Avaliações Thermae 2000

18  °C

30 outubro 2014

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 198 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

198 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Out 2014
"Prima voor te ontspannen"traduzir
Swijsen Bjorn
9,0

26/10/14 Mooi zwembad, ontspannen sfeer, lekker eten tegen een betaalbare prijs, leuk saunagedeelte.
Een plek waar iedereen zich thuis zou voelen.

Viajando sozinho, Out 2014
"Super"traduzir
Hendriks
10,0

11/10/14 Een heerlijk en ontspannen verblijf gehad!
Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was lekker en genoeg keuze. Ik kom zeker terug!

Viajando sozinho, Set 2014
"Heerlijk ontspannen"traduzir
Hugo
8,0

23/09/14 Badlandschap is werkelijk heerlijk en het uitzichtis met mooi weer en herfstkleuren een aanrader.
Saunalandschap is afwisselend, ruime keuze.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 04/10/14
O proprietário disse:  Fijn te vernemen dat u genoten heeft. Graag tot een volgende keer.

"Leuke verwen dagen, onthaasten"traduzir
Melissa
9,0

23/09/14 heel aangename ontvangst!! Zeer attentvol personeel die begrip hebben voor al je wensen. Fijn verblijf en lekker eten in alle restaurants, zeker een aanrader voor een ontspannen verblijf!!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 04/10/14
O proprietário disse:  Dat horen we graag!!!! Dank u voor deze mooie beoordeling en graag tot de volgende keer.

"Teleurstellend"traduzir
iris
5,0

19/09/14 Badkleding is vereist voor de baden. Dit wordt niet duidelijk aangegeven bij online reserveren! Er is pas douchegel te vinden bij de zwembaden. Na een dag sauna (zonder kleding) moet je dus je badpak aandoen om je te kunnen wassen met douchegel. Deze was overigens bijna op. Meerdere saunabezoekers hadden hier last van.
Er is maar één hout gestookte sauna.
Restaurant en opgieting was prima. Schone omgeving.
De sauna is niet wat je verwacht bij een sauna van deze grote.
Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 04/10/14
O proprietário disse:  Hallo mevrouw, Dank u voor uw beoordeling. Wat jammer dat uw verblijf niet aan uw verwachting heeft voldaan. Dit spijt ons zeer. Op onze website kunt u alle informatie omtrent wel/geen badkleding terugvinden en tevens alle informatie over de verschillende aangeboden sauna's. Ondanks dat u een bezoek aan ons niet voor herhaling vatbaar vind, hopen wij u toch nog eens een keer te mogen verwelkomen.

"Zalig relaxen"traduzir
Louise
8,0

18/09/14 ontspannen kunnen genieten in een leuke omgeving. Het extra pluspunt de zon waardoor we buiten konden genieten van het zwembad en het terras

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 04/10/14
O proprietário disse:  Dank u voor uw beoordeling. Fijn dat u lekker heeft kunnen genieten en de zon hadden wij speciaal voor u besteld ;-)

"Absolute aanrader"traduzir
c senden
8,0

09/09/14 voor mij is een dag thermae 2000 het absolute einde, totale ontspanning.
ik voel mij als herboren.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 12/09/14
O proprietário disse:  Fijn dat u genoten heeft!! Graag tot de volgende keer.

"Een heerlijke beleving bij Thermae 2000"traduzir
gerard en antje
9,0

04/09/14 Het blijft iedere keer weer genieten. We komen er zo graag ieder jaar. Dit keer is viel het ons op dat er de nodige likjes verf hier en daar heeft plaatsgevonden waardoor het er nog beter uit is gaan zien. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk warm water, goede restaurants dus een dag om je beslommeringen te vergeten en te genieten van elk moment in de Thermae 2000

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15/09/14
O proprietário disse:  Geachte gast, Bedankt voor deze mooie woorden. Leuk om te lezen. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, Thermae 2OOO Marcel Mulder Guest Relations

Casal, Ago 2014
"De Opgiet xperience van de lage landen"traduzir
jo ruelens

01/09/14 de diverse opgietvormen, een ganse dag, maken alles meer dan compleet

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15/09/14
O proprietário disse:  Geachte heer/ mevrouw Ruelens, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij hopen u snel weer als gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

Casal, Ago 2014
"Absolute aanrader"traduzir
THEO WOLFFS
9,0

26/08/14 Prachtige lokatie goed verzorgd heerlijk om op rust te komen in deze jachtige tijd, deze belevenis kan ik iedereen aanbevelen, alleen niet aan zeurpieten.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15/09/14
O proprietário disse:  Beste Theo, Bedankt voor je bezoek aan Thermae 2OOO. Leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações