Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 85
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Con Ampère*****
Avaliações Bed and Breakfast Con Ampère*****
Genthof 14, B-8000, Brugge

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bed and Breakfast Con Ampère***** e outras informações úteis para suas férias em Brugge.
Bed and Breakfast Con Ampère obteve uma média de 9,4 dos 10, baseado em 217 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bed and Breakfast Con Ampère***** e outros dados úteis sobre suas férias em Brugge. Alem disso podes encontrar 90 Fotos de férias de Bed and Breakfast Con Ampère***** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Flandres Ocidental. Compare Bed and Breakfast Con Ampère***** com as outras acomodações em Brugge.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Con Ampère***** / Brugge. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

217 Avaliações de Con Ampère*****

9,5
9,5
9,3
Apropriado para crianças
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Ago 2014
"Super verzorgd!!"traduzir
Floris en Tanja
9,0

04/08/14 Net terug van een heerlijk weekend Brugge!
Erg getroffen met t zonnige weer! B&B Con Ampère echt een aanrader, mooie complete kamers, schoon en alles aanwezig. Goeie uitleg gehad over Brugge zelf en tips om te eten.
Wat heel erg leuk was om olv Dick op elektrische fietsen 2 uurtjes Brugge rond te fietsen. Hij weet de leukste steegjes en plekjes waar je normaal gesproken helemaal niet komt als toerist!! Met uitleg èn leuke anekdotes!
Aanradertje!!! Heerlijk uitgebreid ontbijt op terrasje in de ochtendzon, met verse jus en warme broodjes!

Casal, Jul 2014
"Meer dan geweldige mensen"traduzir
A van Rooij
Apropriado para crianças
9,0

24/07/14 Echte mensen mensen.
Leuke kamers, altijd hulpvaardige mensen, geven goede tips over Brugge.
Werkelijk een aanrader.

Casal, Jul 2014
"Brabantse gezelligheid en ideale ligging"traduzir
E & J
9,0

15/08/14 In juli een heerlijk weekend Brugge gehad bij Con Ampere. We werden hartelijk ontvangen mét pintje door Dick en Tineke, twee Brabanders met wie het meteen gezellig kletsen was. Mede dankzij hun tips hebben we heerlijk gegeten in een wat verborgen restaurantje (Cookies naast Garre) en ten voeten uit genoten van Brugge. Je bent in no time in het centrum (waar alles goed beloopbaar is): de locatie is echt super! En de parkeerplaats zeker een aanrader. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, het dakterras waar we ontbeten gezellig en knus. We moeten sowieso nog een keer terug naar Brugge, want we hadden te weinig tijd voor alle tips en de bijna 500 jaar oude herberg Vlissinghe bezoeken en Segway rijden waren niet mogelijk i.v.m. vakantie van de eigenaren. We zullen dan zeker weer aan deze sympathieke en behulpzame mensen denken voor wie het ooit "amper kon", maar die het nu erg leuk voor elkaar hebben!

Encontre mais informação Bed and Breakfast Con Ampère***** através de:

Casal, Maio 2014
"Een absolute aanrader"traduzir
Helga en Ruud Westr...
10,0

19/05/14 In mei zijn wij drie dagen in Brugge geweest en hebben in Con Ampere overnacht. Geweldig gelegen in het historische centrum, op enkele minuten lopen van de Markt. De - rode - kamer was prima met een uitstekend bed. Al direct bij aankomst voel je je thuis en na het enthousiaste praatje van Dick over Brugge en de tips van bezienswaardigheden, restaurants en kroegen, weet je al dat je te weinig tijd hebt om Brugge te zien. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Dick en Tineke: BEDANKT en tot ziens!!

Casal, Abr 2014
"Hartelijk, warm en gezellig met een ideale ligging"traduzir
Elma
8,0

15/04/14 We hebben een fantastisch verblijf gehad in een prima kamer bij geweldige mensen, Dick en Tineke zijn warm, hartelijk en vooral heel gezellig. Elke ochtend een heerlijk ontbijt en goeie tips. We komen zeker terug en kunnen iedereen dit aanraden.

Casal, Abr 2014
"Als een warm bad!"traduzir
Leon van Groesen
10,0

06/04/14 Bij binnenkomst stap je een wereld van rust, ontspanning, hartelijkheid en sfeer binnen. Dick en Tineke, wat een geweldige plek hebben jullie. Ondanks het feit dat we maar 2 nachten bij jullie hebben doorgebracht, hebben jullie een onuitwisbare indruk op ons gemaakt. Gastheer en -vrouw pur sang! Leon en Chris

Amigos, Abr 2014
"AANRADER"traduzir
jo cals
8,0

23/05/14 Heerlijke B&B. Op loopafstand van centrum. Super kamer ( Brons en Rood).
Goed ontbijt (alles aanwezig).Enthousiaste en gezellige eigenaren. Goede tips van Dick. Aanrader voor weekend Brugge bij deze gezellige mooie schone B&B. Wij hebben genoten.
Dick en Tineke bedankt voor alles en zeker zo door gaan!
Groetjes vanuit Stein en Guttecoven

Casal, Mar 2014
"Gezellige B&B in het centrum van Brugge"traduzir
Anita
10,0

05/03/14 Wij hebben twee nachten verbleven in de groene suite en we zijn zeer tevreden. De suite was van alle gemakken voorzien. Er was aan alles gedacht, er was de mogelijkheid om koffie en thee te maken, er was een welkomstwijntje en -pilsje in de koelkast plus een flesje water. Het ontbijt was perfect. Heerlijke verse broodjes, vers fruit, een sapje..... super !
De enthousiaste uitleg van Dick aan de hand van de kaart van het centrum van Brugge heeft ons plekjes doen ontdekken die wij alleen nooit gevonden zouden hebben. Kortom, voor herhaling vatbaar. Alleen gaan wij terug in de zomer, al was het alleen al om te ontbijten op het gezellige terras !

Casal, Dez 2013
"Mooie B&B voor een weekendje Brugge"traduzir
Twello2012
8,0

23/06/14 Nette en mooi ingerichte B&B op een goede locatie in Brugge. Hele aardige gastheer, die ons perfecte tips heeft gegeven. Kamer was schoon en bed sliep lekker. Enige minpuntje: de douche waar mijn vriend niet onder paste.

Viajando sozinho, Nov 2013
"Heerlijk bijkomen"traduzir
Bart Fortuijn
9,0

21/11/13 Onverwacht vriendelijke ontvangst, ongedwongen gezellige gastvrouw en heer. Na een drukke dag het gevoel van thuiskomen. Wat wil je nog meer. Een bakje koffie? Ook geen probleem! Heerlijke kamer, verzorgd, warm en sfeervol. Staat er ook nog een gezellig welkomstdrankje klaar. Met een paar stappen in hartje Brugge is wel lux hoor. Parkeren in Brugge is een probleem. Maar daar is voor slechts 7,50 voor gezorgd. Ben er netjes heen begeleid. Even op instellen dat het een kleine 300m lopen is, is snel gebeurd als je bedenkt dat het anders minimaal 20,- euro kost. Ontbijt ronduit goed verzorgd. Voor mij geen hotels meer. Dit is zoveel leuker en beter! Leuke mensen, schoon en zichtbaar met liefde opgezet. Een aanrader als je alleen of als stel van het sfeervolle Brugge wilt genieten. Zelfs een paraplu staat klaar in de hal....Top! Dank je wel en chapeau Tineke en ,Rocky'.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações