Avaliações Thermae 2000

21  °C

20 Abril 2014

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 6,1 dos 10, baseado em 122 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

122 Avaliações de Thermae 2000

6,1
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, 2014
"Sauna liefhebbers hebben hier niets te zoeken"traduzir
Linda
1,0

02-04-14 We bezoeken regelmatig sauna/wellness centra en waren voor het eerst in Thermea 2000. Alleen op twee donderdagen per maand is badkleding niet verplicht. Omkleden doe je in kleedhokje zoals je van zwembaden kent in een soort kelder die nog het meest aan een ondergrondse parkeergarage doet denken, schemerig en alleen kaal beton. Douches bij de kleedhokjes deden het niet. In een andere douche stond een man duidelijk aan zijn eigen happy ending te werken tot hij door andere bezoekers boos werd aangekeken en daarna vertrok. Verschillende bezoekers gebruikten binnen hun mobiele telefoon. Ook al hangt er een bordje dat fotograferen niet is toegestaan, er is geen toezicht waardoor het maken van foto's en filmen van naakte bezoekers gewoon mogelijk is. De ruimte om wat te eten of te drinken heeft de uitstraling van een slechte bedrijfskantine, inclusief hekken voor wachtrijen bij de zelfbedieningsbalie. Kosten: € 32,50 toegang, € 7,50 parkeren, € 8,= voor 2 bruine boterhammen met kaas

Amigos, Mar 2014
"Service met een glimlach"traduzir
Erika van Apeldoorn...
9,0

04-04-14 Een heerlijke dag samen met vriendinnen van de wellness faciliteiten in Thermae 2000 genoten. Volop keuze en voor ieder wat wils, het wellness complex biedt een breed scala aan binnen- en buitenbaden, sauna's en stoombaden. Het aantal gasten was prettig, niet te vol, waar andere complexen zich wel eens schuldig aanmaken. Het was ook nog eens fantastisch weer en in de grote zonneweides, welke een prachtig uitzicht bieden, kun je heerlijk liggen. Wat ons met name verraste was de uitstekende service. Personeel is zeer vriendelijke en behulpzaam, vanaf binnenkomst tot aan vertrek, van de medewerkers in de restaurants tot aan de masseuses. Oprechte gastvrijheid!

Casal, Mar 2014
"Vergane glorie"traduzir
Carlijn
5,0

17-03-14 Er is duidelijk te weinig gerenoveerd, alhoewel ze daar nu deels mee bezig zijn. Overal is te zien dat de boel verouderd is. Het straalt geen luxe meer uit.
Onhandig dat je badkleding aanmoet in de baden, telkens omkleden. Het is erg onoverzichtelijk. Werkzaamheden waardoor er weinig overblijft van de rustruimte (die overigens niet vermeld stonden op de site).

Casal, Mar 2014
"Heel goed !!"traduzir
marleen windey
8,0

07-03-14 wij snappen de negatieve kritieken niet !!
wij bezochten de sauna , massage en restaurant en waren best tevreden over alles !!!
vriendelijk clienteel en mooie omgeving

"Happy valetines day..."traduzir
susanne
5,0

12-03-14 Mijn vriend en ik gingen samen op Valentijnsdag naar Thermael 2000.

De relaxruimte was niet bepaald relax. De bedden zijn hard en er is veel lichtinval waardoor je niet gemakkelijk je ogen dicht doet. Ook is het vervelend dat dit een open ruimte is, iedereen loopt heen en weer. Langs de relaxruimte is een horecagelegenheid waar veel geluidsoverlast door ontstaat. Dit is niet tactisch

Het is onhandig dat het zwem gedeelte niet naakts is. Je moet je telkens omkleden.

Ook had de Turkse stoomcabine een nare geur. Het rook alsof er iemand in geplast had. Daardoor zat er ook niemand in.

Het was Valentijnsdag en er waren veel stelletjes. In het water was iedereen heel handtastelijk naar elkaar. Zelfs ik vond dit ongemakkelijk terwijl wij samen waren.
Op de stoelen langs het zwembad lag zelfs een vrouw op een man met haar benen wijd. Dit was geen smakelijk gezicht.
Het personeel stond langs de kant en hield geen toezicht!

Wel hebben we lekker gegeten en zijn we de dag goed doorgekomen

Casal, 2014
"Absoluut heerlijk genieten!"traduzir
Maaike Schreurs
10,0

10-02-14 Ik knap altijd heel erg op van een dagje Thermae 2000. Heerlijke sauna's, mooi uitzicht, lekker eten en relaxen.

"Nieuwe Relaxruimte"traduzir
Jenny
10,0

08-02-14 Vandaag met gewonnen kaartjes van een facebookactie naar Thermae gegaan en meteen de nieuwe rustruimte kunnen testen. In 1 woord Heerlijk. Veel fijner dan die eerste (met bijbehorende keukengeluiden) en hier kun je lekker met zn tweetjes bij elkaar liggen. Rust toch wat beter uit. Chapeau!

"Therme2000 heel goed Grand cafe Fresh zeer slecht"traduzir
Phindo

03-03-14 Het bad zelf is heel goed, maar ga niet eten in Grand Cafe Fresh,
Smakeloos droog zeer slecht dagmenu van de maand

"Relax"traduzir
harold raaijmakers
9,0

05-02-14 Thermea 2000 is de unieke plaats om tot rust te komen,
vooral de floating bij jullie is top ook het uiterlijk van de baden en warmte van de baden is gewoon heerlijk.
je kunt hier echt lekker een dagje vertoeven ook het uitzicht is geweldi, rustgevend

"Heerlijk ontspannen"traduzir
melissa
8,0

03-02-14 wel duur in het algemeen, maar wel zeer de moeite waard komt heel ontspannen ervan terug echt wat een mens nodig heeft.
Eerste keer in sauna onwennig maar niet tegengevallen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações