Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

4 maio 2015

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,4 dos 10, baseado em 387 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 79 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

387 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Abr 2015
"Super leuk uitje"traduzir
Fam. Vd schaaf
10,0

16/04/15 Voor het geld een super leuk uitje. Onze kinderen hebben zich goed vermaakt. En de patat is heerlijk.

Casal, Fev 2015
"Leuk in voorjaar/zomer"traduzir
J.
8,0

16/02/15 Vooral voor kinderen (4+) leuk, maar bij voorkeur in het later voorjaar of zelfs de zomer.

Famílias com jovens, 2015
"Niet twijfelen"traduzir
Marnijl
10,0

10/01/15 Wij dachten gaan we dit doen.. Ja we deden het en spijt hebben we niet gekregen. 1 thrill en voor de rest familie attracties. Zo'n park is dus leuk voor een dagje weg als je je verveeld! Maar niet twijfelen je houdt ervan of niet! Pubers zullen liever naar walibi of slagharen gaan maar voor een familie is dit een aanrader geloof ons maar!

"Attractiepark was super leuk!!"traduzir
van de Water - Fran...

30/11/14 Attractiepark is zeker voor herhaling vatbaar

Famílias com crianças, Out 2014
"Leuk maar niet zo groot."traduzir
helderinge
7,0

26/10/14 Een leuk park met all in formule maar ik had het groter verwacht. Het eten is verminderd ten opzichte van paar jaar geleden. Waar toen nog snoepjes en appeltaart bij de koffie geserveerd word is dat nu wegbezuinigd. Simpel eten kroket frikandel friet, poedersoep en niets anders dan ranja koffie , thee. Fijn zou zijn als er ook andere dingen te verkrijgen waren desnoods tegen betaling.Het park zelf was niet druk maar doordat er bespaard werd op medewerkers ( 1 op drie attracties) stond je vaak alsnog een tijdje te wachten. De ijsjesmedewerker moest ook de draaimolen en de achtbaan doen, dus rijen bij de softijs Het is geen dag vullend park,mits het mooi weer is en je dus op een terras kunt gaan zitten. Je bent er in 3 uur zeker doorheen. De verwarming binnen staat uit waardoor je niet uitgenodigd word te blijven zitten. Kortom het concept idee is goed om gasten te lokken maar bij de uitvoering toch vraagtekens... het is dat oktober korting maand is anders voldoet de prijs kwaliteit niet

pr- en marketing Drouwenerzand Attractiepark, 30/10/14
O proprietário disse:  Beste meneer of mevrouw Helderinge, hartelijk dank voor het achterlaten van uw reactie naar aanleiding van uw bezoek aan ons Attractiepark. Graag maken wij gebruik van de mogelijkheid om hier even op te reageren. U geeft aan dat we een aantal jaren geleden appeltaart en snoepjes bij de koffie serveerden, u bent toen waarschijnlijk op een ‘bijzondere dag’ geweest dit is namelijk niet standaard bij ons all-in concept inbegrepen. Af en toe hebben we een lekker extraatje bij de koffie voor onze gasten, bijvoorbeeld tijdens de paasdagen of een evenementendag. Wat betreft onze soep, deze wordt elke dag vers bereid en is geen ‘poedersoep’. Gasten die nog graag iets lekkers (bij de koffie) willen kunnen terecht in onze souvenirwinkel hier zijn o.a. gevulde koeken, snoep en frisdrank verkrijgbaar (tegen betaling). We hopen dat we u met onze reactie een goede uitleg hebben kunnen geven met betrekking tot uw ervaring en hopen u nog eens te mogen begroeten.

"Leuk!"traduzir
Mariska
8,0

19/10/14 Leuk kleinschalig attractiepark. Bezocht op 18-10-2014. Het was toen gezellig druk (i.v.m. herfstvakantie). Wel wachten in de rij, maar geen uren. Geen spectaculaire attracties, maar voor onze dochter van 4 was het super. Eten en drinken is inbegrepen en dat samen met de entree voor een hele leuke prijs. Het eten was prima en ruim voldoende. Jammer dat er op het park gerookt mag worden. Wij gaan zeker nog eens.

Viagem em grupo, Out 2014
"Spelen"traduzir
Ria
6,0

22/10/14 Genieten voor jong en oud met prachtige wandelingen in de omgeving.

"Alles goed voor elkaar!"traduzir
Esther
10,0

06/10/14 Dit attractiepark is absoluut een aanrader! Personeel is zeer vriendelijk en het park is erg overzichtelijk met leuke attracties. Toen wij er waren was het park al mooi aangekleed voor Halloween, erg sfeervol. Echt genieten voor jong en oud! Heel fijn dat de koffie, drinken (thee, limonade, water), fruit, softijs en het eten all-in zijn. Het park is vanwege de sfeer en entreeprijs super gezinsvriendelijk! Echt genieten voor iedereen. Alles goed voor elkaar, wij komen dan ook zeker terug!

Viagem em grupo, Set 2014
"Een echte aanrader"traduzir
José
10,0

09/10/14 Voor ieder wat wils qua attracties. Voor de grote en de jongere kinderen. Groot pluspunt is dat het eten bij de prijs is inbegrepen, en dit is kwalitatief erg goed!

Casal, Set 2014
"Betaalbaar park"traduzir
Lida
9,0

10/09/14 zo leuk voor kinderen tot 12 jaar eten gratis

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

As melhores acomodações em Drouwen

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações