Avaliações Hotel Rancho Luna***

20 Setembro 2014

Rancho Luna***
Avaliações Hotel Rancho Luna***
Carretera Rancho Luna, Km 17 ½, Cienfuegos

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Rancho Luna*** e outras informações úteis para suas férias em Cienfuegos.
Hotel Rancho Luna obteve uma média de 4,0 dos 10, baseado em 51 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Rancho Luna*** e outros dados úteis sobre suas férias em Cienfuegos. Alem disso podes encontrar 57 Fotos de férias de Hotel Rancho Luna*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Cuba. Veja todas as possibilidades de pernoite em Cuba. Compare Hotel Rancho Luna*** com as outras acomodações em Cienfuegos.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Rancho Luna*** / Cienfuegos. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

3,9
3,6
5,9
3,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Abr 2014
"Vreselijk!"traduzir
Angela en Geert
1,0

25-04-14 Ons hotel voor 1 nacht tijdens de ''cuba libre'' rondreis van touroperator. Echt vreselijk slecht. De kamers zitten vol schimmel, muggen en we hadden ook beestjes rond het bed... gevraagd om een andere kamer, die kregen we ook. Maar was helaas niet veel beter, wel minder schimmel maar nog steeds smerig. En het eten (diner en ontbijt) was echt heel slecht. Er zaten overal vliegen op, het zag er smerig uit.

Viagem em grupo, 2014
"Vreselijk,!"traduzir
Rika

03-02-14 Met alle andere eens dat het uit het programma gehaald moet worden,
De rondreis is echt niet goedkoop, dus verwacht je wel een beetje beter hotel,!

Viagem em grupo, Jan 2014
"Ziet er leuk uit"traduzir
vroomar97
8,0
7,0

01-02-14 Hier 1 nacht geweest, jammer dat alles in plastic word geschonken, niet alle drankjes waren leverbaar...eten in buffet was ook niet alles...maar net als overal onderweg...onderhoud aan gebouwen kennen ze niet in Cuba, wat erg jammer is...dit ook ...ligt mooi aan het strand..

Viagem em grupo, Ago 2013
"Hotel dobry na tranzyt"traduzir
Leszek
7,0

10-12-13 Hotel połozony w okolicach Cienfuegos (niestety sporo oddalony od miasta) nad Morzem Karaibskim. Posiada kameralną zadbaną plażę. Pokoje skromne. Wyżywienie dosyć dobre. Ładny basen. Wieczorem animacje.

Viagem em grupo, 2013
"Waardeloos"traduzir
Ts
3,0

22-04-13 Smerig,verwaarloosd,afgelegen,dronken Canadezen en buikloop. Dt is Rancho Luna

Viagem em grupo, Abr 2013
"Gelukkig maar één nacht"traduzir
Robert
2,0

23-06-13 Eten en service was super slecht als je een mojito wou was dat niet mogelijk ze hadden geen mint meer gelukkig hadden ze nog we RUM dat verzachte het een beetje. Wel leuk was de avond entertainment !

Viagem em grupo, Nov 2012
"Ordinair en onhygienisch!"traduzir
Michael V
4,0

12-12-12 Ben hier met een grote groep geweest via touroperator. Dit hotel heeft waargemaakt wat ik al gelezen had. Dikke en oridinaire canadezen met jonge cubaanse meisjes. Een vies zwembad, meerdere waaronder ik hadden de volgende dag klachten na het zwemmen. Water was tegen groen aan(Slechte PH waarde). De vloer om het zwembad en de gangen in het hotel was vies. Kamers waren uitgeleefd, eten(all-in buffetvorm) was ondermaats en bestek bij het buffet kennen ze niet. Pluspunt is de ligging aan het strand.
Gelukkig hadden we deze reis ook een aantal goede hotels. Ik wist van te voren dat je qua hotels niet veel moet verwachten bij Cuba, maar het kan wel. Er waren nogmaals ook goede hotels.

Casal, Out 2012
"Vreselijk hotel (Ranzige Luna)"traduzir
dennismadeleine
1,0

17-10-12 Het meest ranzige hotel van onze rondreis.
De kamer was een hok. Het weer zat in de muren en het stonk.
Er zat geen water in het zwembad en de weinige gasten die er waren, waren vieze toeristen met dronken jonge vrouwen.
Het eten was een drama en dat geldt ook voor de medewerkers,
Geen idee waarom touroperator dit hotel in de rondreis opneemt. Eigenlijk schandalig.

Viagem em grupo, Jun 2012
"Slecht jaren 50 all-inclusive hotel"traduzir
Irwin
3,0

30-06-12 Het is Oostblok bouw, maar dan met een caribisch kleurtje. De kamers waren klein en lelijk van binnen, verf bladdert van de muren etc. Veel Canadezen, vooral oudere mannen met erg jonge Cubaanse meisjes. De animatie is van bedroevend niveau. Eten in buffetvorm is aardig, er zit alleen weinig smaak aan. Alles is constant op, en wordt pas aangevuld als je er zelf om vraagt. Lang wachten in de rij voor de gratis drankjes, aan mochitos beginnen ze niet eens, die zijn permanent 'op'. Het strandje is prima. Cienfuegos is een leuk stadje, maar ligt te ver van het hotel.

Casal, Maio 2012
"Wat een ranzig hotel"traduzir
WimM

20-05-12 Onderdeel van touroperator Cuba Highlights
Plus: eigenlijk alleen het uitzicht op zee
Min: gehorig, geen sfeer, slechte bediening, enorm Oostblok gehalte
Opm: bij aankomst deed onze kaartlezer het niet. Bij de recepetie gaven zij direct aan dat wij geen nieuwe kamer zouden krijgen aangezien we al een van de beste kamers zouden hebben.
Opm: Dit hotel moet uit de reis worden geschrapt. Hopelijk dat touroperator het eindelijk doorheeft (gezien de overige reacties)

1 2 3 4 5 6 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações