Avaliações Camping Le Roptai***

18 Abril 2014

Le Roptai***
Avaliações Camping Le Roptai***
Rue Roptai 34, 5580, Ave-et-Auffe

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Le Roptai*** e outras informações úteis para suas férias em Ave-et-Auffe.
Camping Le Roptai obteve uma média de 7,2 dos 10, baseado em 74 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Le Roptai*** e outros dados úteis sobre suas férias em Ave-et-Auffe. Alem disso podes encontrar 24 Fotos de férias de Camping Le Roptai*** em Zoover. Podes ver 1 Vídeos de Camping Le Roptai***. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Namur (Namen). Compare Camping Le Roptai*** com as outras acomodações em Ave-et-Auffe.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Le Roptai*** / Ave-et-Auffe. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

74 Avaliações de Le Roptai***

8,1
7,8
6,7
6,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Mar 2014
"Goed meegevallen"traduzir
Kris
4,0
8,0

09-03-14 eerste kampeer weekend van 2014 hier één nacht gestaan. De camping had veel regen gehad in de winter en dat was op veel plaatsen te zien. Modderig en drassig. Doch het plein aan de overkant van de ingang had een aantal droge vlakke plaatsen. Daar stonden we dan ook mooi in de zon. Sanitair onder het receptiegebouw is wat verouderd maar warm water en netjes gepoetst. Babyroom functioneel , hier konden wij onze kids van 3 en 4 goed wassen. Er was ook een babybadje maar daar ontbrak de kraan.

Heel vriendelijke eigenaars !

Viajando sozinho, Jul 2013
"Super camping!"traduzir
vmedejong
8,0

13-08-13 2 super leuke weken beleefd op Le Roptai. Voor iedereen die van sporten houd een aanrader om mee te doen met de Outdoor. Voor de rust kun je hier ook zeker terecht. Een gezellige familie camping en voor jong en oud genoeg te doen. Personeel is vriendelijk en gaat goed met de klanten om. Sanitair is niet overal even goed maar onder de reseptie is het prima te doen en erg schoon. In de buurt zijn genoeg leuke plekken waar je heen kunt zoals riviertjes, brokante, de grotte van Han enz.

Casal, Jul 2013
"Voor ons een fijne overnachtingscamping."traduzir
Roald
8,0

09-07-13 Wij hebben hier een overnachting gehad. Wij konden op het naast de camping gelegen kampeerveld staan. De plaatsen zijn hier overwegend zeer groot. Een klein nadeel is dat de stroom maar aan een zijde beschikbaar is. Sta je aan de overkant, dan moet de kabel over het rijpad gelegd worden. Het hier aanwezige sanitair bestond uit tijdelijke cabines. Zeer schoon en heel praktisch ingericht. Op de camping zelf heb je douchemuntjes nodig, maar hier hoefde dat niet. Een goede straal water en een juiste temperatuur. Zo op het oog voldoende voorzieningen voor kinderen t/m circa 14 jaar. Speeltuin, zwembad, biljart, tafelvoetbal, tafeltennis e.d.

Algemeen: Een prima camping voor op doorreis of een langer verblijf.

Amigos, Jun 2013
"De slechtste camping op onze reis."traduzir
Kees
4,0
2,0
1,0

09-12-13 Een verwaarloosde camping met veel vaste plaatsen die er verwaarloost uit zien .Er was enkel nog plaats op de parkeerplaats of op een veld zonder sanitear en verlichting. De afvalbakken waren vol het afval lag er naast die waren al dagen niet leeg gemaakt.Verder is er een discotheek in de buurt die tot diep in de nacht ontzetten veel geluid produceert. Wat betreft de douch en w.s veel te klein en ontzettend vies.Voor ons een overnachting was meer dan genoeg .

Viajando sozinho, Ago 2012
"Fantastic camping dans les ardennes"traduzir
Van Aken Julien
10,0

31-08-12 Le camping le Roptai est exellent, bien disposer pour découvrir les ardennes comme les attractions de Wallonie ( descente de la lesse , grotte de Han, Durbuy Adventure ect.....) personne aceuillante, a prix addictif.
A recommandé fortement !!!

Casal, Ago 2012
"Lekker uitgerust"traduzir
Annie de Vries
8,0

29-08-12 Heerlijk uitgerust op deze camping, midden in het bos. Tentje mocht in een open plek in het bos vlakbij het zwembad staan. Sanitair was prima. We zijn de camping nauwelijks af geweest.

Famílias com crianças, Jul 2012
"Helemaal uitgerust !"traduzir
anneke schoenmakers
8,0

17-08-12 Mijn dochter en ik hebben een heerlijke tijd op deze camping gehad. We zijn er net als vorig jaar twee weken gebleven omdat er zo ontzettend veel te doen is. Nu hadden we ook geluk met het weer, dochterlief lekker in het zwembad en ik kwam helemaal tot rust. Ben nog wel mee wezen abseilen met het sportteam. Snap niet helemaal de negatieve reacties van mensen, ondermeer van iemand die maar een nachtje komt, het is erg lekker om weer op deze camping geweest te zijn. Pluim ook nog voor het personeel dat supervriendelijk is en voor iedereen klaarstaat!

Anneke

Famílias com jovens, Jul 2012
"Leuke camping in mooie omgeving"traduzir
A. Schouten

24-09-12 hoewel we slecht weer hadden hebben we het best naar ons zin gehad
er azijn leuke activiteiten voor grotere kinderen.
Goed georganiseerd en vriendelijke begeleiding
we gaan zeker terug met mooi weer volgend jaar

Amigos, 2012
"Fantastische ervaring"traduzir
Dieter
8,0

23-06-12 Of een weekend slaagt, hangt af van met wie je het weekend doorbrengt en op welke plaats je dit doet. Voor mij was het weekend op Le Roptai op beide vlakken zeer goed geslaagd. De camping is goed gelegen voor een weekend vol met natuur, avontuur, cultuur (grotten van Han) en gezelligheid. Ik ervaarde er een gemoedelijke, echte vakantiesfeer. Vooral het zwembad en het restaurant zijn gezellige plaatsen om te vertroeven. Bovendien is het personeel in het restaurant klantvriendelijk, wat ik toch een belangrijk punt vind. Zeker voor herhaling vatbaar!

Casal, Jun 2012
"Dit nooit meer"traduzir
Groenewegen
1,0

15-06-12 Wij kwamen er voor 1 overnachting op onze doorreis naar Nederland.
We werden buiten de camping ondergebracht buiten het afgesloten gedeelte.
Het sanitair is ronduit bedroevend, in de douche kan je je kleren niet kwijt, dus buiten de douche omkleden.
Als wasrtafels waren er bakken onder een afdak in de buitenlucht.
De prijs is volgens de Acsi euro 14 maar je betaald euro 16 het restaurant is beperkt geopend.
Al met al een camping om snel te vergeten

1 2 3 4 5 6 7 8 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações