Avaliações Camping Pont de Deulin****

31 outubro 2014

Pont de Deulin****
Avaliações Camping Pont de Deulin****
49, Rue du Monument, 6990, Deulin

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Camping Pont de Deulin**** e outras informações úteis para suas férias em Deulin.
Camping Pont de Deulin obteve uma média de 8,1 dos 10, baseado em 125 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Camping Pont de Deulin**** e outros dados úteis sobre suas férias em Deulin. Alem disso podes encontrar 65 Fotos de férias de Camping Pont de Deulin**** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Luxemburgo. Compare Camping Pont de Deulin**** com as outras acomodações em Deulin.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Pont de Deulin**** / Deulin. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

125 Avaliações de Pont de Deulin****

8,2
8,7
7,7
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Ago 2014
"Geweldige camping"traduzir
Jack
10,0

18/08/14 Heerlijke camping, zeer vriendelijke uitbaters, schitterend proper, dat zouden er meer moeten doen! Wat is het hier keurig verzorgd!

Famílias com jovens, Jul 2014
"Top"traduzir
Weele
9,0

24/07/14 Wij hebben 14 dagen heerlijk genoten van de camping en de gastvrijheid van Frans, Ester en medewerkers.

Ook onze kinderen van 13 en 10 jaar vonden de camping geweldig.

Sanitair altijd schoon, een geweldige inspanning van het team.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Charmante camping minder charmante eigenaar"traduzir
Lisette
6,0
7,0
7,0

20/07/14 Onze dochters van 4 en 0,5 jaar hebben enorm genoten van deze camping. De babywasplek was dan ook zeer handig en fijn! En een speelplek in de buurt van de tent was ook echt top.
Iets minder was de eigenaar van de camping. Gelukkig is zijn vrouw wel enorm aardig en behulpzaam!

Viagem em grupo, 2014
"Kamperen met een trap na"traduzir
Merijn
3,0
2,0
2,0

20/07/14 Wil je kamperen met een trap na? Dan kun je hier goed terecht. De camping ligt naast een zeer drukke, doorgaande weg. Mensen in de omgeving rijden voor de grap 's nachts toeterend langs en zorgen voor extra overlast. Onze groep werd gesplitst omdat ouders met kinderen niet op de groepsplaats mochten staan. De volgende dag stonden gezinnen met kinderen om ons heen. Rondom de sanitaire voorziening hangt een penetrante riooldamp. In hetzelfde gebouw is ook het campingrestaurant gevestigd. De douches geven bij iedere druk op die knop willekeurig ijskoud of gloeiend heet water. Uiteindelijk hebben we aan het einde van het weekeind geklaagd. Dat schoot in het verkeerde keelgat. Terwijl wij de laatste spullen bij elkaar pakten, stond op ineens de beheerder boven ons op het talud. Vanaf zijn eenzame hoogte kafferde hij ons uit. Waar we het vandaan haalden om te ‘zeuren" want ‘hij bepaalt zelf wel wat er op zijn camping gebeurt’.

Hij heeft helemaal gelijk en mag dat voortaan zonder ons doen.

Amigos, Jul 2014
"Alles leuk Esther, Peppijn, Frans, Pont de Deulin"traduzir
Johan
9,0

24/07/14 Komen we plots met 8 Harley rijders en ja hoor jullie zijn welkom. Onder de brug door naar een veld met hoog gras. Auto met motortrailer(hoop herrie door kapotte uitlaat) Esther weet raad. We waren wel rumoerig door lekker eten(sate, gehaktballen, spareribs...) Entrecote's op bestelling en drinken (bier, wijn, water,Trappistje) Ontbijten met verse croissants en stokbrood. Kampvuur op t veld Jong en oud door elkaar, boeiende gesprekken. Overdag toeren door t gebied o.a. naar Orval, prachtige omgeving. Ik kom hier zeker nog terug alleen of met een groep. Dat er 's nachts over de weg gescheurd wordt daar kan Pont de Deulin niks aan doen!!!!!

Casal, Jul 2014
"Een topcamping!"traduzir
Esther M
10,0

15/07/14 Camping Pont de Deulin, is een zeer mooie, erg goed verzorgde camping met een schitterend sanitair. Een prachtig terras met mooie bloemen en zelfs een tuin. Veel mogelijkheden tot het ondernemen van recreatieve en sportieve activiteiten. Medewerkers zijn super vriendelijk en gastvrij. Het is er zeer schoon en mooi! Ik kan niet anders zeggen dan dat wij voor 100% tevreden zijn. We hebben een heerlijke vakantie gehad, op een waanzinnige kampeerplaats direct aan het water. Dit vertellen wij zeker door aan onze vrienden en familie.

Famílias com crianças, Jul 2014
"Fijne, gezellige familiecamping!"traduzir
Marcel
10,0

02/09/14 Dit jaar voor de 3e keer met ons gezin (2 kinderen, 3 en 6 jaar oud) in de zomervakantie op deze camping geweest. En ieder jaar zien we de camping mooier worden! Sinds dit jaar vernieuwd sanitair en dit werd ook echt als nieuw gehouden! Alle voorgaande jaren werd het al goed schoon gehouden, maar nu werd er nog meer aandacht aan besteed, chapeau!
Ook de wekelijkse kindermiddag was super en de kinderen vonden dit echt heel leuk.
Mede door de mooie ligging langs de Ourthe, de leuke plaatsjes in de buurt, bijvoorbeeld Durbuy, het schone sanitair, het uiterst vriendelijke team van eigenaren en medewerkers (wij worden altijd netjes en vriendelijk geholpen), het lekkere eten, de leuke activiteiten en bovenal een hoop gezelligheid, is dit zeker een aanrader! Wij hebben in ieder geval weer een super vakantie gehad! Bedankt!

2014
"Prachtige camping!"traduzir
W.smit
9,0

27/06/14 Wat is het hier heerlijk!
Mooie plaatsen, super vriendelijke en behulpzame eigenaren.
Dat is relaxed vakantie vieren!
Alles is aanwezig. Als je geen zin hebt, hoef je de camping niet af. Alles is aanwezig. Ontbijt, avondeten, bitterballen en bier en soms wat wijn. Super!
Wij komen heel graag terug!

Famílias com crianças, 2014
"Zalige om te rusten"traduzir
Sammeke
10,0

22/06/14 Alle lof die je hier kan lezen bevestig ik dubbel en dik, we hebben hier zowel met Pasen als Pinksteren een weekend gekampeerd en altijd weer ben je even welkom, gastvrijheid is hier de prioriteit, en kinderen zijn hier super welkom. Het sanitair word tot 3 keer per dag schoongemaakt en is toch een
probleem staan ze je te hulp met de glimlach… zelfs in een sterrenhotel vind je de rust die hier ka opsnuiven. Zeker een aanrader voor wie echt een hart heeft voor kamperen!! Top ga zo door.

Casal, 2014
"Geweldige Camping"traduzir
Andre van Zoest
10,0

15/05/14 Elk jaar een week bezoek ik deze camping en bij vertrek kijk ik er al weer uit naar mijn volgende vakantie! De camping wordt elk jaar beter en beter, nieuw sanitair nieuwe speeltuin en ga zo maar door. Een camping zonder vaste plaatsen waar je gewoon nog heerlijk kan kamperen. Prachtige plaatsen alles er op en er aan. De klant vriendelijkheid is super, op deze camping voelen wij ons echt gast!! Heerlijk gegeten de keuken is top en ja zeker ook wat er uit komt. ik kan het toch zo aan iedereen aanraden die van kamperen houd!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações