Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

30 Julho 2014

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,4 dos 10, baseado em 332 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 77 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

332 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:

Jul 2014
"Speelparadijs"traduzir
van der horst
7,0

26-07-14 Super! Een leuk speelparadijs voor groot en klein.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Leuk park met gratis eten"traduzir
Ronald
8,0

14-07-14 Leuk park als het niet al te druk is. bij grote drukte zijn er denk ik te weinig attracties en moet je lang wachten. Minpunt is verder dat er niemand bij de frites en hamburgers staat, waardoor kleine kinderen met hun handjes lopen te graaien in de snacks. Eten en drinken was prima verder.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Leuk en niet duur"traduzir
Jowita
7,0

20-07-14 Leuk en klein attractiepark, niet duur. Eten en drinken is 'gratis', dat was een bijzondere ervaring

Viagem em grupo, 2014
"Top dag met vriendengroep!"traduzir
Luus78
8,0

30-06-14 Met Hemelvaartsdag zijn wij er geweest met een groep vrienden. Al het derde jaar. Het was die dag eigenlijk te fris om buiten te zitten. We mochten toen 2 terraskachels gebruiken! Ouders tevreden en de kinderen vermaakten zich prima in het park. Goede service!

"Leuk parkje"traduzir
j_van_de_beek
7,0

29-07-14 Leuk park voor kinderen onder de 12 jaar.

"Geen gastvrijheid"traduzir
Jelle
4,0

26-06-14 Nadat we al een keer verkeerd waren gereden, het park is niet echt goed te vinden, kwamen we eindelijk aan in het park. Ons viel meteen de gastonvriendelijke houding op. Zo wordt er moeilijk gedaan over het eten (wat toch inclusief is), worden mensen op een onvriendelijke manier aangesproken, ook de kinderen worden op een onvriendelijke manier aangesproken als zij net iets doen, wat net niet past in het straatje, voor ons niet weer!

Famílias com jovens, Jun 2014
"Top park"traduzir
Simone van der Kamp
8,0

29-06-14 Drouwenerzand is een geweldige pretpark, gezellig kleinschalig, niet een megapark. Maar vele leuke activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen om mee te doen met hun kinderen. 1 entree en alles is betaald, wil je eten/drinken dan haal je wat. Een aanrader!

"Leuke middag gehad."traduzir
Marleen
7,0

17-06-14 Mooi gelegen park. Doet veel aan als een kermis. Met een kind van bijna 3 geweest. Er waren veel attracties waar ze (evt onder begeleiding) in mocht. Personeel is behulpzaam. Park is netjes en een pluspunt: veel zitjes zowel in zon als schaduw. Veel mooie parkbanken, doet zeer gastvrij aan. Er staan echter wel overal boxen te schetteren met muziek, zou iets minder mogen.
Nadeel vonden wij het all in principe. Zeer lang in de rij en dan uiteindelijk keus uit: friet, frikadellen, hamburgers en kroketten. Doet echt aan als een vreetschuur. Eigen broodjes mee is lekkerder en gezonder. Drankjes beter geregeld, water of siroop.
Wij waren op een dag dat er veel schoolkinderen op schoolreis waren. Dat vinden wij persoonlijk in elk park een nadeel omdat ze de kleintjes overlopen. Niet specifiek een nadeel van dit park ook al was ons bezoek hierdoor minder geslaagd. Parkeren was €3,30 en dat is een nette prijs. Entree is ook net geprijsd al zou het wat ons betreft naar €10 mogen zonder all in.

"Een echte aanrader"traduzir
vannesjes
9,0

15-07-14 dit is echt een aanrader met jonge kinderen
kinderen kunnen zich hier naar hartenlust uit leven en dan ook nog eens onbeperkt frietjes kroketten frikadellen limonade ijsjes
het park is zeer overzichtelijk en zeker het geld waard om een dagje heen te gaan

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações