Avaliações Hotel Hampshire Zuid Drenthe Green Meets****

20 dezembro 2014

Hampshire Zuid Drenthe Green Meets****
Avaliações Hotel Hampshire Zuid Drenthe Green Meets****
Amsterdamscheveldlaan 9, 7887 VD, Erica

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Hampshire Zuid Drenthe Green Meets**** e outras informações úteis para suas férias em Erica.
Hotel Hampshire Zuid Drenthe Green Meets obteve uma média de 8,3 dos 10, baseado em 259 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Hampshire Zuid Drenthe Green Meets**** e outros dados úteis sobre suas férias em Erica. Alem disso podes encontrar 62 Fotos de férias de Hotel Hampshire Zuid Drenthe Green Meets**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades de pernoite em Drente. Compare Hotel Hampshire Zuid Drenthe Green Meets**** com as outras acomodações em Erica.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Hampshire Zuid Drenthe Green Meets**** / Erica. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

259 Avaliações de Hampshire Zuid Drenthe Green Meets****

7,9
8,2
6,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Out 2014
"Golfhotel"traduzir
simone
9,0

30/11/14 heerlijk weekendje gehad in dit hotel. Vriendelijk ontvangen door de receptioniste. De kamers zijn groot en keurig, badkamer ziet er fantastisch uit, geen ligbad aanwezig maar dit hebben wij niet gemist. In dit hotel is alles biologisch, wij hebben genoten van een 4 gangen diner, het eten was heerlijk en de borden mooi opgemaakt. Het wellness gedeelte vonden wij niet veel voorstellen, als ervaren saunagangers miste wij erg de juiste afkoel mogelijkheden, je kan daar niet naar buiten en dompelbad is er niet. Wel is het groot en schoon, jammer dat er niet beter over nagedacht is. Ontbijt is prima , ook hier biologisch brood keuze voldoende aan verse vleeswaren e.d. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Amigos, Ago 2014
"Fantastische plek om te golfen"traduzir
Mieke Berends
8,0

22/09/14 Wij verbleven voor twee nachten in het meetgreens (Hampshire hotel Zuid-Drenthe) samen met vrienden. De kamers zijn ruim en hebben grotendeels uitzicht op de golfbaan. In de kelder van het hotel is een goed verzorgde wellness te vinden en ziet er als nieuw uit. Na de wellness hebben we genoten van een biologisch 4 gangen diner met bijpassende wijnen. Het eten was uitstekend en verrassend goed!! De volgende ochtend hebben we een goed verzorgd (biologisch) ontbijt gehad en zijn vervolgens de baan op gegaan. De golfbaan ziet er netjes verzorgd uit en er heerst een oase van rust. Samen met onze vrienden hebben wij dit als een zeer ontspannend weekend ervaren en zeker voor herhaling vatbaar!!!! Wij komen zeker een keer terug.

Casal, Ago 2014
"Weids uitzicht over de velden en bos naast de deur"traduzir
Rob
8,0

05/08/14 Het hotel is een eindje buiten Erica gelegen naast een (eigen?) golfbaan en een stuk bos. Het uitzicht is weids en mooi en het is er er heerlijk rustig.

Het jonge personeel is vriendelijk, attent en behulpzaam. Vraagt of je het naar je zin hebt en laat merken te luisteren naar opmerkingen over zaken die niet helemaal kloppen en doet daar vervolgens ook iets mee.

Onze kamer was bijzonder ruim en schoon. Er staat een senseo apparaat op de kamer met koffiepads. De badkamer was ook zeer ruim en hygienisch,

Wij hadden een arrangement van 2 overnachtingen met één keer een viergangen-menu. Het diner was van goede kwaliteit en smakelijk. De kok gebruikt verse kruiden uit de eigen kruidentuin achter het hotel.

Ik heb slechts 2 kritiekpunten:

1. De sterkte van het WiFi signaal is door het hele hotel heen veel te zwak
2. Het ontbijt is erg simpel. Verwacht geen roerei en spek of zo, dat zit er niet in

Casal, Jul 2014
"Echt iets voor golfers"traduzir
willem
9,0

28/07/14 Dit hotel is perfect voor golfers. Het ligt afgelegen en in de nabijheid is weinig of geen vertier te vinden.

Casal, Jun 2014
"Fijn verblijf"traduzir
e. swaan
6,0
9,0

12/06/14 Mooie ligging, vriendelijk personeel, lekker eten.

Casal, Jun 2014
"Mooi hotel....maar wel afgelegen !"traduzir
Lia
5,0
6,0
8,0

04/07/14 Het hotel is heel rustig gelegen met een geweldig mooi golfterrein. Je kunt zien dat de golfbanen de prioriteit zijn; het hotel kon aan de buitenkant wel wat beter onderhouden worden. Maar als je een echt graag wilt golfen; dit is the-place-to-be. Voor mensen die graag gaan wandelen of fietsen is dit een fantastisch hotel. Let op de arrangementen van de Hampshire Hotels !!! Voor ons was het te afgelegen om 's avonds te voet naar een dorpskern te gaan om iets te drinken. Mooie kamer, die netjes onderhouden was. De TV is klein met weinig zenders en dan nog een slechte ontvangst.Het hotel bestaat uit 3 verschillende gebouwen van 2 verdiepingen; heel modern maar er zijn geen liften !

Casal, 2014
"Fantastische plek"traduzir
Martine de Nobel
9,0

05/02/14 Super lekker weekend gehad. Keurige Sauna en ontspanningsruimte. Eten was voortreffelijk. Zeer vriendelijk personeel. Nergens iets op aan te merken. Een aanrader!

Casal, Fev 2014
"Lekker tot rust komen"traduzir
PP Metz
7,0

02/02/14 Uit westen met tussenstop Zwolle (leuk oud centrum) naar Erica. Rust, 9-holes bij het hotel, prima keuken en wellness. Ontstressen pur sang!

Casal, Jan 2014
"Prima toevluchtsoord"traduzir
Ellen Deligne
10,0

03/02/14 Mijn man en ik hebben een geweldig 3-daags verblijf genoten. Zoveel mogelijk ecologisch van opzet - prima. Zeer ruime kamer, prima badkamer, bijzonder rustig, sereen uitzicht over groene weiden. Uitzonderlijk oprecht vriendelijk personeel. Dineren kost wat meer tijd, maar behalve taaiheid van het vlees (volgende keer vegetarisch gerecht?) niets op aan te merken. En de wellness is prima: finse sauna, stoombad, voetenbad en diverse douches en relax ruimten. De massages zijn uitstekend !

Casal, Dez 2013
"Prettige sfeer"traduzir
J&W

29/12/13 Rustige plezierige ligging. Prettige uitstraling

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações