Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand

4 julho 2015

Parque de Diversões Drouwenerzand
Avaliações Parque de Diversões Drouwenerzand
Gasselterstraat 7, 9533 PC, Drouwen

Tu queres saber o que os outros acharam de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? Nesta página encontrarás as avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand.
Parque de Diversões Drouwenerzand obteve uma média de 8,3 dos 10, baseado em 403 avaliações
Gostaria de saber o que outras pessoas pensaram de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen? De uma olhada nas revisões de Parque de Diversões Drouwenerzand nesta página. Podes ver 79 Fotos de férias de Parque de Diversões Drouwenerzand. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Aqui você encontra todas as possibilidades de pernoite em Drente. Veja todas as acomodações nos arredores de Parque de Diversões Drouwenerzand em Drouwen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

403 Avaliações de Parque de Diversões Drouwenerzand

8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Viagem em grupo, Jun 2015
"Af te raden. 2015"traduzir
Janneke1970
2,0

28/06/15 Wij kwamen hier laat in de ochtend aan. Toen was er niks aan de hand ( eten werd netjes geserveerd ) in bakjes ! Als je later in de middag eten wilt gaan halen. Waren er 2 mensen die met hun handen de patat uit die bak weg hielden. niet erg fris. Ook waren de wc`s niet bepaald netjes schoongemaakt de urine lag werkelijk overal om de wc heen. In het park zelfde verhaal er ligt overal troep en rotzooi. Wil je drinken gaan halen is er alleen keus uit thee koffie of ranja ? nou ja ranja ? smaakte ook nog nergens naar. Personeel is ook niet altijd even vriendelijk

Nee voor mij geen tweede bezoek weer. Zou dit sterk afraden. Gelukkig zijn er aantal parken meer dan alleen dit smerige park(je)...

"Best gezellig"traduzir
Susan
8,0

26/06/15 Voor mn zoon van ruim 3 toch nog wat te hoog gegrepen. Maar super te doen. Doordat het park incl eten en drinken is, haal je het eruit en is het een leuk uitje

Famílias com crianças, Jun 2015
"Fantastische dag gehad ondanks ongelukje!"traduzir
Marieke
9,0

23/06/15 Leuk park, overzichtelijk en ook bij buien prima park om je een dagje te vermaken.
Onze dochter van bijna anderhalf kreeg kokend hete koffie over haar been en we zijn ontzettend goed opgevangen. Met brandwondenzalf, koelen en een leuk cadeautje voor beide kinderen, omdat ze zo geschrokken waren. Later op de dag kwam degene die ons hielp ons opzoeken om te vragen hoe het ging en om nogmaals brandzalf erop te smeren! Geweldig!!!! Nogmaals veel dank!!

"Aanrader"traduzir
ineke_bouman
9,0

15/06/15 Een mooi pretpark geschikt voor kinderen van ca 3 tot 12 jaar.
Goed onderhouden en schoon. Vriendelijk personeel en goede begeleiding bij attracties. Gratis soep, frites, snacks, ijs, aanmaaklimonade, koffie.

"Leuk en goedkoop"traduzir
Mahaya
10,0

07/06/15 Niet al te groot maar kinderen vermaken zich prima. All-in dus je hebt een fantastisch leuk dagje uit. Ook met bus bereikbaar.

Maio 2015
"Leuk"traduzir
Manon
8,0

28/05/15 voor de kleine was het fantastisch om in de attracties te gaan. ook fijn dat het eten en drinken bij de prijs zaten inbegrepen.

"Leuk park(je)"traduzir
Danielle
9,0

21/05/15 Drouwenerzand heeft als grote trekpleister dat eten en drinken inbegrepen is in de toegangsprijs. Rond etenstijd wordt het wel wat massaal bij de balie, maar de kwaliteit van het eten is prima! De attracties zijn divers, voor elk wat wils en vanaf 1.20 meter mogen kinderen overal in (m.u.v. de XLR8, daar moet je 1.30 voor zijn). Park is schoon, en ondanks dat ik had gelezen dat je er in een paar uurtjes wel doorheen bent hebben we er ons van opening tot sluitingstijd prima vermaakt. Het is een klein park, lekker overzichtelijk met kinderen!

"Aanrader!"traduzir
vanderveen.renses
10,0

14/05/15 Prima park voor een nette prijs. De kinderen vermaken zich uitstekend. Je ziet ze amper weer.

Famílias com crianças, Maio 2015
"Leuk attractiepark voor jongere kinderen"traduzir
Marieke Wouters
8,0

15/05/15 Voordelig park; inclusief eten en drinken. Wel vette hap.

"Goedkoop en leuk"traduzir
hhmsmit
9,0

09/05/15 Voor de 2e keer dit attractiepark(je) bezocht. Onze tweeling van 9 was nu toe aan de spannende attracties (Parajump, XLR8 etc) en heeft zich prima vermaakt. Wij zelf ook, deels in de attracties en deel op het terras. De bij de prijs inbegrepen patat, snacks en ijs zijn van prima kwaliteit.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

As melhores acomodações em Drouwen

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações