Avaliações Camping De Pier Recreatie***

De Pier Recreatie***
Avaliações Camping De Pier Recreatie***
Schansweg 3a, 5406 TP, Uden
Website oficial

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping De Pier Recreatie*** e outras informações úteis para suas férias em Uden.
Camping De Pier Recreatie obteve uma média de 8,7 dos 10, baseado em 77 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping De Pier Recreatie*** e outros dados úteis sobre suas férias em Uden. Alem disso podes encontrar 44 Fotos de férias de Camping De Pier Recreatie*** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Camping De Pier Recreatie***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades de pernoite em Brabante do Norte. Compare Camping De Pier Recreatie*** com as outras acomodações em Uden.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para De Pier Recreatie*** / Uden. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

77 Avaliações de De Pier Recreatie***

8,6
8,2
8,3
8,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Ago 2015
"Geniaal!"traduzir
Feld
10,0

21/08/15 Super leuke camping zeker als je kinderen hebt!! Niet te groot en niet te klein. Persoonlijk, warm onthaal en heel veel activiteiten voor jong en oud. Door de grootte ook prima geschikt om je kind (in ons geval vijf jaar oud) alleen op pad te laten gaan naar bijvoorbeeld de speeltuin. In korte tijd heel veel contact tussen alle kinderen en de ouders.
Kampeerplaatsen zijn haast overdreven ruim waardoor een grote caravan met voortent en luifel inclusief auto nog voldoende speelruimte over laat voor de kids.
Sanitaire voorzieningen zijn wel gedateerd maar daarentegen erg schoon. Zwembaden en speeltuinen zijn ook prima en bovenal schoon, maar voor kinderen boven de 16 waarschijnlijk minder interessant. Restaurant heeft een kleine kaart maar is goed en haast overdreven goedkoop!
Prijs/kwaliteit kunnen we niet anders concluderen dan Geniaal. Zeker een aanrader.
Met dank aan de familie Verbossen die deze camping zo runnen. Het was heel gezellig.

Famílias com jovens, Ago 2015
"Fijne vakantie."traduzir
AdL
8,0

09/08/15 Een week verbleven in huisje de Vink. Fijn huisje, leuke inrichting. Minpuntje: door de nieuwe beplanting in de tuinen (nog) weinig privacy. Veel mensen gebruikten de tuin en ons terras als korte route naar speeltuin/café/zwembad. Op het terras is alleen een picknicktafel aanwezig, zelf een paar tuinstoelen gehaald bij de action om lekker te kunnen zitten ;-). Je zit lekker dicht bij het zembad/speeltuin en café, dit kan 's avonds voor sommigen weer een nadeel zijn i.v.m. harde muziek.
Bedafse bergen direct achter het huisje, erg mooi. Eten bij restaurant naast de camping heel goed. Zwembad mooi schoon en niet druk. Fijne vakantie gehad.

Famílias com crianças, 2015
"Leuke camping"traduzir
Nijenhuis
9,0

30/07/15 Wij hebben hier een week gestaan. Wij stonden met onze tent op het recreatie gedeelt. Nu nog veel vaste plekken. De camping is bezig het recreatiegedeelte uit te breiden.
De camping heeft alles wat nodig is voor een top vakantie. Zwembad, animatie, de bedafse bergen waar ze lekker kunnen spelen..
De eigennaar en de meiden bij de receptie zijn hartelijke mensen en ze willen er alles aan doen om iedereen het naar de zin te maken..

Eigenaar Rems Verbossen, 09/08/15
O proprietário disse:  Beste familie Nijenhuis. Dank voor jullie mooie beoordeling. Hopelijk komen jullie nog eens naar ons park bijvoorbeeld in de zomerperiode. Op dit moment zijn er veel kinderen van dezelfde leeftijdscategorie als jullie kinderen. Aansluiting gegarandeerd lijkt me. Hopelijk tot ziens.

Famílias com crianças, 2015
"Fantastisch recreatiepark"traduzir
De Groot
10,0

24/07/15 Wij zijn vandaag thuis gekomen van een weekje op de Pier... Veel te kort!!

Supermooi huisje, geweldig eten, top kinderclub!
Maw geweldig!

Eigenaar Rems Verbossen, 09/08/15
O proprietário disse:  Beste familie de Groot, dank jullie wel voor de mooie beoordeling! Kom gerust eens terug, het is niet zo ver rijden voor jullie geloof ik. Tot ziens

Viajando sozinho, Jun 2015
"Super plek, fijne energie!"traduzir
petra scherpenhuize...
7,0

08/07/15 Voor de tweede keer een villa gehuurd op camping de Pier. Prachtig gelegen aan de voet van de Bedafse Duinen vlakbij natuurgebied de Maashorst. Fietsverhuur om de hoek bij de Vrije Teugel. Uitstekende service, goede schoonmaak en vriendelijke mensen. Ik heb genoten!

Eigenaar Rems Verbossen, 09/08/15
O proprietário disse:  Beste Petra. Dank voor de leuke beoordeling. Aangezien je de extra luxe villa en basis boerderij hebt gehad ben ik verheugd te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot een andere keer in de nabije toekomst.

"Mooie camping"traduzir
Fam. van Zoggel
8,0

04/06/15 Wij zijn in pinksterweekend bij de Pier geweest met 2 volwassen 4 kinderen. Met eigen vouwwagen stonden we op kampeer gedeelte. Vriendelijk ontvangen.
Sanitair was netjes en douche werkte met 50 cent muntjes uitstekend.
Speeltuin/zwembad en restaurant mooi bij elkaar gelegen. Heerlijk om te zitten terwijl je kinderen lekker spelen/zwemmen.
Vanaf de camping direct naar Bedafse bergen in het zand spelen is voor gezinnen echt super. Ook Hullie speelboederij ligt op loopafstand.

Eigenaar Rems Verbossen, 09/08/15
O proprietário disse:  Beste familie van Zoggel, dank jullie wel voor de mooie beoordeling. Tot ziens!

Famílias com crianças, Maio 2015
"Mooie omgeving en heerlijk rustig"traduzir
Francien
8,0

26/05/15 Lekkere rustige camping met alles wat je nodig hebt in de buurt. Vriendelijke eigenaren en schoon sanitaire. Alleen zouden ze meer toeristisch plaatsen kunnen creëren. Nu stonden we op een plaats die eigenlijk te moeilijk was om de caravan zo in de zetten hadden hulp nodig om dit te doen. Maar voor een weekendje is dit een leuke camping maar zou niet 3 weken zomer vieren met kinderen die gaan zich dan uiteindelijk vervelen. Maar komen zeken nog wel eens terug. Want de omgeving is echt top. Een puntje maar niet van grote belang maar de kabel gaf geen signaal op onze tv. Die deed het niet. Rede was bekent volgens receptie.

Eigenaar Rems Verbossen, 09/08/15
O proprietário disse:  Beste Christa, dank je wel voor de beoordeling. Ik zie dat jullie in het pinksterweekend een plaats gehad hebben waarbij het TV signaal niet goed is. Ik hoop dat je het vermeld hebt omdat we altijd direct een andere kabel uit kunnen rollen. Als deze storing bekend was is dit slordig. Excuses daarvoor. Toch wil ik jullie uitnodigen eens in de zomervakantie te komen. Ik geloof niet dat jullie kind zich dan zal vervelen; we hebben nu zo'n 60 kinderen op het park met een animatieteam en zijn volgeboekt. Graag zien we jullie weer.

Famílias com crianças, Maio 2015
"Heerlijke camping in een fantastische omgeving!"traduzir
Fam. Struble
6,0
8,0

25/05/15 We hebben samen met de buren een heerlijk HE-PI arrangement gehad op camping de Pier. Vier volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 2 t/m 7. De eigenaren zijn erg vriendelijk en zijn erg benaderbaar. De plekken zijn zeer ruim en de hele camping is erg verzorgd. Er is een grote speeltuin waarin kinderen tot een jaar of 6 zich echt prima vermaken (ouder gaan ze toch de boel verder verkennen), en een zwembad waarin poedelen gescheiden is van het diepe met een hek. Op de camping is een café (aan de speeltuin) waar je wat kunt drinken en met een kleine kaart. Wil je een restaurant, op loopafstand (echt paar minuten) zijn er 2 restaurant beschikbaar. Bij slecht weer ligt Hullies Speelboerderij ook maar op 5 minuten lopen. Maar wat de camping helemaal top maakt, is de ligging. Prachtig in de Bedafse Duinen/Bergen. Echt, meer heb je niet nodig als dat zand, de bomen om in te klimmen, de vennetjes, noem maar op. Prachtig en je loopt er vanaf de camping zo op. Wij komen zeker nog eens terug!

Eigenaar Rems Verbossen, 09/08/15
O proprietário disse:  Beste familie, dank jullie wel voor de mooie beoordeling. We zien jullie graag terug. HE-PI of natuurlijk een andere periode. Tot ziens!

Casal, 2015
"Mooie, maar dure camping"traduzir
van de Klundert
6,0
5,0
8,0

06/05/15 veel geld betaald, maar dan toch douchen voor 1 euro per keer! heel kort lauw water. beetje n afknapper het sanitair.

Eigenaar Rems Verbossen, 10/05/15
O proprietário disse:  Beste familie van de Klundert. Dank dat u de moeite neemt voor een review. Lauw water is niet goed. Echter wanneer het systeem naar behoren werkt heeft u 50 centen nodig voor 4 minuten warm douche water. Het systeem heeft vast niet goed gewerkt en daarom onze excuses voor dit discomfort. We begrijpen dat dit vervelend is omdat u, zoals u aangeeft, gevoelsmatig veel geld betaalt voor comfort. Ik lees dat u toch een goede drie dagen gehad heeft op ons park. De prijzen in de hoogseizoen periodes zijn wat hoger dan in de laagseizoen periodes. We proberen in die duurdere periodes ook meer te bieden aan onze gasten. En dat heeft u misschien opgemerkt omdat we nagenoeg vol waren. Graag zien we u weer op ons park om u in ieder geval te compenseren voor dit ongemak.

Famílias com crianças, Abr 2015
"Gastvrijheid, gezelligheid en kwaliteit!"traduzir
familie van Uden
9,0

05/04/15 Prachtig recreatiepark gelegen in het wonderschone natuurgebied 'bedafse bergen'. Na een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren zouden wij voor twee dagen verblijven in een prachtige in landelijke stijl uitgevoerde 'villa'. Wat een luxe en alles prachtig ingericht en schoon. Het recreatiepark ziet er zeer netjes uit, en het personeel is erg behulpzaam. Vergeet ook niet de schitterende omgeving waar het park middenin ligt waar de kinderen zich volop kunnen vermaken. Wij hebben hier een erg fijn weekend gehad, wat voor ons zeker aanleiding geeft om eventueel volgend jaar de zomervakantie hier door te brengen.

Eigenaar Rems Verbossen, 27/04/15
O proprietário disse:  Beste familie van Uden, dank jullie wel voor de mooie review. Tot volgend jaar!

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações