Avaliações Thermae 2000

23  °C

20 Setembro 2014

Thermae 2000
Avaliações Thermae 2000
Cauberg 25-27, 6301 BT, Valkenburg (aan de Geul)

Tu queres saber o que os outros acharam de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? Nesta página encontrarás as avaliações de Thermae 2000.
Thermae 2000 obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 192 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul)? De uma olhada nas revisões de Thermae 2000 nesta página. Podes ver 1 Fotos de férias de Thermae 2000. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Limburgo. Veja todas as acomodações nos arredores de Thermae 2000 em Valkenburg (aan de Geul).

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

192 Avaliações de Thermae 2000

7,2
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Set 2014
"Absolute aanrader"traduzir
c senden
8,0

09-09-14 voor mij is een dag thermae 2000 het absolute einde, totale ontspanning.
ik voel mij als herboren.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 12-09-14
O proprietário disse:  Fijn dat u genoten heeft!! Graag tot de volgende keer.

Casal, Set 2014
"Een heerlijke beleving bij Thermae 2000"traduzir
gerard en antje
9,0

04-09-14 Het blijft iedere keer weer genieten. We komen er zo graag ieder jaar. Dit keer is viel het ons op dat er de nodige likjes verf hier en daar heeft plaatsgevonden waardoor het er nog beter uit is gaan zien. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk warm water, goede restaurants dus een dag om je beslommeringen te vergeten en te genieten van elk moment in de Thermae 2000

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15-09-14
O proprietário disse:  Geachte gast, Bedankt voor deze mooie woorden. Leuk om te lezen. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, Thermae 2OOO Marcel Mulder Guest Relations

Casal, Ago 2014
"De Opgiet xperience van de lage landen"traduzir
jo ruelens

01-09-14 de diverse opgietvormen, een ganse dag, maken alles meer dan compleet

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15-09-14
O proprietário disse:  Geachte heer/ mevrouw Ruelens, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij hopen u snel weer als gast te mogen begroeten. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

"Absolute aanrader"traduzir
THEO WOLFFS
9,0

26-08-14 Prachtige lokatie goed verzorgd heerlijk om op rust te komen in deze jachtige tijd, deze belevenis kan ik iedereen aanbevelen, alleen niet aan zeurpieten.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15-09-14
O proprietário disse:  Beste Theo, Bedankt voor je bezoek aan Thermae 2OOO. Leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groeten, Marcel Mulder Guest Relations

"Tegenvaller"traduzir
Maike
4,0

19-08-14 Het leek veelbelovend, maar ons bezoek is tegengevallen. Na de hoge entreeprijs te hebben betaald sta je alleen nog maar binnen. Alles is te huur en te koop, maar tegen een pittige prijs. Er zat een cocktail inbegrepen bij onze arrangement. Na een half uur kwam er iemand om onze bestelling op te nemen. Zelf naar de bar gaan had geen zin, we werden verzocht weer plaats te nemen. Er zat een cocktail bij ons arrangement inbegrepen; een zurige jus d'orange met ijs (we mochten niet kiezen). Ook hier nog zo'n 15 minuten op gewacht.
Het baden is oké, vergelijkbaar met '''gewone zwembaden''. Niks spectaculair. Het saunagedeelte doet onoverzichtelijk aan en is klein bemeten. De sauna's die zich in het complex bevinden kunnen doorgaans weinig meer dan een handvol mensen kwijt. De ''rustruimte'' is oké, maar ook weer klein bemeten. WEL blij dat Thermae 200 overal bordjes heeft opgevangen dat ligstoelen NIET gereserveerd mogen worden. Desondanks lag er op iedere (vrije) stoel een handdoek.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15-09-14
O proprietário disse:  Beste Maike, Wat vervelend dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Wanneer u contact met ons opneemt via sugesties@thermae.nl zullen we uw bevindingen met u bespreken. Met vriendelijke groeten, Thermae 2OOO Marcel Mulder Guest Relations

"Gezellige en Knusse Sauna!"traduzir
Lieka
9,0

19-08-14 We hebben 2 overheerlijke dagen gehad.
Uitermate vriendelijk personeel.
Wat een verwennerij.
Tevens een heerlijke lichaamsbehandeling gehad.
Overheerlijk gegeten.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15-09-14
O proprietário disse:  Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens. Met vriendelijke groeten, Thermae 2OOO Marcel Mulder

"Een tegenvaller"traduzir
Machteld
3,0

13-08-14 Tijdens ons tweedaagse verblijf vonden wij het veel te druk. Vooral tijdens de badkledingdag (ook al zo'n tegenvaller). Dit zorgde voor een onprettig gevoel. Bijna alle opgietingen waren vol (mensen die voordringen) dit komt vooral ook doordat er geen echt grote sauna aanwezig is waar veel mensen in kunnen. 1 Opgieting bleek niet door te gaan, een kwartier later kwam er opeens wel iemand van het personeel en ging de opgieting alsnog door, maar was het weer vol en konden we niet meer meedoen, zonde van al die stress dus. De Thermae Motion activiteit in het badgedeelte, ook vol; wie het eerst vooraan dringt krijgt een plekje. De rustruimte is klein en de bedden liggen niet erg prettig. Weinig tijdschriften, er is geen donkere rustruimte om echt goed je ogen dicht te kunnen doen.
In het tapasrestaurant rook het heerlijk, maar we kregen al snel door dat het erg lang zou duren eer we geholpen zouden worden, laat staan te eten en te drinken zouden krijgen.

Thermae 2OOO Marcel Mulder, 15-09-14
O proprietário disse:  Geachte gast, Wat vervelend dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Wanneer u contact met ons opneemt via sugesties@thermae.nl zullen we uw bevindingen met u bespreken. Met vriendelijke groeten, Thermae 2OOO Marcel Mulder Guest Relations

"Geweldig hotel"traduzir
Marianne
10,0

13-08-14 Dit hotel is top. De kamers zijn rustig, hebben een eigen terrasje, goede bedden en een waterkoker. Het ontbijt is heel goed, veel keus en vers. Het personeel is heel klantvriendelijk en gastvrij. En de keuken in restaurant Senses is erg goed. De sauna faciliteiten zijn fantastisch. We zijn hier echt tot rust gekomen. Absolute aanrader!

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guest Relations, 31-08-14
O proprietário disse:  Geachte mevrouw Westerhof, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te vernemen dat u heeft genoten. Graag tot een volgende keer!

Amigos, Ago 2014
"Site agréable et spacieux"traduzir
colansenne
8,0

13-08-14 Quelques heures de détente agréables entre amies ...

Casal, 2014
"Vreselijk slecht"traduzir
nikki
1,0

13-08-14 Nog nooit heb ik zoveel teleurstellingen binnen 2 dagen moeten verdragen als de dagen bij thermae 2000, in vergelijking met alle andere wellness centra in Nederland is het met vlag en wimpel de aller aller slecht georganiseerde en vervelendste.
Een kleine opsomming:
- de verplichting badkleding te dragen.
- veel te kleine groepsessie saunas, in de praktijk mag je blij zijn als haringen in een ton opgepakt te zitten, waarschijnlijker past het gewoon niet en wacht je tot sint juttemis.
- De kaart bij de restaurants is middelmatig, het eten is ook middelmatig
- Allerlei extra kosten.
- De 'schone' badkleding die je krijgt stinkt naar azijn.
- de bediening bij de restaurants is onderbezet en niet bepaald gastvrij
- De rustruimtes zijn te klein en dus overvol, je licht ook zij aan zij en het is onprettig fel.

Thermae 2OOO Leonie Oudenaarden, Guests Relations, 31-08-14
O proprietário disse:  Geachte Nikki, Bedankt voor uw bezoek. Wat jammer dat uw verblijf niet naar uw tevredenheid was. Dit is zeer spijtig. Als u uw naam en telefoonnummer achterlaat op suggesties@thermae.nl dan neem ik graag contact met u op om e.e.a. toe te lichten zoals drukte op onze speciale badkledingdagen en in vakantieperiodes zoals u heeft ervaren.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações