Avaliações Camping De Pier Recreatie****

De Pier Recreatie****
Avaliações Camping De Pier Recreatie****
Schansweg 3a, 5406 TP, Uden
Website oficial

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping De Pier Recreatie**** e outras informações úteis para suas férias em Uden.
Camping De Pier Recreatie obteve uma média de 8,6 dos 10, baseado em 52 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping De Pier Recreatie**** e outros dados úteis sobre suas férias em Uden. Alem disso podes encontrar 29 Fotos de férias de Camping De Pier Recreatie**** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Camping De Pier Recreatie****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades de pernoite em Brabante do Norte. Compare Camping De Pier Recreatie**** com as outras acomodações em Uden.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para De Pier Recreatie**** / Uden. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 seguinte

52 Avaliações de De Pier Recreatie****

8,2
8,3
7,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Jul 2014
"Verrassend"traduzir
M. mennen
8,0

29-07-14 Wij waren maar een nachtje om uit te proberen hoe het zou gaan met twee kleinkinderen. Uitstekend bevallen. Behalve het zwembad en de speeltuintjes hebben wij ons prima vermaakt in de aangrenzende zandverstuiving.
Zeer vriendelijk ontvangen en behandeld.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Wat is dit mooi"traduzir
Patrick Musters
9,0

09-07-14 In een woord: Fantastisch. Je kan hier met mooi weer echt goed vertoeven (bossen en duinen) maar ook op een druilerige dag is er voldoende te beleven. Overdekte speelgelegenheden (speelboerderij) voor de kinderen op loopafstand. Onze impressie: Leuke bar, campingwinkeltje, kindvriendelijk, mooie omgeving, super, echt een aanrader.

Eigenaar Rems Verbossen, 17-07-14
O proprietário disse:  Beste heer Musters, dank voor uw mooie beoordeling. Wij hopen dat u nog jaren komt genieten van ons park.

Casal, 2014
"Kamperen met visie"traduzir
Tom Wensink
7,0

31-05-14 Het welzijn van de gasten en oog voor de natuur is op deze camping uitstekend gecombineerd. Een prima vakantiegevoel op een mooie sfeervolle locatie in een prachtige bosrijke omgeving. Ruime plaatsen, voorzien van alle gemakken met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Eigenaar Rems Verbossen, 02-06-14
O proprietário disse:  Beste heer Wensink. Dank u wel voor de mooie review. Wij hopen u nogmaals te treffen op ons park. Wellicht dat we u kunnen verrassen met nieuwe ideeën onze zijde.

Casal, Maio 2014
"Gastvrije camping in prachtige omgeving"traduzir
Chris van Bommel
8,0

01-06-14 De Pier in Uden is een mooie camping in een mooie omgeving. Goede service en schone sanitair.

Eigenaar Rems Verbossen, 02-06-14
O proprietário disse:  Beste heer van Bommel. Dank voor uw mooie review. We hopen u nogmaals te treffen op ons park.

Famílias com crianças, Maio 2014
"Tegenvallen nav al die goed recencies...."traduzir
elly
6,0
7,0

01-06-14 Deze camping geboekt op basis van alle goed beoordelingen op zoover... viel ons behoorlijk tegen.
Plus:
- zeer vriendelijke mensen
- zandduinen meteen achter de camping super
- kraantje direct op de plaats
- leuk speeltuintje
- rustig en gemoedelijk

Min:
- vooral chalets, permanente bewoning? geen echte kampeersfeer
- beperkte openingstijden winkel, receptie
- douchemuntjes nog wel oke, maar muntjes voor warm afwaswater echt niet gastvrij, douches ook niet heel fijn, 1 temperatuur en kleine straal
- omgeving (behalve de duinen) Saai!!!
- Uden heeft inderdaad alles aan winkels en restaurants behalve sfeer, centrum heel verdeeld, overal auto's geparkeerd, veel blokkendozen en veel in de steigers
- op zich leuk animatieprogramma: jam maken, brandnetelsoep maar onze "verlegen" kinderen werden niet eens welkom geheten waardoor ze al heel snel afhaakten en waarom niet een programma meegeven bij aankomst, of een programma bij het sanitair ophangen
-zwembad mooi en netjes maar Steenkoud.

Eigenaar Rems Verbossen, 02-06-14
O proprietário disse:  Beste mevrouw Elly. Graag wil ik u bedanken voor uw openhartigheid in deze review. We doen ons best om de zaken zo goed mogelijk uit te voeren en nemen uw punten van kritiek mee in onze ontwikkeling. Het is me duidelijk dat uw verwachtingen niet aansloten bij ons park, Uden en omgeving. Onze kleinschaligheid betekent ook minder capaciteit en daardoor compenseren we (vooral in de rustige tijden) receptie openingstijden door aanbod intercom en telefonische bereikbaarheid. Het recreatieprogramma is sterk in ontwikkeling en wordt hard aan gewerkt door ons in combinatie met professionals. Deze week-events staan op de receptie en het recreatie gebouw. Een weekoverzicht bij aankomst is het streven voor binnenkort. Het boiler-systeem verwarmd het kinderzwembad tot 27 graden, dan gaat de warmte naar het grote bad. In uw regenweek werd het grote bad echter minimaal verwarmd. Dat uw kinderen niet welkom geheten werden bij de recreatie is een domme fout geweest. Excuses daarvoor!

Casal, Dez 2013
"Geweldig !"traduzir
Lydia Willemse
8,0

12-03-14 een beetje late reactie maar niet minder gemeend !
We hebben voor-, tijdens en na Kerst 2013 een heerlijk verblijf gehad in een van de villa's. Tja, wat kunnen we zeggen, in een woord super !
Mooie inrichting, van alle gemakken voorzien en een fijne rustige ligging. Een echt familiebedrijf, dat merk je aan de extra's (Kerstboom + versiering) en aan de service, er geen heerst beslist geen 9 tot 5 mentaliteit. Dank en we komen graag terug ! Au revoir, Lydia & Fred

Eigenaar Rems Verbossen, 02-06-14
O proprietário disse:  Beste Lydia en Fred. Hartelijk dank voor de mooie woorden. We hopen jullie snel weer terug te zien! Vriendelijke groet, Rems en Floor

Casal, 2013
"Prachtige camping"traduzir
Piet Maas
10,0

16-10-13 Heb 2 seizoenen 20012 en13 op een hele mooie plaats in het koolmeesstraatje,met hele leuke buurtjes gestaan.
Prachtige omgeving om te fietsen ,Uden een leuk dorp ,leuke winkels.
Alle lof voor de toiletschoonmaakster 100% schoon iedere dag.
Camping om nog eens terug te komen.

Eigenaar Rems Verbossen, 28-12-13
O proprietário disse:  Beste familie Maas, hartelijk dank voor de mooie review. Ook het komende jaar hebben we van allerlei plannen om het de camping bezoeker naar de zin te maken. Hopelijk zien we jullie terug.

Viajando sozinho, Out 2013
"Geweldig genoten!"traduzir
Petra Scherpenhuize...
10,0

14-10-13 oktober 2013 een week verbleven in een villa op de Pier. in één woord: geweldig! prachtige villa, van alle gemakken voorzien, schoon, comfortabel en hele vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar!

Eigenaar Rems Verbossen, 28-12-13
O proprietário disse:  Beste Petra, van harte bedankt voor deze prachtige review!

Casal, Ago 2013
"Aanrader"traduzir
M W Kroon
8,0

05-09-13 Doordat het seizoen teneinde was, waren er niet meer zo veel activiteiten op de camping. Ook was het er niet druk meer waardoor de rust optimaal was. Heerlijk! Jammer dat het winkeltje al helemaal dicht was, dat is een gemiste kans. Mooie, ruime plaatsen; jammer van het geluid van de bouw van een aantal zorghuizen net buiten het park. Dit werd echter na een initiatief van de beheerder aanzienlijk beter. Mooie omgeving voor wandelaars en fietsers. We komen zeker nog een keer terug.

Eigenaar Rems Verbossen, 15-09-13
O proprietário disse:  Beste Familie Kroon. ik dank u voor het begrip dat u heeft gehad met de overlast van de bouw bij de buren. Daarnaast begrijp ik dat u graag gebruik had gemaakt van de winkel. Gezien de complete rust boden we u aan broodjes bij ons te bestellen maar ik begreep dat u liever een open winkel had. We begrijpen dit. Hopelijk tot de volgende keer.

Famílias com jovens, Ago 2013
"Een heerlijk verblijf"traduzir
Henk Rinzema
9,0

11-08-13 We verbleven in een prachtige villa die van alle gemakken is voorzien.
De mensen van het park hebben alle moeite gedaan om ons een fijne week te bezorgen. De sfeer op het park is zeer gemoedelijk.

Eigenaar Rems Verbossen, 13-08-13
O proprietário disse:  Beste familie Rinzema, Dank u wel voor deze mooie woorden. Hopelijk zien we u ook een volgende keer.

1 2 3 4 5 6 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações