Avaliações Bed and Breakfast Bo Temps***

31 agosto 2015

Bo Temps***
Avaliações Bed and Breakfast Bo Temps***
Grandrue 15, 6960, Grandmenil Manhay

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bed and Breakfast Bo Temps*** e outras informações úteis para suas férias em Grandmenil Manhay.
Bed and Breakfast Bo Temps obteve uma média de 8,8 dos 10, baseado em 48 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bed and Breakfast Bo Temps*** e outros dados úteis sobre suas férias em Grandmenil Manhay. Alem disso podes encontrar 120 Fotos de férias de Bed and Breakfast Bo Temps*** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Luxemburgo. Compare Bed and Breakfast Bo Temps*** com as outras acomodações em Grandmenil Manhay.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Bo Temps*** / Grandmenil Manhay. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 seguinte

48 Avaliações de Bo Temps***

9,1
8,4
8,5
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Casal, Jul 2015
"Fantastisch verblijf"traduzir
Margot
10,0

15/08/15 We zijn enorm vriendelijk ontvangen door Bob Konings, (hij is samen met zijn vrouw Eveline eigenaar van deze B&B).
We hadden een prima kamer, de ontbijtjes waren goed verzorgd, Bob en Eveline wisten ons goed te vertellen wat er in de buurt te doen is. Daarnaast is het mogelijk om een WO II tour te boeken waarbij je met Bob op pad gaat in de omgeving van Grandmenil. We hebben ook een avond met andere gasten gesmuld van een drie gangen diner gekookt door de gastvrouw en gastheer. de gastenkamer en tuin zijn zo ruim dat je er lekker kunt zitten zonder dat je erg hebt in eventuele andere gasten! wij gaan zeker nog eens terug!

Casal, Jul 2015
"Prijs/kwaliteit helaas niet voldoende."traduzir
A
5,0
6,0
6,0

06/08/15 Vriendelijk ontvangst en ruime uitleg over de plaatselijke mogelijkheden.
Kamer/bed was op zich prima maar geen enkel uitzicht door enkel een hoog dakraam.
Heel vervelend dat het toilet een vermaler had waardoor iedere keer doortrekken een hels kabaal opleverde. Echte misser was het ontbreken van enig zeepje of wat dan ook in de badkamer. Dus handen wassen na het toilet kon alleen met eigen zeep en ook geen shampoo of dergelijke. De B&B was verder wel aardig door de ruime ouderwetse gezamenlijke woonkamer en een grote tuin. Het ontbijt was standaard; voldoende maar zonder enig extraatje.
Koffie en thee was alleen mogelijk in woonkamer en moest per kopje afgerekend worden.
Kortom, niet echt de moeite waard voor €80 per nacht. Zou €50 hooguit €60 realistischer gevonden hebben.

Famílias com crianças, Maio 2015
"Top B&B midden in de Ardennen!"traduzir
Familie Hilgen
9,0

29/05/15 Bo Temps is een erg leuke en rustig gelegen Bed and Breakfast midden in de Ardennen. De locatie is erg mooi naast de kerk in Grandmenil en de eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden voor zowel kinderen als volwassenen. Bo Temps is ook zeker geschikt voor mensen met (kleine) kinderen). Zeker de moeite waard om te bezoeken en wij hebben inmiddels voor ons tweede bezoek geboekt!

Viajando sozinho, Maio 2015
"Puur genieten in de Ardennen!"traduzir
Jerom
9,0

18/05/15 Een verblijf in Bo Temps staat voor gastvrijheid, warmte en gezelligheid. Een hartelijk ontvangst met meteen een kleine rondleiding door het prachtige pand. Bob en Eveline staan altijd voor de gast klaar en zijn zeer bereid om tips over activiteiten in de omgeving te geven. 1 Avond hebben we met alle gastengenoten van en 3 gangen diner dat er zeker mag zijn!. De kamer die ik had (grieks) was prima in orde met een nette badkamer en toilet erbij.

In de directe omgeving kan men meteen genieten van verschillende wandelingen door de adembenemende natuur die de Ardennen te bieden heeft. Op korte afstand kan men kayaken, mountainbiken, wandelen, klimmen, grotten bezoeken en ga zo maar door.

De prijs/kwaliteit verhouding mag bestempeld worden als 'zeer goed'. Dit mede door de prima zorgen van de gastheer en gastvrouw!

Ik heb een super verblijf gehad en zal zeker terugkomen bij B&B Bo Temps!!

Casal, 2015
"Goede en warme herberg"traduzir
Zeger.Nieuweboer
10,0

19/04/15 Voor dit weekend heb ik gegoogeld op "wandelen" +"sauna" + "Ardennen". Als snel kwam ik uit op Bo Temps in Grandmenil. Het was een verassing wat het weekend zou bieden. De B&B heeft aan alle verwachtingen voldaan! Eveline en Bob, Bedankt voor jullie gastvrijheid. Zéger en Dirkje, Arnhem.

Amigos, Abr 2015
"Geweldig gezellige Bed and Breakfast"traduzir
Els van Lieshout
8,0

12/04/15 Bob en Eveline van Bo temps hebben hun zaakjes, ofwel de bed and breakfast, prima voor elkaar. Wij hebben genoten van de mooie plek met de prachtige tuin, van de heerlijke diners en het ontbijt met elke ochtend de open haard aan. De gastvrijheid en de hartelijkheid krijgen van ons een dikke 10. Ze haalden ons op uit het bos toen we een beetje waren verdwaald. De kamer was keurig schoon en verzorgd waarin we al onze spullen gemakkelijk kwijt konden. Leuk overigens dat ze een aparte ontbijtkamer, salon en tv-kamer hebben. Er waren allemaal gezellige gasten aanwezig uit Belgie en Amerika. Kortom wij hebben 4 geweldige dagen gehad.

Abr 2015
"Verschrikkelijk"traduzir
SARINA
2,0
2,0
1,0

07/04/15 Bed en Breakfast Botemps is oude boerderij, "opgeknapt" en een voorbeeld van ondeskundigheid oftewel slecht hobbyisme. Krakkemikkig sanitair, een paar druppels water uit de douche. Niet werkende toiletafvoer. Dikke vuile kitnaden langs wastafel en toilet. De eigenaars zijn wellicht van goede wil, maar voldoende technisch inzicht ontbreekt. De kamers zijn muf en vochtig.....Wij hadden er heel wat van verwacht, ook gezien de prijzen van onze kamers met ontbijt.
Het ontbijt was eenvoudig, geen luxe produkten en bescheiden porties. Eieren zoeken voor kinderen is een aardige aktie, maar dat kan slechte nachten niet goed maken. Al met al geen aanrader.

Casal, Abr 2015
"Mooie plek!"traduzir
Jochem
10,0

16/04/15 Heerlijke rustige uitvalbasis om de Ardennen te beleven. Binnen 10 minuten op de snelweg in alle rust en volop natuur.

Nette kamers, vriendelijke gastheer en gastvrouw en compleet ontbijt. Als je iets wilt weten over de Ardennen, leuke routes, plaatsjes, bezienswaardigheden, etc dan helpen je graag.

Ook voor mooie en vooral bijzondere verhalen over de slag van de Ardennen moet je bij Bob, de gastheer zijn!

Wij komen terug!

Casal, Ago 2014
"Voor herhaling vatbaar"traduzir
Marc & Mieke
10,0

29/08/14 Ondanks het slechte weer bij aankomst ( tornado) hebben een fijn weekend gehad .De vriendelijke eigenaars doen er alles aan om de gasten te verwennen en geven je tips en uitleg om leuke wandelingen te maken in de buurt .Het ontbijt was meer dan genoeg en verzorgd .
S 'avonds fijn vertoeven in de tuin bij het haardvuur met de andere gasten was echt zeer leuk .

Famílias com jovens, Ago 2014
"Super fijn verblijf"traduzir
ans
10,0

14/08/14 Wij zijn hier 10 dagen geweest en hebben het heerlijk gehad.Evelien en Bob hebben ons in de watten gelegd.Hun huis ligt heerlijk rustig en ze hebben een grote tuin waar je heerlijk kunt liggen en genieten van de rust.Het ontbijt was uitgebreid en goed en sàvond kon je regelmatig een 3 gangen menu eten.Wij hadden de oosterse kamer en die was ruim genoeg voor ons drietjes.In de omgeving is genoeg te doen en Bob kan je meenemen op de Batletour en je vertellen war er in de 2e wereldoorlog is gebeurd.Wij komen zeker terug

1 2 3 4 5 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações