Avaliações Apartamento Ammos

29 Julho 2014

Ammos
Avaliações Apartamento Ammos
Malia

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Apartamento Ammos e outras informações úteis para suas férias em Malia.
Apartamento Ammos obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 23 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Apartamento Ammos e outros dados úteis sobre suas férias em Malia. Alem disso podes encontrar 81 Fotos de férias de Apartamento Ammos em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Apartamento Ammos. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Grécia. Veja todas as possibilidades de pernoite em Creta. Compare Apartamento Ammos com as outras acomodações em Malia.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Ammos / Malia. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

23 Avaliações de Ammos

9,1
8,9
6,3
9,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Amigos, Jul 2014
"Super appartement"traduzir
fam Versluijs
9,0

24-07-14 Wij hebben met 2 gezinnen super genoten van ons verblijf bij Ammos. Zeer mooi kleinschalig complex. Wordt goed onderhouden en de kamers zijn zeer schoon. Lekker rustig in een zijstraat van een winkelstraat gelegen. Strand super dicht bij, met fijne ligbedden te huur. Ook aan t zwembad altijd plaats, tot 6 uur kan je genieten van een drankje aan de bar! Winkels en restaurants zeer dichtbij. Je kan richting Stalida op lopen of de andere kant richting bar street, nog iets verder kom je in oud Mlia, waar je hele goede restaurantjes kunt vinden.
Bij Ammos kom je bijna alleen Nederlanders tegen, dus altijd wel iemand om een praatje mee te maken! Ik kan Ammos aan iedereen aan bevelen

Casal, Jun 2014
"Toppie"traduzir
franka
3,0
10,0

30-06-14 Zeer mooi appartement en vooral schoon. Mooi rustig zwembad. Op loopafstand naar strand en restaurants.

Amigos, Maio 2014
"Top appartement op een heerlijke locatie!"traduzir
Cindy
3,0
9,0

31-05-14 Mooie rustige éénkamer appartementen op een geweldige plek. Binnen 5 minuten sta je op het strand en de supermarkt waar je dagelijks verse broodjes kunt kopen is denk ik een minuutje lopen?
De appartementen worden goed schoon gehouden, de eigenaar en zijn zoon zijn erg vriendelijk en er heerst een ontspannen sfeer. Aan het zwembad was het elke dag rustig.

Casal, Maio 2014
"Amore Ammos"traduzir
Amore Ammos
9,0

14-05-14 Zeer verzorgde accommodatie met prachtig uitzicht naar zee links en bergen rechts. Rustig gelegen, 5 minuten lopen van het strand, waar het vroeg in de ochtend prachtig is als de zon opkomt. Op 2 minuten loopafstand van supermarkt en overige winkels/restaurantjes. Aan zee kan meer dan voldoende ligplekken !
De eigenaar Lefti is zeer attent en behulpzaam. Een super prijs/kwaliteit verhouding.
De kamers werden elke dag (behalve op zondag) super schoon gehouden, compliment hiervoor.
Voor mij een plek waar ik optimaal heb kunnen genieten, al was het te kort !!
Wij gaan er zeker nog eens terug.

Casal, Set 2013
"Heerlijk rustig en luxe appartement"traduzir
Nel
10,0

03-11-13 We hebben met veel plezier en heel relaxed 4 weken verbleven in een 2 kamer hoek-appartement , nr. 305 met een ruim privé -balkon met prachtig uitzicht op zee, Malia en de bergen
Het complex ligt in een rustig wandelstraatje naar zee.
.s Morgens konden we op het voor-balkon in het zonnetje ontbijten en 's middags als het op het voor balkon te hard waaide (oktober)
konden we op de galerij achter uit de wind in het zonnetje zitten.
Alles werd super schoon gehouden door Monda, de super vriendelijke interieurverzorgster. Ook Lefteris en Yannis zijn zoon waren altijd in voor een praatje en heel behulpzaam.
20 euro uitgeven voor Wifi is niet nodig, want op het balkon was Free Wifi bereikbaar en ook bij Theo Star app. 100 m. verder gelegen, krijg je zo het wachtwoord.
In oud-Malia achter de kerk is een grote supermarkt, voordeliger dan de Spar.
Neem een klamboe mee voor om het bed want het complex ligt tussen akkers en daardoor veel muggen.
Aanrader: restaurant Paradise - straat rechtsaf

Casal, Set 2013
"Uitstekende appartementen vlak bij het strand"traduzir
Geert Jan
9,0

17-09-13 Keurig onderhouden appartementen in een gebouw uit 2006 of 2007, maar dat er uit ziet alsof het enkele maanden oud is. Naast het gebouw de ontvangstruimte, een eenvoudige bar, een aantrekkelijk terras en een prachtig zwembad omringd door een subtropische tuin met mooie palmbomen. De bar sluit om zes uur 's avonds en is uitsluitend bedoeld voor een drankje t.b.v. de zwembadbezoekers. Zoon Yannis is de bijzonder vriendelijke exploitant van de bar en immer bereid jou te helpen of te adviseren. Zijn vader is echter de eigenaar en tevens grote drijfveer achter dit recreatiebedrijf en is een zeer creatief persoon, mede gezien enkele artistieke kunstvoorwerpen die in de ontvangstruimte worden geëxposeerd.
De ligging van het complex is zeer gunstig voor strandliefhebbers, maar zeker ook op loopafstand van het prachtige oud-Malia waar enkele zeer goede en prachtig gelegen restaurantjes zijn gevestigd aan kleine pleintjes die opdoemen tussen de nauwe straatjes van dit authentieke deel van Malia

Famílias com crianças, Ago 2013
"Uitstekende accomodatie"traduzir
Cock Rosier
8,0

19-08-13 Keurig onderhouden appartementen complexje met nette kamers, strak vormgegeven zwembad en tuin eromheen alles tiptop onderhouden.Personeel( vader,zoon,dochter) vriendelijk en behulpzaam.Zoals je zelf iemand behandeld,zo zal een ander je ook behandelen.Geen handdoekje leggen langs het zwembad en de appartementen relatief rustig te noemen, uitzicht op de zee als er geen palmboom voor staat.

Amigos, Jul 2013
"Mooie plek zeker een aanrader"traduzir
JAYSEEGERS
7,0

11-09-13 mooie accommodatie kort bij restaurantjes en bij de ze. je hebt mooi uitzicht op de zee, zwembad en de bergen. we zouden er zeker nog eens terug willen gaan. restaurant het vergulde varken is zeker een aanrader het word gerund door mensen uit nederland. verder alles tip top in orde wel een beetje weinig ruimte met 4 personen in een appartement maar met een beetje behelpen lukt het wel.

"Kleinschalig paradijsje"traduzir
Susan
8,0

21-08-13 2 studio's naast elkaar geboekt en..gekregen! Ontzettend schoon en netjes voor Griekse begrippen. Schoonmaakster werkt hard. Zwembad is ook top, genoeg bedden en parasols en bomen! Eigenaar Lefteris was af en toe aanwezig, maar zoon Yiannis bemand de pool-bar, op geheel eigen wijze...Spreekt slecht Engels en komt soms wat autistisch over, doet wel zijn best. Familie is ook eigenaar van winkel in de BeachRoad.
Overal lekker dichtbij! Wij konden de laatste dag de kamer niet houden, druk! Huur een auto en geen quad!!! je komt op dezelfde plekken, hebt airco, goedkoper in benzine, geen helm en gezellig samen in de auto is tof en veiliger!
Tip: Heerlijk Grieks eten bij taverna Candia! (linksaf richting het centrum)
of Napolitana (rechtsaf bij MCdonalds en een stuk doorlopen)
Drossia voor vermaak en overheerlijke cocktails (overdag goede plek voor ongelukjes op de kruising)
Bezoek ook het heerlijke strand vlakbij het Minoische Paleis (dat dicht is op maandag en dat is VER lopen)

Amigos, Jul 2013
"Heel mooi appartement met een goede ligging"traduzir
Armanda
10,0

06-08-13 Afgelopen juli zijn wij met zijn twee (twee jongere meiden) op vakantie geweest naar Malia. Bij aankomst konden we direct in onze kamer. Wat we daar aantroffen was een mooi ingerichte ruime luxe kamer.

Ammos is een mooi kleinschalig appartementencomplex, waarvan wij van mening zijn dat de prijs/kwaliteitsverhouding erg goed is. Ook kun je overdag altijd terecht bij iemand van de receptie voor als er vragen zijn of als er iets mis zou zijn.
Wel een kleine tip voor het appartement zelf. Het is erg jammer dat er overal in Malia gratis wifi te vinden is, behalve in het appartement. Er is wel wifi, maar dat betaal je zo'n 20,- euro voor. Dat vonden wij wel een beetje krom als je zag dat er echt overal in Malia gratis wifi aangeboden werd.

Maar nogmaals, we hebben echt een hele leuke tijd gehad in appartement Ammos. Ook het zwembad wat lekker rustig is, is een fijne plek om even af te koelen als je bijvoorbeeld van het strand komt.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações