Avaliações Bed and Breakfast Bo Temps***

18 abril 2015

Bo Temps***
Avaliações Bed and Breakfast Bo Temps***
Grandrue 15, 6960, Grandmenil Manhay

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bed and Breakfast Bo Temps*** e outras informações úteis para suas férias em Grandmenil Manhay.
Bed and Breakfast Bo Temps obteve uma média de 8,9 dos 10, baseado em 43 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bed and Breakfast Bo Temps*** e outros dados úteis sobre suas férias em Grandmenil Manhay. Alem disso podes encontrar 78 Fotos de férias de Bed and Breakfast Bo Temps*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Luxemburgo. Compare Bed and Breakfast Bo Temps*** com as outras acomodações em Grandmenil Manhay.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Bo Temps*** / Grandmenil Manhay. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 seguinte

43 Avaliações de Bo Temps***

8,7
9,2
8,4
8,5
9,4
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Amigos, Abr 2015
"Geweldig gezellige Bed and Breakfast"traduzir
Els van Lieshout
8,0

12/04/15 Bob en Eveline van Bo temps hebben hun zaakjes, ofwel de bed and breakfast, prima voor elkaar. Wij hebben genoten van de mooie plek met de prachtige tuin, van de heerlijke diners en het ontbijt met elke ochtend de open haard aan. De gastvrijheid en de hartelijkheid krijgen van ons een dikke 10. Ze haalden ons op uit het bos toen we een beetje waren verdwaald. De kamer was keurig schoon en verzorgd waarin we al onze spullen gemakkelijk kwijt konden. Leuk overigens dat ze een aparte ontbijtkamer, salon en tv-kamer hebben. Er waren allemaal gezellige gasten aanwezig uit Belgie en Amerika. Kortom wij hebben 4 geweldige dagen gehad.

Abr 2015
"Verschrikkelijk"traduzir
SARINA
2,0
2,0
1,0

07/04/15 Bed en Breakfast Botemps is oude boerderij, "opgeknapt" en een voorbeeld van ondeskundigheid oftewel slecht hobbyisme. Krakkemikkig sanitair, een paar druppels water uit de douche. Niet werkende toiletafvoer. Dikke vuile kitnaden langs wastafel en toilet. De eigenaars zijn wellicht van goede wil, maar voldoende technisch inzicht ontbreekt. De kamers zijn muf en vochtig.....Wij hadden er heel wat van verwacht, ook gezien de prijzen van onze kamers met ontbijt.
Het ontbijt was eenvoudig, geen luxe produkten en bescheiden porties. Eieren zoeken voor kinderen is een aardige aktie, maar dat kan slechte nachten niet goed maken. Al met al geen aanrader.

Casal, Abr 2015
"Mooie plek!"traduzir
Jochem
10,0

16/04/15 Heerlijke rustige uitvalbasis om de Ardennen te beleven. Binnen 10 minuten op de snelweg in alle rust en volop natuur.

Nette kamers, vriendelijke gastheer en gastvrouw en compleet ontbijt. Als je iets wilt weten over de Ardennen, leuke routes, plaatsjes, bezienswaardigheden, etc dan helpen je graag.

Ook voor mooie en vooral bijzondere verhalen over de slag van de Ardennen moet je bij Bob, de gastheer zijn!

Wij komen terug!

Casal, Ago 2014
"Voor herhaling vatbaar"traduzir
Marc & Mieke
10,0

29/08/14 Ondanks het slechte weer bij aankomst ( tornado) hebben een fijn weekend gehad .De vriendelijke eigenaars doen er alles aan om de gasten te verwennen en geven je tips en uitleg om leuke wandelingen te maken in de buurt .Het ontbijt was meer dan genoeg en verzorgd .
S 'avonds fijn vertoeven in de tuin bij het haardvuur met de andere gasten was echt zeer leuk .

Famílias com jovens, Ago 2014
"Super fijn verblijf"traduzir
ans
10,0

14/08/14 Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben het heerlijk gehad.Evelien en Bob hebben ons in de watten gelegd.Hun huis ligt heerlijk rustig en ze hebben een grote tuin waar je heerlijk kunt liggen en genieten van de rust.Het ontbijt was uitgebreid en goed en sàvond kon je regelmatig een 3 gangen menu eten.Wij hadden de oosterse kamer en die was ruim genoeg voor ons drietjes.In de omgeving is genoeg te doen en Bob kan je meenemen op de Batletour en je vertellen war er in de 2e wereldoorlog is gebeurd.Wij komen zeker terug

Famílias com crianças, Jun 2014
"Heerlijke plek"traduzir
Verheij
7,0
9,0

12/06/14 Vriendelijke, betrokken gastvrouw en heer. Huislijke sfeer. Prachtige tuin en zitjes buiten. Voor kinderen voldoende speelgelegenheid buiten ( trampoline, speelhuis en buitenspeelgoed).
Eten prima verzorgd. Ook lunch en diner ter plaatse.
Kamer netjes, maar eenvoudig. Eigen badkamer op de gang bij onze kamer. Openbare ruimtes ( huiskamer voor de gasten en tvkamer ) zijn mooi/sjiek. Zowel voor mooie, zonnige dagen fijn als regenachtige dagen.

Casal, Maio 2014
"Heerlijke thuishaven voor een paar dagen Ardennen"traduzir
Arnold van der Meij
9,0

02/06/14 Bo Temps (met nederlandse eigenaren) heeft alles wat je verwacht van een B&B. Enthousiaste gastheer en gastvrouw die alles voor je kunnen regelen, goede tips geven en weten waar je in de buurt moet zijn voor wat je ook zoekt. De sfeer is lekker informeel, de kamers netjes en schoon, en de tuin schitterend.

Casal, 2014
"Klein paradijsje."traduzir
johnknappers
8,0

15/03/14 Prachtige authentieke plek in een unieke mooie omgeving.
Super vriendelijke mensen.
Het zou zo maar je 2e thuis kunnen zijn!

Famílias com crianças, Set 2013
"Prima b&b"traduzir
Suzy
9,0

06/10/13 Wij verbleven met heel de familie in deze b&b van vrijdag tot zondag. De ligging is perfect voor mooie wandelingen en uitstappen. Het eten was heel lekker. Zowel het ontbijt, de lunch en het avondmaal waren llekker en verzorgd. De kamers waren proper en van alle comfort voorzien. De living waar we s avonds konden vertoeven was prima in orde. Buiten is er een prachtige tuin waar onze kinderen zich volledig konden uitleven. Op het terras met de buitenkachel was het heerlijk vertoeven.

Een aanrader!

Famílias com jovens, Set 2013
"Indrukwekkkend!"traduzir
familie van Merode
10,0

23/12/13 Samen met onze twee zoon verbleven wij een weekend bij Bo Temps. De ontvangst is allerhartelijkst en de eigenaresse helpt je meteen op weg met allerhande tips. Op zaterdag heerlijk gewandeld en gegeten en 's avonds heerlijk vertoefd in de salon. Op zondag zijn we met zijn vieren ruim 3 uren op pad geweest met de eigenaar voor een tour over de slag om de Ardennen, wat zeer indrukwekkend was en zeker een aanrader is. We komen terug, voor de hartelijkheid, de service, de andere tours en jullie geweldige pand!
Familie van Merode

1 2 3 4 5 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações