Avaliações Camping De Pier Recreatie***

De Pier Recreatie***
Avaliações Camping De Pier Recreatie***
Schansweg 3a, 5406 TP, Uden
Website oficial

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping De Pier Recreatie*** e outras informações úteis para suas férias em Uden.
Camping De Pier Recreatie obteve uma média de 8,7 dos 10, baseado em 64 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping De Pier Recreatie*** e outros dados úteis sobre suas férias em Uden. Alem disso podes encontrar 34 Fotos de férias de Camping De Pier Recreatie*** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Camping De Pier Recreatie***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades de pernoite em Brabante do Norte. Compare Camping De Pier Recreatie*** com as outras acomodações em Uden.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para De Pier Recreatie*** / Uden. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 seguinte

64 Avaliações de De Pier Recreatie***

8,6
8,2
8,3
8,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, 2014
"Onze verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt!"traduzir
bob zeeuw van der l...
10,0

21/10/14 bij toeval op deze schitterende plek tegen gekomen, alles voldoet meer dan verwacht.
rens en floor dank voor het gastvrije verblijf bij jullie

hopelijk tot snel :-)

Bob en Billie

Casal, Set 2014
"Gezellige Camping"traduzir
chris
9,0

22/09/14 Omdat het nog weer mooi weer is, afgelopen weekend, dus naar Uden, naar de Pier recreatie, met mooie ligging en veel wandel mogelijkheden in de directe omgeving. We komen aan op vrijdag avond laat, geen probleem, we worden netjes geholpen aan een campeerplaats. Helaas, op zaterdag morgen blijkt de plaats een grote zandbak, maar na overleg met de receptie krijgen we direct een goede plaats met gras. Wel zo prettig, ook word de campingcard volledig geaccepteerd, dus het was een geslaagd en voordelig weekend, we komen zeker nog een keer terug.

Eigenaar Rems en Floor, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste Chris, dank je wel voor de review. Hopelijk is volgend jaar de zandbak weer mooi met gras aangegroeid voor jullie!

Famílias com crianças, 2014
"Super omgeving en accomedatie"traduzir
Donald Molenaar
10,0

16/09/14 Paar maanden hier moeten zijn maar wilden wel langer blijven. Huisjes zijn perfect ook voor langer verblijf. Locatie is geweldig tegen/in het natuurgebied bedaf en nog geen 5 minuten rijden van centrum Uden. Heerlijk stil hier en de kinderen kunnen heerlijk vrij lopen, zwembad is mooi omsloten en pieren badje ligt naast het terras.
Zeer gastvrij ontvangen en gezellige mensen.

Eigenaar Rems en Floor, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste Donald, Dank je wel voor de mooie review. Ook de wintermaanden met sneeuw op de Bedafse Bergen is een mooie beleving die jullie wellicht mee mogen maken!

Casal, Set 2014
"Prachtige omgeving ( Duinen tegen de Camping aan)"traduzir
Martin (MFM) van Br...
9,0

20/09/14 Rustige camping met prachtig zwembad, Brabantse gastvrijheid.

Eigenaar Rems en Floor, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste Martin. Dank je wel voor de mooie woorden. We hopen jullie volgend jaar weer te zien. Dan hopen we het toeristisch terrein ontwikkeld te hebben naar iets bijzonders!

"Alquiler de estupenda casa"traduzir
Saskia Sagrado
7,0

26/08/14 Las casas para alquilar en el camping De pier recreatie en Uden son fabulosas, totalmente independientes del camping. Casa muy bien decorada, completa y funcional.
Entorno tranquilo y precioso, rodeado de naturaleza y pequeños animales como aves, ardillas, conejos. Agradables zonas de paseo.
Dispone de dos piscinas, una para adultos y otra para niños, y varias zonas de juego infantiles con columpios.
Dentro del complejo ay un bar restaurante y en las inmediaciones un restaurante típico holandés de panekoeken (crepes)
Muy recomendable para familias con niños.
El servicio fue impecable, tanto en la recepción como en el bar-restaurante.

"Heel Fijne week gehad."traduzir
Saskia van Beek
5,0
7,0

01/10/14 Wij zijn de laatste week van de schoolvakantie een weekje bij de Pier geweest. In een woord super. We hadden net een caravan gekocht en wilde deze nog wel testen. De plaatsen zijn mooi ruim met een eigen waterkraantje, tv aansluiting en 10 volt electra aansluiting. Ook vuil water afvoer aanwezig. Animatie voor de kinderen was ook prima op orde, leuke spelletjes en een duidelijk programma meegekregen bij receptie. Warm afwaswater gratis en douchen voor 50 ct voor 5 minuten. Toen wij er waren was het niet echt mooi weer dus we hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad. Speeltuin bij de kantine was wel goed en ontmoetingsplek voor de kinderen. Speeltoestellen op het toerveld miste ik wel. Nu 2 maanden later vraagt onze dochter nog steeds of we weer naar de pier gaan. Zeer geslaagd dus.

Famílias com jovens, 2014
"Perfecte vakantie. Kom hier zeker weer terug"traduzir
J Janssen
10,0

09/08/14 Camping de pier is een top camping. twee minpuntjes is dat er geen cafetaria bij zit. Ook was het bloedheet in de slaapkamertjes waar alleen en klein boven raampje open kon Groter raam of airco was beter geweest

Eigenaar Fam. Verbossen, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste 'Lajorca'. Dank u wel voor de mooie review. We zullen uw opmerkingen meenemen en bekijken wat we kunnen verbeteren. Graag zien we u volgend jaar weer!

"Toppie"traduzir
Gerard&Vera
10,0

09/08/14 De Pier recreatie is een unieke plek om te verblijven. Mooie ruime plaatsen geven de kampeerder een fijn gevoel van privacy. Ook de kinderen hebben dan een 'eigen' plekje. Wij waren met caravan en kleine tent voor 2 kinderen.

Prima zwembad met goed afgezet kinderbad. Fijne speeltuin en alles is goed te overzien, zelfs vanaf het terras. Nooit een saai moment. Er is altijd wel iets te doen. Zowel voor kinderen als volwassenen. Goed gedaan hoor!
Vriendelijke ontvangst en bediening. Vouchers voor gratis kopje koffie, thee of ranja voor de kinderen. Aardig.

De Bedafse bergen liggen om de hoek en bieden naast schoonheid ook vertier. Natuurpark de Maashorst nodigt ieder fietser uit deze te doorkruisen.

Eigenaar Fam. Verbossen, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste 'Beerveer'. Hartelijk dank voor deze mooie review. We zijn nu bezig met nieuwe ideeën voor het komende seizoen. We hopen jullie volgend jaar weer terug te zien!

Famílias com crianças, Jul 2014
"Verrassend"traduzir
M. mennen
8,0

29/07/14 Wij waren maar een nachtje om uit te proberen hoe het zou gaan met twee kleinkinderen. Uitstekend bevallen. Behalve het zwembad en de speeltuintjes hebben wij ons prima vermaakt in de aangrenzende zandverstuiving.
Zeer vriendelijk ontvangen en behandeld.

Eigenaar Rems Verbossen, 01/08/14
O proprietário disse:  Beste familie Mennen, dank u wel voor uw mooie beoordeling na dit korte verblijf. Hopelijk zien we u snel weer!

Famílias com crianças, Jul 2014
"Een echte aanrader"traduzir
Fam van der Aa
10,0

18/08/14 Ondanks het mindere weer toch weer een geweldige vakantie gehad.
Voor de kinderen echt leuk en goed geregeld.

1 2 3 4 5 6 7 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações