Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 79
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Constantinou Bros Athena Beach****
Avaliações Hotel Constantinou Bros Athena Beach****
Theas Afroditis Avenue P.O.Box 60182, CY-8101, Paphos (Pafos)

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Constantinou Bros Athena Beach**** e outras informações úteis para suas férias em Paphos (Pafos).
Hotel Constantinou Bros Athena Beach obteve uma média de 8,7 dos 10, baseado em 92 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Constantinou Bros Athena Beach**** e outros dados úteis sobre suas férias em Paphos (Pafos). Alem disso podes encontrar 161 Fotos de férias de Hotel Constantinou Bros Athena Beach**** em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Hotel Constantinou Bros Athena Beach****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Chipre. Veja todas as possibilidades de pernoite em Pafos. Compare Hotel Constantinou Bros Athena Beach**** com as outras acomodações em Paphos (Pafos).
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Constantinou Bros Athena Beach**** / Paphos (Pafos). Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

8,3
8,4
7,9
8,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com crianças, Out 2014
"Het was er fijn, maar niet voor een 2e keer."traduzir
mevrouw Jacobs
9,0

19/10/14 De ligging aan het strand was fantastisch, het eten was goed.
Het stadje paphos is mooi, maar verder is er weinig te beleven.
Het links rijden is een risico als je het niet gewend bent.

Casal, 2014
"Für den Preis nicht angemessen"traduzir
Sebastian
5,0
8,0

15/09/14 Wir haben für den Urlaub fast doppelt so viel wie für Ägypten ausgegeben, leider haben wir nicht das doppelte Erholung, Spaß und nicht mal Service bekommen. Die Vollpension war mehr oder weniger durchschnittlich und keinesfalls das Geld wert, sind die letzten 2 Tage auswärts essen gegangen. Gästebild: hauptsächlich Engländer, allerdings nicht die Malle/Ibiza Sorte , sind meistens ruhig und wollen ihre Ruhe haben. dafür gibt es ein Plus. Hotel war sauber und die Rezeption sehr freundlich, Kellner und die Putzkräfte würde ich dagegen sofort entlassen, für den Preis einfach unfassbar, hat mich sehr an ein Hostel erinnert. Die Lage: das Einzige was den Preis gerechtfertigt hat, traumhafte Strände, die nicht überlaufen und verschmutz sind. Würde man das Personal ersetzen und das Menü etwas optimieren, dann wären die Preise angemessen, ansonsten würde ich keinen zweiten Aufenthalt zu den Wucherpreisen buchen wollen.

Viagem de negócios, Jun 2014
"Uitgestrek complex"traduzir
anetkerstens
7,0

29/06/14 Goed verzorgd hotel met prima service en hele goede keuken. Mooie ligging buiten Paphos centrum.

Encontre mais informação Hotel Constantinou Bros Athena Beach**** atra...

Casal, Out 2013
"Wauwwww!"traduzir
Kristien
8,0

18/10/13 Wauw!! Mijn partner en ik hebben een weekje huwelijksreis gedaan in dit hotel. Echt geweldig! We hadden een ALL INN en wat voor eentje! Een drankkaart vol cocktails, allemaal verschillende, zeer uitzonderlijk want in de meeste all inn hotels smaakt alles naar fruitsap. Restaurantbuffet zeer lekker en uitgebreid. We mochten ook 2 x à la carte gaan eten, ga dan zeker in de Zephyr, lekkere steaks! Zwembad schoon, ligruimte en stoelen enorm in aantal, altijd een plaatsje naar je wens te bemachtigen! Het meeste personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ook het animatieteam doet z'n best: afwisselend quiz en bingoavond, ook eens leuk om te doen. De optredens 's avonds zijn ook tof om naar te kijken. Vlak voor het hotel stopt een bus naar het centrum van Paphos. Misschien twee ieniemienie kleine minpuntjes over het buffet: er was maar keuze in 1 soep (ik weet het, verwend :D) en er was niet elke avond ijs =) voor de rest TOPPIE!!!

Casal, Out 2013
"Fantastische plek = hotel"traduzir
Lambert Rafael
10,0

06/11/13 Wij waren van 6 tot en met 20 oktober voor de eerste keer te Cyprus.Athena beach is een schitterend gelegen hotel.Het personeel is bijzonder behulpzaam en zorgzaam voor zijn hotelgasten.De all inn is maximaal en dit met veel variatie.Iedere avond animatie ,op dinsdagvond Griekse avond.Onze veertiendaagse vakantie is zeker voor herhaling vatbaar;daarom een maximale quotering .

Casal, Set 2013
"Zeer goed hotel"traduzir
huyskens randy
9,0

24/09/13 Dit is een zeer proper hotel . Lekker eten . Gerenoveerde kamers. vriendelijk.
shows in een kleine ruimte en geluid stond te hard .zwembad lag s'morgens vol handdoeken maar 3/4 van de zetels was de ganse dag leeg .
goede ligging je kan via strandweg of gewone weg te voet of met de lijnbus en taxi naar de haven ongeveer 2 km

Casal, Set 2013
"In 1 woord.....Geweldig!"traduzir
Danielle Ras
7,0

01/10/13 We hebben een heerlijke vakantie gehad. De All-Inclusive formule is fantastisch! De kwaliteit van het eten, de service en de vriendelijkheid van de medewerkers zijn erg goed. Het hotel is niet heel groot (wat de foto's wel doet vermoeden) maar het heeft juist een wat knusser karakter. Een body-peeling in de wellness ruimte is ook zeer de moeite waard. Er worden veel huwelijken gesloten op het strand wat een leuke sfeer geeft. Kortom: het hotel en de medewerkers van het hotel bezorgen je een heerlijke en zorgeloze vakantie.
Twee kleine minpunten die onze vakantie zeker NIET hebben beïnvloed maar wat wellicht belangrijk is voor andere gasten; de animatie 's-avonds was matig (een oplossing: lopen (ca 30 minuten) naar de haven). De balkonligging van de voordeelkamer (we konden niet kiezen omdat het druk was) was niet prettig. We keken op een deel van de parkeerplaats/muur wat geen leuke sfeer heeft. De kamer was wel schoon en ruim genoeg.

Casal, Ago 2013
"Rudy en Helga - aanrader, top hotel."traduzir
Muyshondt Rudy
10,0

18/11/13 Geweldig hotel met lekker eten en een geweldige all inn formule.
Pafos is een half uurtje, drie kwartier te voet maar de bus stopt vlak voor het hotel.

Casal, Jul 2013
"Top vakantie!"traduzir
marklenferink
10,0

19/08/13 Begin augustus 10 dagen met z'n tweeën geweest, en perfecte vakantie gehad! Hotel voldoet aan hetgeen zoals vooraf voorgesteld, schone kamers, prima bedden, en een prima ligging aan het strand! Wij hadden geboekt op basis van halfboard, en dat is zeer goed bevallen! Ontbijt zeer ruime keuze (op z'n Engels), en avondeten was ook goed, met genoeg variatie. Greek night op dinsdagavond is gezellig en leuk om mee te maken! Zwembad en prive strand schoon en netjes. Verder zeer veel Engelsen in het hotel, maar dit zijn niet het type Engelsen die je in de jeugdoorden tegenkomt (dronken enz.). Verder zéér vriendelijk en hardwerkend personeel, kortom echt een hotel om tot rust te komen en te genieten! Aanrader!

Famílias com jovens, Jul 2013
"Supervakantie"traduzir
Van Ryssel Johan
9,0

19/07/13 Hadden een superior kamer geboekt en deze bleek bezet. Kregen in ruil een suite toegewezen met alle voordelen nog ne keer erbij. Madame Odile en Marina en haar team deden werkelijk alles voor ons zodanig dat we ons een beetje gegeneerd voelden maar het went wel vlug hoor. Prachtig hotel, zwembaden, ligweiden en ook zeer lekker eten in de à la carte restaurants. Laatste dag nog een fles champagne op de kamer om ons te bedanken maar we moesten eerder hen bedanken. Werkelijk een vakantie om nooit meer te vergeten.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações