Avaliações Thermae 2000

15  °C

6 setembro 2015

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,3 dos 10, baseado em 267 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

267 Avaliações de Thermae 2000

7,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Heel goed"traduzir
john
8,0

29/08/15 Mooi hotel, vriendelijke medewerkers en erg mooi zwemgedeelte met mooi uitzicht

"Relaxt genieten"traduzir
Groninger
8,0

21/08/15 Faciliteiten en oppervlakte erg goed. Paar kleine onderhoudspunten die wat aandacht behoeven. Prijs wel vrij hoog.

"Heel goed"traduzir
Familie Thijs
8,0

17/08/15 Het was goed, alles was keurig verzorgt het ontvangst, de kamer en zo ook het ontbijt overigens was de wellnes ook perfect het enige min punt was he weer.

Amigos, Ago 2015
"Fijn ontspannen!"traduzir
A&A
7,0

13/08/15 We hebben fijn kunnen ontspannen in Thermae 2000. Veel baden om in te zwemmen, schoon en een prachtig uitzicht! We hadden het gevoel dat we in het buitenland zaten. Het eten viel ons tegen (bij de sauna faciliteiten).. Zag er verlept uit, smaakte niet zo lekker en heel prijzig! Het ontbijt daarin tegen (in restaurant pure) was wel erg goed en vers! Al met al gewoon dikke prima.

Casal, Ago 2015
"Geweldig!!! Ik kom snel weer terug"traduzir
Bormans
9,0

13/08/15 Het verblijf was bijzonder. Het onthaal en de ontvangst was niet enkel vriendelijk, maar ook zeer warm en luisterend naar onze behoeften. De kamer was zeer verzorgd en de leuke attenties weten wij te appreciëren. De wellness gidsen waren vriendelijk en behulpzaam. ik heb genoten van deze dagen van rust en ontspanning.

"Schitterend ontspannend, vriendelijk personnel"traduzir
Mark Hermeling
9,0

10/08/15 Wij hebben 2 dagen in de baden doorgebracht, compleet met overnachting in het hotel en het 5 gangen verrassings menu. Alles was goed verzorgd en het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker een keer terug.

De baden zijn schoon en goed onderhouden en er is veel keuze. Het eten was spectaculair. Het hotel is een beetje eenvoudiger dan ik van de 4 sterrenhotel had verwacht, maar alles was schoon en erg comfortabel.

"Heerlijke ontspanning"traduzir
Marcha
8,0

09/08/15 Thermae 2000 in valkenburg is heerlijk en ontspannen.
personeel is vriendelijk en behulpzaam. Valkenburg zelf super gezellig als combinatie om lekker even er op uit te gaan.

Casal, Jul 2015
"Heerlijk relaxed verblijf"traduzir
donny appelhof
8,0

31/07/15 Prima voorziening, wel enigszins gedateerd. We zijn hier 10 jaar geleden geweest en het lijkt of alles stilgestaan heeft. Ook het onderhoud is achterwege gebleven mijn inziens

Thermae 2OOO Esther, 06/08/15
O proprietário disse:  Geachte heer Appelhof, Hartelijk dank voor uw review. Indien gewenst mag u mij een email sturen met uw punten van opbouwende kritiek. Dit kan op het volgende email adres: suggesties@thermae.nl Zo kunnen we deze punten ook gericht aanpakken. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet,

Casal, Jul 2015
"Goed"traduzir
coveenbrink
8,0

31/07/15 iets betere menukaart ,kleine hapjes.
aanbevelingswaardig.
hotelkamer prima, ontbijt supersuper suoper super

Thermae 2OOO Esther, 06/08/15
O proprietário disse:  Beste, Dank voor uw leuke reactie. Wij zullen uw suggestie mbt de menukaart intern voorleggen aan de betreffende afdeling. Graag tot ziens bij Thermae 2OOO.

Famílias com crianças, Jul 2015
"Fantastisch"traduzir
Bep
9,0

28/07/15 Het was geweldig. Heerlijk ontspannen, in een prachtige omgeving. Heel klantvriendelijk en gastvrij.

Thermae 2OOO Annika Vankan, 29/07/15
O proprietário disse:  Beste mevrouw, Bedankt voor deze positieve review. En wat fijn dat uw verblijf zo goed is bevallen en dat u onze gastvrijheid en service als een positief punt benoemd. Dit staat bij ons dan ook zeer hoog in het vaandel. To snel bij Thermae 2OOO Met vriendelijke groet,

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações