Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 19
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Rethymnon
Avaliações Rethymnon

Tens curiosidade de saber como os outros opinaram suas férias em Rethymnon? Averigúem nesta página as pontuações de outros viajantes sobre Rethymnon. Esteve de férias em Rethymnon? Então adicione sua própria pontuação.
Rethymnon obteve uma média de 8,4 dos 10, baseado em 1133 avaliações
Esta com curiosidade em saber o que outros viajantes tenham opinado sobre suas férias em Rethymnon? Aqui podes ver as opiniões de outros viajantes sobre Rethymnon. Esteve de férias em Rethymnon? Então adicione sua própria opinião. Você pode encontrar aqui as avaliações de 105 Apartamentos, 1 Parque de Campismo, 105 Hotels, 5 Casas de férias, 19 Aparthotels, 1 , 1 Pension e 35 Vivendas em Rethymnon. Além disso, você encontra no Zoover 1860 Fotos de férias dos Rethymnon. Você pode ver 5 Vídeos dos Rethymnon. Nesta página você encontra todas as acomodações em Rethymnon. Veja também as outras acomodações em Grécia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Creta.
Lamentamos, mas o destino Rethymnon ainda não foi avaliado por ninguém. Pode adicionar a sua avaliação do destino Rethymnon.

Visitaste esse destino?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

1133 Avaliações de Rethymnon

7,9
8,6
7,9
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, 2014
"Waarschuwing voor timesharing: sunseekers"traduzir
anita_ewald
8,0

16-09-14 Wij willen reizigers waarschuwen voor timesharing-verkopers die je belagen tijdens jullie vakantie.
Wij waren in Rethymnon en werden aangesproken door "Bert"die wat vragen wilde stellen. daar hadden we geen bezwaar tegen. Vervolgens konden wij ieder een kraslot krassen waarbij bleek dat ik de hoofdprijs had( waren 4 mogelijkheden die niet van te voren gekozen mochten worden). Maar we moesten wel met een gratis taxi naar Platanes en bereid zijn een verhaal van 90 minuten aan te horen. waarschuwing: de ze Cora zat in een apart kamertje van Leoniki residence, waar we snel binnengeloodst werden. wij kregen het vervolgverhaal met de voucher op de bank te horen in de lounche. . na googlen thuis kwamen wij erachter dat er meerderen ingetrapt zijn. Je moet als je thuis bent ook een nummer bellen en dan zit je waarschijnlijk gelijk vast aan een timesharing. Trap er niet in!!!!!!!

"Leuke plaats"traduzir
Danielle
10,0
9,0

09-09-14 Platanes is een kleine plaats maar daardoor erg gezellig.
Er zijn weinig echte uitgaansgelegenheden maar hier waren we ook niet naar op zoek. Er zijn verschillende leuke cocktail barretjes.
Het eten is heerlijk, veel verschillende restaurantjes waar je heerlijk en goedkoop kan eten en erg aardig personeel.

Strand is prima en was in september lekker rustig, wel een hoop golven vanwege een zee beving waardoor wij de eerste dagen niet het water in mochten.

Wij zijn 1x naar Rethymnon stad zelf geweest maar vonden dit eigenlijk te druk, Platanes vonden wij een leuke plaats.

Set 2014
"Geweldig"traduzir
Nely Lander
9,0

13-09-14 Gezellig klein centrum.
Voor wat meer vertier is Rethymnon goed te bereiken.

Encontre mais informação Rethymnon através de:

Viagem em grupo, Set 2014
"Met name de haven en de oude binnenstad is fraai."traduzir
sikko
7,0

12-09-14 Gelukkig in September niet meer zo druk maar nog behoorlijk warm (30+)
Sávonds heel aangenaam (22-25). Sfeervol oud centrum met honderden winkels, bars en restaurants.

"Lovely laid back town"traduzir
Kevin Tangney
9,0

16-09-14 Rethymno has a wonderful clean and safe beach stretching over 20km, the longest beach on Crete.
The restaurants are excellent and offer great value.

"Erg leuke bestemming."traduzir
marlou
8,0

14-09-14 Dit stadje heeft alles, mooi weer, gezellig stadje, leuke boulevard, mooie excursie mogelijkheden!

Tip: Aanrader Minos Hotel
Tip: Boek geen excursie bij Iakovos! Excursies bij Klados Travel zijn wel erg goed verzorgd!

In Rethymnon hebben we een excursie gedaan bij Iakovos Travel.

We gjngen naar het Kourna lake, Chania, Elafonissi.

Ik zou deze excursie,  bij deze organisatie niet aanbeven.
De gids was niet al te vriendelijk, we werden met een klein busje, zonder airco rondgereden, waardoor het in de bus de hele dag tussen de 29 en 33 graden was.

Elafonisi was wel echt een prachtig eiland. Maar je zit om daar te komen, vanuit Rethymnon toch ruim 2.30 uur in de bus, dat was wel erg lang, mede dankzij de warmte in de bus.

"Fantastisch vriendelijke mensen"traduzir
momo
8,0

13-09-14 Leuke winkels, restaurants en vooral leuke mensen!

"Een leuk plaatsje op Kreta"traduzir
eena
5,0
7,0

15-09-14 Plaatsje heel gezellig, strand schoon, openbaar vervoer goed geregeld.
Fijne bakker en leuke restaurantjes

"Gezellige stad."traduzir
Wendy
8,0

08-09-14 Zandstrand. Niet echt helder water.
Super gezellige binnenstad met allerlei winkeltjes.
Je kan heerlijk eten bij de haven.
Fortezza leuk om te bekijken.

Casal, Ago 2014
"Leuke plaats ga beslist een keer terug"traduzir
Kosmann-Boumans
8,0

15-09-14 Eerste keer Kreta voor ons maar heel goed bevallen, zeker het oude centrum is geweldig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte