Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

21 Abril 2014

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,4 dos 10, baseado em 303 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 77 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

303 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Abr 2014
"Te gek park"traduzir
Hennie
10,0

06-04-14 Het is als een warme deken!

Viajando sozinho, Mar 2014
"Kinderen..."traduzir
Simone Schmutzler
7,0

26-03-14 als kind eindigden alle schoolreisjes hier, dat was toppie toen.
erna nooit meer geweest!

Casal, Dez 2013
"Kindertijd"traduzir
BD
7,0

02-01-14 Ik kwam hier vroeger in mijn kindertijd naar toe met oma.. Destijds vond ik het geweldig maar als ik er zo op terug kijk valt het allemaal best wel mee.

Casal, Dez 2013
"Leuk met kleinere kinderen"traduzir
Bert
9,0

13-01-14 Klein, leuk park waar wat oudere kinderen zelfstandig hun vermaak zoeken. Diverse attractief, van heel leuk tot een beetje eng voor de jongerenBijzonder is hetinclusief van snacks en sommige dranken.

Casal, 2013
"Alleen van horen zeggen."traduzir
G.
7,0

31-10-13 Absoluut leuk voor kinderen.

Famílias com crianças, Out 2013
"Leuk overzichtelijk en behulpzaam personeel."traduzir
AM den Mulder
10,0

24-10-13 wat een leuk park! prijs kwaliteit super. kinderen (9 en 10 jaar) hebben zich super goed vermaakt. maar ook voor volwassenen en ouderen voldoende gelegenheden om te vertoeven en te genieten.

Viagem em grupo, Out 2013
"Attractiepark Drouwenerzand geweldige service"traduzir
Harmien
10,0

12-10-13 Ik ben net terug van een dagje attractiepark Drouwenerzand, en wil even mijn ervaring met jullie delen.
Wij kwamen aan in het park en een kind van onze groep had onderweg in de auto gespuugd, zijn kleren waren helemaal vies en geen reserve kleren mee natuurlijk. Gelijk na binnenkomst heb ik even gevraagd of ze me hier mee konden helpen, en de oplossing kwam.
Ze gaven mij van het park schone kleren en ja je leest het goed, de vieze kleren werden voor me gewassen en lagen na anderhalf uur voor ons klaar. Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt wat een geweldige service en wat hadden we een blij kind. Nou personeel van Drouwenerzand bedankt dit was echt super!!!!

Famílias com crianças, Set 2013
"Super!"traduzir
Martijn
10,0

29-12-13 Overzichtelijk en erg leuk attractiepark met heel vriendelijk personeel en een geweldige prijs-/prestatieverhouding (gratis eten/drinken!). Onze vier kinderen (tussen 2 en 8 jaar) hebben allemaal genoten!

Famílias com crianças, Set 2013
"Top park"traduzir
Rensen
10,0

09-09-13 Een erg leuk park voor jongere kinderen, overzichtelijk!
Wij hebben ons hier al vele dagen vermaakt!
Super!!

Famílias com crianças, 2013
"Leuk"traduzir
Ferwer
5,0

31-08-13 Leuk park, weinig attracties maar voor 1 dag super leuk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações