Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

4 agosto 2015

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,3 dos 10, baseado em 420 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 79 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Há 2 Vídeos de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

420 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Ago 2015
"Super gave dag gehad!!!!"traduzir
Heidi Hanzouli
10,0

03/08/15 Erg leuk park. Overzichtelijk en alles inclusief!!! Onze zoon van 5 heeft genoten!!! Patat + snacks rundvlees hamburger, kroket of frikandel. Oliehoorn sausjes!! Softijs met gekleurde spikkels. Kortom een aanrader!!@

"Leuk kleinschalig (kermisachtig) park"traduzir
Johan
8,0

01/08/15 Een aardig opgezet park met voor iedereen wat wils tot een jaar of 12. Friet en snack zijn gratis en dat is ook te merken, mensen liepen met overvol geladen dienbladen, het was deze dag vrij druk en dat was te zien aan de rij voor de gratis friet etc.
De entree prijs is dus alles incluis, voor 13.50 pp is dat een lachertje.
Humor is de rij die voor de kassa staat te wachten voor 15:00, vanaf deze tijd geldt namelijk een gereduceerd tarief maar wel met gratis eten!
Het personeel is vriendelijk, de attracties zijn leuk, de wachtrijen te overzien, het eten en drinken van vrij goede kwaliteit en het sanitair is schoon.

"Leuk park"traduzir
marieke meijers
8,0

31/07/15 Super leuke dag gehad met kindjes van 2-4-5. Het concept all in viel ons reuze mee. Het enige dat we jammer vonden is dat ouders hun te oude kinderen dumpen in de ballenbak en er vervolgens niet meer naar om kijken, waardoor de kleinere kindjes waarvoor de ballenbak bedoeld is er niet meer in durven.

Famílias com crianças, 2015
"Leuk betaalbaar pretpark voor jongere kinderen"traduzir
miss-stiens
8,0

28/07/15 Alleen het park meerdere malen bezocht, met kinderen tot 12 jaar is dit een leuk park waar ze hun gang kunnen gaan en de formule gratis eten inbegrepen is natuurlijk een leuke bijkomstigheid. Oudere kinderen zullen dit misschien niet meer leuk vinden.

Famílias com crianças, Jul 2015
"Leuk en goedkoop, inclusief eten en drinken."traduzir
d.korevaar
7,0

27/07/15 Voor niet al te veel geld kan je een dagje spenderen in dit pretpark (veredelde kermis). Bij de entreeprijs zit (onbeperkt) eten en drinken. Dit trekt ook bepaald volk, maar stoor je er verder niet aan. Bij binnenkomst zagen wij gelijk de zigzag hekken bij de frietuitgiften, en dachten er het zijne van. Toen wij het tijd vonden om te eten bleek het eigenlijk helemaal niet druk te zijn. En eerlijk toegegeven; de kwaliteit van friet en snacks waren top. Leuke atracties die meestal ook voor kleine kinderen (al dan niet onder begeleiding) toegankelijk zijn.

Famílias com jovens, Jul 2015
"Kleinschaling"traduzir
blij_blij
8,0

26/07/15 Onbeperkt frites en ijs. Niet zo gezond, maar voor de kinderen een belevenis
Leuk voor een ochtend of middag. De prijs is laag.

"Met kinderen van 3-10 jaar een leuk park"traduzir
Ferry
8,0

26/07/15 Leuk park met voor ieder kind wat wils. Enkele rustige atrracties zoals botsauto's of draaimolen, maar voor de durfals ook attracties zoals de XLR8. Mijn mening is dat het een park is voor kinderen vanaf 3 tot ca. 10 jaar.
Gratis eten (patat, snacks, salade, soep en ijs) en drinken (koffie, thee, ranja) wat niet tegenviel.
Dus als je in Drenthe bent en je wilt voor een prikkie een dagje pret, moet je hier zeker naar toe gaan.

Famílias com jovens, Jul 2015
"Een leuk goedkoop dagje uit."traduzir
Claudia
9,0

25/07/15 Onze zoon van 8 vermaakt zich er de hele dag en ook in de vakantie valt het reuze mee met de wachttijden voor een attractie.
Het park is overzichtelijk en het personeel is erg vriendelijk.
Het eten en drinken gratis is ideaal,wel jammer dat sommige mensen veel weggooien maar daar kan het park niets aan doen.

Famílias com crianças, Jul 2015
"Geweldig concept, jammer van de EINDkater"traduzir
hollanderwillie
8,0

25/07/15 Geweldig concept, goed uitgevoerd en korting kun je gewoon op eigen site krijgen. Laat je portemonnee maar thuis.Er is toezicht, je kunt ook 'gezond' eten en drinken. Kreeg echter aan het eind de kater. Na een geweldige dag voor 1 volwassene en 3 kinderen van 4 t/m 14 moe maar voldaan naar de auto en naar huis. Het parkeren kost € 3,50 dus briefje van € 5 uit de portemonnee. Helaas: alleen contant EN GEPAST. Staat op het bord als u het terrein oprijdt mevrouw. Keuze: of je betaalt € 5 of je laat iedereen weer uit en gaat wisselen bij de kassa. Heb dus € 5 betaald omdat ik het niet zag zitten 3 vermoeide kinderen weer mee te slepen.
SUPERJAMMER.

"Veel te druk"traduzir
Daisy
6,0

22/07/15 Leuk park. Genoeg te doen. Helaas was het vandaag (zomervakantie) zo ontzettend druk dat onze dochter van 6 met PDD-NOS helemaal overprikkeld werd. We stonden dan ook na 1,5 uur weer buiten. En dan is 54 euro entree voor 4 personen wel heel veel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

As melhores acomodações em Drouwen

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações