Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 71
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Sirena Residence & Spa****
Avaliações Apartamento Sirena Residence & Spa****
Kampos Marathokampou, GR-83102, Votsalakia / Kambos

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Sirena Residence & Spa**** e outras informações úteis para suas férias em Votsalakia / Kambos.
Apartamento Sirena Residence & Spa obteve uma média de 9,5 dos 10, baseado em 87 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Sirena Residence & Spa**** e outros dados úteis sobre suas férias em Votsalakia / Kambos. Alem disso podes encontrar 77 Fotos de férias de Apartamento Sirena Residence & Spa**** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Apartamento Sirena Residence & Spa****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Grécia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Samos. Compare Apartamento Sirena Residence & Spa**** com as outras acomodações em Votsalakia / Kambos.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Sirena Residence & Spa**** / Votsalakia / Kambos. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

9,6
9,7
Piscina
10,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Set 2013
"Prachtig mooie plaats"traduzir
Janny Pruiksma
Piscina
10,0

22-01-14 We zijn hier 3 weken geweest(sept./okt 13) in verschillende appartementen. Het laatste appartement boven in had een schitterend dakterras dat uitkeek op zee. Prachtig! We zagen de marineschepen voorbij varen. De eigenaren (2 zussen) zijn heel aardig en iedereen wil het je naar de zin maken. We hebben een heerlijk verblijf gehad, ook mede dankzij 'Chesters on the beach'. Heerlijk eten op het strand. Nick (Canadees) kookt en Jojanneke (Nederlandse) bediend met de medewerkers. Dit restaurant was de krent in de pap! (ook heerlijke bedjes op het strand en dikke kussens, een aanrader!)

Famílias com jovens, Ago 2013
"Prachtig complex"traduzir
AArends
10,0

05-09-13 Sirena is een prachtige Appmnt. complex met zeer fijne en aardige mensen die daar dagelijks hun werk doen, zeer attend en vriendelijk.Appartementen zijn ruim en leuk ingericht, Supermarkt en warme bakker op loop afstand(volg het pad wat aan de overkant van de straat ligt,links de bakker,rechts de supermarkt),plaats Votsalakia steld niet veel voor maar alle restaurants etc. hebben goed eten,goede service en zeer vriendelijk en ook vriendelijke prijzen zodat uit eten gaan zeer gunstig geprijst is. Strand moet je even zoeken waar je het best kan liggen daar de kiezels overal liggen maar er zijn plekken waar je goed kan toeven. Nogmaals Sirena is een top locatie met zeer vriendelijke mensen,

Casal, Ago 2013
"Aanader op Samos!"traduzir
Karen
7,0
8,0

27-08-13 Sirena Residence & Spa is een prachtig mooi complex, vriendelijk personeel en de service is prima.

De ligging is goed ten opzichte van strand en restaurants, alles binnen 5 minuten te belopen.

Encontre mais informação Apartamento Sirena Residence & Spa**** atravé...

Famílias com crianças, Jul 2013
"Enorm fijne plek"traduzir
Friso
7,0
8,0

04-08-13 Professioneel gerund familiebedrijf, met enorm persoonlijke touch. Een topper onder de accomodaties in Samos. Echte aanrader.

Casal, Jul 2013
"Fantastische plek"traduzir
wim stigter
10,0

28-07-13 als een oase in de woestijn een fantastische accommodatie met super vriendelijk personeel zowel de schoonmaaksters de mensen achter de bar de receptie de medewerkers van de spa en de eigenaren wat een vriendelijke mensen , we hebben echt een super vakantie gehad

Famílias com crianças, Jun 2013
"Een super tijd gehad!"traduzir
gaby
10,0

03-07-13 Mooi appatement, hele aardige mensen in het complex. Iedereen was super gastvrij en behulpzaam. De schoonmaak was ook prima. Ontbijt was lekker maar had wel iets meer variatie in mogen zitten. De geweldige service maakte verder alles goed.

Casal, 2013
"Alsof je nooit bent weggeweest"traduzir
John
10,0

14-06-13 Normaal gaan wij nooit 2 maal naar de zelfde lokatie, maar voor dit appartement hebben wij een toch een uitzondering gemaakt.
Dit keer zijn we eind mei 11 dagen naar dit fantastische appartement geweest. Wat een onthaal, met open armen ontvangen door familie en personeel. Dit geef je dan ook het gevoel dat je welkom bent. Iedereen heeft ons weer een ongelooflijke vakantie bezorgd. We kregen de door ons opgegeven kamer (305) met het grote dakterras met uitzicht over het dorp Votsalakia.
Het blijft een verademing wat de kwaliteit en afwerking van deze appartementen zijn. Zeker voor Griekse begrippen is dit van uitzonderlijke kwaliteit. Ook op de kwaliteit van het ontbijtbuffet is niets aan te merken, alleen zou er naar mijns inziens wat meer variatie mogen zijn. Voor een fantastische vakantie in een rustige omgeving met alle mogelijkheden om de omgeving te verkennen, is dit bij uitstek het appartement.
Het zal voor ons zeker niet de laatste keer zijn dat we hier zijn geweest.

Casal, Jun 2013
"In een woord geweldig"traduzir
Rob en Ria Mol
10,0

21-06-13 Net terug uit Samos Votsalakia. Wat een geweldige accommodatie, zeer gastvrij, ruim en zeer schoon. Meer als de moeite waard. Komen daar beslist terug. Aanrader om lekker eens te eten raden wij Gregory´s restaurant van harte aan. Zeer lekker voor een prima prijs.

Casal, Maio 2013
"Wat een topper"traduzir
Martin
10,0

30-05-13 Allereerst wat een ontvangst super, de kamers zijn schoon zeer ruim en van alle gemakken voorzien, kleinschalig, heerlijk rustig, en voor degene die uit eten wil in het stadje is er voldoende keuze.al met al een aanrader, In Mei is Samos mooi groen en een heerlijk eiland om te wandelen, een auto is een must

Casal, Maio 2013
"Fantastisch!"traduzir
Nadine
10,0

26-05-13 Zeer luxe appartementencomplex. tot in de details alles goed voorzien. Ideale plek om tot rust te komen. Bijzonder vriendelijk personeel dat ervoor zorgt dat je een optimale vakantie hebt. Het "stadje" is niet bijzonder, aantal eettentjes waar je s'avonds leuk kan tafelen maar voor de rest weinig vertier.
De griekse bevolking is supervriendelijk en goed van vertrouwen. Zeker een aanrader en we zouden er zo weer naar toe gaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações