Avaliações Camping De Pier Recreatie***

De Pier Recreatie***
Avaliações Camping De Pier Recreatie***
Schansweg 3a, 5406 TP, Uden
Website oficial

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping De Pier Recreatie*** e outras informações úteis para suas férias em Uden.
Camping De Pier Recreatie obteve uma média de 8,7 dos 10, baseado em 47 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping De Pier Recreatie*** e outros dados úteis sobre suas férias em Uden. Alem disso podes encontrar 28 Fotos de férias de Camping De Pier Recreatie*** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Camping De Pier Recreatie***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades de pernoite em Brabante do Norte. Compare Camping De Pier Recreatie*** com as outras acomodações em Uden.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para De Pier Recreatie*** / Uden. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 seguinte

47 Avaliações de De Pier Recreatie***

8,6
8,2
8,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Dez 2013
"Geweldig !"traduzir
Lydia Willemse
8,0

12-03-14 een beetje late reactie maar niet minder gemeend !
We hebben voor-, tijdens en na Kerst 2013 een heerlijk verblijf gehad in een van de villa's. Tja, wat kunnen we zeggen, in een woord super !
Mooie inrichting, van alle gemakken voorzien en een fijne rustige ligging. Een echt familiebedrijf, dat merk je aan de extra's (Kerstboom + versiering) en aan de service, er geen heerst beslist geen 9 tot 5 mentaliteit. Dank en we komen graag terug ! Au revoir, Lydia & Fred

Casal, 2013
"Prachtige camping"traduzir
Piet Maas
10,0

16-10-13 Heb 2 seizoenen 20012 en13 op een hele mooie plaats in het koolmeesstraatje,met hele leuke buurtjes gestaan.
Prachtige omgeving om te fietsen ,Uden een leuk dorp ,leuke winkels.
Alle lof voor de toiletschoonmaakster 100% schoon iedere dag.
Camping om nog eens terug te komen.

Eigenaar Rems Verbossen, 28-12-13
O proprietário disse:  Beste familie Maas, hartelijk dank voor de mooie review. Ook het komende jaar hebben we van allerlei plannen om het de camping bezoeker naar de zin te maken. Hopelijk zien we jullie terug.

Viajando sozinho, Out 2013
"Geweldig genoten!"traduzir
Petra Scherpenhuize...
10,0

14-10-13 oktober 2013 een week verbleven in een villa op de Pier. in één woord: geweldig! prachtige villa, van alle gemakken voorzien, schoon, comfortabel en hele vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar!

Eigenaar Rems Verbossen, 28-12-13
O proprietário disse:  Beste Petra, van harte bedankt voor deze prachtige review!

Casal, Ago 2013
"Aanrader"traduzir
M W Kroon
8,0

05-09-13 Doordat het seizoen teneinde was, waren er niet meer zo veel activiteiten op de camping. Ook was het er niet druk meer waardoor de rust optimaal was. Heerlijk! Jammer dat het winkeltje al helemaal dicht was, dat is een gemiste kans. Mooie, ruime plaatsen; jammer van het geluid van de bouw van een aantal zorghuizen net buiten het park. Dit werd echter na een initiatief van de beheerder aanzienlijk beter. Mooie omgeving voor wandelaars en fietsers. We komen zeker nog een keer terug.

Eigenaar Rems Verbossen, 15-09-13
O proprietário disse:  Beste Familie Kroon. ik dank u voor het begrip dat u heeft gehad met de overlast van de bouw bij de buren. Daarnaast begrijp ik dat u graag gebruik had gemaakt van de winkel. Gezien de complete rust boden we u aan broodjes bij ons te bestellen maar ik begreep dat u liever een open winkel had. We begrijpen dit. Hopelijk tot de volgende keer.

Famílias com jovens, Ago 2013
"Een heerlijk verblijf"traduzir
Henk Rinzema
9,0

11-08-13 We verbleven in een prachtige villa die van alle gemakken is voorzien.
De mensen van het park hebben alle moeite gedaan om ons een fijne week te bezorgen. De sfeer op het park is zeer gemoedelijk.

Eigenaar Rems Verbossen, 13-08-13
O proprietário disse:  Beste familie Rinzema, Dank u wel voor deze mooie woorden. Hopelijk zien we u ook een volgende keer.

Casal, Ago 2013
"Mooie groene camping met een Professioneel Team."traduzir
C. Maas
8,0

11-08-13 Afgelopen weekeinde uitgeprobeerd. Wat een mooie camping. Management heeft de zaken dik in orde; heerst een zeer prettige sfeer en 's avonds hoef je je echt niet te vervelen. Tal van leuke en gezellige activiteiten zowel op als rondom het terrein. Alles is perfect onderhouden en schoon. Mag voor ons nog wel een keer.

Eigenaar Rems Verbossen, 13-08-13
O proprietário disse:  Beste familie Maas, Namens alle medewerkers mag ik u bedanken voor de mooie beoordeling. Tot een volgende keer!

Famílias com crianças, 2013
"Volgend jaar weer..."traduzir
Karin Ibes
7,0

07-08-13 Wij zijn net terug van 10 dagen vakantie op Camping de Pier. We hebben een super vakantie gehad. Kan iedereen (met kinderen) deze camping aanraden. Leuke animatie voor de kinderen, lekker zwembad, en heerlijke koffie / thee op het terras met zicht op het zwembad. Wij hebben genoten!! Volgend jaar weer!!

Eigenaar Rems Verbossen, 13-08-13
O proprietário disse:  Beste Karin, dank je wel voor de mooie beoordeling. Ook geweldig dat de kinderen het zo goed hebben gehad. tot volgend jaar!

Famílias com crianças, Ago 2013
"Fantastische plek bij de Bedafse bergen"traduzir
Tolsma
8,0

06-08-13 Camping "De Pier recreatie"is mooi landelijk gelegen met alle faciliteiten in de direkte omgeving.

Eigenaar Rems Verbossen, 13-08-13
O proprietário disse:  Beste familie Tolsma, Dank u wel voor de mooie beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer.

Famílias com crianças, Ago 2013
"'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'"traduzir
Fam. De Zwijger
9,0

11-08-13 Algemene indruk is zeer vriendelijke ontvangst. Huisjes liggen gunstig met goede privacy en gelegen vlakbij het zwembad. Het was er schoon met goed sanitair en alle apparatuur in de keuken die we maar wensen konden. ook wasmachine en droger is zeer handig voor een gezin.Park ligt vlakbij natuurgebied de Maashorst te bereiken vanuit het park. Veel fietsroutes mogelijk. Uden op 20 minuten fietsen. Gezellig stadje met leuke winkels. Pannekoekrestaurant net buiten het park. Beperkte eetmogelijkheden in park, ook sortering in winkeltje beperkt. Is geen probleem. In Uden genoeg mogelijkheden. Wij hebben met onze 2 kleinkinderen van 8,11 en 13 jaar een fijne vakantiewerk gehad tegen een redelijke prijs in het hoogseizoen

Eigenaar Rems Verbossen, 13-08-13
O proprietário disse:  Beste familie Melis, dank u wel voor de mooie beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer.

Famílias com crianças, Jul 2013
"Super kwaliteit vakantie huisje!"traduzir
Lianne Verkooijen
6,0
8,0

02-08-13 Midweek in huisje gezeten,mooi,luxe,sfeervol,geen standaard vak.huisjeWasmachine,droger,oven,magnetron,grote koelkast,vriezer,mooie badkamer,van al het servies e.d meer dan voldoende!.Zeer nabij speeltuin en zwembad en bedafse bergen.Omgeving ook mooi,niet veel keus om te eten ,maar wel lekker en vriendelijk op de camping zelf.

Eigenaar Rems Verbossen, 13-08-13
O proprietário disse:  Beste Lianne Verkooijen. Dank u wel voor de mooie beoordeling. We bieden geen compleet menu aan op het park omdat de gasterij de pier direct naast ons dit aanbied. Toch hopen we dat de eet keuze naar uw wens is geweest. Hopelijk tot een volgende keer.

1 2 3 4 5 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações