Avaliações Apartamento Iris**

31 Agosto 2014

Iris**
Avaliações Apartamento Iris**
31084, Nidri

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Iris** e outras informações úteis para suas férias em Nidri.
Apartamento Iris obteve uma média de 9,3 dos 10, baseado em 151 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Iris** e outros dados úteis sobre suas férias em Nidri. Alem disso podes encontrar 225 Fotos de férias de Apartamento Iris** em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Apartamento Iris**. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Grécia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Levkas. Compare Apartamento Iris** com as outras acomodações em Nidri.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Iris** / Nidri. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

151 Avaliações de Iris**

9,2
9,1
8,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Jul 2014
"Aanrader als je naar Lefkas gaat"traduzir
jeanette Koers
9,0

07-08-14 Zodra je op de stoep staat van het gebouw voel je je al welkom, gastvrouw Effie en gastheer Christos doen alles om je thuis te laten voelen. De appartementen zijn schoon en ruim, de ligging fantastisch, het uitzicht super, het eten prima en als het weer dan ook goed is heb je een topvakantie. Zo was ons verblijf....TOP. Bootje huren bij Christos is een aanrader en ook een boottocht met de grotere boten vanuit de haven is leuk. Op loopafstand van het centrum waar veel eetgelegenheden zijn maar heb je even geen zin in een wandeling eet dan gewoon bij Iris niet duur en erg lekker.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Het was geweldig"traduzir
joyce
9,0

04-08-14 we hebben echt super weken gehad in appartement Iris, de eigenaren zijn zo tof, zo aardig, iedereen werkt hard en willen het beste voor iedereen. Bootje huren bij de eigenaar is een aanrader, wat was dat gewelig. Nog geen 10 min lopen dan ben je bij de winkeltjes en vele restaurants. Appartement is groot en schoon, alleen jammer dat je voor de airco moest betalen, ik vond dat best prijzig...

Famílias com jovens, Jun 2014
"Fantastic holiday!!!"traduzir
Roelandt

13-07-14 Top!!!
Very friendly people, you feel welcome. Family atmosphere.
Nice view over the bay. Restaurant is open all day long with delicious food.
We already miss Evi, Christos & his sister and their great BBQ!

Casal, Maio 2014
"Fabtastisch"traduzir
a en d
8,0

28-08-14 GZijn super!!appartementen gebouwen en zij (de eigenaren) doen stinkend hun best om het 100% te laten zijn (hetgeen ook nog lukt) we gaan voor de tigste keer naar Iris toe en hebben voor 2015 alweer geboekt, dat zegt alles over Iris hoe goed het is.

"Geweldige vakantie gehad"traduzir
liesbeth4164
10,0

12-09-13 Prima appartement. Mooi uitzicht over de zeilhaven. De eigenaren werken er keihard aan om het de gasten goed naar de zin te maken; werkelijk niets is teveel. Appartement is erg ruim voor Griekse begrippen en van alle gemakken voorzien.Veel opbergruimte, zelf een oventje, strijkplank.. Voor de ramen horren! Mooie badkamer, echte douchebak met schuifwanden en niet zo'n plastic gordijn. Als we ooit nog eens terug gaan naar Lefkas is dit zonder twijfel naar Iris! Het was zo'n kleine 10 minuten lopen richting het centrum, maar prima om de drukte op te zoeken of achter je te laten.

"Niet te verwoorden."traduzir
a.burgers
10,0

28-08-13 Eigenlijk zou ik moeten zeggen:, NIET DOEN!!.
Maar dat zou ik alleen maar doen om zeker te zijn dat er volgende keer weer plaats is.
Wat een heerlijke accommodatie. Zo schoon, mooi, ruim met fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn de aardigste en liefste mensen die ik in deze branche heb meegemaakt die precies weten wat Klantvriendelijkheid betekent. Altijd voor je klaar met een persoonlijke benadering. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en voelden ons als speciale gasten en dat gold voor iedereen om ons heen. Volgend jaar zeker weer terug naar Effie en Christos.

"Een heerlijke uitvalsbasis"traduzir
Jeroen
9,0

09-09-13 Een lekker ruim appartement, ontzettende gastvrije eigenaren en personeel die je overal bij kunnen en willen helpen.
De afstand naar de boulevard viel mij mee, maar de route er naar toe is wel minder goed onderhouden. Daar zal men in Griekenland wel op bezuinigd hebben.

Amigos, Jul 2013
"Super week"traduzir
Rianne
6,0
9,0

20-09-13 iris is een goed en gezellig klein complex. de eigenaren rennen voor je. het zwembad is niet heel groot en ook niet echt voor jonge kinderen, ik hoorde wel dat er een zwembad bijgebouwd gaat worden. het ligt wat afgelegen van het stadje zelf maar dat is op loopafstand goed te doen. en van de watersporters heb je weinig tot geen last. een topaccommodatie dus

Famílias com crianças, Jul 2013
"Feels Like Home "in a good way!""traduzir
Andrew Dobson
8,0
9,0

20-07-13 My family and I stayed at the Iris for seven days after a weeks sailing. We have stayed in many places and never before have we met such nice and hospitable people. The Hotel is family run all of whom will do anything for you. The rooms are spacious and well equipped (we stayed in a maisonette), with cooking facilities, superbly tiled bathrooms and superb servicing every day. As already stated, the Hotel is family run by Effie and and Christo, both of whom are always there to help and are very welcoming, ensuring any queries are dealt with courteously. Next year we may sail somewhere else, but we will be booming here again. This is "Lefkas's little Gem"

Casal, Jul 2013
"Heerlijk, ontspannen en comfortabel"traduzir
Peter
9,0

14-07-13 Een prima plek om te verkeren. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, faciliteiten zijn modern en schoon. Dat er papa's zijn die steeds moeten laten weten dat ze (deze week) de leukste vader zijn, en dat kindertjes Bas... & Jas.... alleen maar kunnen schreeuwen, en niet gewoon praten, daar kan men daar ook niets aan doen. Dan maar een bootje en/of een auto huren, wordt ook fijn geregeld. Aanrader

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações