Avaliações Hotel Valencia Hostal / El Comendador****

23 novembro 2014

Valencia Hostal / El Comendador****
Avaliações Hotel Valencia Hostal / El Comendador****
Calle Obrapía 55, 10100, Havana

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Valencia Hostal / El Comendador**** e outras informações úteis para suas férias em Havana.
Hotel Valencia Hostal / El Comendador obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 14 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Valencia Hostal / El Comendador**** e outros dados úteis sobre suas férias em Havana. Alem disso podes encontrar 24 Fotos de férias de Hotel Valencia Hostal / El Comendador**** em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Hotel Valencia Hostal / El Comendador****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Cuba. Veja todas as possibilidades de pernoite em Cuba. Compare Hotel Valencia Hostal / El Comendador**** com as outras acomodações em Havana.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Valencia Hostal / El Comendador**** / Havana. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

14 Avaliações de Valencia Hostal / El Comendador****

9,4
8,3
8,9
7,8
9,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Viagem de negócios, Jul 2011
"Schitterend koloniaan in oud havana"traduzir
Cordoba
10,0

24/01/12 dit is een heel bijzonder locatie in oud havana , zeer zeker een aanrader, de koloniale kamers zijn heel uniek en in het restaurant onder het hotel Comendador/Valencia is de beste paella (zeevruchten) van Cuba. Ontbijt is matig, net als alle andere hotels in Cuba. Ook in Los Frailes geweest, ook veel sfeer en beide hotels centraal gelegen.

Casal, Dez 2010
"Nostalgisch hotel in bruisend Havana"traduzir
hati7074
8,0

02/02/11 Leuk nostalgisch hotel in centrum Havana met enorme leuke binnenplaats.
Ideale basis om Havana te verkennen, dicht bij Plaza Vieja en en vele andere bezienswaardigheden. Kamers zijn zeer netjes en net kleine appartementjes. Een mooie binnenplaats waar elke avond gedineerd kan worden onder het genot van Cubaanse live muziek en dans. Eten is voor Cubaanse begrippen prima.
Aanrader!

Amigos, Set 2010
"Sfeervol hotel midden in het Habana Vieja"traduzir
Saskia Schepers
9,0

28/09/10 Wij hebben hier aan het begin van onze rondreis door Cuba 3 nachten geslapen en het was een erg gezellige plek met heel vriendelijk personeel. Leuke en ruime 3 persoonskamer met wastafel op de kamer en aparte douche en apart toilet. Ontbijt niet heel erg uitgebreid maar wel lekker en in een hele leuke ruimte. We hebben er ook een keer de overheerlijke paella valencia gegeten, heel lekker, een aanrader. Het pand is heel oud met een leuke patio in het midden en op de verdieping met de kamers heb je ook nog een paar gezellige zitjes. Je zit precies tussen Plaza de Armes en Plaza Sant Fransisco, heel centraal in het oude gedeelte van Havana.

Casal, Set 2010
"Ideale locatie"traduzir
Desiree
7,0

03/10/10 Zijn op aankomst en vertrekdagen hier geweest;1e kamer Villa Real is vrij klein,zonder raam,maar wel alle gemakken.Kamer Castellon is zeer ruim,beter.Locatie midden in Habana Vieja.Taxi van vliegveld zet je op loopafstand af (geen auto's in centrum).Paella vonden wij niet zo goed. Al Medina is goed en Italiaans restaurant (dominica?) in O'Reilly straat is ook goed.

Casal
"Prachtig hotel voor een bezoek aan Havana!"traduzir
Linda & Arnold
9,0

15/11/09 Wij zijn onze rondreis door Cuba begonnen in dit hotel. Erg mooi gebouw met begroeid binnenplaatsje waar je 's ochtends kunt ontbijten en 's avonds dineren, heel mooi.
De kamers zijn ruim, wij hadden 'Alzira', supergrote kamer met balkon en uitzicht op de oude straatjes. Klein nadeeltje is wel een beetje straatlawaai, maar ach.
Goed gelegen in het oude deel van Havana dus ideaal om de stad te verkennen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Tip: het paella-restaurant van het hotel is erg goed, ook leuk is het midden-oosten restaurant Al Medina (het hotel uit, naar rechts en dan na zo'n 100 m aan je linkerhand)

Casal
"Een sfeervol hotel op een prima locatie"traduzir
Peter en Ingrid.
9,0

21/06/09 Drie dagen doorgebracht in Hotel Valencia. Hadden Valencia geboekt, maar kregen een kamer in El Comendador. Kamer XII was zeer ruim; de airco prima en bovendien uitzicht op de Diana of Wales Rememberance Garden met bloemen en fontijnen.
Ontbijt was voldoende en de paella voortreffelijk. Een voordelige aanrader!

Amigos, Maio 2008
"Een toplocatie voor een stedentrip"traduzir
Jeanne van Dijk
10,0

10/07/08 Een klein hotel met zeer vriendelijke bediening.
Ze hielpen ons graag als we specifieke cubaanse dingen wilden zien, waar niet alleen toeristen op afkomen. Het ontbijt was heerlijk en het eten in het restaurant zeer goed. Ruime kamers (comendador) met goede airco. We hebben hier een super vakantie gehad!!
Jeanne en Nelly

Maureen
9,0

21/08/07 heel mooi authentiek hotel midden in de stad. Helaas geen zwembad maar wel erg leuk

Casal, Jul 2007
Marjan

06/08/07 Super Hotel,
Prima ligging, goede service en grote kamers

Casal, Jun 2007
"Prima locatie"traduzir
Elwyn van Zanten
9,0

26/05/09 Hotel Valencia is een prachtig oud hotel met een koloniaal karakter. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed en de ligging in de stad is perfect. Voor de locatie was het er toch rustig. De binnenplaats is prachtig om te zien. De keuken is prima en de enige plek in Cuba waar we bruin brood bij het ontbijt kregen.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações