachte mevrouw Caris, Fijn te vernemen dat u lekker genoten heeft tijdens uw verwendagje. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações