Avaliações Camping De Pier Recreatie***

De Pier Recreatie***
Avaliações Camping De Pier Recreatie***
Schansweg 3a, 5406 TP, Uden
Website oficial

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping De Pier Recreatie*** e outras informações úteis para suas férias em Uden.
Camping De Pier Recreatie obteve uma média de 8,7 dos 10, baseado em 69 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping De Pier Recreatie*** e outros dados úteis sobre suas férias em Uden. Alem disso podes encontrar 44 Fotos de férias de Camping De Pier Recreatie*** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Camping De Pier Recreatie***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Holanda. Veja todas as possibilidades de pernoite em Brabante do Norte. Compare Camping De Pier Recreatie*** com as outras acomodações em Uden.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para De Pier Recreatie*** / Uden. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 seguinte

69 Avaliações de De Pier Recreatie***

8,6
8,1
8,3
8,9
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, 2015
"Mooie, maar dure camping"traduzir
van de Klundert
5,0
8,0

06/05/15 veel geld betaald, maar dan toch douchen voor 1 euro per keer! heel kort lauw water. beetje n afknapper het sanitair.

Eigenaar Rems Verbossen, 10/05/15
O proprietário disse:  Beste familie van de Klundert. Dank dat u de moeite neemt voor een review. Lauw water is niet goed. Echter wanneer het systeem naar behoren werkt heeft u 50 centen nodig voor 4 minuten warm douche water. Het systeem heeft vast niet goed gewerkt en daarom onze excuses voor dit discomfort. We begrijpen dat dit vervelend is omdat u, zoals u aangeeft, gevoelsmatig veel geld betaalt voor comfort. Ik lees dat u toch een goede drie dagen gehad heeft op ons park. De prijzen in de hoogseizoen periodes zijn wat hoger dan in de laagseizoen periodes. We proberen in die duurdere periodes ook meer te bieden aan onze gasten. En dat heeft u misschien opgemerkt omdat we nagenoeg vol waren. Graag zien we u weer op ons park om u in ieder geval te compenseren voor dit ongemak.

Famílias com crianças, Abr 2015
"Gastvrijheid, gezelligheid en kwaliteit!"traduzir
familie van Uden
9,0

05/04/15 Prachtig recreatiepark gelegen in het wonderschone natuurgebied 'bedafse bergen'. Na een zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren zouden wij voor twee dagen verblijven in een prachtige in landelijke stijl uitgevoerde 'villa'. Wat een luxe en alles prachtig ingericht en schoon. Het recreatiepark ziet er zeer netjes uit, en het personeel is erg behulpzaam. Vergeet ook niet de schitterende omgeving waar het park middenin ligt waar de kinderen zich volop kunnen vermaken. Wij hebben hier een erg fijn weekend gehad, wat voor ons zeker aanleiding geeft om eventueel volgend jaar de zomervakantie hier door te brengen.

Eigenaar Rems Verbossen, 27/04/15
O proprietário disse:  Beste familie van Uden, dank jullie wel voor de mooie review. Tot volgend jaar!

Famílias com jovens, Abr 2015
"Fantastische plek!"traduzir
Mies Becks
9,0

28/04/15 We hebben een geweldige tijd gehad op Camping de Pier in Uden dat gelegen is tussen de bomen naast de Bedafse bergen. Ik kwam van Australia om mijn familie en vrienden te bezoeken, en kon in de chalet (met houtkachel!) van mijn broer blijven. Ik was er in het voorjaar toen de mooie en lekker ruikende hyacinten, tulpen, narcissen, en krokussen uitkwamen. Ik heb echt genoten van de privacy, stilte en rust die er toen was in deze prachtige omgeving en niet te vergeten: al die lieve mensen! We hebben fietsen gehuurd en zijn naar een wind molen, het kasteel van Heeswijk, Kasteel Henkenshage in Sint Oedenrode, Uden en Veghel gefietst, wat allemaal vlakbij is. We zijn op een rondvaart in de stad van s'Hertogenbosch geweest, en hebben lange bos wandeling gemaakt. I highly recommend staying at Camping de Pier!

Famílias com crianças, Mar 2015
"Prachtig stijlvol huisje in mooie omgeving"traduzir
Karin Kauw
10,0

28/03/15 Heerlijk verbleven in huisje de Vink. Het huisje is erg mooi ingericht. Het interieur kan zo in een woontijdschrift (waar het ook daadwerkelijk in heeft gestaan :-). Mooie badkamer met heerlijk bad. Vanuit het huisje loop je zo de Bedafse bergen op/in. Voor de deur was een ren met konijnen en kippen, leuk voor de kleine kinderen die bij ons op bezoek kwamen!

Eigenaar Rems Verbossen, 27/04/15
O proprietário disse:  Beste Karin, dank je wel voor de mooie review. Hopelijk zien we jullie nogmaals!

Casal, 2015
"Fantastische plek"traduzir
Ben & Annette
10,0

04/02/15 Recreatie "De Pier' wij verbleven voor 3 maanden (in de winter) voor de overgang naar ons nieuwe huis. Wij verbleven in chalet De Specht, super accommodatie met alles er op en er aan, en als er iets niet was dan werd dat gelijk geregeld, wat een luxe. Goed verzorgt en het was altijd lekker warm in het huis. Het was er heerlijk rustig en als je achter het huisje de berg over ging kom je in een prachtig natuurgebied (Bedafse bergen) waar wij die maanden veel gewandeld hebben, wij en de hond missen dit nu heel erg. Speeltuin, zwembad en een klein dieren parkje super voor de kinderen. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad en kan het iedereen aanbevelen, het was Top.

Eigenaar Rems Verbossen, 04/04/15
O proprietário disse:  Beste Ben, hartelijk dank voor de mooie review. We wensen jullie veel succes in Ibiza! Hopelijk tot snel.

Casal, 2014
"Onze verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt!"traduzir
bob zeeuw van der l...
10,0

21/10/14 bij toeval op deze schitterende plek tegen gekomen, alles voldoet meer dan verwacht.
rens en floor dank voor het gastvrije verblijf bij jullie

hopelijk tot snel :-)

Bob en Billie

Eigenaar Rems Verbossen, 24/01/15
O proprietário disse:  Beste Bob en Billie! Dank jullie wel voor de mooie review. Zeker gezien jullie een hart hebben voor leisure en hospitality. We staan klaar als we weer iets kunnen betekenen voor jullie. Tot snel!

Casal, Set 2014
"Gezellige Camping"traduzir
chris
9,0

22/09/14 Omdat het nog weer mooi weer is, afgelopen weekend, dus naar Uden, naar de Pier recreatie, met mooie ligging en veel wandel mogelijkheden in de directe omgeving. We komen aan op vrijdag avond laat, geen probleem, we worden netjes geholpen aan een campeerplaats. Helaas, op zaterdag morgen blijkt de plaats een grote zandbak, maar na overleg met de receptie krijgen we direct een goede plaats met gras. Wel zo prettig, ook word de campingcard volledig geaccepteerd, dus het was een geslaagd en voordelig weekend, we komen zeker nog een keer terug.

Eigenaar Rems en Floor, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste Chris, dank je wel voor de review. Hopelijk is volgend jaar de zandbak weer mooi met gras aangegroeid voor jullie!

Famílias com crianças, 2014
"Super omgeving en accomedatie"traduzir
Donald Molenaar
10,0

16/09/14 Paar maanden hier moeten zijn maar wilden wel langer blijven. Huisjes zijn perfect ook voor langer verblijf. Locatie is geweldig tegen/in het natuurgebied bedaf en nog geen 5 minuten rijden van centrum Uden. Heerlijk stil hier en de kinderen kunnen heerlijk vrij lopen, zwembad is mooi omsloten en pieren badje ligt naast het terras.
Zeer gastvrij ontvangen en gezellige mensen.

Eigenaar Rems en Floor, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste Donald, Dank je wel voor de mooie review. Ook de wintermaanden met sneeuw op de Bedafse Bergen is een mooie beleving die jullie wellicht mee mogen maken!

Casal, Set 2014
"Prachtige omgeving ( Duinen tegen de Camping aan)"traduzir
Martin (MFM) van Br...
9,0

20/09/14 Rustige camping met prachtig zwembad, Brabantse gastvrijheid.

Eigenaar Rems en Floor, 25/09/14
O proprietário disse:  Beste Martin. Dank je wel voor de mooie woorden. We hopen jullie volgend jaar weer te zien. Dan hopen we het toeristisch terrein ontwikkeld te hebben naar iets bijzonders!

Famílias com crianças, Ago 2014
"Alquiler de estupenda casa"traduzir
Saskia Sagrado
7,0

26/08/14 Las casas para alquilar en el camping De pier recreatie en Uden son fabulosas, totalmente independientes del camping. Casa muy bien decorada, completa y funcional.
Entorno tranquilo y precioso, rodeado de naturaleza y pequeños animales como aves, ardillas, conejos. Agradables zonas de paseo.
Dispone de dos piscinas, una para adultos y otra para niños, y varias zonas de juego infantiles con columpios.
Dentro del complejo ay un bar restaurante y en las inmediaciones un restaurante típico holandés de panekoeken (crepes)
Muy recomendable para familias con niños.
El servicio fue impecable, tanto en la recepción como en el bar-restaurante.

1 2 3 4 5 6 7 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações