Avaliações Thermae 2000

9  °C

25 novembro 2014

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 205 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

205 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Geschrokken"traduzir
D.Rieken
6,0

16/11/14 Twee dagen thermea met een overnachting in het hotel
Het hotel was prima en schoon. Het sauna gedeelte was verouderd en niet super schoon maar wel oké.
Van het horeca gedeelte ben ik wel geschrokken, het glazen tafeltje waaraan we koffie dronken was nog helemaal vies en plakkerig , niet afgenomen dus.
Ook gingen we nog, een keer zitten om wat te eten en de plastic stoelen waren zichtbaar vies daar waar mensen vaak hun handen zetten en er zaten oude etensresten tussen de zitting en de zijkanten.
Tussen de kolommetjes van de tafelpoot was zichtbaar al heel lang niet meer schoongemaakt , veel stof en viezigheid .
Heel jammer, ik ben hier van geschrokken!!
Juist bij een saunacomplex verwacht ik toch optimale hygiene.
Ik zou thermea 2000 niet bij mensen aanbevelen

"Geen aanrader"traduzir
fieneke van der gaa...
5,0

14/11/14 Wij hadden hoge verwachtingen van een bezoek aan Thermae 2000, dit bleek echter een grote teleurstelling. Het zwembad was aan een verfbeurt toe en het water niet echt lekker warm. Wij hadden verschillende baden met o.a. kruidenbaden verwacht, dit bleek echter niet het geval. Ook het saunagedeelte was teleurstellend; kleine bedompen hokjes, geen eucalyptus- of rozengeur waargenomen, en de wanden waren vies en het rook niet al te fris.. De bediening in het restaurant was heel slecht, en de stroom viel uit en hebben we 45 min. bij kaarslicht doorgebracht, de noodstroomvoorziening werkte dus ook niet, heel slecht! Ook het personeel was totaal niet geïnstrueerd hoe te handelen bij zo'n situatie.
Naast de erg prijzige entree voor wat je krijgt, moest je ook nog een parkeerkaartje kopen op het parkeerterrein. Nee, wij komen er nooit weer!

"Teleurstellend"traduzir
Kirsten Boer
5,0

10/11/14 Thermae 2000 is een saunacomplex uit 1989 en dat is te zien. De kleedhokjes zijn kleedhokjes zoals je die in een openbaar zwembad vindt. De lunchgelegenheid is een kantine met lunchbuffet. In het restaurant zouden wat banken bij de haard welkom zijn; ontspannen doe je toch beter op een bank dan op een rieten stoel. Nu zijn er drie nepleren banken waar de gaten in vallen. Het personeel is wel erg vriendelijk.

In het zwembad mag je alleen met badkleding. Wat ons betreft was dat niet duidelijk aangegeven op de site. De sauna's zelf zijn meestal erg klein, maar verder okay.

Al met al raden wij Thermae 2000 af aan onze vrienden. Erg jammer want de omgeving is fabelachtig.

"Verpauperd"traduzir
Ilse Wijnbergen
1,0

06/11/14 Mijn man en ik zijn hier afgelopen zaterdag 1 november geweest. En het Thermae wat het jaren geleden was is het allang niet meer. Het is zeer slecht onderhouden, douches vies met plukken haren in de putjes, sauna's zijn vies en slecht onderhouden.
Wanneer je buiten bij het koude zwembad op het bankje plaats neemt hangt daar een rioollucht.

In het restaurant hangt totaal geen sfeer. IJzeren bankjes om op te zitten en het eten en drinken is ongelooflijk duur voor wat je krijgt. Al met al heel erg zonde om te zien dat wat begon als zo'n prachtige complex op een schitterende plek zo afgetakelt en verpauperd is.

Overbodig te vermelden dat ze ons daar niet meer zullen zien. Van de vele suana's die wij hebben bezocht was dit toch wel de slechtste.

Thermae 2OOO Guest Relations, Leonie Oudenaarden, 16/11/14
O proprietário disse:  Allereerst hartelijk dan voor uw recente bezoek aan Thermae 2000. Het spijt ons te moeten vernemen dat de kwaliteit van ons bedrijf niet heeft voldaan aan uw verwachtingen. Samen met 200 collega’s werken wij iedere dag hard om al onze 200.000 gasten een heerlijke ontspannen dag te bieden. Dat dit bij u niet is gelukt vinden wij dan ook erg vervelend. Wij danken u voor uw beoordeling, hetgeen wij beschouwen als een positieve bijdrage voor het handhaven en verbeteren van ons kwaliteitsniveau.

Famílias com jovens, Nov 2014
"Thermae 2000 de ideale plaats om op rust te komen"traduzir
Sylvie Quinart
10,0

01/11/14 wanneer je de auto uitstapt en je binnenkomt in thermae 2000 valt de stress weg en opent er zich een wereld vol rust relax luxe comfort en mogelijkheden. thermae 2000 is niet alleen rustig gelegen het personeel is ongelooflijk vriendelijk, behulpzaam, vrijgevig, rustig je kan op hun gezicht aflezen dat ze hier met plezier en een glimlach komen werken.
Wil je een rustige vakantie vol rust, geweldige behandelingen en leerrijke workshops kom dan zeker naar Thermae 2000.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 16/11/14
O proprietário disse:  Hallo mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. We hopen u snel weer te mogen begroeten.

Casal, Out 2014
"Eventjes volledig weg en toch thuis komen..."traduzir
desmedtjes
9,0

31/10/14 Fantastisch onthaal, aangename staf, rust en welness....
ook heel lekker gegeten in restaurant Pure.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 16/11/14
O proprietário disse:  Dank u voor uw bezoek. Fijn dat u genoten heeft. Graag tot de volgende keer!

Casal, Out 2014
"Prima voor te ontspannen"traduzir
Swijsen Bjorn
9,0

26/10/14 Mooi zwembad, ontspannen sfeer, lekker eten tegen een betaalbare prijs, leuk saunagedeelte.
Een plek waar iedereen zich thuis zou voelen.

Thermae 2OOO Guest relations, 01/11/14
O proprietário disse:  Geachte heer Swijsen, Bedankt voor deze mooie review! Ik hoop u snel weer als gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder

Viajando sozinho, Out 2014
"Super"traduzir
Hendriks
10,0

11/10/14 Een heerlijk en ontspannen verblijf gehad!
Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was lekker en genoeg keuze. Ik kom zeker terug!

Thermae 2OOO Guest Relations, 01/11/14
O proprietário disse:  Geachte heer/ mevrouw Hendriks, Bedankt voor uw bezoek aan Thermae 2OOO. Ik ben blij dat u tevreden bent. Ik wil u bedanken voor het plaastsen van deze review. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder

Viajando sozinho, Set 2014
"Heerlijk ontspannen"traduzir
Hugo
8,0

23/09/14 Badlandschap is werkelijk heerlijk en het uitzichtis met mooi weer en herfstkleuren een aanrader.
Saunalandschap is afwisselend, ruime keuze.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 04/10/14
O proprietário disse:  Fijn te vernemen dat u genoten heeft. Graag tot een volgende keer.

Casal, Set 2014
"Leuke verwen dagen, onthaasten"traduzir
Melissa
9,0

23/09/14 heel aangename ontvangst!! Zeer attentvol personeel die begrip hebben voor al je wensen. Fijn verblijf en lekker eten in alle restaurants, zeker een aanrader voor een ontspannen verblijf!!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 04/10/14
O proprietário disse:  Dat horen we graag!!!! Dank u voor deze mooie beoordeling en graag tot de volgende keer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações