Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

23 outubro 2014

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,4 dos 10, baseado em 379 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 79 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

379 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Out 2014
"Leuk!"traduzir
Mariska
8,0

19/10/14 Leuk kleinschalig attractiepark. Bezocht op 18-10-2014. Het was toen gezellig druk (i.v.m. herfstvakantie). Wel wachten in de rij, maar geen uren. Geen spectaculaire attracties, maar voor onze dochter van 4 was het super. Eten en drinken is inbegrepen en dat samen met de entree voor een hele leuke prijs. Het eten was prima en ruim voldoende. Jammer dat er op het park gerookt mag worden. Wij gaan zeker nog eens.

Viagem em grupo, Out 2014
"Spelen"traduzir
Ria
6,0

22/10/14 Genieten voor jong en oud met prachtige wandelingen in de omgeving.

Famílias com crianças, Out 2014
"Alles goed voor elkaar!"traduzir
Esther
10,0

06/10/14 Dit attractiepark is absoluut een aanrader! Personeel is zeer vriendelijk en het park is erg overzichtelijk met leuke attracties. Toen wij er waren was het park al mooi aangekleed voor Halloween, erg sfeervol. Echt genieten voor jong en oud! Heel fijn dat de koffie, drinken (thee, limonade, water), fruit, softijs en het eten all-in zijn. Het park is vanwege de sfeer en entreeprijs super gezinsvriendelijk! Echt genieten voor iedereen. Alles goed voor elkaar, wij komen dan ook zeker terug!

Viagem em grupo, Set 2014
"Een echte aanrader"traduzir
José
10,0

09/10/14 Voor ieder wat wils qua attracties. Voor de grote en de jongere kinderen. Groot pluspunt is dat het eten bij de prijs is inbegrepen, en dit is kwalitatief erg goed!

Casal, Set 2014

Casal, Set 2014
"Attractiepark Drouwenerzand."traduzir
Jaap Cuperus
7,0

09/09/14 Leuk om een dagje met de kleinkinderen door te brengen.

Famílias com crianças, 2014
"Fantastisch en betaalbaar!"traduzir
Sanne
10,0

04/09/14 12,50 inclusief alles! Leuke attracties voor kinderen t/m een jaar of 10 denk ik.
Onze zoon van bijna 4 vond alles fantastisch!

Famílias com crianças, Ago 2014
"Leuk voor de kinderen!"traduzir
Lia
8,0

29/08/14 Van 15.00 tot 18.00 uur met het speciale tarief naar D.zand, erg leuk! 't Was niet druk en daardoor konden we overal meteen in. Voor onze twee kleuters echt een feestje. Tot een jaar of 10 is het er wel leuk lijkt me. Handig dat je eten en drinken zelf mag halen/pakken, inclusief. We hebben de drie uurtjes goed benut en hebben alles gedaan wat we wilden doen. Een hele dag hier doorbrengen zie ik ons niet gauw doen, daar is het niet groot genoeg voor en biedt het te weinig afwisseling. Maar onze ervaring op deze manier was positief! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het enige waar we ons aan ergerden waren andere gasten, maar daar kan het park niets aan doen. Wellicht dat we nog eens gaan als we in de buurt op vakantie zijn.

Viajando sozinho, 2014

Famílias com crianças, 2014
"Echt naar toe"traduzir
Wendy
8,0

18/08/14 Super voor de kids. Intree met eten en drinken wat ook super verzorgt is!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

As melhores acomodações em Drouwen

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações