Avaliações Thermae 2000

20  °C

24 maio 2015

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 239 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

239 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Maio 2015
"Heerlijk ontspannen"traduzir
Annemieke Versnel
7,0

16/05/15 3 daags arrangement met 2 overnachtingen. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door Marcel. Tegenvaller dat hotel niet over airco beschikt. Heerlijke ayurvedische massage gekregen van Anita. Top personeel. Complex wat gedateerd met afgebladderde verf. Prachtig weer maakte de 3 dagen een echte mini vakantie.

"Verwendagen"traduzir
nicole ongenae

13/05/15 heel ontspannend,een echte aanrader

"Absolute aanrader!"traduzir
Karolien Vanbrabant
9,0

10/05/15 Zeer vriendelijk personeel, lekker eten en dit allemaal aan een heel schappelijke prijs!
Wij hebben een zeer relaxed weekend beleefd hier, vol met verwennerij.

Casal, 2015
"Ontspanning ten top"traduzir
An
10,0

06/05/15 Net terug van een heerlijk dagje Thermae 2000.
Personeel was zeer attent en behulpzaam.
Baden waren heerlijk warm en het eten was uitstekend!
Wij komen gauw weer terug. Complimenten

Thermae 2OOO Annika Vankan, 11/05/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Dank voor deze mooie review, beoordeeld met het cijfer 10. Wij hopen u snel weer te ontvangen

"Domper"traduzir
Elle
4,0

04/05/15 Ik kan mij aansluiten bij de negatieve reacties. Echter het personeel is erg vriendelijk, dat moet benadrukt worden.
Maar van te voren betaald betalen is waardeloos. Gedateerde ruimtes en sanitair. Wachtrij bij zonnebanken, vreemde ruimte waar je in je bikini onder dat d moet gaan liggen en anderen je voor je gevoel wegkijken. Drukke dag met volle sauna's en mensen die allemaal wat onwennig leken. De rustruimte was zo'n aanfluiting; het lijkt een soort doorgang met barakken aan de zijkant waar het een herrie is! Gênant. Net zoals in het zwembad waar het klinkt als een zwembad, kreeg het C'parks gevoel. Niet mijn ding. Wij zijn dan ook verwend qua sauna's als eerder genoemd. Maarseveen, Deverana, Bleijswijk, etc geven je dát saunagevoel. Gelukkig hadden we een kortingsbon en was ons weekend Maastricht geslaagd.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 11/05/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Ten eerste hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Deze 'opbouwende kritiek' nemen wij natuurlijk mee ter verbetering van de kwaliteit van ons product. Ten tweede betreur ik het dat uw verblijf niet naar verwachting is geweest. Mocht u uw ervaringen nog willen overleggen met mij of een van mijn collega's, dan kunt u mailen naar suggesties@thermae.nl Het is wel goed te horen dat u tevreden was over de klantvriendelijkheid van het personeel.

Casal, Maio 2015
"Heerlijk terug naar de nineties!"traduzir
Mons
7,0

03/05/15 Heerlijk klassiek jaren '90 kuuroord. Zacht water en heerlijk dobberen en even wegdromen. Lief personeel.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 11/05/15
O proprietário disse:  Beste heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad.

Casal, Abr 2015
"De moeite waard!"traduzir
Sabrina en Boris Le...

04/05/15 - Zalige sauna's, zowel binnen als buiten
- Heerlijk verwarmde zwembaden
- Vriendelijk personeel
- Proper
- Opgietsessie met berken jammer genoeg niet meegemaakt, wegens te druk
- Na een aantal dagen merkte ik op, dat ik mijn horloge kwijt was. Toen ik belde naar Thermae 2000 of ze het gevonden hadden, bevestigden ze het en stuurden ze de horloge op.
Dank voor de goede service!

Casal, Abr 2015
"Geweldig ontspannend verblijf"traduzir
Joyce
9,0

23/04/15 Ideale plek om tot rust te komen. Grote diversiteit aan saunas, lekker eten, en erg vriendelijk personeel. Voor hen is geen enkele moeite te veel.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 11/05/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Wat fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten.

Casal, Mar 2015
"Einde van ons enige vermaak"traduzir
Sjaak en Annie
1,0

22/03/15 Wij wàren trouwe bezoekers van Thermae 2000. Met name omdat mèt badkleding kunt zwemmen en niet naar de sauna moet. Mijn vrouw is chronisch ziek en heeft problemen met spieren en gewrichten. Thermae is de enige plek waar ze kon ontspannen. Wij boekten trouw een stille kamer voor ma t/m donderdag. Donderdag was altijd onze topdag: Heerlijk de hele dag in het water, hapje eten, ontspannen enz. De volgende dag konden we dat weer naar huis.
Eerst baalden we al omdat er om de zoveel tijd blote donderdagen waren. Dus die weken konden we niet.
Geen vakantie dus.
Nu wilden we weer boeken, wat blijkt, Alle Donderdagen zijn Naakte dagen. Nou dat is dus niets voor ons. Dit betekent dat we nooit meer kunnen komen. Want een reis maken voor ma t/m wo is te kort / te vermoeiend. Die donderdag was de uitrustdag, na veel gezien te hebben van Limburg e.o.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, 28/03/15
O proprietário disse:  Geachte gasten, Wij vinden het heel erg jammer te vernemen dat u vanwege de ongeklede dagen niet langer naar Thermae 2000 wenst te komen. Graag willen wij u persoonlijk contacteren om te kijken of voor u een verblijf van zondag tot woensdag mogelijk is. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens aan ons te mailen op suggesties@thermae.nl? Wij hopen op deze manier samen met u een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet,

Casal, 2015
"Geen echte sauna"traduzir
jurgen
4,0

02/03/15 Kleedkamer net een openbaar zwembad .
Eten niet gezellige en rumoerige omdat je overal de sauna gasten hoort.
En bij de tappasbar kip in de magnetron warm gemaakt.
En kleine sauna's sommige zien er smerig uit .
En wat ons nog her meeste tegen viel was het zwemmen met badkleding.
Wij gaan al 10 jaar naar sauna's maar hadden dit nog niet mee gemaakt.
Als ik met badkleding wil zwemmen ga ik wel naar een badkleding dag .
We hadden geen badkleding bij dus mochten we niet zwemmen.
Wat een onzin is dat zeg in een sauna zwemmen met badkleding.

Nooit meer naar thermen 2000 echt een tegenvaller.
En we hadden er zo.n zin in
Waarschijnlijk zijn we te verwend met .

De veluwse bron.. devrana in Den Bosch . Sauna bood in mil.
Thermen Tilburg en goirle. .

Echt jammer

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 08/03/15
O proprietário disse:  Geachte meneer, Allereerst hartelijk dan voor uw recente bezoek aan Thermae 2000. Het spijt ons te moeten vernemen dat de kwaliteit van ons bedrijf niet heeft voldaan aan uw verwachtingen. Samen met 200 collega’s werken wij iedere dag hard om al onze 200.000 gasten een heerlijke ontspannen dag te bieden. Dat dit bij u niet is gelukt vinden wij dan ook erg vervelend. Wij danken u voor uw beoordeling, hetgeen wij beschouwen als een positieve bijdrage voor het handhaven en verbeteren van ons kwaliteitsniveau.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações