Avaliações Parque de férias La Vallée de la Sainte Baume*****

22 dezembro 2014

La Vallée de la Sainte Baume*****
Avaliações Parque de férias La Vallée de la Sainte Baume*****
35, Avenue van Gogh , F-83860, Nans-les-Pins

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Parque de férias La Vallée de la Sainte Baume***** e outras informações úteis para suas férias em Nans-les-Pins.
Parque de férias La Vallée de la Sainte Baume obteve uma média de 9,5 dos 10, baseado em 56 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Parque de férias La Vallée de la Sainte Baume***** e outros dados úteis sobre suas férias em Nans-les-Pins. Alem disso podes encontrar 99 Fotos de férias de Parque de férias La Vallée de la Sainte Baume***** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em França. Veja todas as possibilidades de pernoite em Provença-Alpes-Costa Azul. Compare Parque de férias La Vallée de la Sainte Baume***** com as outras acomodações em Nans-les-Pins.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para La Vallée de la Sainte Baume***** / Nans-les-Pins. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 seguinte

56 Avaliações de La Vallée de la Sainte Baume*****

9,4
9,2
9,6
8,5
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, Set 2014
"Wat een heerlijke plek"traduzir
Marc
10,0

23/09/14 We hebben genoten van de schitterende villa . Een zeer hartelijk welkom en vooral de kleine dingen zoals een kaartje voor het thuisfront of het lenen van een Nespresso apparaat maakte de service helemaal compleet. De villa's zijn ruim opgezeten met mooie goed onderhouden tuinen en voorzien van alle gemakken. Ruime grote keuken met genoeg opteren pannen en serviesgoed om te kunnen koken voor een groot gezelschap.

Famílias com jovens, Ago 2014
"Helemaal top!"traduzir
Fam. Vennekens
8,0

10/10/14 Ook wij hebben enkele dagen mogen genieten en hebben (wat een toeval) net als de familie P. onze vakantie doorgebracht in villa 25. Eigenlijk kunnen we hier niets meer aan toevoegen. Deze prachtige villa moet je gewoon “beleven”. Onze kinderen willen volgend jaar weer terug. (zie bijgaande foto).

Famílias com jovens, Jul 2014
"Een geweldige vakantie"traduzir
g_rothert
9,0

02/08/14 Wij waren hier begin Juli. Wij hadden huis nr 15. Het was een mooi huis van alle gemakken voorzien en het had een geweldig grote tuin met veel privacy en een heerlijk zwembad. De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen. Cassis is een leuke plaats om naar toe te gaan en de markt in Saint-Maximin is ook leuk. De basiliek van Maria Magdalena is ook een bezichtiging waard. Op korte afstand zit de Hyper U supermarkt en in Saint -Zacharie zit de Super-U, die vonden wij persoonlijk een hele fijne winkel. Daar vlak bij kan je ook goedkoop tanken. In Nans les Pins zit ook een Spar maar die is heel klein. Iedere dag verse broodjes aan de deur, wat een luxe.Wij gaan zeker nog een keer terug want er is nog genoeg te doen. Het enige wat jammer is dat je niet even kan lopen naar een restaurant.Alles moet met de auto maar verder is het een super de luxe park.

Famílias com jovens, Jul 2014
"Puur genot!"traduzir
Fam. P.
9,0

04/08/14 Wat hebben we genoten van ons verblijf in een villa op La Vallee de la Sainte Baume. Op dit kleinschalige en zeer rustige park hebben wij een week mogen doorbrengen in villa 25. We voelden ons echt als God in Frankrijk. De grote en mooi aangelegde tuin (op het zuiden) gaf ons heel veel privacy en we hebben eindeloos genoten van het fantastische privézwembad. De villa is modern en smaakvol ingericht en beschikt over een praktische indeling. We zijn hartelijk ontvangen door het enthousiaste en behulpzame beheerderspaar. Ook de omgeving is erg mooi en er is van alles te zien. Al met al een superplek en een echte aanrader!

Amigos, 2014
"Rust, Luxe, Kindvriendelijk"traduzir
Mirjam
7,0

30/05/14 Ik ben met een vriendin een paar dagen in Huis Villa Fleur, nummer 5 geweest.
Wat een prachtig plekje, geweldig uitzicht en het huis is van alle gemakken voorzien! Ik heb genoten van de luxe en de rust. Ik kom hier heel graag terug met mijn man en kinderen. Want de golfbaan is dichtbij en voor de kids is dit een fantastisch huis! Zij zullen zich vermaken in het zwembad wat heel fijn is afgesloten met een hek. En uiteraard op de trampoline en op het verder complex om ook met andere kinderen te spelen.
Voor ons is de combinatie met rust en zwembad bij je eigen huis, veel ruimte en luxe in het huis, speelmogelijkheden voor de kinderen, uitstapjes en mooi weer top! Dit rustige, gezellige, luxe en gemoedelijk huis geeft een super vakantie ervaring.

Casal, Set 2013
"Ultieme relax vakantie met alle comfort en luxe!"traduzir
Te Wierik
10,0

21/09/13 We hebben ons 9 dagen heerlijk vermaakt. We hadden een huis met zwembad. Heer lijk comfortabel en luxe huis met veel privacy. Park is keurig verzorgt en heerlijk rustig. Genoeg te doen in omgeving wel moet je gebruik maken van een auto. Uitstekende accommodatie en verzorging. Aanrader. Tip Golfbaan om de hok welke zeer goed verzorgt is.

Casal, 2013
"Fantastische plek"traduzir
Carla. Meijs en Jac...
9,0

27/08/13 Het villa park is prachtig gelegen. Wij hebben in villa 5 gelogeerd, een prachtige villa, gezellig, modern en praktisch ingericht met een grote keuken en van alle gemakken voorzien. Mooie grote tuin met heerlijk zwembad en het uitzicht is magnifiek! Van alles te doen in de omgeving, mooie golfbaan naast de deur en leuke stadjes in buurt.

Famílias com crianças, Ago 2013
"Prachtige plek"traduzir
Fam. Janssen
7,0
9,0

07/09/13 Wij hebben de eer gehad om te mogen verblijven in een van de luxe villa's.
De villa (12) was super, werkelijk alles was aanwezig en mocht je gebruiken. De ongeschreven regel was wel dat je hetgeen je opmaakte ook weer zou aanvullen voor de volgende gasten.
De verplichte eindschoonmaak was niet erg bijzonder aangezien de vloeren en badkamer vies waren.
De beheerders zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Het zwembad was voor volwassenen prima, maar voor kleine kinderen behoorlijk fris.

In de omgeving is voldoende te zien, maar mocht je in de verleiding komen om naar Barjols te gaan. (niet doen vies oud dorp met mislukte fonteinen)
Verder heerlijk genoten van de rust en de luxe, zeker voor herhaling vatbaar.

Famílias com crianças, 2013
"Echt vakantie!!"traduzir
Lianne Groot
8,0

27/07/13 Dit park is echt top!! Je komt helemaal tot rust! Je hoort de hele dag niets anders dan de krekels, zit helemaal vrij, en met een zwembad in de tuin ben je verder weinig nodig! Voor ons met 4 jonge kinderen is dit een hele ontspannen vakantie!! We hoeven nergens heen, en mochten we een dagje weg willen is er genoeg in de omgeving te zien!! Prachtige natuur!! We zitten er nu nog, heerlijk onder de veranda, en waarschijnlijk volgend jaar weer!! Beheerders zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam.

Famílias com crianças, Jul 2013
"Gewoon uitstekend !"traduzir
Coert en Henriet
10,0

25/07/13 We hebben voor alle punten een 10 gegeven, dit begrijp je pas als je er geweest bent.

Coert, Henriet, Stijn en Elise

1 2 3 4 5 6 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações