Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 109
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Constantinou Bros Athena Royal Beach****
Avaliações Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach****
Theas Afroditis Avenue P.O.Box 60182, 8101, Paphos (também Pafos)

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach**** e outras informações úteis para suas férias em Paphos (também Pafos).
Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach obteve uma média de 9,2 dos 10, baseado em 46 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach**** e outros dados úteis sobre suas férias em Paphos (também Pafos). Alem disso podes encontrar 148 Fotos de férias de Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Chipre. Veja todas as possibilidades de pernoite em Pafos. Compare Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach**** com as outras acomodações em Paphos (também Pafos).
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Constantinou Bros Athena Royal Beach**** / Paphos (também Pafos). Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

9,1
8,8
Apropriado para crianças
6,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Jul 2013
"Fantastich : alduts only"traduzir
jhl
9,0

11-08-13 Wat een goeie service !!! Wat een rust !!! Echt een rustvakantie.
Een echte aanrader voor koppels zonder kinderen

Casal, Jun 2013
"Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top !!!!"traduzir
meneer Hoogstrate
7,0
9,0

26-07-13 Prachtig hotel met hartelijk en vriendelijk personeel.
Strand valt wat tegen en het hotel ligt nogal ver vanaf de plaats Paphos.
Wij hadden eerst Royal geboekt, maar was overboekt. Hebben een goed alternatief bedongen. Hebben er geen spijt van gehad.

Casal, Mar 2013
"Super hotel, gast staat op de eerste plaats."traduzir
equisblauw@hotmail....
8,0

25-03-13 Zeer vriendelijk, rustig en luxe hotel. Aan zee met een scheiding van het voetpad langs het strand. In hotelbuurt met winkels en restaurant. Bushaltes voor de deur.
Uitgebreide buffetten van ontbijt tot diner, bar met lunchkaart bij het zwembad. Mogelijkheid om bij B&B te blijven dineren.
Het hotel heeft veel Bowlsbanen, een soort petanque met grote ballen. Er was een competitie gedurende de week.
Iedere dag werden de kamers goed schoongemaakt. De kamers zijn standaard, zitje, bureau goede badkamer. bedden zijn goed. Thee en koffie op de kamer. Iedere avond is er rustige muziek en wat te doen. Eetzaal verbod voor heren met korte broeken.
Iedere kamer heeft een balkon met een zitje.
Alleen WIFI in de WIFI corner.

Encontre mais informação Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach***...

Casal, Ago 2012
"Super goed hotel"traduzir
silvia_prinse
10,0

01-09-12 Vannacht zijn we terug gekomen vanaf deze vakantie. Het was echt super. Je hebt er wel veel Britse toeristen (zo'n 95%). En de gemiddeld zijn de gasten vrij oud. Ik schat dat ik de jongste was (24 jaar).
Maar goed, het hotel was gewoon super. Het personeel heel erg vriendelijk. Vooral leuk als ze je herkennen en interesse tonen. Dat maakt het hotel erg persoonlijk.
Het eten was ook erg lekker. S'ochtends was het ontbijt erg uitgebreid. En s'avonds ook. Maar s'avonds had je iedere avond wat anders. Andere groente, ander vlees, andere vis. Voor ieder wat wils.
Wat helemaal super was, was de BBQ night op de donderdagavond. Het was gewoon een echte barbecue met ook weer heel veel keus.
De laatste dag vlogen wij pas om 22:00. Maar het hotel had de mogelijk om gratis een kamer te boeken waar je je kon douchen en omkleden. Hierdoor hebben wij nog nooit zo'n relaxte laatste dag gehad. Anders zaten we ook alleen maar te wachten en nu konden we nog lekker bij het zwembad genieten.

Casal, Ago 2012
"Aanrader!"traduzir
Verstraete carl
10,0

11-08-12 Dit hotel is een echte aanrader voor een relax vakantie. Uitstekend hotel met uitstekende service.

Casal, Jul 2012
"Perfect Hotel"traduzir
Paul
9,0

30-07-12 Dit was het beste hotel wat wij ooit hebben gehad.
Heerlijk eten!, zeer vriendelijke bevolking en personeel.
Geen walgelijk gedrag van mensen die voor dag en dauw handdoeken gaan klaar op strandbedjes leggen die ze niet gebruiken.
Hier komen dus mensen die respect hebben voor anderen mensen.
Dit was echt genieten, wij gaan volgend jaar weer!!

Amigos, Jul 2012
"Redelijk Hotel"traduzir
Petra
7,0
5,0
6,0
6,0
8,0

06-08-12 Veel "handdoeken-leggers", je moest voor dag en dauw opstaan om een fatsoenlijk ligbedje met parasol te veroveren. Veel Britse toeristen. In het hoogseizoen is het hotel erg massaal met veel vakantiegangers. Wifi was traag, complex en duur. Personeel sprak relatief slecht Engels. Het serveren van drankjes duurde erg lang en het eten (buffet) was weinig bijzonder en gevarieerd, wel is er genoeg keuze. Matige Spa / Welness faciliteiten. Het complex heeft een hele mooie, riante en ruim opgezette tuin die grenst aan het strand. Ideale ligging ten opzichte van Paphos Harbour (toeristencentrum). Nette, schone, ruime kamers als je kiest voor zeezicht. Fijne koele lounge. In Paphos zelf veel Britse Pubs. Een auto huren in Paphos kan niet voor 1 enkele dag (alleen voor 2 of meer dagen) en is daarmee duur.

Casal, Jun 2012
"Prachtig hotel met een verfijnde keuken!"traduzir
Niels
9,0

09-07-12 Dit hotel heeft gewoon alles om jou te plezieren, nergens is er een punt van ergernis. Het eten is er fenomenaal lekker en het personeel helpt jou zonder tegenzin verder, altijd met een glimlach. Als er mogelijks één minpunt is dan zou ik zeggen, de gemiddelde leeftijd ligt aan de hoge kant. Dit stoort ons echter niet, we hebben nooit ontevreden gasten geweten. Dit was voor ons tot hiertoe het beste hotel dat we ooit al verbleven hebben. Om het eiland te verkennen is een huurauto wel aan te raden, links rijden heb je snel in de vingers, bus is ook een alternatief, taxi's zijn aan de dure kant.

Plus: Eten, Personeel, Netheid
Min: Geen.

Casal, Set 2011
"Schittererd hotel op alle gebied"traduzir
laforce reginald
10,0

04-10-11 zeker 5 sterren waard inzake ligging -management- kamers-buffetten -service-vriendelijkheid Een aanrader. Na al mijn reizen en dito hotels ( circa 60) behoort dit hotel tot de TOP 5 dus doen -maar niet vergeten het is wel een Adults Only.

Casal, Ago 2011
"Prachtig, voor herhaling vatbaar, super vakantie"traduzir
de witte
9,0

15-09-11 Zeer goed hotel , rustig, netjes en zeer vriendelijke mensen !
Iedereen aan te bevelen, prachtige excursies gedaan
Zeer toffe, zonnige vakantie, komen zeker terug maar eens in de maand Mei, om de natuur te bewonderen.

1 2 3 4 5 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações