Avaliações Apartamento Ammos

19 Abril 2014

Ammos
Avaliações Apartamento Ammos
Malia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Ammos e outras informações úteis para suas férias em Malia.
Apartamento Ammos obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 18 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Ammos e outros dados úteis sobre suas férias em Malia. Alem disso podes encontrar 80 Fotos de férias de Apartamento Ammos em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Apartamento Ammos. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Grécia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Creta. Compare Apartamento Ammos com as outras acomodações em Malia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Ammos / Malia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

18 Avaliações de Ammos

9,1
6,6
10,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Set 2013
"Heerlijk rustig en luxe appartement"traduzir
Nel
10,0

03-11-13 We hebben met veel plezier en heel relaxed 4 weken verbleven in een 2 kamer hoek-appartement , nr. 305 met een ruim privé -balkon met prachtig uitzicht op zee, Malia en de bergen
Het complex ligt in een rustig wandelstraatje naar zee.
.s Morgens konden we op het voor-balkon in het zonnetje ontbijten en 's middags als het op het voor balkon te hard waaide (oktober)
konden we op de galerij achter uit de wind in het zonnetje zitten.
Alles werd super schoon gehouden door Monda, de super vriendelijke interieurverzorgster. Ook Lefteris en Yannis zijn zoon waren altijd in voor een praatje en heel behulpzaam.
20 euro uitgeven voor Wifi is niet nodig, want op het balkon was Free Wifi bereikbaar en ook bij Theo Star app. 100 m. verder gelegen, krijg je zo het wachtwoord.
In oud-Malia achter de kerk is een grote supermarkt, voordeliger dan de Spar.
Neem een klamboe mee voor om het bed want het complex ligt tussen akkers en daardoor veel muggen.
Aanrader: restaurant Paradise - straat rechtsaf

Casal, Set 2013
"Uitstekende appartementen vlak bij het strand"traduzir
Geert Jan
9,0

17-09-13 Keurig onderhouden appartementen in een gebouw uit 2006 of 2007, maar dat er uit ziet alsof het enkele maanden oud is. Naast het gebouw de ontvangstruimte, een eenvoudige bar, een aantrekkelijk terras en een prachtig zwembad omringd door een subtropische tuin met mooie palmbomen. De bar sluit om zes uur 's avonds en is uitsluitend bedoeld voor een drankje t.b.v. de zwembadbezoekers. Zoon Yannis is de bijzonder vriendelijke exploitant van de bar en immer bereid jou te helpen of te adviseren. Zijn vader is echter de eigenaar en tevens grote drijfveer achter dit recreatiebedrijf en is een zeer creatief persoon, mede gezien enkele artistieke kunstvoorwerpen die in de ontvangstruimte worden geëxposeerd.
De ligging van het complex is zeer gunstig voor strandliefhebbers, maar zeker ook op loopafstand van het prachtige oud-Malia waar enkele zeer goede en prachtig gelegen restaurantjes zijn gevestigd aan kleine pleintjes die opdoemen tussen de nauwe straatjes van dit authentieke deel van Malia

Famílias com crianças, Ago 2013
"Uitstekende accomodatie"traduzir
Cock Rosier
8,0

19-08-13 Keurig onderhouden appartementen complexje met nette kamers, strak vormgegeven zwembad en tuin eromheen alles tiptop onderhouden.Personeel( vader,zoon,dochter) vriendelijk en behulpzaam.Zoals je zelf iemand behandeld,zo zal een ander je ook behandelen.Geen handdoekje leggen langs het zwembad en de appartementen relatief rustig te noemen, uitzicht op de zee als er geen palmboom voor staat.

Amigos, Jul 2013
"Mooie plek zeker een aanrader"traduzir
JAYSEEGERS
7,0

11-09-13 mooie accommodatie kort bij restaurantjes en bij de ze. je hebt mooi uitzicht op de zee, zwembad en de bergen. we zouden er zeker nog eens terug willen gaan. restaurant het vergulde varken is zeker een aanrader het word gerund door mensen uit nederland. verder alles tip top in orde wel een beetje weinig ruimte met 4 personen in een appartement maar met een beetje behelpen lukt het wel.

"Kleinschalig paradijsje"traduzir
Susan
8,0

21-08-13 2 studio's naast elkaar geboekt en..gekregen! Ontzettend schoon en netjes voor Griekse begrippen. Schoonmaakster werkt hard. Zwembad is ook top, genoeg bedden en parasols en bomen! Eigenaar Lefteris was af en toe aanwezig, maar zoon Yiannis bemand de pool-bar, op geheel eigen wijze...Spreekt slecht Engels en komt soms wat autistisch over, doet wel zijn best. Familie is ook eigenaar van winkel in de BeachRoad.
Overal lekker dichtbij! Wij konden de laatste dag de kamer niet houden, druk! Huur een auto en geen quad!!! je komt op dezelfde plekken, hebt airco, goedkoper in benzine, geen helm en gezellig samen in de auto is tof en veiliger!
Tip: Heerlijk Grieks eten bij taverna Candia! (linksaf richting het centrum)
of Napolitana (rechtsaf bij MCdonalds en een stuk doorlopen)
Drossia voor vermaak en overheerlijke cocktails (overdag goede plek voor ongelukjes op de kruising)
Bezoek ook het heerlijke strand vlakbij het Minoische Paleis (dat dicht is op maandag en dat is VER lopen)

Amigos, Jul 2013
"Heel mooi appartement met een goede ligging"traduzir
Armanda
10,0

06-08-13 Afgelopen juli zijn wij met zijn twee (twee jongere meiden) op vakantie geweest naar Malia. Bij aankomst konden we direct in onze kamer. Wat we daar aantroffen was een mooi ingerichte ruime luxe kamer.

Ammos is een mooi kleinschalig appartementencomplex, waarvan wij van mening zijn dat de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed is. Ook kun je overdag altijd terecht bij iemand van de receptie voor als er vragen zijn of als er iets mis zou zijn.
Wel een kleine tip voor het appartement zelf. Het is erg jammer dat er overal in Malia gratis wifi te vinden is, behalve in het appartement. Er is wel wifi, maar dat betaal je zo'n 20,- euro voor. Dat vonden wij wel een beetje krom als je zag dat er echt overal in Malia gratis wifi aangeboden werd.

Maar nogmaals, we hebben echt een hele leuke tijd gehad in appartement Ammos. Ook het zwembad wat lekker rustig is, is een fijne plek om even af te koelen als je bijvoorbeeld van het strand komt.

Famílias com crianças, Jul 2013
"Mooie, schone appartementen"traduzir
Dennis
5,0
6,0

19-07-13 Ammos betreft een zeer goed onderhouden complex. De appartementen zijn erg schoon, 6x p/w schoonmaak. Het zwembad is erg mooi. De eigenaar van het complex is erg behulpzaam en regelt zaken zeer snel. Kamers schoon, keuken klein en balkon klein, we waren met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. Hoekappartementen hebben een ruimer balkon. Echter ruilen kon niet meer.

De poolbar daarentegen stelt helemaal niks voor. De barman (zoon eigenaar) spreekt slecht Engels, een gesprek was niet echt mogelijk. Open van 11 tot ongeveer 18.00 uur. Bier, fris, cocktails en koffie, dat was het wel.

Ligging is erg goed. Rustig aan de rand van Malia maar binnen enkele minuten in het centrum.

We verbleven er 3 weken en hadden ook een huurauto. Wel erg weinig parkeerruimte bij het complex. Complex ligt dicht bij het strand.

Weinig kindvriendelijk echter een superzwembad maakt veel goed.

Casal, Jun 2013
"Top vakantie!"traduzir
J&J
9,0

03-07-13 Ammos is echt de plek om te verblijven als je naar Malia gaat. Zoals in eerdere reacties al aangegeven is de locatie perfect. Ammos is rustig gelegen maar indien gewenst sta je met enkele minuten in de drukke bar street. Vooral het oude Malia, ca 15 min lopen, is prachtig. Hier kan je heerlijk eten en de echte Griekse cultuur proeven. Onze studio was erg schoon en alles zag er netjes uit, niets op aan te merken. Wij hadden het geluk dat we op de hoek zaten en daardoor een groot balkon voor hadden en nog een klein balkon aan de achterkant waardoor we s'ochtends heerlijk een bakkie koffie in de schaduw konden doen. Tevens hadden beide balkons zeezicht!! Ook het complex, zwembad en de tuin worden erg goed bijgehouden. De vriendelijke familie zorgt er tevens voor dat er niets aan je vakantie ontbreekt. Zo konden wij bijvoorbeeld op onze vertrekdag onze studio bijboeken voor 20 euro tot 18.00 uur omdat we pas s'avonds vetrokken. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Ammos.

Casal, Maio 2013
"Klein paradijsje"traduzir
Jacky en Antonio
5,0
10,0

07-06-13 Appartement Ammos is kleinschalig en daardoor heel gezellig. Het mooi onderhouden complex, inclusief het zwembad, zijn een lust voor het oog.
Doordat het complex net buiten de kern van Malia ligt is het erg rustig en heb je geen overlast van het uitgaansleven. Wil je toch wat vertier, binnen tien minuten lopen sta je in het middelpunt daarvan.
Ca. 100 meter links van het complex is het strand en ca. 50 meter rechts van het complex diverse supermarkten en restaurants.
De kamers worden, behalve op zondag, elke dag schoongemaakt en worden nieuwe handdoeken klaargelegd.
De poolbar is elke dag open van 11 tot 6 uur.
Vanuit elk appartement heb je uitzicht op zowel de zee als het zwembad, kortom perfecte ligging.
De eigenaar is alles behalve arrogant en staat direct voor je klaar als er iets is en zorgt als geen ander dat zijn complex er tiptop uitziet.
Een aanrader, wij gaan in ieder geval volgend jaar weer terug.

Famílias com jovens, Ago 2012
"Prima appartementen."traduzir
Meijers
9,0

26-08-12 Mooi complex. Het gebouw staat haaks op de zee, waardoor je uitzicht hebt zowel op het zwembad als zee. Wij hadden app 305 met een groot L-vormig balkon met vrijwel de hele dag schaduw, wat wel zo prettig is.
Heerlijk zwembad met veel ruimte er omheen en genoeg bedjes.
De 2 kamer app zijn 2 slaapkamers met een keuken. Er hangt maar 1 airco met weinig capaciteit waardoor de andere slaapkamer niet gekoeld wordt. Bedden zijn hard. Heerlijk rustig gelegen en toch dicht bij de mainstreet van Malia, +- 300 meter. Stefi supermarkt met verse broodjes op 100 meter, strand 200 meter.
Uitstekende schoonmaak. Poolbar s'middags open.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações