Avaliações Bed and Breakfast Bo Temps***

_
Bo Temps***
Avaliações Bed and Breakfast Bo Temps***
Grandrue 15, 6960, Grandmenil Manhay

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bed and Breakfast Bo Temps*** e outras informações úteis para suas férias em Grandmenil Manhay.
Bed and Breakfast Bo Temps obteve uma média de 9,1 dos 10, baseado em 38 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bed and Breakfast Bo Temps*** e outros dados úteis sobre suas férias em Grandmenil Manhay. Alem disso podes encontrar 77 Fotos de férias de Bed and Breakfast Bo Temps*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Luxemburgo. Compare Bed and Breakfast Bo Temps*** com as outras acomodações em Grandmenil Manhay.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Bo Temps*** / Grandmenil Manhay. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

38 Avaliações de Bo Temps***

9,5
8,7
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Jun 2014
"Heerlijke plek"traduzir
Verheij
7,0
9,0

12-06-14 Vriendelijke, betrokken gastvrouw en heer. Huislijke sfeer. Prachtige tuin en zitjes buiten. Voor kinderen voldoende speelgelegenheid buiten ( trampoline, speelhuis en buitenspeelgoed).
Eten prima verzorgd. Ook lunch en diner ter plaatse.
Kamer netjes, maar eenvoudig. Eigen badkamer op de gang bij onze kamer. Openbare ruimtes ( huiskamer voor de gasten en tvkamer ) zijn mooi/sjiek. Zowel voor mooie, zonnige dagen fijn als regenachtige dagen.

Casal, Maio 2014
"Heerlijke thuishaven voor een paar dagen Ardennen"traduzir
Arnold van der Meij
9,0

02-06-14 Bo Temps (met nederlandse eigenaren) heeft alles wat je verwacht van een B&B. Enthousiaste gastheer en gastvrouw die alles voor je kunnen regelen, goede tips geven en weten waar je in de buurt moet zijn voor wat je ook zoekt. De sfeer is lekker informeel, de kamers netjes en schoon, en de tuin schitterend.

Casal, 2014
"Klein paradijsje."traduzir
johnknappers
8,0

15-03-14 Prachtige authentieke plek in een unieke mooie omgeving.
Super vriendelijke mensen.
Het zou zo maar je 2e thuis kunnen zijn!

Famílias com crianças, Set 2013
"Prima b&b"traduzir
Suzy
9,0

06-10-13 Wij verbleven met heel de familie in deze b&b van vrijdag tot zondag. De ligging is perfect voor mooie wandelingen en uitstappen. Het eten was heel lekker. Zowel het ontbijt, de lunch en het avondmaal waren llekker en verzorgd. De kamers waren proper en van alle comfort voorzien. De living waar we s avonds konden vertoeven was prima in orde. Buiten is er een prachtige tuin waar onze kinderen zich volledig konden uitleven. Op het terras met de buitenkachel was het heerlijk vertoeven.

Een aanrader!

Famílias com jovens, Set 2013
"Indrukwekkkend!"traduzir
familie van Merode
10,0

23-12-13 Samen met onze twee zoon verbleven wij een weekend bij Bo Temps. De ontvangst is allerhartelijkst en de eigenaresse helpt je meteen op weg met allerhande tips. Op zaterdag heerlijk gewandeld en gegeten en 's avonds heerlijk vertoefd in de salon. Op zondag zijn we met zijn vieren ruim 3 uren op pad geweest met de eigenaar voor een tour over de slag om de Ardennen, wat zeer indrukwekkend was en zeker een aanrader is. We komen terug, voor de hartelijkheid, de service, de andere tours en jullie geweldige pand!
Familie van Merode

Famílias com crianças, Ago 2013
"Te positief beoordeeld"traduzir
wilco
7,0
5,0
8,0

15-08-13 De ligging en gebouw zijn erg mooi, mensen vriendelijk.
Echter €82.50 voor een zolderkamer, waarbij we geen schone handdoeken kregen en er niet schoongemaakt werd stelde wel teleur.
Er wordt ook een 3 gangenmenu aangeboden voor €25.- p.p. stelde echt niets voor wel voelden ons bekocht.
De omgeving is wel erg mooi en heerlijk rustig.

owner Bob & Eveline Konings, 20-08-13
O proprietário disse:  Deze beoordeling heeft ons zeer verbaasd. De kamerprijs in onze B&B is geen E82,50, maar slechts E78,- en deze heren hebben daarbij nog geprofiteerd van onze jubileumkorting van 10%. Bij vertrek hebben ze aangegeven tevreden te zijn geweest over hun verblijf. Over de kamer, het eten of de verzorging hebben wij geen opmerkingen van ze gekregen. Bij navraag naar aanleiding van hun beoordeling bleek dat het nare gevoel achteraf is ontstaan bij beide heren. Het is jammer dat men dat dan op deze manier wenst te ventileren, aangezien wij goede service en tevreden klanten zeer hoog in het vaandel hebben staan.

Famílias com jovens, Ago 2013
"Gezelligheid en gastvrijheid ten top!"traduzir
Petra P
9,0

20-08-13 Echte Brabantse gezelligheid in de Ardennen! Een heerlijk rustig gelegen B&B gerund door Bob en Eveline Konings. De service is echt super te noemen. Bob en Eveline zullen alles doen om het eenieder naar de zin te maken. Wil je rust? Geen probleem. Gezelligheid? Schuif dan lekker aan onder de pergola met en lekker glaasje wijn, bier of port. Het ontbijt en optionele avondeten zijn uitstekend. Niet in de laatste plaats door de zelfgemaakte confiture, stroopjes en likeurtjes van Eveline. Zit je verlegen om een babbeltje? Bob weet (bijna) alles over de slag om de Ardennen en kan daar prachtig en bezield over vertellen. Wij zijn hier vier dagen geweest met onze13-jarige zoon en hebben het alledrie prima naar ons zin gehad. Onze zoon mede door de huiskatten, schildpadden en het oorlogsmuseum van de zoons van Bob en Eveline. In de nabije omgeving is veel te zien en te doen. Een echte aanrader dus met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Casal, Jul 2013
"Super, wat een gastvrijheid!"traduzir
Bianca Lootsma
9,0

30-07-13 Wij zijn twee nachten op de motor naar Bo Temps gegaan. We kregen een warm welkom met een kopje thee/koffie en die gastvrijheid is gebleven: Ze geven advies over leuke restaurants en resereveren deze ook voor je, geven advies over mooie plekken in de omgeving en staan altijd klaar om andere vragen te beantwoorden. De tuin is in een woord fantastisch; je mag van de hele tuin gebruik maken en als het slecht weer is, is er een leuke, gezellige overkapping. De kamer was leuk ingericht en bij slecht weer is er een erg gezellige woonkamer voor de gasten. Tevens is er een koelkast waar wat drankjes in staan, die tegen een nette prijs genuttigd kunnen worden. De foto's zoals het op de website staat, zo is het ook: Idilisch, gezellig en gastvrij: wij komen zeker nog eens terug!

Casal, Jun 2013
"In 1 woord? WOW!"traduzir
Jochem
10,0

23-06-13 Vanaf Maastricht, via Luik voor een weekendje weg in de Ardennen. Voor je het weet zit je midden in de Ardennen, in alle rust.

Grand Menil, een klein dorpje met grote en bijzondere verhalen, welke door de gastheer (Bob) op een smeuïge wijze verteld worden. Zijn vrouw Eveline kan je alles vertellen over de bezienswaardigheden en lijkt ieder wandelpad te kennen in de omgeving (en ook daarbuiten).

In de tuin vind je de rust van de Ardennen, af en toe verstoord door een vogeltje.

Achterin de tuin hebben de kinderen (die door hun vader zijn aangestoken) een museum over de slag bij Grand Menil en meerdere persoonlijke verhalen van veteranen. Meer dan een bezoek waard en het enthousiasme van Tom en Ben zijn goud waard!

Wij hebben voor ons laten koken en het diner was meer dan uitstekend. Als alle B&B's deze kwaliteit en service zouden hebben, dan hadden de hotels het erg moeilijk!

Wij komen zeker terug, wat een toppers!

Viagem em grupo, Maio 2013
"Super locatie"traduzir
Laura
10,0

02-05-13 In een zeer klein dorp maar dicht bij alle activiteiten die wij via website geboekt hebben. Eigenaresse heeft mooie wandelroutes vanaf hun B&B. Zeer leuk, behulpzaam, gastvrij echtpaar. Geven goede tips en een aanrader dat zij voor je koken, hoef je de deur niet uit en ze hebben een prachtige tuin om in te vertoeven. Voor grotere kinderen maar ook kleinere kinderen.

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações