Avaliações Camping Pont de Deulin****

19 Abril 2014

Pont de Deulin****
Avaliações Camping Pont de Deulin****
49, Rue du Monument, 6990, Deulin

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Pont de Deulin**** e outras informações úteis para suas férias em Deulin.
Camping Pont de Deulin obteve uma média de 8,0 dos 10, baseado em 114 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Pont de Deulin**** e outros dados úteis sobre suas férias em Deulin. Alem disso podes encontrar 65 Fotos de férias de Camping Pont de Deulin**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Luxemburgo. Compare Camping Pont de Deulin**** com as outras acomodações em Deulin.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Pont de Deulin**** / Deulin. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

114 Avaliações de Pont de Deulin****

8,1
8,7
7,5
9,3
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
"Zalige plek"traduzir
Persijntje

02-03-14 Gewoon...rust....vakantie en lekker eten

Famílias com crianças, 2014
"Zalig rustig en fijn voor de kinden"traduzir
Kristine
10,0

23-02-14 Zijn er nu al een paar keer geweest en elk jaar opnieuw zijn er verbeteringen aangebracht Mooie foto's trouwens van het vernieuwde pracht sanitair

"Mooie wandelomgeving"traduzir
muurbloemje@outlook...
10,0

21-02-14 Ik heb nu voor de 3de keer geboekt, ben een hapje gaan eten in de pas geopende bistro mmm lekker en zoals alle jaren weer vernieuwing dit keer een pracht van een sanitair te hopen dat de gesten het mooi houden mooi werk Frans & Pepijn :)

Casal, 2014
"Rust, ruimte en gezelligheid!"traduzir
monique
8,0

09-02-14 Een heerlijke camping op een prachtige plek in de Ardennen.Een prima uitgangspunt voor al je uitstapjes,of je nu de rust zoekt in de prachtige omgeving,of het avontuur van allerlei outdoor activiteiten. Hier heb je alles, met 1 motto; Alles mag, niets moet!!! Tel daar de gastvrijheid en de gezelligheid bij op , en je hebt een top camping! Prachtige plekken die veel privacy bieden, de Ourthe aan je voeten, en de mogelijkheid om een heerlijk hapje en sapje te nuttigen in de gezellige kantine met ruim terras. Verder op Facebook de foto's gevolgd van het nieuwe sanitair,ziet er prachtig uit ,wij kunnen niet wachten..........

Casal, 2014
"Mooire, schone camping met prachtig uitzicht"traduzir
S. Hogeveld
9,0

08-02-14 De camping is prachtig gelegen aan het riviertje de Ourthe. De plaatsen zijn ruim en door mooi aangelegde heggen heeft elke plaats privacy. De Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.
Er is zojuist nieuw sanitair aangelegd, erg netjes en mooi.
De bistro is gezellig en in het seizoen kun je er de hele dag door terecht voor ontbijt, lunch en diner. Dus je kunt ook echt vakantie vieren als je geen zin hebt om te koken. Wat een luxe. Wij zijn in februari gaan kijken en hier gaan we boeken voor aanstaand voorjaar. We hebben er nu al zin in.

"Gezellig, veelzijdig, kindvriendelijk, sportief"traduzir
Manou
10,0

07-02-14 Deze camping wordt gerund door een stel erg gezellige Nederlanders die al jaren in de Ardennen wonen. Hard werken, maar altijd in voor een gezellig praatje. Ze organiseren van alles om iedereen een leuke vakantie te geven. Wil je lekker rustig zitten bij je tent en over de rivier turen met een goed boek. Dan kan je ook zeker hier terecht. er zijn plaatsen waar je door heggetjes een heerlijk eigen plekje kunt hebben. Het ligt vlakbij leuke plaatjes zoals Durbuy en La Roche en Ardenne. En het ligt natuurlijk super om van allerlei buitensport activiteiten te ondernemen. Dat kan ook vanuit de camping. Ik kom er al jaren en elk jaar wordt ik verrast door weer een nieuwe update van de camping. Dit jaar is het toiletgebouw aangepakt. De foto's op facebook laten iets moois zien.

Famílias com crianças, Set 2013
"Gemoedelijk, gezellig en mooie omgeving!"traduzir
petra
9,0

07-02-14 Wat een leuke en gezellige camping! Ester en Frans zorgen ervoor dat je écht vakantie hebt. Mooie ligging aan de Ourthe, mooi nieuw sanitair, lekker eten, gezellig terras, lekker ontbijt, goeie koffie, veel gezellige mensen, ongedwongen sfeer.... Wat wil je nog meer? Niets! Hier moet je zijn voor een heerlijke vakantie.

Amigos, Ago 2013
"Hier blijf je terug komen."traduzir
Eef
9,0

08-09-13 Ook dit jaar weer terug geweest naar Camping Pont de Deulin.
Een geweldige camping voor jong en oud. Ieder is er welkom of het voor een paar dagen is of een paar weken het is er altijd fijn. Ook zijn er ieder jaar weer veranderingen en verbeteringen te vinden, ze blijven bezig. In de omgeving zijn prachtige wandelingen te vinden en als je dan terug komt een heerlijk drankje en eten op het terras. En van daar uit een goed zicht op de speeltoestellen voor de kinderen. Als men van wandelen houdt beveel ik wandeling nr. 3 (± 10 km) aan in Waha een klein plaatsje in de buurt.
We komen volgend jaar zeker terug. Allemaal daar in Deulin Bedankt.

Casal, Ago 2013
"Altijd gezellig en warm onthaal"traduzir
schueremans
8,0

27-08-13 We hadden op het laatste moment geboekt en we kwamen aan rijden, gelijk naar onze plaats gewezen en opstellen.
Daarna lekker wat gaan drinken in de kantine.

Frans en Esther top bedankt om weer een geslaagde vakantie voor ons te maken.

Famílias com crianças, Ago 2013
"Heerlijke plaats om te kamperen"traduzir
lievens pieter
8,0

09-09-13 Voor het gezinnetje van onze jongste dochter Leen (samen met Kalu, Mina Maya en Mayalou) hadden we onze caravan naar camping de Deulin gebracht. Ze zouden er een heerlijke vakantie doorbrengen: plaats aan de Ourthe, gezellige en vriendelijke buren, tof terras aan de kantine, speeltuintje, uitstapjes in de buurt, met eigen kajak en rubberbootje op de Ourthe waarin ook de kinderen met watersloefjes aan spelen konden. Zeer vriendelijke ontvangst door Esther en Frank en hun medewerkers, zoals ook wij, Pieter en Gerd, mochten ervaren toen we hen na tien dagen kwamen 'aflossen' voor een viertal dagen. Dank voor een vegetarische variant op het menu, dank voor de toffe babbels... één ster, maar dan wel wat ons betreft de poolster! Wij komen zeker terug...
Wandeltip: de wandelzoektocht vanuit het museum in Wérin (6,5 km). En ook is Ny bezoeken, eens de wegwerkzaamheden voorbij zijn. En Durbuy...
Dank ook voor de bereidwillige medewerking bij het wegrijden (eventjes bergop) uit de camping!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

O que você acha da comida servida durante o voo?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações