Avaliações Thermae 2000

3  °C

30 janeiro 2015

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 223 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

223 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Helemaal tot rust komen"traduzir
Gerritsen

23/01/15 heerlijke sauna's, zwembaden en rustruimtes

"Heerlijke zwembaden en sauna's"traduzir
Paulien
7,0

18/01/15 Wij waren hier op zaterdagavond. De temperatuur van de baden is voortreffelijk. De sauna met haardvuur is heerlijk!

Dominiek Degryse
9,0

03/01/15 We komen steeds terug, de moeite waard, zeer vriendelijk personeel ...
Gezellig relaxen !

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 17/01/15
O proprietário disse:  Hallo, dank u wel voor uw bezoek en uw beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Casal, Dez 2014
"Heerlijk een paar dagen uit het dagelijkse"traduzir
Bisschop
8,0

30/12/14 gewoonweg heerlijk. goed geregeld, oprecht vriendelijk personeel.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Dank u voor deze mooie beoordeling! Graag tot de volgende keer!

Famílias com jovens, Dez 2014
"Groot, gedateerd complex."traduzir
Andrea
5,0

26/12/14 Groot opgezet, Achterstallig onderhoud...De randen van de baden waren kapot, de helft van de relaxstoelen was kapot, het Turksstoombad was kapot. Verder lekker gegeten, maar wel lang in de rij gestaan. Kleedhokjes leek wel van een openbaar zwembad. wij zijn waarschijnlijk wel verwend, want vonden dit sfeerloos. Personeel wel heel vriendelijk!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Beste gasten, dank u wel voor u bezoek aan Thermae 2000. Jammer dat het bezoek niet geheel naar wens is verlopen. Er staan voor de komende tijd verschillende grotere verbouwings,- en onderhoudswerkzaamheden op de planning om Thermae 2000 te updaten. Wij hopen u nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Casal, Dez 2014
"Sauna is beter dan de hotel kamer"traduzir
Safak Altay

22/12/14 het sauna was awesome de kamer was oke

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Graag tot de volgende keer.

Famílias com jovens, Dez 2014
"Voor herhaling vatbaar"traduzir
Loekie van der Zee
7,0

22/12/14 Personeel zeer vriendelijk, schoonmaak tot bediening laat geen steek vallen.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations Thermae 2000, 04/01/15
O proprietário disse:  Bedankt voor dit mooie compliment. Graag tot binnenkort.

"Thermea 200"traduzir
Ed van Hooff

17/12/14 voor de rust en ontspanning en het prachtige landschap in zuid limburg

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Beste gasten, Dank u voro uw goede beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Casal, 2014
mmhevers

17/12/14 gezellig en schoon , met mooie sauna's

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Hallo, Dank u voor de goede beoordeling! Graag tot ziens.

Amigos, Dez 2014
Anseel Nadine
8,0

17/12/14 Alles is prima georganiseerd. De ontvangst, de service enz... alleen de betaalparking zou van mij gratis mogen zijn. Je vertoefd tot slot van rekening een hele dag in het complex. Wij hadden een vriendinnenarrangement maar moesten spijtig genoeg in groepen gaan omdat er niet genoeg duo kamers waren. Maar alles bijeen is dit voor herhaling vatbaar.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 20/12/14
O proprietário disse:  Hallo mevrouw, Dank u wel voor uw reactie. Fijn dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en enkele puntjes na. Graag tot de volgende keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações