Avaliações Apartamento Iris**

24 Abril 2014

Iris**
Avaliações Apartamento Iris**
GR-31084, Nidri

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Iris** e outras informações úteis para suas férias em Nidri.
Apartamento Iris obteve uma média de 9,3 dos 10, baseado em 145 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Iris** e outros dados úteis sobre suas férias em Nidri. Alem disso podes encontrar 219 Fotos de férias de Apartamento Iris** em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Apartamento Iris**. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Grécia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Levkas. Compare Apartamento Iris** com as outras acomodações em Nidri.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Iris** / Nidri. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

145 Avaliações de Iris**

8,6
8,5
9,1
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
"Geweldige vakantie gehad"traduzir
liesbeth4164
10,0

12-09-13 Prima appartement. Mooi uitzicht over de zeilhaven. De eigenaren werken er keihard aan om het de gasten goed naar de zin te maken; werkelijk niets is teveel. Appartement is erg ruim voor Griekse begrippen en van alle gemakken voorzien.Veel opbergruimte, zelf een oventje, strijkplank.. Voor de ramen horren! Mooie badkamer, echte douchebak met schuifwanden en niet zo'n plastic gordijn. Als we ooit nog eens terug gaan naar Lefkas is dit zonder twijfel naar Iris! Het was zo'n kleine 10 minuten lopen richting het centrum, maar prima om de drukte op te zoeken of achter je te laten.

"Niet te verwoorden."traduzir
a.burgers
10,0

28-08-13 Eigenlijk zou ik moeten zeggen:, NIET DOEN!!.
Maar dat zou ik alleen maar doen om zeker te zijn dat er volgende keer weer plaats is.
Wat een heerlijke accommodatie. Zo schoon, mooi, ruim met fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn de aardigste en liefste mensen die ik in deze branche heb meegemaakt die precies weten wat Klantvriendelijkheid betekent. Altijd voor je klaar met een persoonlijke benadering. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voelden ons als speciale gasten en dat gold voor iedereen om ons heen. Volgend jaar zeker weer terug naar Effie en Christos.

"Een heerlijke uitvalsbasis"traduzir
Jeroen
9,0

09-09-13 Een lekker ruim appartement, ontzettende gastvrije eigenaren en personeel die je overal bij kunnen en willen helpen.
De afstand naar de boulevard viel mij mee, maar de route er naar toe is wel minder goed onderhouden. Daar zal men in Griekenland wel op bezuinigd hebben.

Amigos, Jul 2013
"Super week"traduzir
Rianne
6,0
9,0

20-09-13 iris is een goed en gezellig klein complex. de eigenaren rennen voor je. het zwembad is niet heel groot en ook niet echt voor jonge kinderen, ik hoorde wel dat er een zwembad bijgebouwd gaat worden. het ligt wat afgelegen van het stadje zelf maar dat is op loopafstand goed te doen. en van de watersporters heb je weinig tot geen last. een topaccommodatie dus

"Feels Like Home "in a good way!""traduzir
Andrew Dobson
8,0
9,0

20-07-13 My family and I stayed at the Iris for seven days after a weeks sailing. We have stayed in many places and never before have we met such nice and hospitable people. The Hotel is family run all of whom will do anything for you. The rooms are spacious and well equipped (we stayed in a maisonette), with cooking facilities, superbly tiled bathrooms and superb servicing every day. As already stated, the Hotel is family run by Effie and and Christo, both of whom are always there to help and are very welcoming, ensuring any queries are dealt with courteously. Next year we may sail somewhere else, but we will be booming here again. This is "Lefkas's little Gem"

Casal, Jul 2013
"Heerlijk, ontspannen en comfortabel"traduzir
Peter
9,0

14-07-13 Een prima plek om te verkeren. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, faciliteiten zijn modern en schoon. Dat er papa's zijn die steeds moeten laten weten dat ze (deze week) de leukste vader zijn, en dat kindertjes Bas... & Jas.... alleen maar kunnen schreeuwen, en niet gewoon praten, daar kan men daar ook niets aan doen. Dan maar een bootje en/of een auto huren, wordt ook fijn geregeld. Aanrader

Famílias com crianças, Jul 2013
"Heerlijke plek als uitvalsbasis op Lefkas"traduzir
judith lemmers
10,0

05-08-13 Hulde voor Effie en Christos die het iedereen naar de zin weten te maken.
Ze weten een gemoedelijke sfeer te creëren waar iedereen zich thuis voelt.
Prima overzichtelijk zwembad, direct aan het terras. Gelegen net iets buiten Nidri. Lekker eten voor een redelijke prijs. Wij hadden een groot appartement voor 5 personen. Ruim en schoon met groot terras.
Hier komen we zeker een keer terug.

Famílias com jovens, Jul 2013
"Geweldige appartementen/super gastvrije eigenaren"traduzir
Nicole Hartman
10,0

05-08-13 Ruime schone appartementen, lekker eten, magnifiek uitzicht, gastvrije sympathieke eigenaren. Wel stukje lopen naar centrum Nidri (vooral als het erg heet is, is dat niet prettig) (maar dit is persoonlijk) 10/15 minuten. Veel afval langs de weg naar het centrum. De zeilers die bij het appartement aanleggen, vonden wij erg gezellig. Geen overlast van gehad. Hele gezellige prettige sfeer. Wij hebben gezeild, gedoken, parasailing, scooters gehuurd bij Avis. Echt een aanrader dit appartementen complex. Christos en Effie bedankt!!!!!!!!

Famílias com crianças, Jul 2013
"Heerlijk ontspannen ook met de kinderen"traduzir
NEM vd Lugt
10,0

03-07-13 We zijn een week hier geweest met onze twee kinderen van 1 en 3 jaar. Was heerlijk ontspannen voor ons als voor de kinderen. Hebben heerlijk gezwommen en gespeeld en sávonds konden wij in de bar een drankje drinken met de babyfoon terwijl de kinderen in bed lagen. Zeer vriendelijk personeel en lekker kleinschalig

Casal, Jun 2013
"Geweldig"traduzir
monique
10,0

03-07-13 Mooi, kleinschalig appartementencomplex met lieve gastvrije eigenaren (Effie en Christos) en vriendelijk personeel. Allen geven ze je een echt vakantiegevoel. De weg naar Iris is 's avonds niet donker meer want eindelijk is er dan verlichting geplaatst tot grote vreugde van Christos.
Gaan we weer naar Lefkas dan hoeven we niet na te denken want dan boeken we app. Iris weer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações