Avaliações Camping De Pier Recreatie****

De Pier Recreatie****
Avaliações Camping De Pier Recreatie****
Schansweg 3a, 5406 TP, Uden
Website oficial

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping De Pier Recreatie**** e outras informações úteis para suas férias em Uden.
Camping De Pier Recreatie obteve uma média de 8,7 dos 10, baseado em 60 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping De Pier Recreatie**** e outros dados úteis sobre suas férias em Uden. Alem disso podes encontrar 34 Fotos de férias de Camping De Pier Recreatie**** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Camping De Pier Recreatie****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades de pernoite em Brabante do Norte. Compare Camping De Pier Recreatie**** com as outras acomodações em Uden.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para De Pier Recreatie**** / Uden. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 seguinte

60 Avaliações de De Pier Recreatie****

8,6
8,2
8,3
8,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, 2014
"Super omgeving en accomedatie"traduzir
Donald Molenaar
10,0

16-09-14 Paar maanden hier moeten zijn maar wilden wel langer blijven. Huisjes zijn perfect ook voor langer verblijf. Locatie is geweldig tegen/in het natuurgebied bedaf en nog geen 5 minuten rijden van centrum Uden. Heerlijk stil hier en de kinderen kunnen heerlijk vrij lopen, zwembad is mooi omsloten en pieren badje ligt naast het terras.
Zeer gastvrij ontvangen en gezellige mensen.

Famílias com crianças, Ago 2014
"Alquiler de estupenda casa"traduzir
Saskia Sagrado
7,0

26-08-14 Las casas para alquilar en el camping De pier recreatie en Uden son fabulosas, totalmente independientes del camping. Casa muy bien decorada, completa y funcional.
Entorno tranquilo y precioso, rodeado de naturaleza y pequeños animales como aves, ardillas, conejos. Agradables zonas de paseo.
Dispone de dos piscinas, una para adultos y otra para niños, y varias zonas de juego infantiles con columpios.
Dentro del complejo ay un bar restaurante y en las inmediaciones un restaurante típico holandés de panekoeken (crepes)
Muy recomendable para familias con niños.
El servicio fue impecable, tanto en la recepción como en el bar-restaurante.

Famílias com jovens, 2014
"Perfecte vakantie. Kom hier zeker weer terug"traduzir
J Janssen
10,0

09-08-14 Camping de pier is een top camping. twee minpuntjes is dat er geen cafetaria bij zit. Ook was het bloedheet in de slaapkamertjes waar alleen en klein boven raampje open kon Groter raam of airco was beter geweest

Famílias com crianças, Ago 2014
"Toppie"traduzir
Gerard&Vera
10,0

09-08-14 De Pier recreatie is een unieke plek om te verblijven. Mooie ruime plaatsen geven de kampeerder een fijn gevoel van privacy. Ook de kinderen hebben dan een 'eigen' plekje. Wij waren met caravan en kleine tent voor 2 kinderen.

Prima zwembad met goed afgezet kinderbad. Fijne speeltuin en alles is goed te overzien, zelfs vanaf het terras. Nooit een saai moment. Er is altijd wel iets te doen. Zowel voor kinderen als volwassenen. Goed gedaan hoor!
Vriendelijke ontvangst en bediening. Vouchers voor gratis kopje koffie, thee of ranja voor de kinderen. Aardig.

De Bedafse bergen liggen om de hoek en bieden naast schoonheid ook vertier. Natuurpark de Maashorst nodigt ieder fietser uit deze te doorkruisen.

"Verrassend"traduzir
M. mennen
8,0

29-07-14 Wij waren maar een nachtje om uit te proberen hoe het zou gaan met twee kleinkinderen. Uitstekend bevallen. Behalve het zwembad en de speeltuintjes hebben wij ons prima vermaakt in de aangrenzende zandverstuiving.
Zeer vriendelijk ontvangen en behandeld.

Eigenaar Rems Verbossen, 01-08-14
O proprietário disse:  Beste familie Mennen, dank u wel voor uw mooie beoordeling na dit korte verblijf. Hopelijk zien we u snel weer!

"Een echte aanrader"traduzir
Fam van der Aa
10,0

18-08-14 Ondanks het mindere weer toch weer een geweldige vakantie gehad.
Voor de kinderen echt leuk en goed geregeld.

"Wat is dit mooi"traduzir
Patrick Musters
9,0

09-07-14 In een woord: Fantastisch. Je kan hier met mooi weer echt goed vertoeven (bossen en duinen) maar ook op een druilerige dag is er voldoende te beleven. Overdekte speelgelegenheden (speelboerderij) voor de kinderen op loopafstand. Onze impressie: Leuke bar, campingwinkeltje, kindvriendelijk, mooie omgeving, super, echt een aanrader.

Eigenaar Rems Verbossen, 17-07-14
O proprietário disse:  Beste heer Musters, dank voor uw mooie beoordeling. Wij hopen dat u nog jaren komt genieten van ons park.

"Verrassend geslaagd weekend kamperen"traduzir
Jorg
9,0

03-08-14 Een weekendje de tent proberen op een camping met 2 volwassenen en 2 kinderen in 1 tent. Ruime staanplaats voor je tent met eigen stroom en water. De kinderen zijn alleen maari n de speeltuin en in het zwembad geweest!! Veilige omgeving voor kinderen met volop uitdaging voor peuter en puber. Animatie erg enthousiast en met de kinderen leuke stukjes opgevoerd. Sanitair is gedateerd maar erg fris en schoon. Entree gerenoveerd en geeft je een gemoedelijke entree. na 23.00 wel lawaai van terugkerende cafegangers of groepjes mensen bij de caravan

Casal, 2014
"Kamperen met visie"traduzir
Tom Wensink
7,0

31-05-14 Het welzijn van de gasten en oog voor de natuur is op deze camping uitstekend gecombineerd. Een prima vakantiegevoel op een mooie sfeervolle locatie in een prachtige bosrijke omgeving. Ruime plaatsen, voorzien van alle gemakken met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Eigenaar Rems Verbossen, 02-06-14
O proprietário disse:  Beste heer Wensink. Dank u wel voor de mooie review. Wij hopen u nogmaals te treffen op ons park. Wellicht dat we u kunnen verrassen met nieuwe ideeën onze zijde.

Casal, Maio 2014
"Gastvrije camping in prachtige omgeving"traduzir
Chris van Bommel
8,0

01-06-14 De Pier in Uden is een mooie camping in een mooie omgeving. Goede service en schone sanitair.

Eigenaar Rems Verbossen, 02-06-14
O proprietário disse:  Beste heer van Bommel. Dank voor uw mooie review. We hopen u nogmaals te treffen op ons park.

1 2 3 4 5 6 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações