Avaliações Hotel Marina Royal Palace*****

29 agosto 2015

Marina Royal Palace*****
Avaliações Hotel Marina Royal Palace*****
Duni Royal Resort, BU-8133, Djuni / Dyuni / Duni

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Hotel Marina Royal Palace***** e outras informações úteis para suas férias em Djuni / Dyuni / Duni.
Hotel Marina Royal Palace obteve uma média de 8,6 dos 10, baseado em 257 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Hotel Marina Royal Palace***** e outros dados úteis sobre suas férias em Djuni / Dyuni / Duni. Alem disso podes encontrar 265 Fotos de férias de Hotel Marina Royal Palace***** em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Hotel Marina Royal Palace*****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bulgária. Veja todas as possibilidades de pernoite em Bulgária. Compare Hotel Marina Royal Palace***** com as outras acomodações em Djuni / Dyuni / Duni.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Marina Royal Palace***** / Djuni / Dyuni / Duni. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

257 Avaliações de Marina Royal Palace*****

8,7
8,1
8,9
7,8
Mostrar pontuação e avaliações de:
Famílias com jovens, Jul 2015
"Goede vakantie gehad"traduzir
Vereecke
10,0

10/08/15 Goed hotel, mooie kamer, lekker eten, vriendelijk personeel, lekkere cocktails en zeer lekkere broodjes en een mooi domein met een zeer mooie zee en weldra een aquapark erbij.
leuke en vriendelijke animatie en mooie shows.
Juist gratis wifi ontbreekt er!!!

Casal, Jun 2015
"Begin van het einde " deel 2 ""traduzir
wim
2,0
2,0
8,0

06/07/15 Vorig jaar had ik al m'n twijfels ( lees reisverslag "begin van het einde?".
Maar toch zijn we teruggegaan, juni 2015. Het is er zeker niet beter op geworden, in tegendeel. Nog minder personeel, zowel poetsvrouwen, bediening aan en rond de bars. Het eten was ondermaats, goedkoop, smaakloos en te weinig.Als er eens" iets anders was", bv. vlees - vis saté, was dit na één uur op. Dit werd gewoon vervangen door simpele alledaagse worsten. 's Morgens was de koffie die men bracht koud. Lange wachttijden om iets te verkrijgen omdat er te weinig mensen waren om je te bedienen. In de lobbybar moest je in de namiddag niet gaan zitten, want de muziek stond véél te luid.De wind had vrij spel met de lege bekers rond het zwembad, er werd toch niet opgeruimd. Het hotel gaf ons een verwaarloosde, verweesde indruk. Weer stel ik me de vraag: ga ik nog terug? NOOIT MEER.

Casal, Ago 2014
"Geen 5 sterren!"traduzir
Gwendoline Pollet
7,0

22/08/14 Het hotel is oubollig en kan wat verfraaiing gebruiken. Geen airco in centrale delen. Dranken (vooral de wijn) lauw, de fles wordt gewoon in de zon gezet. Dranken aan zwembad in slappe, kleine bekertjes. Wifi betalend, voor 2 toestellen in zelfde gezin (onze tablet en telefoon dochter) 2 keer moeten betalen, je moet een code kopen voor de periode die je zelf kiest. Wij betaalden voor een kamer met zeezicht, kregen uitzicht op een parking en gras met klein stukje van de zee te zien. Zijn geld niet waard! Er zijn nochtans veel balkons die uitzicht hebben op de mooie baai en het zwembad... De zwembaden zijn proper, mooi en je hebt de hele dag bedjes beschikbaar. Er is de hele dag animatie, voor elk wat wils. Het eten is gevarieerd, lekker maar vaak lauw. Het personeel begrijpt veelal geen Engels of andere talen. Spijtig, maar ons zien ze hier niet meer terug. Er zijn betere hotels voor minder geld....

Casal, 2014
"Begin van het einde?"traduzir
wim
8,0

02/08/14 vier keer op vier jaar dit hotel. Prijs kwaliteit gewoon goed. Dit jaar in juni geweest, het hotel heeft nog niets van kwaliteit verloren, maar wat opviel: gebrek aan management. Andere jaren waren de wc's constant "bewaakt" door de poetsvrouw. ( alles meer dan ok ) Nu, geen poetsvrouw meer, wc papier op. Niet meer zo'n propere toiletten. Als de manager niet in de bar aanwezig was, was de muziek aangepast ( luid, en niet voor het type van de hotelgasten). Ga ik nog terug? Dat weet ik nog niet

Casal, Jun 2014
"Geen 5*"traduzir
ingrid
3,0

26/06/14 Hotel oogt mooi, groot, zwembaden, strand en zee. Probleem is dat het een 5*-hotel en deel uitmaakt van een resort met minderwaardige verblijfsformules: 3* - 4* hotel en vakantiepark. Alles wordt gedeeld: strand, ligzetels, zwembaden, animatie. Animatie gaat vooral door op centraal gelegen zwembad en in vakantiepark wat betekent dat hotelgasten van 5*hotel zich moet verplaatsen (10 - 15 min) Na 3 dag: daling voedingsaanbod en kwaliteit. Enkel voor fitte personen: veel niveauverschil => geen lift op alle niveaus

Amigos, Maio 2014
"Mooi hotel"traduzir
laurent
10,0

01/06/14 ligging is prachtig en goede service , kamers zijn zeer schoon en netjes, eten is goed en gevarieerd ,enig probleem daar is tijdens het eten buiten is de meeuwen die alles van je bord halen, de mussen die dit ook doen , de honden katten die rond lopen, als je allergie heb is het wel niet prettig

Casal, Set 2013
"Niet buiten seizoen !!"traduzir
Dellaert Patrick
7,0

07/12/13 Het hotel op zich is prachtig. Mooie ruime en propere kamers. Het hotel is (te) rustig gelegen. In de omgeving is er niets te zien, men moet een taxi nemen om naar het dichtstbijzijnde dorp te gaan. Alle verplaatsingen moeten met taxi gebeuren, waarbij men serieus word geript. Vanaf de 3e week van september is hier niks meer te beleven omdat 75% van de accommodatie reeds gesloten is. Aan ons werd deze reis aangeboden als een "promo reis", maar we hebben ons een week verveeld en voelden ons opgelicht door de reisorganisatie. Dit voor 1500 euro, wat buiten het seizoen toch stevig is. In het hoogseizoen gaat het er anders aan toe wisten vrienden van ons te vertellen. Het eten is er lekker, en het personeel vriendelijk doch een beetje stuurs. De kamers worden dagelijks gepoetst. het zwembad is zeer koud, maar schoon.

Casal, Set 2013
"Super meegevallen"traduzir
santie
9,0

09/07/14 Het hotel ligt in een natuurpark, afgezonderd van alles. Je moet een taxi nemen om uit het hotel te kunnen. Dit was ook het enige nadeel dat we ondervonden hebben maar dit wisten we op voorhand. All inn is zeer uitgebreid, veel verschillende cocktails/sterke dranken/ koffies in de all in. Zwembad is fris maar zeer proper. strand heel groot en altijd plaats. Het animatie programma is heel goed uitgewerkt, wij nemen hier normaal niet aan deel maar de pool/ beachparty's zijn zo goed dat je niet anders kunt. Je kan mooi wandelen op het domein. Bediening was zeer vriendelijk, en heel gewillig. De poetsdames verdienen ook een pluim, de kamer was steeds tiptop in orde en bij een kleine fooi krijg je een mooi extraatje probeer het maar eens ;) kortom, super hotel, ik zou zeker terug gaan !

Famílias com jovens, Ago 2013
"Great hotel"traduzir
Linda Dean

29/08/13 Royal marina hotel is great because its right on the beach

Famílias com crianças, Jul 2013
"Super toffe vakantie"traduzir
Wendy
9,0

02/08/13 Dit is echt een aanrader! ruime kamers, met genoeg plaats voor alles kwijt te raken, ook je koffers en zwembanden. Kamers ook heel netjes en lieve poetsvrouwen.
Het binnenzwembad was wel wat koud maar de buitenzwembaden waren heerlijk fris, my favorite spot is het muurtje boven de fonteinen, zalig in het zonneke.
Het eten was zeer goed, genoeg variatie, alles goed gaar en warm op je bord, spijtig van de nagerechtjes die waren niet zo ons ding maar dat is persoonlijk he. De ijsjes waren dan weer super lekker! En ook bij het ontbijt had je alles!
Het personeel is zeer vriendelijk en helpt je waar ze kunnen, aan de receptie kan je alles vragen.
Het is leuk om op het domein tussen de natuur te wandelen en een kijkje te nemen in de andere hotels.
Super lekkere cocktails mag ik natuurlijk niet vergeten!
Kortom ons zien ze hier nog eens terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações