Avaliações Camping Le Roptai***

2 Agosto 2014

Le Roptai***
Avaliações Camping Le Roptai***
Rue Roptai 34, 5580, Ave-et-Auffe

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Le Roptai*** e outras informações úteis para suas férias em Ave-et-Auffe.
Camping Le Roptai obteve uma média de 7,1 dos 10, baseado em 77 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Le Roptai*** e outros dados úteis sobre suas férias em Ave-et-Auffe. Alem disso podes encontrar 24 Fotos de férias de Camping Le Roptai*** em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Camping Le Roptai***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Namur (Namen). Compare Camping Le Roptai*** com as outras acomodações em Ave-et-Auffe.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Le Roptai*** / Ave-et-Auffe. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

7,7
6,6
6,4
5,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, 2014
"Déplorable,nid à rat,"traduzir
dupont henri
1,0

06-07-14 comment un camping peut-il avoir 3* pas entretenu,caravanes à l'abandons,sale,chemin pour accéder aux caravanes dans un état déplorable,pauvre personne qui réserve sur le net vancance foutue a ne jamais mettre les pieds

Viagem em grupo, Jun 2014
"Heerlijk relaxen!"traduzir
mmr_vandijk
9,0

12-06-14 Met Pinksteren een lekker weekend naar le Roptai geweest met twee gezinnen met jonge en oudere kinderen. We hebben allemaal genoten!

Le Roptai is een gastvriendelijke camping in een rustige en prachtige omgeving. Door het 'echte campinggevoel' kan je helemaal ontspannen en genieten van je vrije tijd.

Leuke dingen die we hebben gedaan: Kayakken op de Lesse, Grotten van Han en een middagje naar Dinant (tip: parkeer boven het centrum bij het kasteel en ga met de gondel naar beneden)!

Famílias com jovens, Maio 2014
"Fijne camping!"traduzir
Elise
6,0
8,0

01-06-14 Hemelvaartweekend met gezin naar camping Le Roptai geweest, via veiling. Fijne ontvangst, de dame van de receptie is heel vriendelijk en gastvrij. We mochten zelf een plekje uitzoeken. Wij verbleven op het gezinsveld. Veel kinderen die met elkaar spelen en sporten. De stad Dinand is zeker het bezoeken waard! Heerlijk weekend gehad.

Famílias com crianças, Mar 2014
"Goed meegevallen"traduzir
Kris
4,0
8,0

09-03-14 eerste kampeer weekend van 2014 hier één nacht gestaan. De camping had veel regen gehad in de winter en dat was op veel plaatsen te zien. Modderig en drassig. Doch het plein aan de overkant van de ingang had een aantal droge vlakke plaatsen. Daar stonden we dan ook mooi in de zon. Sanitair onder het receptiegebouw is wat verouderd maar warm water en netjes gepoetst. Babyroom functioneel , hier konden wij onze kids van 3 en 4 goed wassen. Er was ook een babybadje maar daar ontbrak de kraan.

Heel vriendelijke eigenaars !

Viajando sozinho, Jul 2013
"Super camping!"traduzir
vmedejong
8,0

13-08-13 2 super leuke weken beleefd op Le Roptai. Voor iedereen die van sporten houd een aanrader om mee te doen met de Outdoor. Voor de rust kun je hier ook zeker terecht. Een gezellige familie camping en voor jong en oud genoeg te doen. Personeel is vriendelijk en gaat goed met de klanten om. Sanitair is niet overal even goed maar onder de reseptie is het prima te doen en erg schoon. In de buurt zijn genoeg leuke plekken waar je heen kunt zoals riviertjes, brokante, de grotte van Han enz.

Casal, Jul 2013
"Voor ons een fijne overnachtingscamping."traduzir
Roald
8,0

09-07-13 Wij hebben hier een overnachting gehad. Wij konden op het naast de camping gelegen kampeerveld staan. De plaatsen zijn hier overwegend zeer groot. Een klein nadeel is dat de stroom maar aan een zijde beschikbaar is. Sta je aan de overkant, dan moet de kabel over het rijpad gelegd worden. Het hier aanwezige sanitair bestond uit tijdelijke cabines. Zeer schoon en heel praktisch ingericht. Op de camping zelf heb je douchemuntjes nodig, maar hier hoefde dat niet. Een goede straal water en een juiste temperatuur. Zo op het oog voldoende voorzieningen voor kinderen t/m circa 14 jaar. Speeltuin, zwembad, biljart, tafelvoetbal, tafeltennis e.d.

Algemeen: Een prima camping voor op doorreis of een langer verblijf.

Amigos, Jun 2013
"De slechtste camping op onze reis."traduzir
Kees
3,0
4,0
2,0
1,0

09-12-13 Een verwaarloosde camping met veel vaste plaatsen die er verwaarloost uit zien .Er was enkel nog plaats op de parkeerplaats of op een veld zonder sanitear en verlichting. De afvalbakken waren vol het afval lag er naast die waren al dagen niet leeg gemaakt.Verder is er een discotheek in de buurt die tot diep in de nacht ontzetten veel geluid produceert. Wat betreft de douch en w.s veel te klein en ontzettend vies.Voor ons een overnachting was meer dan genoeg .

Viajando sozinho, Ago 2012
"Fantastic camping dans les ardennes"traduzir
Van Aken Julien
10,0

31-08-12 Le camping le Roptai est exellent, bien disposer pour découvrir les ardennes comme les attractions de Wallonie ( descente de la lesse , grotte de Han, Durbuy Adventure ect.....) personne aceuillante, a prix addictif.
A recommandé fortement !!!

Casal, Ago 2012
"Lekker uitgerust"traduzir
Annie de Vries
8,0

29-08-12 Heerlijk uitgerust op deze camping, midden in het bos. Tentje mocht in een open plek in het bos vlakbij het zwembad staan. Sanitair was prima. We zijn de camping nauwelijks af geweest.

Famílias com crianças, Jul 2012
"Helemaal uitgerust !"traduzir
anneke schoenmakers
8,0

17-08-12 Mijn dochter en ik hebben een heerlijke tijd op deze camping gehad. We zijn er net als vorig jaar twee weken gebleven omdat er zo ontzettend veel te doen is. Nu hadden we ook geluk met het weer, dochterlief lekker in het zwembad en ik kwam helemaal tot rust. Ben nog wel mee wezen abseilen met het sportteam. Snap niet helemaal de negatieve reacties van mensen, ondermeer van iemand die maar een nachtje komt, het is erg lekker om weer op deze camping geweest te zijn. Pluim ook nog voor het personeel dat supervriendelijk is en voor iedereen klaarstaat!

Anneke

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações