Data da chegada:
Data da partida:
A partir de € 85
A menor tarifa encontrada nas últimas 48 horas.
Nós pesquisamos todos os melhores sítos Web de viagens para encontrar os menores preços para você!
Con Ampère*****
Avaliações Bed and Breakfast Con Ampère*****
Genthof 14, B-8000, Brugge

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bed and Breakfast Con Ampère***** e outras informações úteis para suas férias em Brugge.
Bed and Breakfast Con Ampère obteve uma média de 9,4 dos 10, baseado em 212 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bed and Breakfast Con Ampère***** e outros dados úteis sobre suas férias em Brugge. Alem disso podes encontrar 79 Fotos de férias de Bed and Breakfast Con Ampère***** em Zoover. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Bélgica. Veja todas as possibilidades de pernoite em Flandres Ocidental. Compare Bed and Breakfast Con Ampère***** com as outras acomodações em Brugge.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Con Ampère***** / Brugge. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

212 Avaliações de Con Ampère*****

9,5
9,5
9,3
9,3
8,6
Mostrar pontuação e avaliações de:
Casal, Jul 2014
"Meer dan geweldige mensen"traduzir
A van Rooij
9,0

24-07-14 Echte mensen mensen.
Leuke kamers, altijd hulpvaardige mensen, geven goede tips over Brugge.
Werkelijk een aanrader.

Casal, Maio 2014
"Een absolute aanrader"traduzir
Helga en Ruud Westr...
10,0

19-05-14 In mei zijn wij drie dagen in Brugge geweest en hebben in Con Ampere overnacht. Geweldig gelegen in het historische centrum, op enkele minuten lopen van de Markt. De - rode - kamer was prima met een uitstekend bed. Al direct bij aankomst voel je je thuis en na het enthousiaste praatje van Dick over Brugge en de tips van bezienswaardigheden, restaurants en kroegen, weet je al dat je te weinig tijd hebt om Brugge te zien. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Dick en Tineke: BEDANKT en tot ziens!!

Casal, Abr 2014
"Hartelijk, warm en gezellig met een ideale ligging"traduzir
Elma
8,0

15-04-14 We hebben een fantastisch verblijf gehad in een prima kamer bij geweldige mensen, Dick en Tineke zijn warm, hartelijk en vooral heel gezellig. Elke ochtend een heerlijk ontbijt en goeie tips. We komen zeker terug en kunnen iedereen dit aanraden.

Encontre mais informação Bed and Breakfast Con Ampère***** através de:

Casal, Abr 2014
"Als een warm bad!"traduzir
Leon van Groesen
10,0

06-04-14 Bij binnenkomst stap je een wereld van rust, ontspanning, hartelijkheid en sfeer binnen. Dick en Tineke, wat een geweldige plek hebben jullie. Ondanks het feit dat we maar 2 nachten bij jullie hebben doorgebracht, hebben jullie een onuitwisbare indruk op ons gemaakt. Gastheer en -vrouw pur sang! Leon en Chris

Amigos, Abr 2014
"AANRADER"traduzir
jo cals
8,0

23-05-14 Heerlijke B&B. Op loopafstand van centrum. Super kamer ( Brons en Rood).
Goed ontbijt (alles aanwezig).Enthousiaste en gezellige eigenaren. Goede tips van Dick. Aanrader voor weekend Brugge bij deze gezellige mooie schone B&B. Wij hebben genoten.
Dick en Tineke bedankt voor alles en zeker zo door gaan!
Groetjes vanuit Stein en Guttecoven

Casal, Mar 2014
"Gezellige B&B in het centrum van Brugge"traduzir
Anita
10,0

05-03-14 Wij hebben twee nachten verbleven in de groene suite en we zijn zeer tevreden. De suite was van alle gemakken voorzien. Er was aan alles gedacht, er was de mogelijkheid om koffie en thee te maken, er was een welkomstwijntje en -pilsje in de koelkast plus een flesje water. Het ontbijt was perfect. Heerlijke verse broodjes, vers fruit, een sapje..... super !
De enthousiaste uitleg van Dick aan de hand van de kaart van het centrum van Brugge heeft ons plekjes doen ontdekken die wij alleen nooit gevonden zouden hebben. Kortom, voor herhaling vatbaar. Alleen gaan wij terug in de zomer, al was het alleen al om te ontbijten op het gezellige terras !

Casal, Dez 2013
"Mooie B&B voor een weekendje Brugge"traduzir
Twello2012
8,0

23-06-14 Nette en mooi ingerichte B&B op een goede locatie in Brugge. Hele aardige gastheer, die ons perfecte tips heeft gegeven. Kamer was schoon en bed sliep lekker. Enige minpuntje: de douche waar mijn vriend niet onder paste.

Viajando sozinho, Nov 2013
"Heerlijk bijkomen"traduzir
Bart Fortuijn
9,0

21-11-13 Onverwacht vriendelijke ontvangst, ongedwongen gezellige gastvrouw en heer. Na een drukke dag het gevoel van thuiskomen. Wat wil je nog meer. Een bakje koffie? Ook geen probleem! Heerlijke kamer, verzorgd, warm en sfeervol. Staat er ook nog een gezellig welkomstdrankje klaar. Met een paar stappen in hartje Brugge is wel lux hoor. Parkeren in Brugge is een probleem. Maar daar is voor slechts 7,50 voor gezorgd. Ben er netjes heen begeleid. Even op instellen dat het een kleine 300m lopen is, is snel gebeurd als je bedenkt dat het anders minimaal 20,- euro kost. Ontbijt ronduit goed verzorgd. Voor mij geen hotels meer. Dit is zoveel leuker en beter! Leuke mensen, schoon en zichtbaar met liefde opgezet. Een aanrader als je alleen of als stel van het sfeervolle Brugge wilt genieten. Zelfs een paraplu staat klaar in de hal....Top! Dank je wel en chapeau Tineke en ,Rocky'.

Amigos, Nov 2013
"Geweldige accomodatie erg genoten"traduzir
lokkers
9,0

11-12-13 Hebben samen met vrienden een heerlijk weekend brugge gehad, dankzij Dick en Tineke. Vooral de uitleg van Dick en zijn enthousiaste verhalen en tips, maakten het voor ons nog meer bijzonder. Heerlijk gegeten ook...ook dankzij de tips. Kortom het was een fantastisch weekend in een gezellige accomodatie waar we graag nog eens terugkomen

Casal, Out 2013
"Een dikke tien"traduzir
m_vanholten
10,0

21-10-13 We zijn net terug van een lang weekend bij B&B Con ampère Wat een ontzettend mooie kamers, en ongelooflijk schoon. Hier zou ieder B&B houder zich een voorbeeld aan mogen nemen. Goed verzorgd ontbijt, heerlijke bedden en heel vriendelijke gastheer en gastvrouw. Niks is teveel, zeer behulpzaam met het adviseren van alle leuke activiteiten en goede restaurants. Ook is de ligging echt perfect, dichtbij centrum.Kortom, beter kan gewoon niet. Wat ons betreft een dikke 10!!!!

Dick en Tineke bedankt voor een fijne tijd en we komen zeker terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 seguinte

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Durante as suas férias, quantos copos de bebida alcoólica, você bebe em média por dia?

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações