Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 85
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Con Ampère*****
Avaliações Bed and Breakfast Con Ampère*****
Genthof 14, B-8000, Brugge

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bed and Breakfast Con Ampère***** e outras informações úteis para suas férias em Brugge.
Bed and Breakfast Con Ampère obteve uma média de 9,4 dos 10, baseado em 222 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bed and Breakfast Con Ampère***** e outros dados úteis sobre suas férias em Brugge. Alem disso podes encontrar 94 Fotos de férias de Bed and Breakfast Con Ampère***** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Flandres Ocidental. Compare Bed and Breakfast Con Ampère***** com as outras acomodações em Brugge.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Con Ampère***** / Brugge. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

9,3
9,3
Apropriado para crianças
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, 2015
"Fantastische plek!"traduzir
Kimberley
10,0

10/05/15 Via een tip van vrienden aan dit adres gekomen. De B&B is een en al luxe op een steenworp afstand van de grote markt. Bij binnenkomst kregen we door de eigenaren uitgebreid uitgelegd waar de leuke plekjes te vinden zijn met kaart en al. Wij hebben het hier fantastisch naar onze zin gehad en kunnen iedereen aanraden om hier naartoe te gaan. Wij gaan komen zeker terug!

Casal, Abr 2015
"Wij komen hier zeker nog eens terug !!!"traduzir
AF Kemp
9,0

04/05/15 Wat een mooie B&B. Wij werden hartelijk ontvangen door Tineke.De bronzen kamer was perfect. De B&B ligt op loop afstand van het centrum. We kregen van Dick en Tineke veel tips bij aankomst en een plattegrond van Brugge. Heerlijk ontbijt op het terras. Als we weer naar Brugge gaan dan boeken we hier een kamer. Fam Kemp

Casal, Mar 2015
"Voor herhaling vatbaar - gezellige B&B in Brugge"traduzir
Marc-Jolanda
10,0

22/03/15 Via vrienden kregen we deze suggestie door en we waren aangenaam verrast door de gastvrijheid van de eigenaren en de super mooie kamer. Alles was zeer naar wens. De ligging is ideaal, op loopafstand van het centrum met een eigen parkeerplekje ietsje verderop. De suggesties die wij kregen hebben ons bezoek memorabel gemaakt en wij komen graag nog eens terug naar dit mooie plekje in Brugge voor de ideale overnachting!

Encontre mais informação Bed and Breakfast Con Ampère***** através de:

Casal, Mar 2015
"Prima B&B"traduzir
Hans en Monica
10,0

01/04/15 We hebben het heel erg naar ons zin gehad in B&B Con Ampère, vooral de gastvrijheid en info van de eigenaren dick en tineke sprak ons aan . ontbijt was ook prima verzorgd . ligging van B&B is geweldig, alle bezienswaardigheden en uitgaans gelegenheden op korte loopafstand.

Casal, Fev 2015
"Heerlijk verblijf"traduzir
Niels
9,0

25/02/15 Wij zijn net terug van een weekend Brugge. Heerlijk en onvergetelijk geweest. Het begon al perfect toen we aankwamen bij Tineke en Dick de aimabele eigenaren van Con Ampère. Dankzij hun tips over Brugge kwamen we niet alleen op de mooiste bezienswaardigheden uit, zij wisten ook prima de locaties waar je de lokale Bruggenaren kon treffen, hierdoor hebben we hele gezellige momenten beleefd en kregen we verhalen over Brugge uit de eerste hand. Prima rustpunt dit weekend was ook de bed & breakfast met een uitmuntende ligging en heerlijke kamers.
Voor ons heeft dit weekend mooie herinneringen opgeleverd, mede dankzij Tineke en Dick, super bedankt!

Casal, Ago 2014
"Super verzorgd!!"traduzir
Floris en Tanja
9,0

04/08/14 Net terug van een heerlijk weekend Brugge!
Erg getroffen met t zonnige weer! B&B Con Ampère echt een aanrader, mooie complete kamers, schoon en alles aanwezig. Goeie uitleg gehad over Brugge zelf en tips om te eten.
Wat heel erg leuk was om olv Dick op elektrische fietsen 2 uurtjes Brugge rond te fietsen. Hij weet de leukste steegjes en plekjes waar je normaal gesproken helemaal niet komt als toerist!! Met uitleg èn leuke anekdotes!
Aanradertje!!! Heerlijk uitgebreid ontbijt op terrasje in de ochtendzon, met verse jus en warme broodjes!

Casal, Jul 2014
"Meer dan geweldige mensen"traduzir
A van Rooij
Apropriado para crianças
9,0

24/07/14 Echte mensen mensen.
Leuke kamers, altijd hulpvaardige mensen, geven goede tips over Brugge.
Werkelijk een aanrader.

Casal, Jul 2014
"Brabantse gezelligheid en ideale ligging"traduzir
E & J
9,0

15/08/14 In juli een heerlijk weekend Brugge gehad bij Con Ampere. We werden hartelijk ontvangen mét pintje door Dick en Tineke, twee Brabanders met wie het meteen gezellig kletsen was. Mede dankzij hun tips hebben we heerlijk gegeten in een wat verborgen restaurantje (Cookies naast Garre) en ten voeten uit genoten van Brugge. Je bent in no time in het centrum (waar alles goed beloopbaar is): de locatie is echt super! En de parkeerplaats zeker een aanrader. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, het dakterras waar we ontbeten gezellig en knus. We moeten sowieso nog een keer terug naar Brugge, want we hadden te weinig tijd voor alle tips en de bijna 500 jaar oude herberg Vlissinghe bezoeken en Segway rijden waren niet mogelijk i.v.m. vakantie van de eigenaren. We zullen dan zeker weer aan deze sympathieke en behulpzame mensen denken voor wie het ooit "amper kon", maar die het nu erg leuk voor elkaar hebben!

Casal, Maio 2014
"Een absolute aanrader"traduzir
Helga en Ruud Westr...
10,0

19/05/14 In mei zijn wij drie dagen in Brugge geweest en hebben in Con Ampere overnacht. Geweldig gelegen in het historische centrum, op enkele minuten lopen van de Markt. De - rode - kamer was prima met een uitstekend bed. Al direct bij aankomst voel je je thuis en na het enthousiaste praatje van Dick over Brugge en de tips van bezienswaardigheden, restaurants en kroegen, weet je al dat je te weinig tijd hebt om Brugge te zien. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Dick en Tineke: BEDANKT en tot ziens!!

Casal, Abr 2014
"Hartelijk, warm en gezellig met een ideale ligging"traduzir
Elma
8,0

15/04/14 We hebben een fantastisch verblijf gehad in een prima kamer bij geweldige mensen, Dick en Tineke zijn warm, hartelijk en vooral heel gezellig. Elke ochtend een heerlijk ontbijt en goeie tips. We komen zeker terug en kunnen iedereen dit aanraden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações