Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

1 Setembro 2014

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,3 dos 10, baseado em 370 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 77 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

370 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Leuk voor de kinderen!"traduzir
Lia
8,0

29-08-14 Van 15.00 tot 18.00 uur met het speciale tarief naar D.zand, erg leuk! 't Was niet druk en daardoor konden we overal meteen in. Voor onze twee kleuters echt een feestje. Tot een jaar of 10 is het er wel leuk lijkt me. Handig dat je eten en drinken zelf mag halen/pakken, inclusief. We hebben de drie uurtjes goed benut en hebben alles gedaan wat we wilden doen. Een hele dag hier doorbrengen zie ik ons niet gauw doen, daar is het niet groot genoeg voor en biedt het te weinig afwisseling. Maar onze ervaring op deze manier was positief! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het enige waar we ons aan ergerden waren andere gasten, maar daar kan het park niets aan doen. Wellicht dat we nog eens gaan als we in de buurt op vakantie zijn.

Viajando sozinho, 2014

Famílias com crianças, 2014
"Echt naar toe"traduzir
Wendy
8,0

18-08-14 Super voor de kids. Intree met eten en drinken wat ook super verzorgt is!

Famílias com crianças, Ago 2014
"Leuk attractiepark voor kleine kinderen"traduzir
M. de Kaper
8,0

31-08-14 leuk en goedkoop, voor €13,50 toegang incl onbeperkt patat, snacks, ijs, siroop en koffie en thee. leuke kermis attracties.

Casal, Ago 2014
"Prima"traduzir
tbroeders

14-08-14 Uitstekende prijs kwaliteit

"Wat een drama!"traduzir
Mirjam
5,0

13-08-14 Teveel mensen toegelaten tot park, daardoor geen parkeerruimte, levensgevaarlijke parkeersituaties langs drukke weg. Met kleine kinderen vervolgens langs een drukke weg lopend om in het park te kunnen komen.
Absurd dat je een drie kwartier tot een uur moet wachten voor een draaimolen.... Park kon de drukte absoluut niet aan!
Veel kinderen zoek, veel tranen gezien van kinderen... Na drie uurtjes en 3 attracties hielden wij het voor gezien. Nooit weer!

"Niet gaan in vakantie!"traduzir
jantine
4,0

13-08-14 Echt hartstikke druk, zelfs looppaden staan vol met tafels en stoelen en overal zijn rijen mensen die staan te wachten, voor alles moesten we minimaal een half uur wachten. Voor de wc een kwartier, ietsje korter.
Een hele grote mensenmassa en overal gegil.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Lijkt op een grote kermis."traduzir
mw. anoniem
6,0

12-08-14 De oerfriet en het softijs is lekker., je moet er wel even voor in de rij staan. Jammer dat sommige gasten zo'n rommel maken, als het eten en drinken 'gratis' is.
De wachttijd kan veel korter als ze niet zo lang wachten voordat ze een attractie laten draaien. Je staat soms 30 min te wachten, dan is de attractie 3x 5 min. rond geweest.

"Goedkoop leuk dagje uit."traduzir
Jolanda Rodenburg
8,0

27-08-14 All inclusive dagje uit, voor kinderen tot ongeveer 12 jaar.
Echt een aanrader voor iedereen die in de buurt zit.
Eten is goed.
Attracties zijn er voldoende.
keurig onderhouden en opgeruimd.

"Leuk park"traduzir
mitchelmuis
9,0

16-08-14 De kidz hebben zich zeer goed vermaakt.
Je betaald 12,50 per persoon en je heb de heledag eet,drink en speel plezier,zoveel als je wilt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações