Avaliações Hotel Gran Caribe Inglaterra****

22 dezembro 2014

Gran Caribe Inglaterra****
Avaliações Hotel Gran Caribe Inglaterra****
Paseo del Prado, No. 416 esq. San Rafael, 1100, Havana

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Gran Caribe Inglaterra**** e outras informações úteis para suas férias em Havana.
Hotel Gran Caribe Inglaterra obteve uma média de 7,6 dos 10, baseado em 61 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Gran Caribe Inglaterra**** e outros dados úteis sobre suas férias em Havana. Alem disso podes encontrar 125 Fotos de férias de Hotel Gran Caribe Inglaterra**** em Zoover. Podes ver 2 Vídeos de Hotel Gran Caribe Inglaterra****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Cuba. Veja todas as possibilidades de pernoite em Cuba. Compare Hotel Gran Caribe Inglaterra**** com as outras acomodações em Havana.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Gran Caribe Inglaterra**** / Havana. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

7,2
6,5
6,9
5,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Viagem em grupo, Out 2014
"Gewedlig! Midden in het oude Havanna"traduzir
Joanny
8,0

26/10/14 Mooi hotel, van binnen als van buiten. Je doet een stap terug in de tijd. Alleen de badkamer is erg gedateerd, maar netjes en schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een geweldig dakterras. Uitgebreid ontbijt.

Casal, Maio 2014
"Prachtig hotel, mooie ligging in de binnenstad."traduzir
Freddie-Franke
7,0

24/06/14 Dit hotel is goed onderhouden en is in de originele staat gebleven.
het is er goed vertoeven in dit hotel, eten goed bedden goed, terrassen zijn goed. Ligt aan een drukke straat dus houd er rekening mee als je een kamer met uitzicht wil.

Jan 2013
"Prachtig gelegen midden in het oude centrum"traduzir
Xandra
6,0

29/03/13 De ligging is fantastisch in Habana Vieja. Bij half pension krijg je iedere avond dezelfde keus uit een vlees of vis maaltijd. Niet geschikt dus bij een week verblijf. Dan kun je beter a la carte eten. Personeel is allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Benedenverdieping en gangen zien er heel mooi uit. Kamers vielen tegen. Eerste nacht kregen we kamers zonder uitzicht... Raam keken uit op de gang van het hotel. Bij de receptie klacht ingediend hierover en gelukkig kregen we de volgende dag kamers met uitzicht op de straten van Havana. Kamers hebben niet de uitstraling van de rest van het hotel. Kamers waren wel keurig schoon en bedden sliepen goed. Dakterras heeft mooi uitzicht op het (verlichte) Capitool.

Amigos, Jul 2012
"Prima hotel midden in het oude Havana"traduzir
milanda
8,0

05/08/12 Ruime kamers, prima douche. Ook het ontbijt vonden wij (zeker voor Cubaanse begrippen) heel goed. Het was een buffet, waar van alles te verkrijgen was, naast brood diverse vruchtensap (niet vers), fruit. groenten maar ook kaas, vlees en spek. Eieren (omelet, gekookt ei, spiegel).
Het hotel wordt momenteel gerenoveerd (staat aangekondigd) wij hadden er geen last van. Op de laatste dag waren de bedden vernieuwd, maar de oude waren ook prima! De airco werkte prima, maakte wel wat geluid. Op de kamer die wij hadden (117) was ook een balkon. Ik zou er zeker terug gaan of een ander aanbevelen.

Casal, Abr 2012
"Super ligging"traduzir
Joyce Wouters
8,0

02/05/12 Hotel Inglaterra is super. Ik moet zeggen dat ik een beetje met gemengde gevoelens erheen ging nav. onderstaande berichten over het eten. Maar niets is minder waar. Wij hadden ons erop ingesteld dagelijks buiten de deur te moeten ontbijten, maar dit was niet nodig. Alles was voor ons prima vers en genoeg keuze. De kamer was goed en ruim en de locatie is echt top. Wij kunnen Inglaterra zoals wij het hebben meegemaakt iedereen aanbevelen. Je stapt zo op de hop on hop off bus aan de overkant. De perfecte manier om de stad te bekijken. Het terras voor het hotel is ook heerlijk altijd wel een windje met een geweldig uitzicht op het leven op straat in Havana. Een goede plek om einde dag neer te ploffen voor een Cuba libre of een Mojito. Dagelijks live muziek en genoeg restaurants in de omgeving. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Amigos, Set 2011
"Klantonvriendelijk, slecht onbijt en service"traduzir
Alex
4,0
3,0
3,0

28/09/11 4 dagen in dit hotel, slechte en onvriendelijke service, karig ontbijt.
Ik denk dat ze dit zelf ook wel weten, want er werd een beoordelings formulier op d ontbijttafel gelgd om in te vullen, hebben de gasten gedaan en ik heb even gevolgd wat hiermee ging gebeuren. Wel deze werd door de receptioniste stiekem ingekeken en verdween vervolgens, gescheurd en wel, in de prullenbak. Zegt m.i. genoeg.
Op zich een mooi en oud hotel, verwacht niet teveel luxe, want dat is rewoonweg niet. Aan het personeel ontbreekt het vriendelijkheid.
Aan de overzijde, het Parque hotel weet nog wat service is, kunnen ze hier een puntje aan zuigen.

Casal, Maio 2011
"Goede ligging !"traduzir
Anneke
2,0

16/08/11 Dit hotel heeft een superligging hartje Havana!
Kamers zijn eenvoudig maar oke daar is de prijs toch ook naar ?
Bedden zijn goed, heerlijk geslapen, badkamer is wel oud maar alles is schoon.

Ontbijt vond ik slecht geen beleg dus aanrader om zelf mee te nemen, wij hadden gelukkig een paar pakjes nutella bij !

Casal, Maio 2011
"Vergane koloniale glorie"traduzir
soetewey
4,0
6,0

15/06/11 oud en versleten kamer,dringend aan renovatie toe,zeker de badkamer=>lekken en loshangende kraan ,slecht doortrekkende wc,enz...
Maar zou er terug keren alleen al voor de ideale ligging en sfeer.
Ontbijt ging nog ,maar 'savonds toch ergens anders en beter gegeten.
Hadden wel een kamer met klein terras.

Viajando sozinho, Abr 2011
"Echt Cubaans hotel midden in Havana"traduzir
Valerie
6,0

04/08/12 Wij (moeder en dochter) hebben hier de eerste drie dagen van onze reis in Cuba doorgebracht. In eerste instantie vonden wij het een aftands hotel met weinig keuze aan het ontbijtbuffet. Later, na Cuba een beetje te hebben ontdekt, kwamen we tot de conclusie dat dit hotel echt Cuba is. De mensen doen echt hun best, er is gewoon weinig variatie aan eten, en ze hebben geen mooie spullen. Dat zul je overal in (echt) Cuba zien. Tenzij je schuin aan de overkant in het enige luxe hotel van Havana gaat zitten maar daar betaal je (flink) voor, zelfs voor Europese begrippen.

Casal, Abr 2011
"Aanrader!"traduzir
Nina
8,0

02/05/11 Enige minpunt was dat de kamer alleen een raam in de badkamer had. Verder perfecte ligging, bus naar Vinales/Trinidad stopt voor de deur net als taxi en hopon-hopoff bus. Heerlijk terras met goede lunch en cocktails. Gerenoveerde kamer, goed bed, kluisje, airco, erg grote badkamer met goede douche. Via internet goede prijs te regelen van 80CUC per nacht, ipv in hotel 120CUC per nacht

1 2 3 4 5 6 7 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações