Avaliações Bangalô Aruba Vacation Park****

22 Agosto 2014

Aruba Vacation Park****
Avaliações Bangalô Aruba Vacation Park****
Orcuyo 1, Aruba

Bem vindo ao Zoover, um site independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar as opiniões verídicas sobre Bangalô Aruba Vacation Park**** e outras informações úteis para suas férias em Aruba.
Bangalô Aruba Vacation Park obteve uma média de 6,8 dos 10, baseado em 28 avaliações
Bem vindo ao Zoover, o portal independente de comentários de férias. Aqui podes encontrar opiniões reais sobre Bangalô Aruba Vacation Park**** e outros dados úteis sobre suas férias em Aruba. Alem disso podes encontrar 15 Fotos de férias de Bangalô Aruba Vacation Park**** em Zoover. Podes ver 4 Vídeos de Bangalô Aruba Vacation Park****. Você ainda está pesquisando? Compare as acomodações em Aruba. Veja todas as possibilidades de pernoite em Aruba. Compare Bangalô Aruba Vacation Park**** com as outras acomodações em Aruba.
Lamentavelmente não existem avaliações em Português para Aruba Vacation Park**** / Aruba. Tu podes adicionar uma avaliaçã.

Visitaste essa acomodação?

28 Avaliações de Aruba Vacation Park****

6,6
6,1
7,2
6,7
8,5
2,0
Mostrar pontuação e avaliações de:
Avaliações na língua:
Famílias com crianças, Jul 2013
"Zoek verder, er is veel beter voor deze prijs."traduzir
Rogier de Kreek
2,0

29-11-13 Het park ligt centraal op Aruba. Dit is goed wanneer u rust zoekt echter is ligt daardoor ook zo'n beetje van alles ver weg. Aruba is een klein eiland maar het verkeer is er ongelofelijk druk.
De eigenaren bestieren het park op een zeer onprettige manier. Het staat dan ook zo goed als leeg. Het is zeer ruim opgezet echter zonder enig idee wat gastvrijheid betreft. Wij voelden ons er niet thuis en de eigenaren maakten dat alleen maar slechter.

Viagem de negócios, 2013
"Problematic"traduzir
fred
4,0
5,0
6,0
8,0

04-01-13 Too expensive for what they offer.
Place is a ghosttown. What they did not report is the fact that a child drown in the waterpark. Place has never been full, despite the fact it has a unique location in the shadow of the Haystack hill. Villas are of reasonable size, however are decorated simply. Owner seems to have left the island, he wasnt very much appreciated by the tourists and locals who stayed there or worked there. Not sure what the background is of the ownership and management anyway.

Casal, 2012
"Goede accommodatie"traduzir
ton
7,0

09-02-12 Haystack is prachtig gelegen en heel rustig. Voor de 4e keer geweest met mijn familie en ben tevreden over het park. Jammer is dat het waterpark niet goed loopt, het is een hele mooie locatie, maar het bezoek valt tegen. Mijn tip zou de huur van een huis zijn of een apartement op de 1e verdieping. Het park zal wel haar prijs kwaliteit moeten bewaken, want met de huidige prijzen zit het aan de hoge kant voor de apartementen. Het is niet aan het strand, maar juist midden op het eiland, echter dat maakt het juist zo een mooie plek. Ik hoop wel dat er weer WIFI komt, aangezien het aanbieden van Internet in het restaurant via muntjes die dan te besteden zijn aldaar geen oplossing is als je moet werken, bovendien dient WIFI gratis te zijn voor de gasten mijnsinziens.

Amigos, 2012
"Vakantie park"traduzir
R van Mastrigt
9,0

09-02-12 Wederom gelogeerd in Appartement,alles was weer prima verzorgd,mooi appartement,mooi rustig park en heel mooi waterpark met restaurant,kortom prima zonnige vakantie gehad bij Ans en Louis.
Tot de volgende keer weer!

Amigos, Jan 2012
"Fijn vakantie park"traduzir
Grietje en Louk Bro...
10,0

05-02-12 Wij hebben genoten van het appartement. Alles klopt en zeer ruim van opzet.

Amigos, 2011
"Veel ruimte!"traduzir
Cindy
9,0

08-05-11 Opnieuw bij vrienden op bezoek, groot komplex, veel ruimte. Je hebt wel een huurauto nodig!

Viagem em grupo, Abr 2011
"MOOI UITZICHT!!!!!"traduzir
Jan Kuijpers
10,0

29-05-11 Dat ik met groepje 4 mensen van 26 april tot 10/11 mei 2011 vakantie naar Aruba Vacation Park geweest.
Het was heel mooi uitzicht maar restaurant minder vriendelijk. Ik heb gezien dat bezoekers vaaks ruzie met medewerkers over verplichte munten kopen en zelf eten ophalen en opruimen.....

het waterpark is mooi uitzie met waterval en lange glijdbaan....

Casal, 2011
"Ga er niet heen"traduzir
Granny
3,0

25-02-11 Wij kennen het park en wonen er vlak bij. Al deze mooie beoordelingen zijn flauwe kul. Het park staat al jaren zo goed als leeg en het met veel tam-tam aangekondige waterpretpark is een lachertje. Glijbanen werken niet en het restauant is niet direct een aanrader. Al enkele keren "top" drukte gezien, 4 mensen in het zwembad.
Het park ligt ver van de stranden en met de toenemende file's, ja ook hier, ben je zo minimaal een half uur onderweg voor je de zee ziet.
Er zijn geen faciliteiten op het park, alleen leegstaande huizen en appartementen.

Viagem em grupo, Maio 2010
"Nooit meer in Haystack Hell !!!"traduzir
Mitch
6,0
7,0

30-06-10 Met mijn gezelschap (5 huizen in de duurste categorie) zaten we in een uitgestorven vakantiedorpje van +/- 20 villa's. Een op het eerste gezicht aardig park met aardige huisjes. Door het ontwerp en de gebruikte materialen (veel glas) is het overdag bijna niet te doen om binnen of op je (balkon) te zitten. Bloedheet en geen wind. De eigenaresse is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Omdat wij aan het werk waren heeft ze er voor gezorgd dat een van de huisjes als kantoor kon worden ingericht. Ook de was werd daar haar geregeld. Haar man echter is ronduit een hork en kan het niet laten je steeds als stront te behandelen. Ook onze lokale collega's moesten het ontgelden. Hij wil je alleen maar een poot uit draaien. Bv: je kan via hem auto's huren. Ik wilde een busje. Prijs bij hem 500 euro p/w. Toen ik er wat van zei zakte hij naar 400 euro. Zelfde busje bij een ander 300 dollar p/w. Mind you...we hadden 7 wagens rijden over een periode van 3 tot 5 weken. Haystack Hell! Eens maar nooit weer

Famílias com crianças, Abr 2010
"Mooi park, ruime villa, top service, betaalbaar !!"traduzir
fam. Gademan
9,0

15-06-10 In de meivakantie zijn we met ons reisgezelschap van 4 volw + 3 kids (3, 8 & 9 jaar) op vakantie geweest bij Aruba Vacation Park. De Villa was bij aankomst hygiënisch schoon, en de bedden en het extra kinderledikantje netjes opgedekt. Wel zo fijn na een lange vliegreis. Het huisje bleek erg ruim van opzet, waardoor ons reisgezelschap (7 pers) ook letterlijk de ruimte had voor zichzelf. De dubbele badkamer met toilet bleek regelmatig een uitkomst. De veranda was heerlijk om ’s avonds in het koele windje nog na te genieten van een geslaagde dag om vervolgens lekker uit te rusten op de comfortabele bedden in de slaapkamers met goed instelbare airco’s. De centrale ligging van het park bleek uitermate praktisch. Binnen 5 minuten in de stad, op het strand. Het Aruba Vacation Park is iedereen uitstekend bevallen. Wij zullen hier binnen 2 jaar weer terugkomen!!
Prettige vakantie! Groeten, Familie Gademan

Um link da Zoover em seu website

Clique aqui para obter todas as opções de gadgets de Zoover

Poll

Você encontrará as pessoas mais simpáticas em:

É o proprietário do alojamento?

Zoover oferece várias opções extras para o proprietário do alojamento.Clique aqui para obter mais informações