Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

28 agosto 2015

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,3 dos 10, baseado em 426 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 79 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Há 2 Vídeos de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

426 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Super leuk!"traduzir
fam beckers
10,0

26/08/15 Super leuk park voor kinderen van alle leeftijden. Onze jongste van 2 heeft zich geweldig geamuseerd en de jongens van 5 en 7 ook! We waren er op een rustige dag dus nergens wachttijden. Het eten smaakte goed. Je vraagt je echt af hoe ze het doen voor dat geld. Zeker een aanrader!

"Toppie!"traduzir
Jo81
9,0

24/08/15 Vrijdag de 21e naar dit attractiepark geweest, met man, dochter van 4 en een baby. Hoe doen ze het voor deze prijs. We keken onze ogen uit. Leuke attracties, ook de favorieten van de kermis. Dochterlief vond niks eng en heeft genoten. En wij automatisch ook.

"Druk, druk, druk..."traduzir
Priotjes
6,0

12/08/15 Het is een klein overzichtelijk park, met leuke attracties. De kinderen vonden het geweldig en uiteindelijk gaat het daarom natuurlijk. Er stonden hele lange rijen bij de attracties enz.
Kinderen kunnen zich hier verder prima vermaken. Ikzelf had het er al snel gezien...
Wij kwamen aan rond 11:00 uur, toen we in de rij stonden bij de kassa zagen we de eerste mensen al aan de patat en kroketten zitten.. Ik vond dat best vroeg voor zo'n vette hap.. Kroketten, frikandellen, patat, hamburgers, ranja, softijs, koffie en thee is zo ongeveer alles op de menulijst en wat er dus te verkrijgen is. Ze kunnen ook wel wat gezondere dingen toevoegen aan deze lijst lijkt me. Het is 1 entreeprijs en daarvoor mag je dus ook onbeperkt eten en drinken. Door alle zoetigheid, was er een serieuze overlast van wespen. Echt zeer hinderlijk.

"Nooit meer!!"traduzir
patrick
2,0

12/08/15 Wat een vreselijk park! Als je hier een dag bent geweest..weet je waarom de zorgkosten zo hoog zijn. Mensen die al wat overgewicht hebben..worden hier nog dikker..te gek voor woorden! Het is een vreetfabriek met wat speeltoestelle. Echt nooit meer!

"Leuk maar super druk"traduzir
Depoorter Kathy
7,0

06/08/15 wij zijn op 5 aug. 2015 met 3 kids naar het park geweest. Het park heeft zeker veel potentieel en de prijs/kwaliteit verhouding is best wel ok. Het eten was niet echt super lekker maar voor die prijs kun je dat ook niet echt verwachten. De frietjes waren best lekker en ook warm. De kids vonden het super leuk ,de jongste van bijna 3 mag ook op heel wat attracties. Wij zouden wel niemand aanraden om in het hoogseizoen te komen,veel te druk. Wij hebben toch meer dan een half uur moeten wachten voor onze frietjes en zelfs een uur voor de ponyrit, al vonden de kids het ritje wel leuk,ook de jongste mocht daar op. Kortom , wie houdt van rust moet hier zeker niet komen,wie houdt van een goedkoop dagje plezier met het gezin moet zeker wel komen. Wij komen zeker eens terug als het wat rustiger is. Al bij al wel een aanrader!

"Super gave dag gehad!!!!"traduzir
Heidi Hanzouli
10,0

03/08/15 Erg leuk park. Overzichtelijk en alles inclusief!!! Onze zoon van 5 heeft genoten!!! Patat + snacks rundvlees hamburger, kroket of frikandel. Oliehoorn sausjes!! Softijs met gekleurde spikkels. Kortom een aanrader!!@

"Viel wat tegen"traduzir
Fenna Rolloos
6,0

04/08/15 Een soort van Kermis. Onze zoon van 4 vond het leuk maar ook best om weer naar huis te gaan. Aardig personeel bij de attracties maar verder druk . Waarschijnlijk omdat het eten en drinken bij de entreeprijs is inbegrepen en dit trekt bepaald publiek. Eten en drinken prima maar veel te druk, stond een rij van 10 minuten voor het softijs...Soep was de dag dat wij waren mosterdsoep, daar stond uiteraard geen rij bij, zou dit wat zeggen? Ik zou hier niet zo snel weer heen gaan. Wellicht buiten de zomervakantie periode prettiger om te bezoeken?

"Leuk kleinschalig (kermisachtig) park"traduzir
Johan
8,0

01/08/15 Een aardig opgezet park met voor iedereen wat wils tot een jaar of 12. Friet en snack zijn gratis en dat is ook te merken, mensen liepen met overvol geladen dienbladen, het was deze dag vrij druk en dat was te zien aan de rij voor de gratis friet etc.
De entree prijs is dus alles incluis, voor 13.50 pp is dat een lachertje.
Humor is de rij die voor de kassa staat te wachten voor 15:00, vanaf deze tijd geldt namelijk een gereduceerd tarief maar wel met gratis eten!
Het personeel is vriendelijk, de attracties zijn leuk, de wachtrijen te overzien, het eten en drinken van vrij goede kwaliteit en het sanitair is schoon.

"Leuk park"traduzir
marieke meijers
8,0

31/07/15 Super leuke dag gehad met kindjes van 2-4-5. Het concept all in viel ons reuze mee. Het enige dat we jammer vonden is dat ouders hun te oude kinderen dumpen in de ballenbak en er vervolgens niet meer naar om kijken, waardoor de kleinere kindjes waarvoor de ballenbak bedoeld is er niet meer in durven.

Famílias com crianças, 2015
"Leuk betaalbaar pretpark voor jongere kinderen"traduzir
miss-stiens
8,0

28/07/15 Alleen het park meerdere malen bezocht, met kinderen tot 12 jaar is dit een leuk park waar ze hun gang kunnen gaan en de formule gratis eten inbegrepen is natuurlijk een leuke bijkomstigheid. Oudere kinderen zullen dit misschien niet meer leuk vinden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações