Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

26 maio 2015

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,4 dos 10, baseado em 394 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 79 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

394 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Leuk park(je)"traduzir
Danielle
9,0

21/05/15 Drouwenerzand heeft als grote trekpleister dat eten en drinken inbegrepen is in de toegangsprijs. Rond etenstijd wordt het wel wat massaal bij de balie, maar de kwaliteit van het eten is prima! De attracties zijn divers, voor elk wat wils en vanaf 1.20 meter mogen kinderen overal in (m.u.v. de XLR8, daar moet je 1.30 voor zijn). Park is schoon, en ondanks dat ik had gelezen dat je er in een paar uurtjes wel doorheen bent hebben we er ons van opening tot sluitingstijd prima vermaakt. Het is een klein park, lekker overzichtelijk met kinderen!

"Aanrader!"traduzir
vanderveen.renses
10,0

14/05/15 Prima park voor een nette prijs. De kinderen vermaken zich uitstekend. Je ziet ze amper weer.

Famílias com crianças, Maio 2015
"Leuk attractiepark voor jongere kinderen"traduzir
Marieke Wouters
8,0

15/05/15 Voordelig park; inclusief eten en drinken. Wel vette hap.

"Goedkoop en leuk"traduzir
hhmsmit
9,0

09/05/15 Voor de 2e keer dit attractiepark(je) bezocht. Onze tweeling van 9 was nu toe aan de spannende attracties (Parajump, XLR8 etc) en heeft zich prima vermaakt. Wij zelf ook, deels in de attracties en deel op het terras. De bij de prijs inbegrepen patat, snacks en ijs zijn van prima kwaliteit.

"Tegenvaller!"traduzir
Familie van Duijnho...
4,0

08/05/15 Erg klein park, kleiner dan gedacht. Alleen maar kermisattracties en een hele kleine speeltuin. Mensen komen hier vooral naar toe voor de goedkope all in prijs. Doordat er weinig attracties zijn gaan kinderen op attracties waar ze veel te groot voor zijn, dat geeft hinder voor de kleintjes.

Casal, Maio 2015

Famílias com crianças, Abr 2015
"Super leuk uitje"traduzir
Fam. Vd schaaf
10,0

16/04/15 Voor het geld een super leuk uitje. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. En de patat is heerlijk.

Casal, Fev 2015
"Leuk in voorjaar/zomer"traduzir
J.
8,0

16/02/15 Vooral voor kinderen (4+) leuk, maar bij voorkeur in het later voorjaar of zelfs de zomer.

Famílias com jovens, 2015
"Niet twijfelen"traduzir
Marnijl
10,0

10/01/15 Wij dachten gaan we dit doen.. Ja we deden het en spijt hebben we niet gekregen. 1 thrill en voor de rest familie attracties. Zo'n park is dus leuk voor een dagje weg als je je verveeld! Maar niet twijfelen je houdt ervan of niet! Pubers zullen liever naar walibi of slagharen gaan maar voor een familie is dit een aanrader geloof ons maar!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

As melhores acomodações em Drouwen

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações